Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
Tak se dlouhodobé vnitrofiremní debaty a pilování detailů konečně staly skutečností a výsledkem je podle mého osobního názoru naprosto unikátní a v poslední době jedinečná nabídka na to jak se stát pilotem dopravních letadel -
Thomas Cook Airline Cadet Pilot Scheme ve spolupráci s Flight Training Europe (Jerez) a Flybe.
Detaily viz zde:
http://www.ftejerez.com/forms/thomascook/thomascook.php
A pozor - uzávěrka 9. července 2010.
Celý koncept je vpodstatě ze říše snů pokud jde o budoucí perspektivy a úroveň tréningu - nikde jinde se za tak krátkou dobu od nulových leteckých zkušeností nenaučíte tolik, nezískáte tolik zkušeností a nebudete mít takovou šanci na uplatnění jako pilot dopravních letadel.
Jen v krátkosti:
- Úvodní výcvik probíhá ve Flight Training Europe (Jerez), což je špičková letecká akademie na úrovni škol jako je CTC nebo OAA, naprosto nesrovnatelná s tuzemskými FTO nebo snad ČVUT.
- Závěr výcviku je doplněn o Jet Upset Training a Jet Orientation Course, které jsou skvělým nápadem na dramatické zvýšení úrovně kandidátů na budoucí type rating a leteckou kariéru obecně. Mimochodem - platí TCX.
- Po skončení výcviku nastupují kandidáti do společnosti Flybe (velmi úspěšný a expandující UK regionální dopravce), kde budou 2 roky lítat jako FO na turbopropech Bombardier Dash 8 Q400. Vynikající nápad na to, jak zvýšit pilotní schopnosti postupným přechodem na větší letadla a získat spousty zkušeností náročnějším létáním, zejména s ohledem na počasí.
- Po dvou letech potom nástup jako FO do Thomas Cook, kde budou lítat na medium jetech. V té době už budeme pravděpodobně někde uprostřed vyřazování 757 a podle rozhodnutí o obnově leteckého parku (cca na podzim letos) se tak bude jednat o B737-800 a 900ER, nebo A320/A321.
Musím říct, nelítat už spokojeně u TCX na 757 třetím rokem, skoro bych si tohle chtěl zažít znovu. Celý tenhle princip postupného získávání zkušeností se mi HODNĚ líbí a opravdu prohloupí ten, kdo se nepřihlásí aspoň do výběrového řízení a nezkusí to.
Jinak jen stručně o nás - Thomas Cook Airlines UK Ltd je charterový dopravce a dceřinná společnost Thomas Cook Plc, což je druhá největší cestovka v Evropě s dlouholetou tradicí (vpodstatě vynálezce organizované turistiky v 19. století). Samozřejmě jsem trošku v tomhle ohledu neobjektivní , ale nedokážu si představit v tuhle chvíli lepšího zaměstnavatele - velikost firmy, zázemí, stabilita, vynikající team lidí, sefety record a celá vnitrofiremní safety kultura, zajímavé destinace, flotila, kvalitní rostering a výborné platové podmínky...to je mix, na který je v současné době těžké narazit.
Drzím palce všem co to zkusí a dejte mi vědět jak to probíhá a jak se zadařilo. Těším se, že se s někým z vás potkám za těch pár let v crew room a taky na frekvenci ;o)
GOOD LUCK!
Thomas Cook Airline Cadet Pilot Scheme ve spolupráci s Flight Training Europe (Jerez) a Flybe.
Detaily viz zde:
http://www.ftejerez.com/forms/thomascook/thomascook.php
A pozor - uzávěrka 9. července 2010.
Celý koncept je vpodstatě ze říše snů pokud jde o budoucí perspektivy a úroveň tréningu - nikde jinde se za tak krátkou dobu od nulových leteckých zkušeností nenaučíte tolik, nezískáte tolik zkušeností a nebudete mít takovou šanci na uplatnění jako pilot dopravních letadel.
Jen v krátkosti:
- Úvodní výcvik probíhá ve Flight Training Europe (Jerez), což je špičková letecká akademie na úrovni škol jako je CTC nebo OAA, naprosto nesrovnatelná s tuzemskými FTO nebo snad ČVUT.
- Závěr výcviku je doplněn o Jet Upset Training a Jet Orientation Course, které jsou skvělým nápadem na dramatické zvýšení úrovně kandidátů na budoucí type rating a leteckou kariéru obecně. Mimochodem - platí TCX.
- Po skončení výcviku nastupují kandidáti do společnosti Flybe (velmi úspěšný a expandující UK regionální dopravce), kde budou 2 roky lítat jako FO na turbopropech Bombardier Dash 8 Q400. Vynikající nápad na to, jak zvýšit pilotní schopnosti postupným přechodem na větší letadla a získat spousty zkušeností náročnějším létáním, zejména s ohledem na počasí.
