bubo píše:dubaf píše:...... jak motivovat pax platit za business. Aby se nestavalo jako doposud ze si pax koupi eko prestoze by mu nedelalo problem si koupit business protoze "vi" a casto tomu tak opravdu je ze do J se dostane krom value special bez problemu. .....
no ja nevim, ale vetsina tech, co maji upgrade by za business neplatilo. Je pravda, ze jsou to obvykle lidi, kterym to plati firmy a kterym nezbyva nic jineho nez zaplatit cca 20 000 za otocku po evrope, ale davat 30k za business nikdo z nich nebude tech firem, to plati business na kratke trate je dost malo. A dneska se spousta firem zdraha platit business i na delsi streky, o tech, ktere ho neplati vubec nemluve....
I kdyz mam stribrnou kartu, jsem si jist ze CSA zrusi upgrade pro tyto karty adocela souhlasim. POrad letam do kahiry a vzdy je misto v C class... kupuji Y class a cestuji C class... platim letenku kolem 10 000 a jinak bych mel platit 35 000...
OK nemuzu dat za zle kdyz tento krok uplatni. At je to Confirmed Upgrades pro Platinovou (i kdyz maji Y class letenku, dosahnout tuto kartu bude velice obtizne a bude to stat HODNE za letenky pro takovou kartu..) a komu by CSA rada nabidla upgrades jednou za cas (confirmed v pripade ze bude misto).. proc ne.. dela jim ksefty a dost velike za jednoho cestujiciho...
Kdo plati letenku neni pro CSA dulezite.. v pripade ze mam Platinovou kartu tak proste proletel jsem napr. 100 000 mil nebo vice, takze je to dost revenue a dat mu za cas free C class bude jen a jen dobre.
Alepozor... CSA chce dosahnout toho aby se C class naplnil platicimi cestujicimi takze i s Gold nebo Platinum nebude jiste ze se clovek dostane do C class... Dnes je to jine..dnes C class je poloprazdne takze lide na to spolehaji.
uvidime jak to bude.... bude me mrzet ze nedostanu C class na Silver ale co... vzdy jsem se ptal kdy to useknou a skonci to... takova stedrost jsem nevidel nikde jinde u zadne jine spolecnosti.