Northwest Airlines
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 54
- Registrován: 25. 08. 2005, 12:49
- Bydliště: PED
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Northwest Airlines
Jakékoli zkušenosti? Je s nimi v plánu let na podzim a nic o nich nevíme
Díky!
Díky!
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 104
- Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
- Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi.... - Bydliště: medzi TYS a ILZ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Northwest Airlines
Katy píše:Jakékoli zkušenosti? Je s nimi v plánu let na podzim a nic o nich nevíme
Díky!
a chcete letiet s Northwestom cez Atlantik alebo USA domestic?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 104
- Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
- Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi.... - Bydliště: medzi TYS a ILZ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Katy píše:Přes Atlantik PRG - MEM (nevím teď přes co)
Manžel řeší, zda Deltu nebo NWA.
Předem díky.
Ked poletite v NWA cez Atlantik tak zvjavne moznosti su:
PRG-AMS-MEM
PRG-AMS-DTW-MEM
PRG-FRA-DTW-MEM
PRG-CDG-DTW-MEM
S Deltou by to bolo
PRG-ATL-MEM
PRG-kopec miest v EU na prestup ako FRA, MUC, CDG - potom ATL alebo CVG alebo JFK - MEM
S DL som v turistickej triede neletel uz 11 rokov (ak neratam jeden les v BusinessElite s DL v 2007), takze tazko porovnavat, mozem len napisat, co viem z pocutia. S NWA som Atlantik preletel 40+ krat aj v turistickej triede aj v business triede (WorldBusiness Class).
AVOD (audio video on demand)
NWA vo vsetkych A330, tie lietaju z FRA, AMS, CDG, z 5 letov medzi AMS-DTW je 3x A330, 1x B744 a 1x B752, B752 a B744 nemaju AVOD v turistickej triede ale maj IFE (in flight entertainment)
seat pitch ma najlepsi B752, celych 34", A330 maju v prednej casti turistickkej triedy 33", v zadnej casy 31", B744 ma 31"
DL pokial viem este nema AVOD, ale samozrejme maju IFE
Seat config lietadiel je tu SeatGuru
jedlo
ako som pisal s DL som dlho neletel, ale najdi si tu trip report z letu s DL a uvidis co serviruju. Na NWA dostanes 2 chody, prvy je chiken or pasta (hodina po vzlete) a druhy je sandwich a zmrzlina (hodina pred pristanim)
vodu by mali nosit kazdych 30 min, co sa ale nedeje, ale zazvon si a pridu a lebo skoc do kuchynky v predu ci vzadu, tam furt nejaka letuska bude
ak ste v business triede, tak DL ma omnoho lepsi vyber vina, NW ma lepsie jedlo (co je moj vysoko subjektivny pohlad)
chlast na NWA zadarmo ked letis cez Atlantik, na DL len jedna mala flaska (ta s jedlom), inak $5 (ale uz to moze byt inak), neletel som cele 4 tyzdne....
letusky
myslim, ze vyhrava DL, pokial nebude mat muzsku letuskovsku posadku nna NWA (zriedkave ale stava sa). DL letusky sa mi zdali (aspon DL domestic) prijemnejsie ako NW letusky. Zase NW letusi su vysosko profesionalni, zoparkrat som letel s cisto muzskou posadkou (zhodou okolnosti zeny pilotovali) a ten servis slapal jak hodinky, poctivo nosili vodu, hend mi doniesli vino (rovno 2 flase), etc.
ked nieco ide zle a meskate, alebo meska batozina
NWA customers first
Delta Customer Commitment
NWA ma "hard limits", e.g. ked bude vasa batozina meskat, tak za viac ako 24h meskanie dostanete $50, potom, $25 za kazdy den, podobne pri meskani letu. DL toto nema.
Je dobre mat NWA Customers First alebo Delta Customer Commitment so sebou vytlacene. Keby to bolo treba nahodou pripomenut zriadencovi leteckej spolocnosti
lietadla
s NWA poletite bud na A330 a mozno na B744 ci B752. S DL naisto s B763ER (nemyslim, ze lietaju so svojimi B772ER/LR do Europy). B763ER je "pomala sunka" a cez Atlantik sa vlecie dlhooo, leti asi o 30mph pomalsie ako A330. Pomalsia je len B752. Najrychlejsia je B744 (ak by ste dostali upgrade tak let na hore poschodi je pecka).
