Korean Air v PRG

Příspěvekod stevard v 17. 07. 2006, 21:57

o zmene typu na T7 uz se mluvi dlouho, ale na nekolik letosnich letu uz podle nepotvrzenejch info psana je. V bookingu je ale porad 330. Lety sou vetsinou plny od CK
stevard
Cestující Business Class
Cestující Business Class
 
Příspěvky: 491
Registrován: 19. 06. 2006, 19:03
Bydliště: PRG

Příspěvekod Jafa v 07. 08. 2006, 18:15

Konečně se ČSA podařilo tuto dohodu udělat. Jen mi není jasné, proč si nevyjednali codeshare na vybrané linky KE...asi si tam chtějí doletět vlastními novými dálkovými linkami... :lol:

Planes.cz:
"České aerolinie rozšíří od 01.09. spolupráci se společností Korean Air. Očekávané posílení pozice Korean Air v České republice a zvýšení vytíženosti linek ČSA bude spočívat v code-sharových letech (let provozovaný pod označením dvou nebo více partnerských aerolinií, prodávaný jako jejich vlastní let, ale provozovaný pouze jedním z partnerů) obou dopravců na spojích ČSA z Prahy do Berlína, Frankfurtu, Hamburku, Mnichova, Düsseldorfu, Madridu, Barcelony, Osla, Amsterdamu, Curychu, Kodaně, Stockholmu, Edinburku, Manchesteru a Londýna (Heathrow i Stansted)."
Jafa
Kapitán
Kapitán
 
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 09:59

Příspěvekod Zdenek v 08. 08. 2006, 14:42

... na spojích ČSA z Prahy do ... Edinburku, a Londýna (Stansted).

ktere v lete 2007 operativne zrusi :roll:
Zdenek
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
 
Příspěvky: 994
Registrován: 27. 02. 2003, 10:37

Příspěvekod MS743 v 03. 09. 2006, 17:14

Jafa píše:Konečně se ČSA podařilo tuto dohodu udělat. Jen mi není jasné, proč si nevyjednali codeshare na vybrané linky KE...asi si tam chtějí doletět vlastními novými dálkovými linkami... :lol:

Planes.cz:
"České aerolinie rozšíří od 01.09. spolupráci se společností Korean Air. Očekávané posílení pozice Korean Air v České republice a zvýšení vytíženosti linek ČSA bude spočívat v code-sharových letech (let provozovaný pod označením dvou nebo více partnerských aerolinií, prodávaný jako jejich vlastní let, ale provozovaný pouze jedním z partnerů) obou dopravců na spojích ČSA z Prahy do Berlína, Frankfurtu, Hamburku, Mnichova, Düsseldorfu, Madridu, Barcelony, Osla, Amsterdamu, Curychu, Kodaně, Stockholmu, Edinburku, Manchesteru a Londýna (Heathrow i Stansted)."


Ma nekdo info jak je nebo jak muze byt uspesna kooperace mezu OK a KE? docela me prekvapuje c/s na LHR a jine destinace kde sami letaji. Je to opravdova kooperace nebo pokus zvysit kapacitu KE do EU?

Nabidne VUBEC KE nejake c/s lety s kodem OK v Asii? treba alespon Japonsko, Cina nebo Taiwan (business v CR¨)
MS743
Kapitán
Kapitán
 
Příspěvky: 1622
Registrován: 12. 02. 2003, 10:16

Příspěvekod alesesl v 20. 03. 2007, 17:21

Tak jsem mel prilezitost letet s Korean Air minuly a pred minuly tyden.

Tam to bylo 8.3. PRG-ICN. Letenku jsem mel vystavenou na OK 4190, let operavany KE 936. Prvni a business class 100% full, economy tak 80 %.

nazpet ICN-PRG 17.3. OK 4191 operovano KE 935, First, Business a Economy 100%, ani jedno mistecko nebylo volne.

KE muzu vrele doporucit. Skvely servis, uroven jidla. Davaji amenity package i v Economy, kde jsou ponozky, zubni kartacek a pasta a take blind fold na spani. Ja jsem si vybral Korejske jidlo ktere bylo skvele. Ikdyz uz nejsme spolu s mou korejskou pritelkyni, v Seoulu je super, velke ciste a moderni mesto.

Incheon International Airport, tak tomu rikam letiste, uroven a sluzby. Mam par fotek, tak kdo by mel zajem, poslete me mailika na alespesl@yahoo.com a rad vam neco poslu.

