Platinová karta OK Plus

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: motivace do businessu

Příspěvek od MS743 »

bubo píše:
dubaf píše:...... jak motivovat pax platit za business. Aby se nestavalo jako doposud ze si pax koupi eko prestoze by mu nedelalo problem si koupit business protoze "vi" a casto tomu tak opravdu je ze do J se dostane krom value special bez problemu. .....

no ja nevim, ale vetsina tech, co maji upgrade by za business neplatilo. Je pravda, ze jsou to obvykle lidi, kterym to plati firmy a kterym nezbyva nic jineho nez zaplatit cca 20 000 za otocku po evrope, ale davat 30k za business nikdo z nich nebude tech firem, to plati business na kratke trate je dost malo. A dneska se spousta firem zdraha platit business i na delsi streky, o tech, ktere ho neplati vubec nemluve....

I kdyz mam stribrnou kartu, jsem si jist ze CSA zrusi upgrade pro tyto karty adocela souhlasim. POrad letam do kahiry a vzdy je misto v C class... kupuji Y class a cestuji C class... platim letenku kolem 10 000 a jinak bych mel platit 35 000...

OK nemuzu dat za zle kdyz tento krok uplatni. At je to Confirmed Upgrades pro Platinovou (i kdyz maji Y class letenku, dosahnout tuto kartu bude velice obtizne a bude to stat HODNE za letenky pro takovou kartu..) a komu by CSA rada nabidla upgrades jednou za cas (confirmed v pripade ze bude misto).. proc ne.. dela jim ksefty a dost velike za jednoho cestujiciho...

Kdo plati letenku neni pro CSA dulezite.. v pripade ze mam Platinovou kartu tak proste proletel jsem napr. 100 000 mil nebo vice, takze je to dost revenue a dat mu za cas free C class bude jen a jen dobre.

Alepozor... CSA chce dosahnout toho aby se C class naplnil platicimi cestujicimi takze i s Gold nebo Platinum nebude jiste ze se clovek dostane do C class... Dnes je to jine..dnes C class je poloprazdne takze lide na to spolehaji.

uvidime jak to bude.... bude me mrzet ze nedostanu C class na Silver ale co... vzdy jsem se ptal kdy to useknou a skonci to... takova stedrost jsem nevidel nikde jinde u zadne jine spolecnosti.


neobchodni_cestujici
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 36
Registrován: 21. 06. 2007, 16:35
Stav: Offline

Re: motivace do businessu

Příspěvek od neobchodni_cestujici »

Osobně si bussiness platím, ale ne s ČSA. Mám OK Gold, ale většinou za míle nasbírané s aliačními partnery. V segmentu, který ČSA obsluhuje, bych za C class neplatil. Za všechny komentáře citát ze Skytrax:
"CSA business class is terrible - I started flying LHR to PRG in business class and soon realised there was little point between LHR and PRG. On short-haul this is simply economy class with a curtain - pretty much the same as with most airlines European routes. Food is actually worse than in economy class. However, CSA business class on long- haul - if you want business class, pick a different airline. CSA have absolutely no idea what business class should be."
Až bude ČSA nabízet v C class produkt na úrovni, bude mít cestující, kteří za něj zaplatí. Do té doby bude C class poloprázdný, tj. letí v něm connection na/z jiný C class flight a doplněný upgrady.
Štědrost ČSA s upgrade se nevymyká standardu s Severní Americe....

salam
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 356
Registrován: 14. 08. 2006, 17:33
Stav: Offline

Příspěvek od salam »

neobchodni_cestujici: až tak hrozně jako skytrax bych C u ČSA neviděl. Na s-h jsou myslím, plně srovnatelné s velkou většinou ostatních společností. V C na l-h jsem s ČSA ještě neletěl (a jak to tak vypadá, asi už já ani nikdo jiný brzy nepoletí :().

Jinak možnost zrušení upgradu pro Silver se tu myslím už někde řešila. Obávám se, že po tomto kroku ztratí jistá část (netroufám si zhodnotit, jak velká) pax motivaci k létání s ČSA.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4156
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Příspěvek od whiskey »

salam píše:Jinak možnost zrušení upgradu pro Silver se tu myslím už někde řešila. Obávám se, že po tomto kroku ztratí jistá část (netroufám si zhodnotit, jak velká) pax motivaci k létání s ČSA.


kazdy, kto lieta s CSA naozaj casto, tu OK+ gold ma, kedze za segmenty je to vylozene jednoduche ziskat. Staci napr. 8 spiatocnych letov z BTS a mas 32 segmentov, takze ta strata motivacie kvoli obmedzeniu privilegii OK+ silver nebude podla mna taka vyrazna. Skor by som ju hladal niekde inde.

salam
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 356
Registrován: 14. 08. 2006, 17:33
Stav: Offline

Příspěvek od salam »

To je pravda - když jsem ještě lítal z OSR, tak jsem měl 2x více segmentů (vyšlo by mi to tehdy i na tu Platinum, kdyby byla) než teď, když lítám z PRG :(.