- Po dvou letech potom nástup jako FO do Thomas Cook, kde budou lítat na medium jetech. V té době už budeme pravděpodobně někde uprostřed vyřazování 757 a podle rozhodnutí o obnově leteckého parku (cca na podzim letos) se tak bude jednat o B737-800 a 900ER, nebo A320/A321.
Musím říct, nelítat už spokojeně u TCX na 757 třetím rokem, skoro bych si tohle chtěl zažít znovu. Celý tenhle princip postupného získávání zkušeností se mi HODNĚ líbí a opravdu prohloupí ten, kdo se nepřihlásí aspoň do výběrového řízení a nezkusí to.
Jinak jen stručně o nás - Thomas Cook Airlines UK Ltd je charterový dopravce a dceřinná společnost Thomas Cook Plc, což je druhá největší cestovka v Evropě s dlouholetou tradicí (vpodstatě vynálezce organizované turistiky v 19. století). Samozřejmě jsem trošku v tomhle ohledu neobjektivní , ale nedokážu si představit v tuhle chvíli lepšího zaměstnavatele - velikost firmy, zázemí, stabilita, vynikající team lidí, sefety record a celá vnitrofiremní safety kultura, zajímavé destinace, flotila, kvalitní rostering a výborné platové podmínky...to je mix, na který je v současné době těžké narazit.
Drzím palce všem co to zkusí a dejte mi vědět jak to probíhá a jak se zadařilo. Těším se, že se s někým z vás potkám za těch pár let v crew room a taky na frekvenci ;o)
GOOD LUCK!
-
- Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
- Příspěvky: 740
- Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
- Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
- Pohlaví: žena
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
Koukám, že děláš nábor skrz všechna letecká fóra v Čechách;-)
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
Ahoj Yiri,
no, mluví se o tom už dlouhou dobu a původně jsem chtěl dát jen upozornění, že se něco takového každým dnem chystá, ať si zájemci sledují příslušné weby sami... Ale nakonec mně předběhli
Je to žhavá novinka a jen na týden, která by jinak zapadla a to by byla škoda.
Měl jsem pocit, že v přibývá lidí, kteří přesně na takovou příležitost čekají, tak jsem si říkal ať se o tom doma ví co nejdřív, než by měli včechny místa zabrat angláni, no ne?
Na druhou stranu...poslední dobou mám v tomhle ohledu tak trochu pocit o tom pověstném házení perel víš komu, reakce a zájem o podobné programy takřka nulový, přesto kolik lidí pořád tvrdí, jak je tohle jejich vysněné povolání a jak by pro to udělali všechno možné a bla bla bla ve výsledku je z toho spíš - "vysněné jo, ale nejraději doma, a turbopropy nejsou Bulík a pokud možno co nejlevněji, stačí jen licence a práci pak seženu a já raději počkám".
No, asi všichni víme, že v téhle době taky můžeme všichni čekat donekonečna.
No, mně to koneckonců může být celkem jedno, na nedostatek zájemců odjinud si určitě stěžovat nebudem
no, mluví se o tom už dlouhou dobu a původně jsem chtěl dát jen upozornění, že se něco takového každým dnem chystá, ať si zájemci sledují příslušné weby sami... Ale nakonec mně předběhli
Je to žhavá novinka a jen na týden, která by jinak zapadla a to by byla škoda.
Měl jsem pocit, že v přibývá lidí, kteří přesně na takovou příležitost čekají, tak jsem si říkal ať se o tom doma ví co nejdřív, než by měli včechny místa zabrat angláni, no ne?
Na druhou stranu...poslední dobou mám v tomhle ohledu tak trochu pocit o tom pověstném házení perel víš komu, reakce a zájem o podobné programy takřka nulový, přesto kolik lidí pořád tvrdí, jak je tohle jejich vysněné povolání a jak by pro to udělali všechno možné a bla bla bla ve výsledku je z toho spíš - "vysněné jo, ale nejraději doma, a turbopropy nejsou Bulík a pokud možno co nejlevněji, stačí jen licence a práci pak seženu a já raději počkám".
No, asi všichni víme, že v téhle době taky můžeme všichni čekat donekonečna.
No, mně to koneckonců může být celkem jedno, na nedostatek zájemců odjinud si určitě stěžovat nebudem
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
Phantomski píše:Na druhou stranu...poslední dobou mám v tomhle ohledu tak trochu pocit o tom pověstném házení perel víš komu, reakce a zájem o podobné programy takřka nulový, přesto kolik lidí pořád tvrdí, jak je tohle jejich vysněné povolání a jak by pro to udělali všechno možné a bla bla bla ve výsledku je z toho spíš - "vysněné jo, ale nejraději doma, a turbopropy nejsou Bulík a pokud možno co nejlevněji, stačí jen licence a práci pak seženu a já raději počkám".
