Pohovor do Ryanair

Odpovědět
Matus087
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05. 07. 2007, 17:48
Stav: Offline

Pohovor do Ryanair

Příspěvek od Matus087 »

Zdravim rad by som sa spytal ci uz niekto skusal alebo ma skusenosti s Ryanair toto su poziadavky:

Have a valid multi-engine instrument rating;
Hold a certificate of satisfactory completion of multi-crew co-operation (MCC);
Have a minimum of 100 hours (PIC);
Have a flight crew license (theoretical ATPL with valid JAA CPL);
Have a valid JAR-FCL 3 Class 1 Medical;
Be prepared to fly from any Ryanair base in Europe;
Be prepared to obtain an Irish JAA license after successful conclusion of the training program.


Po uspesnom pohovore vas poslu na tipovku samozrejme na vlastne naklady :D ale praca je potom zarucena.
Za pripadne odpovede dakujem


Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Příspěvek od Jeeloo »

No, vetsinou se typovka dela na naklady firmy a ty se potom urcitym zpusobem uvazujes (dolozka o zvyseni pracovni kvalifikace, atd.), protoze pochybuji, ze by mel nekdo na to, aby vysolil temer par milionu za typovou zkousku napr. na Boeing ci Airbus nebo ATR.

Phantomski
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 94
Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
Bydliště: UK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Phantomski »

Jeeloo píše:No, vetsinou se typovka dela na naklady firmy


No popravdě, v Evropě a v UK/Irsku zejména to opravdu tak jednoduché není. To že si uchazeč platí vlastní typovku je řekl bych poměrně běžná praxe. Nejčastějším případem je přímá platba z jeho vlastní kapsy, hned v závěsu je snížený plat po x let práce u společnosti a v tom nejjednodušším případě pak nutnost zavázat se na určitý počet let. Výjimky se dělají pouze v případě "direct entry" pilotů s významným náletem (i když ne na požadovaném typu) a občas taky u studentů velkých leteckých škol (OAT, CTC, Cabair, ...). U člověka "z ulice" se splněnými minimálními požadavky je nutnost zaplatit za typovku téměř standardem.

Faktem je, že současné situace na trhu práce nutí aerolinky sahat k méně selektivnímu výběru, na druhou stranu už ale vědí co si mlžou dovolit a co jsou zájemci ochotni podstoupit, takže do blažených časů pre 9/11 se to téměř s jistotou nevrátí.

Ondras
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 353
Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Ondras »

Už to není jen běžná praxe v UK, ale začíná to být běžné i v ČR :wink: U Ryanu by to mělo tak nějak fungovat. V případě úspěšného dokončení výcviku na B737 (samozřejmě za vlastní) dostanete kontrakt

carry
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10. 07. 2010, 21:45
Stav: Offline

Re: Pohovor do Ryanair

Příspěvek od carry »

Keby mal niekto zaujem, zalozil som nove forum hlavne pre skusenosti z Ryanair: http://ryanairexperience.webege.com


Odpovědět