Nicolas
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Nicolas »

Souhlasím s tím, že ČSA nabízí upgrady stejně jako dopravci v Severní Americe. Možná to v Evropě není tak běžné, ale ČSA nejsou jediní, kdo takové benefity nabízejí.
Také souhlasím, že zrušení upgradů pro Stříbrné karty by demotivovalo některé cestující k letu s ČSA. Myslím si, že upgrady jsou omezené samozřejmě knihovací třídou (ne Value Special), vydáváním nových Zlatých karet (jako bonus v programu OK Plus Corporate a nyní ke každé Platinové kartě), také se zvyšuje počet cestujících, kteří si Business skutečně koupí. Takže se domnívám, že přirozeně ubude počet upgradů na Stříbrné karty.
Bylo by možná dobré, kdyby se upgrady pro SC zrušily na dálkových linkách. I když bych radši letěl v Y s AF než v C s OK A310. :D
A jinak se nemyslím, že jídlo v C je u ČSA horší než v Y.

neobchodni_cestujici
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 36
Registrován: 21. 06. 2007, 16:35
Stav: Offline

C class c CSA

Příspěvek od neobchodni_cestujici »

Já taky necitoval názor ze Skytraxu jako neměnnou pravdu, ale jako hlas z lidu....Ale tak to někteří vnímají a proto se C class s OK neprodává a .....tak dokolečka.
Pravdou je, že než C class na LH s OK za full fare, tak s někým jiným....
Naneštěstí se možnost to opravdu vyzkoušet zmenšuje na minimum.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4156
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Příspěvek od whiskey »

Nicolas píše:Bylo by možná dobré, kdyby se upgrady pro SC zrušily na dálkových linkách. I když bych radši letěl v Y s AF než v C s OK A310. :D
A jinak se nemyslím, že jídlo v C je u ČSA horší než v Y.


Suhlasim s tym, ze tvrdit o jedle v C na OK, ze je horsie ako v Y, je blbost. Ale na druhu stranu longahul radsej urcite v OK C ako akomkolvek Y - osobne nerad lietam v Y kvoli legroom, a to je neporovnatelne lepsie v OK C (snad len u SQ v executive economy sa to blizi trochu).

neobchodni_cestujici
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 36
Registrován: 21. 06. 2007, 16:35
Stav: Offline

Příspěvek od neobchodni_cestujici »

To je bez diskuse, že na LH je lepší skoro každý C class než skoro každý Y class. Než jsem přestal být kolenovrt, taky jsem se něco nalítal LH v Y....
Jde jen o poměr cena/výkon.

Nicolas
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Nicolas »

No možná jsem to trochu přehnal, ale žádné IFE, archaické sedačky. Podobné služby nabízejí některé společnosti v Y. A jinak jsem to měl na mysli ve vztahu k těm Stříbrným kartám. Myslím, že AM poskytuje upgrady pro držitele svých Silver karet, ale mimo letů do Evropy.

dubaf
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 502
Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od dubaf »

uvidime jak to s temi upgrady dopadne.. Je to spekulace ale udajne zustanou zachovany s tim ze se posunou priority:
platinum ( nas pation symbol - diamond?!) prio A
gold prio B
silver prio C
Jsem fakt zvedavej jak to nakonec bude..
A jak to bude v ramci *S jestli gold karta bude stale elite plus nebo ne?!

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4156
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Příspěvek od whiskey »

dubaf píše:A jak to bude v ramci *S jestli gold karta bude stale elite plus nebo ne?!


zrejme si myslel v ramci SkyTeamu, a nie v ramci *A? Osobne ocakavam, ze nova karta bude ST ElitePlus, a OK+ Gold takisto. Ma to tak asi kazdy FFP v ST, ak ma viac levelov.

dubaf
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 502
Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od dubaf »

presne tak *S jako skyteam *A jako staraliance :)
jinak s tim jestli gold bude stale elite plus na 99,9% bych si typl ze ano ale neni tomu tak vzdy treba u AF jsi li drzitelem zlate karty flying blue s trvalym bydlistem v severni americe tak mas status elite jak u AF tak napric *S. Ale je asi fakt ze to je asi tak jedina vyjimka mezi cleny *S co existuje.

dubaf
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 502
Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
Bydliště: Praha
Stav: Offline

srovnani level requirements u *S

Příspěvek od dubaf »

Jinak asi sem nepridam nic noveho pod sluncem ale ohledne spekulaci za kolik by ta diamantova ( platinova ) ok plus karta mohla byt muzete kouknout na srovnani ostatnich dopravcu *S. Asi by to mohlo byt podobne.. Takze http://www.gnopps.com/skyteam/pages/ach ... status.php

Jinak pod tabulkou jsou i pekne vydet ruzne vyjimky jak obdrzet jednotlive levely ( v predchozim prispevku jiz zminovane AF atd. )

dubaf
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 502
Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od dubaf »

jinak ohledne upgradu a jinych vyhod ostatnich FFP: http://www.gnopps.com/skyteam/pages/top ... nefits.php
vubec stoji za to skouknout cele tyhle stranky pro lepsi prehled o jednotlivych FFP *S.


Odpovědět