Zaver
ja by som letel s NWA, ale to je len moj vysoko subjektivny nazor. Nakoniec ja som
Jano tha happy NWA flyer
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 54
- Registrován: 25. 08. 2005, 12:49
- Bydliště: PED
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Díky, Jano.
Musím to uvést na pravou míru. Jedná se o let PRG-AMS-MEM-TLH s NWA nebo PRG-ATL-TLH s Deltou. (Pokud si to manžel aspoň trochu pamatuje.)
S Deltou to vychází o něco dráž, ale hlavně má asi 70 minut na přestup a bojí se, že by to nestačilo na "úřední záležitosti". Nevěděli jsme, jestli NWA nejsou hardcore lowcost, ale mají-li happy flyers, tak budou asi OK
Máš super postřehy, člověče, měl bys to někde vydávat.
Musím to uvést na pravou míru. Jedná se o let PRG-AMS-MEM-TLH s NWA nebo PRG-ATL-TLH s Deltou. (Pokud si to manžel aspoň trochu pamatuje.)
S Deltou to vychází o něco dráž, ale hlavně má asi 70 minut na přestup a bojí se, že by to nestačilo na "úřední záležitosti". Nevěděli jsme, jestli NWA nejsou hardcore lowcost, ale mají-li happy flyers, tak budou asi OK
Máš super postřehy, člověče, měl bys to někde vydávat.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 104
- Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
- Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi.... - Bydliště: medzi TYS a ILZ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Katy píše:Díky, Jano.
Musím to uvést na pravou míru. Jedná se o let PRG-AMS-MEM-TLH s NWA nebo PRG-ATL-TLH s Deltou. (Pokud si to manžel aspoň trochu pamatuje.)
S Deltou to vychází o něco dráž, ale hlavně má asi 70 minut na přestup a bojí se, že by to nestačilo na "úřední záležitosti". Nevěděli jsme, jestli NWA nejsou hardcore lowcost, ale mají-li happy flyers, tak budou asi OK
nuz, 70 min na prestup v ATL je tak na hrane. Ak letite prvy krat TATL a prvy prestup v ATL, tak riskujete zbytocne zdrzanie a pobyt v rade na transfer desk
Totiz, do ATL prilieta kopec medzinarodnych letov naraz a imigracia moze byt poriadne plna.
Naproti tomu do MEM prilieta len tento jeden let z AMS a potom este nieco z Jamajky (v case priletu AMS letu), takze imigracia je v podstate prazdna.
Byt vami, bud letim cez MEM alebo si najdem lepsie spojenie pre let cez ATL, tak aby ste mali min 2 hod na prestup v ATL. DL ma urcite neskorsi spoj do TLH. Pozri si schedule na www.skyteam.com
Nevyhoda/vyhoda (zalezi od uhla pohladu) MEM je vsadepritomna BBQ vona Ak mate radi BBQ tak najlepsia je pri B43 a B17 gate (Interstate BBQ).
Katy píše:Máš super postřehy, člověče, měl bys to někde vydávat.
keby len bolo casu to cele spisovat......
este jedna vec, ak ste prvolietaci cez Atlantik tak odporucam aj poistku na zdrzanie letu (trip delay insurance) a meskanie batoziny. Ja zvycajne pouzivam Global travel shield, ale neviem, ci je to dostupn eaj v Cechach.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 104
- Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
- Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi.... - Bydliště: medzi TYS a ILZ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
JanoLietac píše:Katy píše:Díky, Jano.
Musím to uvést na pravou míru. Jedná se o let PRG-AMS-MEM-TLH s NWA nebo PRG-ATL-TLH s Deltou. (Pokud si to manžel aspoň trochu pamatuje.)
S Deltou to vychází o něco dráž, ale hlavně má asi 70 minut na přestup a bojí se, že by to nestačilo na "úřední záležitosti". Nevěděli jsme, jestli NWA nejsou hardcore lowcost, ale mají-li happy flyers, tak budou asi OK
nuz, 70 min na prestup v ATL je tak na hrane. Ak letite prvy krat TATL a prvy prestup v ATL, tak riskujete zbytocne zdrzanie a pobyt v rade na transfer desk
Totiz, do ATL prilieta kopec medzinarodnych letov naraz a imigracia moze byt poriadne plna.
Naproti tomu do MEM prilieta len tento jeden let z AMS a potom este nieco z Jamajky (v case priletu AMS letu), takze imigracia je v podstate prazdna.