No, asi všichni víme, že v téhle době taky můžeme všichni čekat donekonečna.
No, mně to koneckonců může být celkem jedno, na nedostatek zájemců odjinud si určitě stěžovat nebudem
Po tom, cos napsal jsem se hecnul a zastavil se až před odesláním aplikačního formuláře Máš pravdu v tom, že většina lidí jen sní a vykládá o tom, jak budou létat. Jednou, časem.... ale teď mají milion důvodů proč to nejde. Pokud někdo opravdu uvažuje o tom, že si splní sen, tak toto vypadá jako jedinečná příležitost.
Ale na druhou stranu neodsuzoval bych ty, co si kvalifikace postupně dodělávají v českých aeroklubech a čekají, až se zlepší situace na trhu a znovu se začne nabírat. Ona se ta situace jednou zlepší. A ikdyby se nezlepšita, tak ten kdo opravdu, ten si za knipl nějakou cestu najde.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
Ahoj Vítku, díky za odpověd a odvahu a držím palce.
Já nikoho rozhodně neodsuzuju, každý má svoje sny, možnosti, priority, záliby...Pro většinu lidí je těžké nebo až přímo nemyslitelné odejít do zahraničí (rodina, závazky, ...), je nepředstavitelné řešit věci kolem toho (už jenom ta rok a půl dlouhá dovolená), nebo třeba mají obavy, že se jim nepodaří získat finance. To samozřejmě chápu a plně respektuju, i když si myslím, že pokud nejsou připraveni na takové oběti, měli by raději zkusit nějaké jiné povolání...Pro několik lidí to taky třeba není možné s ohledem na zdravotní stav...to je bohužel smutná realita, s kterou jde těžko něco dělat, i když kdo ví co bude za pár let, FCL1 požadavky se neustále vyvíjejí a medicína obecně taky. Přeju jim velkou naději do budoucna.
Jen si myslím (a je to můj soukromý názor, který nikomu nevnucuju, ale rozhodně není ojedinělý), že v současné době právě přes ty aerokluby ani přes žádné FTO cesta za knipl (myšleno dopravního letadla) opravdu nevede a nepovede ještě dalších min. 2-5 let. Pokud v té době nenastane zase nějaký problém, nebo pokud nenastane, úžasná EU nezmění aerolinkový obor k nepoznání a nepoužití. V takovém případě to je spíš horizont 5-10, pokud vůbec.
Tyhle speciální programy jsou v současné době IMHO jedinou perspektivou s nějakou rozumnou dávkou rizika. O low hour piloty bez historie nikdo nezavadí ani pětimetrovou tyčí, pokud nemá dotyčný v dané aerolince opravdu dobré kontakty a aerolinka zrovna nějakým zázrakem nenabírá. Dokonce ani o zkušené piloty s náletem, plným ATPL a jet zkušenostma není zájem, pokud nesplňují vysoké požadavky např. Emirates. Ti co se v téhle době k takové práci dostanou si buď zaplatí typovku nebo nedej bože i line training a jdou např. k Ryanairu s neuvěřitelnými dluhy a podmínkami, nebo se seberou a jdou honit hodiny někde k lokálním lowcostům do Indie, Číny, Malajsie, nebo dělat sice hodně zajímavou, ale občas hodně divokou práci v Africe na něčem menším.
Může se nám to nelíbit, můžem proti tomu protestovat, ale to je tak asi všechno co proti tomu můžeme dělat. Taková je realita dnešních dní a několika dalších budoucích let. Pilotů je obrovský přebytek. A buďme rádi za tyhle vlaštovky, že pořád ještě existují firmy, kterým jde o zdravý mix jejich pilotního personálu a jejich postupně výcvikem prokázaný talent a kvality a nanakupují jen "typovkáře", nebo si nevybírají jen třešničky na dortu. Osobně mi cesta hourbuildingu a klasických FTO přijde v současné době trochu krátkozraká..."mít" CPL/IR/MEP/MCC a ATPL teorii v současné době přece neznamená vůbec nic a je otázkou jestli vůbec někdy v budoucnu znamenat bude, takových lidí jsou všude hromady a ruku na srdce, takovou "kvalifikaci" může získat opravdu téměř kdokoliv. Na co hodně lidí zapomíná je, jakým způsobem si to co tak pracně získají budou udržovat - v případě IR a MEP to opravdu není vůbec žádná legrace, ať už časově, tak hlavně finančně. O tom jakým způsobem pracně nabyté zkušenosti a dovednosti časem vyprchají bez podobně aktivního lítání jako při získávání licencí ani nemluvím. A instruktorování taky není všelék. Co je řekl bych systémový problém je to, že na tohle všechno zapomínají i FTO a Aerokluby - a podobné myšlení je tak i v jejich studentech. Tenhle obor už hodně dávno není o tom jaké má kdo papíry (ty koneckonců musíme mít všichni stejné), ale o tom jak a kde získat práci a jak vyniknout nad tím frozen ATPL davem. Pokud se na tenhle fakt nepřipravuje dotyčný kandidát hodně pečlivě a s podporou a kontakty dané organizace už od okamžiku kdy poprvé vkročí na letiště nebo do učebny, tak má šance hodně, ale opravdu hodně omezené.
