Northwest Airlines

Katy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 54
Registrován: 25. 08. 2005, 12:49
Bydliště: PED
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Northwest Airlines

Příspěvek od Katy »

Jakékoli zkušenosti? Je s nimi v plánu let na podzim a nic o nich nevíme :evil:
Díky!


whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4156
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Příspěvek od whiskey »

Paging Jano.... (the happy NWA flyer) :wink:

JanoLietac
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 104
Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi....
Bydliště: medzi TYS a ILZ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Northwest Airlines

Příspěvek od JanoLietac »

Katy píše:Jakékoli zkušenosti? Je s nimi v plánu let na podzim a nic o nich nevíme :evil:
Díky!


a chcete letiet s Northwestom cez Atlantik alebo USA domestic?

Katy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 54
Registrován: 25. 08. 2005, 12:49
Bydliště: PED
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Katy »

Přes Atlantik :) PRG - MEM (nevím teď přes co)
Manžel řeší, zda Deltu nebo NWA.
Předem díky.

JanoLietac
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 104
Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi....
Bydliště: medzi TYS a ILZ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od JanoLietac »

Katy píše:Přes Atlantik :) PRG - MEM (nevím teď přes co)
Manžel řeší, zda Deltu nebo NWA.
Předem díky.


Ked poletite v NWA cez Atlantik tak zvjavne moznosti su:
PRG-AMS-MEM
PRG-AMS-DTW-MEM
PRG-FRA-DTW-MEM
PRG-CDG-DTW-MEM

S Deltou by to bolo
PRG-ATL-MEM
PRG-kopec miest v EU na prestup ako FRA, MUC, CDG - potom ATL alebo CVG alebo JFK - MEM

S DL som v turistickej triede neletel uz 11 rokov (ak neratam jeden les v BusinessElite s DL v 2007), takze tazko porovnavat, mozem len napisat, co viem z pocutia. S NWA som Atlantik preletel 40+ krat aj v turistickej triede aj v business triede (WorldBusiness Class).

AVOD (audio video on demand)
NWA vo vsetkych A330, tie lietaju z FRA, AMS, CDG, z 5 letov medzi AMS-DTW je 3x A330, 1x B744 a 1x B752, B752 a B744 nemaju AVOD v turistickej triede ale maj IFE (in flight entertainment)

seat pitch ma najlepsi B752, celych 34", A330 maju v prednej casti turistickkej triedy 33", v zadnej casy 31", B744 ma 31"

DL pokial viem este nema AVOD, ale samozrejme maju IFE

Seat config lietadiel je tu SeatGuru

jedlo
ako som pisal s DL som dlho neletel, ale najdi si tu trip report z letu s DL a uvidis co serviruju. Na NWA dostanes 2 chody, prvy je chiken or pasta (hodina po vzlete) a druhy je sandwich a zmrzlina (hodina pred pristanim)

vodu by mali nosit kazdych 30 min, co sa ale nedeje, ale zazvon si a pridu a lebo skoc do kuchynky v predu ci vzadu, tam furt nejaka letuska bude

ak ste v business triede, tak DL ma omnoho lepsi vyber vina, NW ma lepsie jedlo (co je moj vysoko subjektivny pohlad)

chlast na NWA zadarmo ked letis cez Atlantik, na DL len jedna mala flaska (ta s jedlom), inak $5 (ale uz to moze byt inak), neletel som cele 4 tyzdne....

letusky
myslim, ze vyhrava DL, pokial nebude mat muzsku letuskovsku posadku nna NWA (zriedkave ale stava sa). DL letusky sa mi zdali (aspon DL domestic) prijemnejsie ako NW letusky. Zase NW letusi su vysosko profesionalni, zoparkrat som letel s cisto muzskou posadkou (zhodou okolnosti zeny pilotovali) a ten servis slapal jak hodinky, poctivo nosili vodu, hend mi doniesli vino (rovno 2 flase), etc.


ked nieco ide zle a meskate, alebo meska batozina

NWA customers first
Delta Customer Commitment

NWA ma "hard limits", e.g. ked bude vasa batozina meskat, tak za viac ako 24h meskanie dostanete $50, potom, $25 za kazdy den, podobne pri meskani letu. DL toto nema.

Je dobre mat NWA Customers First alebo Delta Customer Commitment so sebou vytlacene. Keby to bolo treba nahodou pripomenut zriadencovi leteckej spolocnosti ;)

lietadla

s NWA poletite bud na A330 a mozno na B744 ci B752. S DL naisto s B763ER (nemyslim, ze lietaju so svojimi B772ER/LR do Europy). B763ER je "pomala sunka" a cez Atlantik sa vlecie dlhooo, leti asi o 30mph pomalsie ako A330. Pomalsia je len B752. Najrychlejsia je B744 (ak by ste dostali upgrade tak let na hore poschodi je pecka).