Byt vami, bud letim cez MEM alebo si najdem lepsie spojenie pre let cez ATL, tak aby ste mali min 2 hod na prestup v ATL. DL ma urcite neskorsi spoj do TLH. Pozri si schedule na www.skyteam.com
Nevyhoda/vyhoda (zalezi od uhla pohladu) MEM je vsadepritomna BBQ vona Ak mate radi BBQ tak najlepsia je pri B43 a B17 gate (Interstate BBQ).Katy píše:Máš super postřehy, člověče, měl bys to někde vydávat.
keby len bolo casu to cele spisovat......
este jedna vec, ak ste prvolietaci cez Atlantik tak odporucam aj poistku na zdrzanie letu (trip delay insurance) a meskanie batoziny. Ja zvycajne pouzivam Global travel shield, ale neviem, ci je to dostupn eaj v Cechach.
Jano, nestras a nesiahaj mi na Atlantu. 70 minut nie je az tak vela, ale ja by som letel, malo by to stacit, pokial lietadlo nebude mat meskanie, tak to pan stihne. Ak bude mat meskanie, tak ho preknihuju.
Mozno mas 40+ letov cez mlaku, ale my mame tiez svoje skusenosti. Pani, povedzte manzelovi nech kludne leti, bude to OuKej.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 104
- Registrován: 16. 06. 2008, 20:57
- Oblíbené typy letadel: na kukanie prakticky vsetky, aj ked najoblubeniejsia je 747; na cestovanie cokol
na cestovanie cokolvek pokial je tam menej ako 300 ludi.... - Bydliště: medzi TYS a ILZ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Cherokee
ziadne strasenie nerobim, ale naco sa potencionalne vystavovat risku a zbytocne si vyrabat stress, ked sa tomu da vyhnut lepsim planovanim vopred.
myslim, ze to co som napisal
je dobra rada, zvlast ked velmi pravdepodobne este neboli nikdy v ATL.
DL 63 prileti do ATL o 5:20pm. Schedule do TLH je takyto
DL 5853 Atlanta (ATL) 06:35 PM Tallahassee (TLH) 07:40 PM
DL 4325 Atlanta (ATL) 08:00 PM Tallahassee (TLH) 09:01 PM
cize na prestup na DL5823 im ostava 75min, na prestup na DL4325 budu mat 2hod+.
Opakujem teda, lepsie letiet cez AMS, MEM, kde oba prestupy su 2hod+ alebo letiet na DL63+DL 4325 (2hod+ na prestup), ako DL63+DL 5853(75min na prestup), zvlast ked tito ludia su velmi pravdepodobne prvo-letci cez Atlantik, a nie skuseni harcovnici ako ty ci ja.
--Jano
Cherokee píše:Jano, nestras a nesiahaj mi na Atlantu. 70 minut nie je az tak vela, ale ja by som letel, malo by to stacit, pokial lietadlo nebude mat meskanie, tak to pan stihne. Ak bude mat meskanie, tak ho preknihuju.
Mozno mas 40+ letov cez mlaku, ale my mame tiez svoje skusenosti. Pani, povedzte manzelovi nech kludne leti, bude to OuKej.
ziadne strasenie nerobim, ale naco sa potencionalne vystavovat risku a zbytocne si vyrabat stress, ked sa tomu da vyhnut lepsim planovanim vopred.
myslim, ze to co som napisal
Byt vami, bud letim cez MEM alebo si najdem lepsie spojenie pre let cez ATL, tak aby ste mali min 2 hod na prestup v ATL.
je dobra rada, zvlast ked velmi pravdepodobne este neboli nikdy v ATL.
DL 63 prileti do ATL o 5:20pm. Schedule do TLH je takyto
DL 5853 Atlanta (ATL) 06:35 PM Tallahassee (TLH) 07:40 PM
DL 4325 Atlanta (ATL) 08:00 PM Tallahassee (TLH) 09:01 PM
cize na prestup na DL5823 im ostava 75min, na prestup na DL4325 budu mat 2hod+.
Opakujem teda, lepsie letiet cez AMS, MEM, kde oba prestupy su 2hod+ alebo letiet na DL63+DL 4325 (2hod+ na prestup), ako DL63+DL 5853(75min na prestup), zvlast ked tito ludia su velmi pravdepodobne prvo-letci cez Atlantik, a nie skuseni harcovnici ako ty ci ja.
--Jano
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 431
- Registrován: 15. 08. 2006, 06:12
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Northwest Airlines
Ahoj uměl by někdo zjistit imatrikulaci Boeingu 757 ktery dnes 25.05.2009 letěl linku NW59 na trase AMS-BOS?