Smeram tam vetsinou Korejci asi 80%. Pak tak bylo hodne polaku, kteri leteli z KRK pres PRG do Seoulu a take jsem videl nekolik cechu.

Nazpet zase vetsinou Korejci, ve First a Business jenom Korejci. Jinak hodne vietnamcu v Y, kteri leteli Hanoj-Seoul-PRG a take par cechu a vedle me sedel Sved co letet NRT-Seoul-PRG-ARN.
alesesl
Druhý pilot
Druhý pilot
 
Příspěvky: 1468
Registrován: 27. 02. 2004, 04:55
Bydliště: Praha

Příspěvekod tatranka v 20. 03. 2007, 21:21

Muzu se zeptat jak to maji s IEF na teto trase a jaky je seating? 2-4-2?
tatranka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
 
Příspěvky: 159
Registrován: 02. 05. 2006, 13:01

Příspěvekod alesesl v 21. 03. 2007, 10:43

tatranka píše:Muzu se zeptat jak to maji s IEF na teto trase a jaky je seating? 2-4-2?


sezeni v Economy je 2-4-2.

Jinak IFE nic noc. Zadne personal IFE v kazde sedacne ceni. Nenom velke monitory a obrazovky kazdych 20 rad sedacek. Ale slysel jsem ze postupne KE flotila prochazi obmenou a IFE se montuje do jednotlivych sedacek. Ale zatim se to dela u B474 a 777.
alesesl
Druhý pilot
Druhý pilot
 
Příspěvky: 1468
Registrován: 27. 02. 2004, 04:55
Bydliště: Praha

Příspěvekod MS743 v 28. 03. 2007, 06:28

alesesl píše:
tatranka píše:Muzu se zeptat jak to maji s IEF na teto trase a jaky je seating? 2-4-2?


sezeni v Economy je 2-4-2.

Jinak IFE nic noc. Zadne personal IFE v kazde sedacne ceni. Nenom velke monitory a obrazovky kazdych 20 rad sedacek. Ale slysel jsem ze postupne KE flotila prochazi obmenou a IFE se montuje do jednotlivych sedacek. Ale zatim se to dela u B474 a 777.


pravda ze je nuda jelikoz na jejich A332/333 nemaji IFE.... Economy je pohodlny (zadny zazrak ale neni to spatne).. C Class servis uzasny ale stare sedadcky nic moc... normal a below todays accepted standards.. novy design ktery jiz instaluji je prenadherny...opravdu krasny.

letim s KE ted po 3. do Phy tak snad budu mit z ceho cerpat kritiku ci pochvalu..

Inceon jako letiste nema chybu..akorat trochu daleko od mesta ale jinak radost letet pres ICN
MS743
Kapitán
Kapitán
 
Příspěvky: 1622
Registrován: 12. 02. 2003, 10:16

Příspěvekod MS743 v 12. 07. 2007, 05:13

Letim jiz casto PRG Korean.... BKK-ICN-PRG ... vesmes spokojenost. zna nekdo jaky je load factor a uspesnot linky? podle meho velice dobre... prave ted jsem chtel info ohledne lety do PRG nekdy v Zari tak mi rekla ze lety do PRG mezi 1 az 27 jsou fully booked! jedine C class ma jeste mista

je to mozne? kdyz vidim jak je CSA necinna ohledne teto linky tak se nekdy ptam jestli maji hlavu na spravnem miste... Asie je takovy high yield destinace a i kdyby se zadluzili za letouny tak budou proste vydelavat...

ted otazka je s kym letet..asi skoncim s rusama (boze ne)...jelikoz AF-KL tez se nemazleji s cenama.. snimi uz moc neletam a Alitalii nikdy ...to radeji z BKK do PRG pesky.
MS743
Kapitán
Kapitán
 
Příspěvky: 1622
Registrován: 12. 02. 2003, 10:16

Příspěvekod alesesl v 12. 07. 2007, 08:16

MS743 píše:Letim jiz casto PRG Korean.... BKK-ICN-PRG ... vesmes spokojenost. zna nekdo jaky je load factor a uspesnot linky? podle meho velice dobre... prave ted jsem chtel info ohledne lety do PRG nekdy v Zari tak mi rekla ze lety do PRG mezi 1 az 27 jsou fully booked! jedine C class ma jeste mista

je to mozne? kdyz vidim jak je CSA necinna ohledne teto linky tak se nekdy ptam jestli maji hlavu na spravnem miste... Asie je takovy high yield destinace a i kdyby se zadluzili za letouny tak budou proste vydelavat...

ted otazka je s kym letet..asi skoncim s rusama (boze ne)...jelikoz AF-KL tez se nemazleji s cenama.. snimi uz moc neletam a Alitalii nikdy ...to radeji z BKK do PRG pesky.