Zaver

ja by som letel s NWA, ale to je len moj vysoko subjektivny nazor. Nakoniec ja som

Jano tha happy NWA flyer :)


Katy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 54
Registrován: 25. 08. 2005, 12:49
Bydliště: PED
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Katy »

Díky, Jano.
Musím to uvést na pravou míru. Jedná se o let PRG-AMS-MEM-TLH s NWA nebo PRG-ATL-TLH s Deltou. (Pokud si to manžel aspoň trochu pamatuje.)
S Deltou to vychází o něco dráž, ale hlavně má asi 70 minut na přestup a bojí se, že by to nestačilo na "úřední záležitosti". Nevěděli jsme, jestli NWA nejsou hardcore lowcost, ale mají-li happy flyers, tak budou asi OK :D

Máš super postřehy, člověče, měl bys to někde vydávat.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4156
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Příspěvek od whiskey »

Katy píše:Díky, Jano.

Máš super postřehy, člověče, měl bys to někde vydávat.


roky praxe sa niekde ukazat musia :lol:

JanoLietac
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 104
Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi....
Bydliště: medzi TYS a ILZ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od JanoLietac »

Katy píše:Díky, Jano.
Musím to uvést na pravou míru. Jedná se o let PRG-AMS-MEM-TLH s NWA nebo PRG-ATL-TLH s Deltou. (Pokud si to manžel aspoň trochu pamatuje.)
S Deltou to vychází o něco dráž, ale hlavně má asi 70 minut na přestup a bojí se, že by to nestačilo na "úřední záležitosti". Nevěděli jsme, jestli NWA nejsou hardcore lowcost, ale mají-li happy flyers, tak budou asi OK :D


nuz, 70 min na prestup v ATL je tak na hrane. Ak letite prvy krat TATL a prvy prestup v ATL, tak riskujete zbytocne zdrzanie a pobyt v rade na transfer desk

Totiz, do ATL prilieta kopec medzinarodnych letov naraz a imigracia moze byt poriadne plna.

Naproti tomu do MEM prilieta len tento jeden let z AMS a potom este nieco z Jamajky (v case priletu AMS letu), takze imigracia je v podstate prazdna.

Byt vami, bud letim cez MEM alebo si najdem lepsie spojenie pre let cez ATL, tak aby ste mali min 2 hod na prestup v ATL. DL ma urcite neskorsi spoj do TLH. Pozri si schedule na www.skyteam.com

Nevyhoda/vyhoda (zalezi od uhla pohladu) MEM je vsadepritomna BBQ vona :) Ak mate radi BBQ tak najlepsia je pri B43 a B17 gate (Interstate BBQ).

Katy píše:Máš super postřehy, člověče, měl bys to někde vydávat.


keby len bolo casu to cele spisovat......

este jedna vec, ak ste prvolietaci cez Atlantik tak odporucam aj poistku na zdrzanie letu (trip delay insurance) a meskanie batoziny. Ja zvycajne pouzivam Global travel shield, ale neviem, ci je to dostupn eaj v Cechach.

JanoLietac
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 104
Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi....
Bydliště: medzi TYS a ILZ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od JanoLietac »

este nieco.... NWA domestic je spartansky servis, NWA international let, to je ako keby ste leteli s upne inou leteckou spolocnostou....

Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Cherokee »

JanoLietac píše:
Katy píše:Díky, Jano.
Musím to uvést na pravou míru. Jedná se o let PRG-AMS-MEM-TLH s NWA nebo PRG-ATL-TLH s Deltou. (Pokud si to manžel aspoň trochu pamatuje.)
S Deltou to vychází o něco dráž, ale hlavně má asi 70 minut na přestup a bojí se, že by to nestačilo na "úřední záležitosti". Nevěděli jsme, jestli NWA nejsou hardcore lowcost, ale mají-li happy flyers, tak budou asi OK :D


nuz, 70 min na prestup v ATL je tak na hrane. Ak letite prvy krat TATL a prvy prestup v ATL, tak riskujete zbytocne zdrzanie a pobyt v rade na transfer desk

Totiz, do ATL prilieta kopec medzinarodnych letov naraz a imigracia moze byt poriadne plna.

