Podrobnejsie ako sa stať pilotom
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 731
- Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Taky jsem mu to chtěl napsat.. ale už se mi nechtělo - bo bude následovat další hloupá otázka. Nejspíš, jestli jsou na Slovensku i státní letecké školy...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Tragedie_v_JZD píše:jediný bonus co je, že když budeš chodit na dopravní vejšku, obor jako dopravní pilot, tak máš snad teoretickou část ATPL zdarma v rámci výuky - což ti ušetří pár desítek tisíc. ale i když budeš na takové škole, tak stejně budeš muset docházet do nějaké letecké školy, kde se budeš učit lítat.
do budoucna bych pro zkoumatele jeste dodal, ze kolikrat tech par desitek tisic preplatis na praktickem vycviku u drazsi zmluvni letecke skoly...
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Zdravím,
tento rok maturuji a rozmýšlím další kroky, jelikož bych jednou chtěl být profes. pilotem. V úvahu připadají tyto tři varianty:
1) ČVUT obor PP
2) VUT obor PP
3) jiná VŠ a při studiu si dělat výcvik "bokem"
Budu rád když se vyjádříte k jednotlivým variantám nebo mi poradíte co byste na mém místě volili vy.
Děkuji
tento rok maturuji a rozmýšlím další kroky, jelikož bych jednou chtěl být profes. pilotem. V úvahu připadají tyto tři varianty:
1) ČVUT obor PP
2) VUT obor PP
3) jiná VŠ a při studiu si dělat výcvik "bokem"
Budu rád když se vyjádříte k jednotlivým variantám nebo mi poradíte co byste na mém místě volili vy.
Děkuji
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
3.
Jedine co usetris studiem oboru PP je teorie ATPL, kterou zas promptne zaplatis u zmluvniho partnera pro letani.
Jestli vystudujes jinou skolu, byt jen dopravku v jinem oboru, ziskavas univerzalnejsi titul, s kterym budes mit vetsi sanci se zamestnat i mimo letani (v pripade ztraty medicalu, nebo proste jen prebytku pilotu), moznost vybrat si vlastni zpusob financovani vycviku, poskytovatele vycviku, a nakonec i jeho tempo.
Jedine co usetris studiem oboru PP je teorie ATPL, kterou zas promptne zaplatis u zmluvniho partnera pro letani.
Jestli vystudujes jinou skolu, byt jen dopravku v jinem oboru, ziskavas univerzalnejsi titul, s kterym budes mit vetsi sanci se zamestnat i mimo letani (v pripade ztraty medicalu, nebo proste jen prebytku pilotu), moznost vybrat si vlastni zpusob financovani vycviku, poskytovatele vycviku, a nakonec i jeho tempo.
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Díky za odpověď. Jen mě napadá ještě jeden dotaz. Je reálné stíhat dělat si výcvik a zároveň chodit na jinou VŠ?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16. 04. 2010, 18:29
- Oblíbené typy letadel: A380, B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: AMS
- Stav: Offline
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Pokud to nebudeš mít integrovaně, tak úplně v pohodě. Stíhám VŠ, práci i výcvik.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 43
- Registrován: 27. 02. 2012, 14:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: lkpr
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Zdravím a měl bych na vás jednu otázku . Rovnou se přiznám , že jsem vše nepročítal , takže , jestli to někde je , tak se omlouvám .
Je mi 17 let a už delší dobu se zajímám o létání. Bohužel nástup na střední školu trochu zhatil mé plány ohledně začátku létání na kluzácích. A jelikož se školní rozvrh nelepší , i přes to jsem se rozhodl jednat a začít se létání věnovat na úrovni pilota. Měl bych však jednoduchý dotaz a to je , jestli je v tomto věku lepší začít , stejně jako jsem to měl dříve v plánu , na kluzácích a nebo přejít rovnou na PPL a motorové létání .
Díky za radu
Je mi 17 let a už delší dobu se zajímám o létání. Bohužel nástup na střední školu trochu zhatil mé plány ohledně začátku létání na kluzácích. A jelikož se školní rozvrh nelepší , i přes to jsem se rozhodl jednat a začít se létání věnovat na úrovni pilota. Měl bych však jednoduchý dotaz a to je , jestli je v tomto věku lepší začít , stejně jako jsem to měl dříve v plánu , na kluzácích a nebo přejít rovnou na PPL a motorové létání .
Díky za radu
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Jestli mas penize, jdi rovnou na motor.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Jeeloo píše:Jestli mas penize, jdi rovnou na motor.
hovadina, lietat najprv GLD je prirodzenejsie a skusenosti z nich sa mozu v zivote pilotovi zist...
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Ale houby, jeste zacni citovat Piloty strojniky prosimte...
GLd je pro zabavu a pro poletani si o weekendu v lete, nepripravi to na nic, maximalne bude lehci prechod na motor. Ja mam naletano dost na obojim, jak GLD, tak vrtule. Pokud chce jit letat profesionalne, tak mu je GLD naprosto nanic, jen zdrzeni a dalsi financni zatez. Pokud ho cas a prachy netrapi, tak je to zpestreni, nic vic, nic min.
GLd je pro zabavu a pro poletani si o weekendu v lete, nepripravi to na nic, maximalne bude lehci prechod na motor. Ja mam naletano dost na obojim, jak GLD, tak vrtule. Pokud chce jit letat profesionalne, tak mu je GLD naprosto nanic, jen zdrzeni a dalsi financni zatez. Pokud ho cas a prachy netrapi, tak je to zpestreni, nic vic, nic min.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Jeeloo píše:Ale houby, jeste zacni citovat Piloty strojniky prosimte...
GLd je pro zabavu a pro poletani si o weekendu v lete, nepripravi to na nic, maximalne bude lehci prechod na motor. Ja mam naletano dost na obojim, jak GLD, tak vrtule. Pokud chce jit letat profesionalne, tak mu je GLD naprosto nanic, jen zdrzeni a dalsi financni zatez. Pokud ho cas a prachy netrapi, tak je to zpestreni, nic vic, nic min.
ok kolko ludi tolko nazorov, na to je diskusne forum... strojnikov citovat nebudem, ale nazor mat mozem
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Takže môžem ísť aj na Gymnázium nie ?
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
Ano muzes. Jakakoliv stredni skola je dostacujici...
Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom
budem potrebovať tieto kurzy ?
PPL,IR,MEP,ATPL,VFR noc ? všetky?
PPL,IR,MEP,ATPL,VFR noc ? všetky?