Jde koupit letenka za dobrou cenu, ktera je vystavena na kod AZ ICN-FCO-PRG. ICN-FCO je obvykle operovano KE B747 a do PRG uz je to jedno jestli je to OK nebo AZ. Byvaji slusne ceny.
alesesl
Druhý pilot
Druhý pilot
 
Příspěvky: 1468
Registrován: 27. 02. 2004, 04:55
Bydliště: Praha

Příspěvekod MS743 v 12. 07. 2007, 15:18

alesesl píše:
MS743 píše:Letim jiz casto PRG Korean.... BKK-ICN-PRG ... vesmes spokojenost. zna nekdo jaky je load factor a uspesnot linky? podle meho velice dobre... prave ted jsem chtel info ohledne lety do PRG nekdy v Zari tak mi rekla ze lety do PRG mezi 1 az 27 jsou fully booked! jedine C class ma jeste mista

je to mozne? kdyz vidim jak je CSA necinna ohledne teto linky tak se nekdy ptam jestli maji hlavu na spravnem miste... Asie je takovy high yield destinace a i kdyby se zadluzili za letouny tak budou proste vydelavat...

ted otazka je s kym letet..asi skoncim s rusama (boze ne)...jelikoz AF-KL tez se nemazleji s cenama.. snimi uz moc neletam a Alitalii nikdy ...to radeji z BKK do PRG pesky.


Jde koupit letenka za dobrou cenu, ktera je vystavena na kod AZ ICN-FCO-PRG. ICN-FCO je obvykle operovano KE B747 a do PRG uz je to jedno jestli je to OK nebo AZ. Byvaji slusne ceny.


diky alene diky..... udelal jsem letenku AZ sefovi a letel pred 2 tydny BKK/FCO/PRG... HOROR... Alitalii by meli zakazat...

= holka v kanclu altalie trvalo 2 hodiny a jeste nebyla schopna letenku vystavit. veskere kody tukala manualne a jeste plna chyb/
=pred odletem zavolaly ze zda nechceme navazny let ve FCO prodlouzit z 60 min na 4 hodiny. odmitl jsm to a slibili ze vse je ok.
=letiste Bangkok...let provozovan Air china. station manager Thajka ktera se hadala s KAZDYM cestujicim a mela uz u sebe ochranku jelikoz uz malem dostala na hubu.
=hodne lidi platili pres vahu a nasel jsem ze vahu maji rozbytou a mela porad 8 kgi kdyz zadne kufry tam nebyly. mam fotografie. Odmitla refund jakychkoliv kg naviv co se platilo.
=sma serozhodla zmenitopet navazny let ve FCO a rekla tvrde a BEZ KOMPROMISU ze kdyz tento let nevezmete znamena ze letet s nami nechcete a opravdu a bez debat zacala kricet "off load"
=alitalia nema kancelar v terminalu, nema zadneho reprezentanta i kdyz je to i let AZ, nema zadne tel kontaktv dobe check in. jen city office od 9=17h!
=odmitla jakekoliv vyhody vlastnika zlate karty a a ni se neobtezovala dat cislo do pc.
=vzkazovala ze kdyz mame s ni problem tak opet offload a muzeme se postezovat "zitra rano" na alitalii...
=kufry do PRG nedorazili a cele 5 dni nevedeli kde jsou a byly doucene v zubozenem stavu po 9 dnech.
=napsal jsem dloooooooooouhou stiznost ale alitalie je vyhlasena tim ze se ANI neobtezovala.
=a komicke ze jejich letenky nejsou ani nejlevnejsi

mym 4 az 5 zkusenosti a tento posledni mi potvrdil ze s AZ nepoletim do konce meho zivota. neni divu ze je nikdo nechce koupit. zadny servis, shit jidlo, stare letadla a personal spise z cirkusu.... nechapu jak je vlada muze jeste nechat prezivat. za takove chovani cestujicim bych vsichni a hned dal vypoved.. to uz radejipoletim Aerflotem...proti nimi je to luxus
MS743
Kapitán
Kapitán
 