Naproti tomu do MEM prilieta len tento jeden let z AMS a potom este nieco z Jamajky (v case priletu AMS letu), takze imigracia je v podstate prazdna.

Byt vami, bud letim cez MEM alebo si najdem lepsie spojenie pre let cez ATL, tak aby ste mali min 2 hod na prestup v ATL. DL ma urcite neskorsi spoj do TLH. Pozri si schedule na www.skyteam.com

Nevyhoda/vyhoda (zalezi od uhla pohladu) MEM je vsadepritomna BBQ vona :) Ak mate radi BBQ tak najlepsia je pri B43 a B17 gate (Interstate BBQ).

Katy píše:Máš super postřehy, člověče, měl bys to někde vydávat.


keby len bolo casu to cele spisovat......

este jedna vec, ak ste prvolietaci cez Atlantik tak odporucam aj poistku na zdrzanie letu (trip delay insurance) a meskanie batoziny. Ja zvycajne pouzivam Global travel shield, ale neviem, ci je to dostupn eaj v Cechach.

Jano, nestras a nesiahaj mi na Atlantu. 70 minut nie je az tak vela, ale ja by som letel, malo by to stacit, pokial lietadlo nebude mat meskanie, tak to pan stihne. Ak bude mat meskanie, tak ho preknihuju.
Mozno mas 40+ letov cez mlaku, ale my mame tiez svoje skusenosti. Pani, povedzte manzelovi nech kludne leti, bude to OuKej. :wink:

JanoLietac
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 104
Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi....
Bydliště: medzi TYS a ILZ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od JanoLietac »

Cherokee

Cherokee píše:Jano, nestras a nesiahaj mi na Atlantu. 70 minut nie je az tak vela, ale ja by som letel, malo by to stacit, pokial lietadlo nebude mat meskanie, tak to pan stihne. Ak bude mat meskanie, tak ho preknihuju.
Mozno mas 40+ letov cez mlaku, ale my mame tiez svoje skusenosti. Pani, povedzte manzelovi nech kludne leti, bude to OuKej. :wink:


ziadne strasenie nerobim, ale naco sa potencionalne vystavovat risku a zbytocne si vyrabat stress, ked sa tomu da vyhnut lepsim planovanim vopred.

myslim, ze to co som napisal

Byt vami, bud letim cez MEM alebo si najdem lepsie spojenie pre let cez ATL, tak aby ste mali min 2 hod na prestup v ATL.

je dobra rada, zvlast ked velmi pravdepodobne este neboli nikdy v ATL.

DL 63 prileti do ATL o 5:20pm. Schedule do TLH je takyto
DL 5853 Atlanta (ATL) 06:35 PM Tallahassee (TLH) 07:40 PM
DL 4325 Atlanta (ATL) 08:00 PM Tallahassee (TLH) 09:01 PM

cize na prestup na DL5823 im ostava 75min, na prestup na DL4325 budu mat 2hod+.

Opakujem teda, lepsie letiet cez AMS, MEM, kde oba prestupy su 2hod+ alebo letiet na DL63+DL 4325 (2hod+ na prestup), ako DL63+DL 5853(75min na prestup), zvlast ked tito ludia su velmi pravdepodobne prvo-letci cez Atlantik, a nie skuseni harcovnici ako ty ci ja.

--Jano

Katy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 54
Registrován: 25. 08. 2005, 12:49
Bydliště: PED
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Katy »

Tak první let přes Atlantik to není, ale přes ATL ano, takže to jistit raději budeme.
Díky oběma, pánové.
A třeba bude v Memphisu čas na žebírka :wink:

Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Cherokee »

Uplne uprimne povedane: je mi jedno kade pan poleti, ja by som volil menej prestupov a potom letisko, kde by som mal viac moznosti prestupu, keby daco. V tomto ma ATL este nesklamala. Tot vsjo.

Katy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 54
Registrován: 25. 08. 2005, 12:49
Bydliště: PED
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Katy »

Cherokee, díky. Ono to s těmi přestupy bude bohužel nastejno. S Deltou PRG-?-ATL, protože přímé lety jsou buď vyprodané nebo drahé :cry:
S počtem možností v ATLu máš samozřejmě pravdu. Ale to nechám na manželovi, ať si to pořeší sám. Orientovat se na velkém letišti už snad umí :)

Lanbub
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 431
Registrován: 15. 08. 2006, 06:12
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Northwest Airlines

Příspěvek od Lanbub »

Ahoj uměl by někdo zjistit imatrikulaci Boeingu 757 ktery dnes 25.05.2009 letěl linku NW59 na trase AMS-BOS?


Odpovědět