Qatar Airways
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 243
- Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Co se týče velikosti letišť, jsou na tom PRG, WAW i BUD zcela stejně, naopak je PRG o trochu větší. Co se týče kupní síly, s Polskem jsme na tom stejně, Maďarsko zaostává. Navíc létají také do BEG, kde je konkurence Etihad. Nikdo netvrdí, že by měli začít hned s A330, ale kdyby zkusili rok s narrow-body, divil bych se, kdyby neuspěli...
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Mat píše:kdyby zkusili rok s narrow-body, divil bych se, kdyby neuspěli...
A to já bych se zas divil, kdyby s narrow-body proti A380 uspěli. Mám takový pocit, že zvlášť u nás je "čím větší, tím lepší", i když třeba zrovna já mám přesně opačný názor, co se týče velikosti letadel, nicméně já jsem já a ten zbytek, hádám, uvažuje jinak.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2208
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Qatar Airways In-Flight Safety Video Starring FC Barcelona
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WS2CQQfQzEM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WS2CQQfQzEM[/youtube]
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Velikost trhu se nedá brát podle počtu obyvatel. Kdybychom to takto měli měřit, má Praha s aglomerací Středočeského kraje 2,5 milionu obyvatel, tedy stejně jako aglomerace Varšavy nebo Budapešti. Mnichov, byť je velikostí o trochu menší než Praha, je samozřejmě ekonomickým centrem celého Německa a jejich letiště s více jak 35 miliony odbavenými cestujícími je především uzlovým letištěm nejen pro Německo.
Praha má přesto oproti Varšavě, Vídni a Budapešti jeden trumf - turisti, kteří ročně město navštíví. 5,5 milionu turistů je číslo, o kterém si můžou nechat zdát třeba i takové Benátky.
Právě z výše uvedeného důvodu i mě trochu zajímá, proč Qatar zatím Prahu vynechávají? Mým předpokladem je síla zavedené značky Fly Emirates. Á propos, kdyby sem třeba začaly létat aerolinky Etihad nebo Qatar, možná bychom se nemuseli dočkat velryby. Alespoň bude na co od května koukat.
Praha má přesto oproti Varšavě, Vídni a Budapešti jeden trumf - turisti, kteří ročně město navštíví. 5,5 milionu turistů je číslo, o kterém si můžou nechat zdát třeba i takové Benátky.
Právě z výše uvedeného důvodu i mě trochu zajímá, proč Qatar zatím Prahu vynechávají? Mým předpokladem je síla zavedené značky Fly Emirates. Á propos, kdyby sem třeba začaly létat aerolinky Etihad nebo Qatar, možná bychom se nemuseli dočkat velryby. Alespoň bude na co od května koukat.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3026
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Třeba za tím bude známá kauza "katarský princ" kvůli které nemáme s katarem nejlepší vztahy
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 243
- Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
To by i dávalo smysl
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
m@rtin píše:Velikost trhu se nedá brát podle počtu obyvatel. Kdybychom to takto měli měřit, má Praha s aglomerací Středočeského kraje 2,5 milionu obyvatel, tedy stejně jako aglomerace Varšavy nebo Budapešti. Mnichov, byť je velikostí o trochu menší než Praha, je samozřejmě ekonomickým centrem celého Německa a jejich letiště s více jak 35 miliony odbavenými cestujícími je především uzlovým letištěm nejen pro Německo.
Praha má přesto oproti Varšavě, Vídni a Budapešti jeden trumf - turisti, kteří ročně město navštíví. 5,5 milionu turistů je číslo, o kterém si můžou nechat zdát třeba i takové Benátky.
Právě z výše uvedeného důvodu i mě trochu zajímá, proč Qatar zatím Prahu vynechávají? Mým předpokladem je síla zavedené značky Fly Emirates. Á propos, kdyby sem třeba začaly létat aerolinky Etihad nebo Qatar, možná bychom se nemuseli dočkat velryby. Alespoň bude na co od května koukat.
Maš tam len jednu chybičku Vieden je v počtu zahraničnych navštevnikov pred Prahou
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
vladivostok píše:Maš tam len jednu chybičku Vieden je v počtu zahraničnych navštevnikov pred Prahou
http://www.novinky.cz/cestovani/371294- ... misto.html
Sypu si popel na hlavu, je to opravdu tak. Vycházel jsem z údajů před rokem 2012, byť jsou obě města v návštěvnosti skoro srovnatelná.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Zdravim,
zabludil som na stranku qataru a pri procese bookovania som zbadal, ze pri vsetkych tarifach ma qatar "No Show". To si fakt uctuje extra poplatok pri nenastupeni na let?
Diki
zabludil som na stranku qataru a pri procese bookovania som zbadal, ze pri vsetkych tarifach ma qatar "No Show". To si fakt uctuje extra poplatok pri nenastupeni na let?
Diki
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Taky bych rekl, pri zruseni se ti vrati 250-185 stornopoplatek = 65, pri no-show 250-231 no-show poplatek = 19.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
ahaaa, dakujem, to dava zmysel. Neviem si predstavit, ze by sa do takeho nieco europsky byrokrati neobuli
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24. 01. 2013, 21:14
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
QATAR Airways starting July 2016 expands service to Hungary, through the addition of 3 new weekly flights that departs Doha in the afternoon hours. From 03JUL16, overall service on Doha – Budapest route will be increasing from 7 to 10 weekly.
Operational schedule with Airbus A320 aircraft as follow.
QR199 DOH0635 – 1105BUD 320 D
QR201 DOH1340 – 1810BUD 320 147
QR200 BUD1215 – 1830DOH 320 D
QR202 BUD1910 – 0125+1DOH 320 147
Operational schedule with Airbus A320 aircraft as follow.
QR199 DOH0635 – 1105BUD 320 D
QR201 DOH1340 – 1810BUD 320 147
QR200 BUD1215 – 1830DOH 320 D
QR202 BUD1910 – 0125+1DOH 320 147
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3026
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Mimochodem, Qatar má teď akci. Třeba VIE-BKK se dá sehnat pod 13 tisíc korun..
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Zdravim,
mam nasledovny problem. Cez ITA som si nasiel routing za dobru cenu BUD-DOH-KUL/BKK-DOH-VIE, avsak za tu cenu ho na ziadnom OTA neviem najst. Najdem ho vsak, ked si nahodim BUD-DOH-KUL/BKK-DOH/DOH-VIE. Moja otazka znie, ze ci si budem vediet dat v BKK batozinu nacheckovat az do VIE a po pripade ze ci dostanem aj palubky az do VIE. Viete mi niekto prosim pomoct?
mam nasledovny problem. Cez ITA som si nasiel routing za dobru cenu BUD-DOH-KUL/BKK-DOH-VIE, avsak za tu cenu ho na ziadnom OTA neviem najst. Najdem ho vsak, ked si nahodim BUD-DOH-KUL/BKK-DOH/DOH-VIE. Moja otazka znie, ze ci si budem vediet dat v BKK batozinu nacheckovat az do VIE a po pripade ze ci dostanem aj palubky az do VIE. Viete mi niekto prosim pomoct?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Onehdá jsem si koupil zpáteční letenky, už nevím, kterých se to týkalo, asi s TAMem do Jižní Ameriky. Každopádně jsem to koupil klasicky jako zpáteční letenku (teda návrat zpět byl z jiného města, ale prostě to byl let tam a let zpět) a když jsem rezervační kód dal do checkmytrip, tak se to tvářilo, že to jsou 3 lety (zpáteční let mi to rozdělilo, obdobně jak ty bys to už musel koupit). Při odbavení nebyl problém.
Dle mě ohledně odbavení by neměl být problém, poslat bagáž přímo jde občas i když máš dvě separátní letenky. Spíš nevím, jak v takovém případě funguje garance přestupu v případě zpoždění letu (ale u Katarců bych se až tak nebál to koupit).
Dle mě ohledně odbavení by neměl být problém, poslat bagáž přímo jde občas i když máš dvě separátní letenky. Spíš nevím, jak v takovém případě funguje garance přestupu v případě zpoždění letu (ale u Katarců bych se až tak nebál to koupit).