Příspěvky: 1622
Registrován: 12. 02. 2003, 10:16

Příspěvekod vita v 12. 07. 2007, 16:09

Létáme 17 let alespoň 1-2 do roka a fakt, kufry nám byla schopná ztratil jen Alitalie, ale díky bohu je našli.
A to jejich jídlo, to je kapitola sama pro sebe, proto se jim taky vyhnu, jak je to jen možné.
vita
Kapitán
Kapitán
 
Příspěvky: 1768
Registrován: 06. 09. 2004, 20:57

Příspěvekod pepa007 v 12. 07. 2007, 16:11

MS743 píše:
alesesl píše:
MS743 píše:Letim jiz casto PRG Korean.... BKK-ICN-PRG ... vesmes spokojenost. zna nekdo jaky je load factor a uspesnot linky? podle meho velice dobre... prave ted jsem chtel info ohledne lety do PRG nekdy v Zari tak mi rekla ze lety do PRG mezi 1 az 27 jsou fully booked! jedine C class ma jeste mista

je to mozne? kdyz vidim jak je CSA necinna ohledne teto linky tak se nekdy ptam jestli maji hlavu na spravnem miste... Asie je takovy high yield destinace a i kdyby se zadluzili za letouny tak budou proste vydelavat...

ted otazka je s kym letet..asi skoncim s rusama (boze ne)...jelikoz AF-KL tez se nemazleji s cenama.. snimi uz moc neletam a Alitalii nikdy ...to radeji z BKK do PRG pesky.


Jde koupit letenka za dobrou cenu, ktera je vystavena na kod AZ ICN-FCO-PRG. ICN-FCO je obvykle operovano KE B747 a do PRG uz je to jedno jestli je to OK nebo AZ. Byvaji slusne ceny.


diky alene diky..... udelal jsem letenku AZ sefovi a letel pred 2 tydny BKK/FCO/PRG... HOROR... Alitalii by meli zakazat...

= holka v kanclu altalie trvalo 2 hodiny a jeste nebyla schopna letenku vystavit. veskere kody tukala manualne a jeste plna chyb/
=pred odletem zavolaly ze zda nechceme navazny let ve FCO prodlouzit z 60 min na 4 hodiny. odmitl jsm to a slibili ze vse je ok.
=letiste Bangkok...let provozovan Air china. station manager Thajka ktera se hadala s KAZDYM cestujicim a mela uz u sebe ochranku jelikoz uz malem dostala na hubu.
=hodne lidi platili pres vahu a nasel jsem ze vahu maji rozbytou a mela porad 8 kgi kdyz zadne kufry tam nebyly. mam fotografie. Odmitla refund jakychkoliv kg naviv co se platilo.
=sma serozhodla zmenitopet navazny let ve FCO a rekla tvrde a BEZ KOMPROMISU ze kdyz tento let nevezmete znamena ze letet s nami nechcete a opravdu a bez debat zacala kricet "off load"
=alitalia nema kancelar v terminalu, nema zadneho reprezentanta i kdyz je to i let AZ, nema zadne tel kontaktv dobe check in. jen city office od 9=17h!
=odmitla jakekoliv vyhody vlastnika zlate karty a a ni se neobtezovala dat cislo do pc.
=vzkazovala ze kdyz mame s ni problem tak opet offload a muzeme se postezovat "zitra rano" na alitalii...
=kufry do PRG nedorazili a cele 5 dni nevedeli kde jsou a byly doucene v zubozenem stavu po 9 dnech.
=napsal jsem dloooooooooouhou stiznost ale alitalie je vyhlasena tim ze se ANI neobtezovala.
=a komicke ze jejich letenky nejsou ani nejlevnejsi

mym 4 az 5 zkusenosti a tento posledni mi potvrdil ze s AZ nepoletim do konce meho zivota. neni divu ze je nikdo nechce koupit. zadny servis, shit jidlo, stare letadla a personal spise z cirkusu.... nechapu jak je vlada muze jeste nechat prezivat. za takove chovani cestujicim bych vsichni a hned dal vypoved.. to uz radejipoletim Aerflotem...proti nimi je to luxus


to zní jako ideální target pro takeover by private equity :lol: ale mj. to italský pracovní právo bude asi pěknej humáč :o
pepa007
Kapitán
Kapitán
 
Příspěvky: 2010
Registrován: 01. 11. 2004, 10:33
Bydliště: Barcelona / Berlín


Předchozí

Zpět na Ostatní letecké společnosti

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Reklama: