Air France - všeobecně
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
flyingblue píše:AF zjistila, ze se ji ztracej na CDG cestaci
http://us3.campaign-archive2.com/?u=7c1 ... 7801a50b01
Snad se jim tam někde nehromaděj
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
Zdravím, mám dotaz. Koupili jsme si letenku PRG-LYS přes CDG. Do CDG je to s OK, ostatní s AF. Zajímá mě, jestli se budeme odbavovat přes kiosek, nebo jestli se už můžu odbavit on-line doma?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
BOEING737 píše:Zdravím, mám dotaz. Koupili jsme si letenku PRG-LYS přes CDG. Do CDG je to s OK, ostatní s AF. Zajímá mě, jestli se budeme odbavovat přes kiosek, nebo jestli se už můžu odbavit on-line doma?
Možnosti jsou tři:
1) on-line odbavení z domova - vybereš si místa v letadle, vytiskneš si rovnou boarding pass a už se o nic nestaráš (pokud neletíš jenom s příručákem, kufr odevzdáž na "baggage drop-off" přepážce)
2) samoobslužný kiosek (tam je vlastně postup stejný, jako u první možnosti, jen se odbavuješ u kiosku na letišti)
3) klasicky u check-in přepážky
Jakou možnost zvolíš je na tobě. Přeji pokud možno bezproblémový přestup na CDG
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
Lingus píše:BOEING737 píše:Zdravím, mám dotaz. Koupili jsme si letenku PRG-LYS přes CDG. Do CDG je to s OK, ostatní s AF. Zajímá mě, jestli se budeme odbavovat přes kiosek, nebo jestli se už můžu odbavit on-line doma?
Možnosti jsou tři:
1) on-line odbavení z domova - vybereš si místa v letadle, vytiskneš si rovnou boarding pass a už se o nic nestaráš (pokud neletíš jenom s příručákem, kufr odevzdáž na "baggage drop-off" přepážce)
2) samoobslužný kiosek (tam je vlastně postup stejný, jako u první možnosti, jen se odbavuješ u kiosku na letišti)
3) klasicky u check-in přepážky
Jakou možnost zvolíš je na tobě. Přeji pokud možno bezproblémový přestup na CDG
Děkuji za odpověď. Letíme s INF a toho přestupu na CDG se docela obávám. Naštěstí máme dvě hodiny na přestup.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
BOEING737 píše:Lingus píše:BOEING737 píše:Zdravím, mám dotaz. Koupili jsme si letenku PRG-LYS přes CDG. Do CDG je to s OK, ostatní s AF. Zajímá mě, jestli se budeme odbavovat přes kiosek, nebo jestli se už můžu odbavit on-line doma?
Možnosti jsou tři:
1) on-line odbavení z domova - vybereš si místa v letadle, vytiskneš si rovnou boarding pass a už se o nic nestaráš (pokud neletíš jenom s příručákem, kufr odevzdáž na "baggage drop-off" přepážce)
2) samoobslužný kiosek (tam je vlastně postup stejný, jako u první možnosti, jen se odbavuješ u kiosku na letišti)
3) klasicky u check-in přepážky
Jakou možnost zvolíš je na tobě. Přeji pokud možno bezproblémový přestup na CDG
Děkuji za odpověď. Letíme s INF a toho přestupu na CDG se docela obávám. Naštěstí máme dvě hodiny na přestup.
Jinak to máte všechno v rámci terminálu 2 (přílet na 2D, odlet z 2F), takže si uděláte desetiminutovou procházku a 2 hodiny na přestup jsou v klidu. Pokud to máte zpátky všechno s AF, je přestup v rámci terminálu 2F, takže v pohodě.
http://www.easycdg.com/1/airport-guide/ ... erminal-2/
Nedá mi to a zeptám se, proč neletíte přímo?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
Lingus píše:BOEING737 píše:Lingus píše:
Možnosti jsou tři:
1) on-line odbavení z domova - vybereš si místa v letadle, vytiskneš si rovnou boarding pass a už se o nic nestaráš (pokud neletíš jenom s příručákem, kufr odevzdáž na "baggage drop-off" přepážce)
2) samoobslužný kiosek (tam je vlastně postup stejný, jako u první možnosti, jen se odbavuješ u kiosku na letišti)
3) klasicky u check-in přepážky
Jakou možnost zvolíš je na tobě. Přeji pokud možno bezproblémový přestup na CDG
Děkuji za odpověď. Letíme s INF a toho přestupu na CDG se docela obávám. Naštěstí máme dvě hodiny na přestup.
Jinak to máte všechno v rámci terminálu 2 (přílet na 2D, odlet z 2F), takže si uděláte desetiminutovou procházku a 2 hodiny na přestup jsou v klidu. Pokud to máte zpátky všechno s AF, je přestup v rámci terminálu 2F, takže v pohodě.
http://www.easycdg.com/1/airport-guide/ ... erminal-2/
Nedá mi to a zeptám se, proč neletíte přímo?
To si budou muset dost popobehnout, aby to dali za 10 minut
Ale dve hodky by jim mely v pohode stacit.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
Děkuji za odpověď. Letíme s INF a toho přestupu na CDG se docela obávám. Naštěstí máme dvě hodiny na přestup.[/quote]
Jinak to máte všechno v rámci terminálu 2 (přílet na 2D, odlet z 2F), takže si uděláte desetiminutovou procházku a 2 hodiny na přestup jsou v klidu. Pokud to máte zpátky všechno s AF, je přestup v rámci terminálu 2F, takže v pohodě.
http://www.easycdg.com/1/airport-guide/ ... erminal-2/
Nedá mi to a zeptám se, proč neletíte přímo?[/quote]
Díky za info. Přes CDG letíme proto, že to letenka s přestupem vyšla o 900,- na osobu levněji. Je to divný, ale je to tak Když jsem letenku kupoval, tak ten let PRG-LYS byl dražší. Teď jsem se díval, že už tam je cena lepší. Zpátky už letíme přímo LYS-PRG.
Každopádně ten systém AF je docela divokej. Když jsem letenku kupoval, tak mi AF 2x stáhnul platbu, takže jsem to musel reklamovat a byli s tím jenom opletačky. To se mi ještě nikdy nestalo. A jejich stránky a přehlednost taky nic moc. Zlaté lowcosty.
Taky stále nechápu jak je to s občerstvením - na stránkách mají, že je v ceně, na letence mám napsáno bez občerstvení, to samé mám psané u toho spoje PRG-CDG s OK (i když vím, že u OK dávají nápoj a ty malé slané rybky)...
Jinak to máte všechno v rámci terminálu 2 (přílet na 2D, odlet z 2F), takže si uděláte desetiminutovou procházku a 2 hodiny na přestup jsou v klidu. Pokud to máte zpátky všechno s AF, je přestup v rámci terminálu 2F, takže v pohodě.
http://www.easycdg.com/1/airport-guide/ ... erminal-2/
Nedá mi to a zeptám se, proč neletíte přímo?[/quote]
Díky za info. Přes CDG letíme proto, že to letenka s přestupem vyšla o 900,- na osobu levněji. Je to divný, ale je to tak Když jsem letenku kupoval, tak ten let PRG-LYS byl dražší. Teď jsem se díval, že už tam je cena lepší. Zpátky už letíme přímo LYS-PRG.
Každopádně ten systém AF je docela divokej. Když jsem letenku kupoval, tak mi AF 2x stáhnul platbu, takže jsem to musel reklamovat a byli s tím jenom opletačky. To se mi ještě nikdy nestalo. A jejich stránky a přehlednost taky nic moc. Zlaté lowcosty.
Taky stále nechápu jak je to s občerstvením - na stránkách mají, že je v ceně, na letence mám napsáno bez občerstvení, to samé mám psané u toho spoje PRG-CDG s OK (i když vím, že u OK dávají nápoj a ty malé slané rybky)...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
S AF a CDG mám čerstvou zkušenost. Na to, že jsem letenky kupoval přes Pelikána, byly od OK a operovali to AF, proběhlo všechno naprosto v pohodě
Na letenkách jsme taky měli "bez občerstvení" ale k jídlu dostanete pití/kafe + nějakou sušenku/minibagetu ...nevím jak u OK, s těma jsem neletěl ani nepamatuju.
Na letenkách jsme taky měli "bez občerstvení" ale k jídlu dostanete pití/kafe + nějakou sušenku/minibagetu ...nevím jak u OK, s těma jsem neletěl ani nepamatuju.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
Lingus píše:S AF a CDG mám čerstvou zkušenost. Na to, že jsem letenky kupoval přes Pelikána, byly od OK a operovali to AF, proběhlo všechno naprosto v pohodě
Na letenkách jsme taky měli "bez občerstvení" ale k jídlu dostanete pití/kafe + nějakou sušenku/minibagetu ...nevím jak u OK, s těma jsem neletěl ani nepamatuju.
Ok, tak aspoň něco. Mě třeba štve, že si to člověk nemůže na palubě přikoupit (třeba pivko, nebo větší sendvič nebo tak). U lowcostů je to proto lepší.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
BOEING737 píše:Lingus píše:S AF a CDG mám čerstvou zkušenost. Na to, že jsem letenky kupoval přes Pelikána, byly od OK a operovali to AF, proběhlo všechno naprosto v pohodě
Na letenkách jsme taky měli "bez občerstvení" ale k jídlu dostanete pití/kafe + nějakou sušenku/minibagetu ...nevím jak u OK, s těma jsem neletěl ani nepamatuju.
Ok, tak aspoň něco. Mě třeba štve, že si to člověk nemůže na palubě přikoupit (třeba pivko, nebo větší sendvič nebo tak). U lowcostů je to proto lepší.
Tak na těhle přískocích tyhle věci neřešim. Něco k jídlu a pivko si dám na letišti (stejně tam minimálně hodinu člověk někde dřepí) a narozdíl od lowcostu mám v ceně zapsaný zavazadlo a v případě zpoždění a nestihnutí návaznýho letu mě aerolinka přebukuje na další/jinej let atd. V tvým případě bych si teda radši připlatil těch 900,- za přímej let, než za pivko a větší sendvič
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
As a prior notice of industrial action has been declared by several unions of Air France cockpit crew from September 15 to 22, 2014, the following voluntary rebooking options may be offered to customers with valid ticket on flights from France/ dates concerned, whatever the fare paid.
Travel dates impacted: From September 15 to 22, 2014
Destinations impacted: all flights operated by Air France
As a prior notice of industrial action has been declared by several unions of Air France cockpit crew from September 15 to 22, 2014, the following voluntary rebooking options may be offered to customers with valid ticket on flights from France/ dates concerned, whatever the fare paid.
Travel dates impacted: From September 15 to 22, 2014
Destinations impacted: all flights operated by Air France
Rebook / reissue / refund on or before: September30, 2014
1. Rebooking:
a. Rebook for travel in the same cabin on AF/KL/A5 only from September 09 to 14 included or from September 23 to 30 included.
b. Rebook for travel in the ticketed booking class on AF/KL/DL/A5 only from October 01 to December 15, 2014 included.
If this booking class is not available, rebook in a higher booking class and collect the fare difference.
Please note:
- When disruption occurs on the outbound flight, the inbound date may be changed to preserve the original duration of the stay.
- New date of travel may be earlier than original ticketed, within above guidelines.
- All penalties/change fees may be waived, even if required by the fare basis.
2. Change point of origin / destination or rebooking beyond December 15,2014.
Use the total value of the unused flight coupons towards the purchase of a new ticket to any AF/KL/A5 origin/destination, using the following guidelines:
- All penalties/change fees may be waived, even if required by the ticketed fare basis.
- Fare difference must be collected or refunded with an EMD with CDET service code (VMPD for Travel agents if necessary) accordingly.
3. Refund
a - Flight is cancelled or delayed for more than 5 hours
Refund the full value of unused flight ticket using the following guidelines:
- Penalties waived.
- Ticketing fees are not refundable.
- For customers at connecting point and coming from EU/EEA stations or from Morocco who refuse the rerouting proposed, return to the point of origin is at AF expenses. In the refund, include the amount of the coupon used to travel to the connecting station
- Travel agents can process refunds for fully unused tickets directly in their GDS. Refunds for partially used tickets may be requested via BSP link.
- Award tickets: in the case of journey cancellation, total re-credit of the miles (or half reward at point of turnaround) in after sales. Refund unused taxes (AF agents only).
b - Flight operates
If refund is permitted by the fare conditions, Travel agents can process refunds for fully unused tickets directly in their GDS. Refunds for partially used tickets may be requested via BSP link.
If ticket is not refundable, you may issue an EMD with CDET service code (VMPD for Travel agents if necessary) of the full value of unused flight coupons, with 1 year validity on AF/KL/A5:
- Penalties waived.
- Ticketing fees are not refundable.
Travel dates impacted: From September 15 to 22, 2014
Destinations impacted: all flights operated by Air France
As a prior notice of industrial action has been declared by several unions of Air France cockpit crew from September 15 to 22, 2014, the following voluntary rebooking options may be offered to customers with valid ticket on flights from France/ dates concerned, whatever the fare paid.
Travel dates impacted: From September 15 to 22, 2014
Destinations impacted: all flights operated by Air France
Rebook / reissue / refund on or before: September30, 2014
1. Rebooking:
a. Rebook for travel in the same cabin on AF/KL/A5 only from September 09 to 14 included or from September 23 to 30 included.
b. Rebook for travel in the ticketed booking class on AF/KL/DL/A5 only from October 01 to December 15, 2014 included.
If this booking class is not available, rebook in a higher booking class and collect the fare difference.
Please note:
- When disruption occurs on the outbound flight, the inbound date may be changed to preserve the original duration of the stay.
- New date of travel may be earlier than original ticketed, within above guidelines.
- All penalties/change fees may be waived, even if required by the fare basis.
2. Change point of origin / destination or rebooking beyond December 15,2014.
Use the total value of the unused flight coupons towards the purchase of a new ticket to any AF/KL/A5 origin/destination, using the following guidelines:
- All penalties/change fees may be waived, even if required by the ticketed fare basis.
- Fare difference must be collected or refunded with an EMD with CDET service code (VMPD for Travel agents if necessary) accordingly.
3. Refund
a - Flight is cancelled or delayed for more than 5 hours
Refund the full value of unused flight ticket using the following guidelines:
- Penalties waived.
- Ticketing fees are not refundable.
- For customers at connecting point and coming from EU/EEA stations or from Morocco who refuse the rerouting proposed, return to the point of origin is at AF expenses. In the refund, include the amount of the coupon used to travel to the connecting station
- Travel agents can process refunds for fully unused tickets directly in their GDS. Refunds for partially used tickets may be requested via BSP link.
- Award tickets: in the case of journey cancellation, total re-credit of the miles (or half reward at point of turnaround) in after sales. Refund unused taxes (AF agents only).
b - Flight operates
If refund is permitted by the fare conditions, Travel agents can process refunds for fully unused tickets directly in their GDS. Refunds for partially used tickets may be requested via BSP link.
If ticket is not refundable, you may issue an EMD with CDET service code (VMPD for Travel agents if necessary) of the full value of unused flight coupons, with 1 year validity on AF/KL/A5:
- Penalties waived.
- Ticketing fees are not refundable.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
Zda se, ze stavka skoncila (puvodne mela trvat do 30.9.)
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
flyingblue píše:Zda se, ze stavka skoncila (puvodne mela trvat do 30.9.)
dnes je 29/9 čili ještě neskončila...
Flights already cancelled on Monday 29 September will remain cancelled. The situation will gradually return to normal as from Tuesday 30 September due to operational and regulatory constraints.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Air France - všeobecně
romul píše:flyingblue píše:Zda se, ze stavka skoncila (puvodne mela trvat do 30.9.)
dnes je 29/9 čili ještě neskončila...
Flights already cancelled on Monday 29 September will remain cancelled. The situation will gradually return to normal as from Tuesday 30 September due to operational and regulatory constraints.
Formalne ji piloti ukoncili, ale samozrejme se z toho ajrolinka bude jeste par dni vymotavat.