Jak říkám, každý si to musí umět spočítat a rozmyslet sám, jsme dospělí lidé a vrháme se do oboru, kde je kvalifikované rozhodování s dalekosáhlými důsledky denodenním chlebem. Jen si myslím že jak se říká "kdo zaváhá, nežere"
Just my 2c
Já nikoho rozhodně neodsuzuju, každý má svoje sny, možnosti, priority, záliby...Pro většinu lidí je těžké nebo až přímo nemyslitelné odejít do zahraničí (rodina, závazky, ...), je nepředstavitelné řešit věci kolem toho (už jenom ta rok a půl dlouhá dovolená), nebo třeba mají obavy, že se jim nepodaří získat finance. To samozřejmě chápu a plně respektuju, i když si myslím, že pokud nejsou připraveni na takové oběti, měli by raději zkusit nějaké jiné povolání...Pro několik lidí to taky třeba není možné s ohledem na zdravotní stav...to je bohužel smutná realita, s kterou jde těžko něco dělat, i když kdo ví co bude za pár let, FCL1 požadavky se neustále vyvíjejí a medicína obecně taky. Přeju jim velkou naději do budoucna.
Jen si myslím (a je to můj soukromý názor, který nikomu nevnucuju, ale rozhodně není ojedinělý), že v současné době právě přes ty aerokluby ani přes žádné FTO cesta za knipl (myšleno dopravního letadla) opravdu nevede a nepovede ještě dalších min. 2-5 let. Pokud v té době nenastane zase nějaký problém, nebo pokud nenastane, úžasná EU nezmění aerolinkový obor k nepoznání a nepoužití. V takovém případě to je spíš horizont 5-10, pokud vůbec.
Tyhle speciální programy jsou v současné době IMHO jedinou perspektivou s nějakou rozumnou dávkou rizika. O low hour piloty bez historie nikdo nezavadí ani pětimetrovou tyčí, pokud nemá dotyčný v dané aerolince opravdu dobré kontakty a aerolinka zrovna nějakým zázrakem nenabírá. Dokonce ani o zkušené piloty s náletem, plným ATPL a jet zkušenostma není zájem, pokud nesplňují vysoké požadavky např. Emirates. Ti co se v téhle době k takové práci dostanou si buď zaplatí typovku nebo nedej bože i line training a jdou např. k Ryanairu s neuvěřitelnými dluhy a podmínkami, nebo se seberou a jdou honit hodiny někde k lokálním lowcostům do Indie, Číny, Malajsie, nebo dělat sice hodně zajímavou, ale občas hodně divokou práci v Africe na něčem menším.
Může se nám to nelíbit, můžem proti tomu protestovat, ale to je tak asi všechno co proti tomu můžeme dělat. Taková je realita dnešních dní a několika dalších budoucích let. Pilotů je obrovský přebytek. A buďme rádi za tyhle vlaštovky, že pořád ještě existují firmy, kterým jde o zdravý mix jejich pilotního personálu a jejich postupně výcvikem prokázaný talent a kvality a nanakupují jen "typovkáře", nebo si nevybírají jen třešničky na dortu. Osobně mi cesta hourbuildingu a klasických FTO přijde v současné době trochu krátkozraká..."mít" CPL/IR/MEP/MCC a ATPL teorii v současné době přece neznamená vůbec nic a je otázkou jestli vůbec někdy v budoucnu znamenat bude, takových lidí jsou všude hromady a ruku na srdce, takovou "kvalifikaci" může získat opravdu téměř kdokoliv. Na co hodně lidí zapomíná je, jakým způsobem si to co tak pracně získají budou udržovat - v případě IR a MEP to opravdu není vůbec žádná legrace, ať už časově, tak hlavně finančně. O tom jakým způsobem pracně nabyté zkušenosti a dovednosti časem vyprchají bez podobně aktivního lítání jako při získávání licencí ani nemluvím. A instruktorování taky není všelék. Co je řekl bych systémový problém je to, že na tohle všechno zapomínají i FTO a Aerokluby - a podobné myšlení je tak i v jejich studentech. Tenhle obor už hodně dávno není o tom jaké má kdo papíry (ty koneckonců musíme mít všichni stejné), ale o tom jak a kde získat práci a jak vyniknout nad tím frozen ATPL davem. Pokud se na tenhle fakt nepřipravuje dotyčný kandidát hodně pečlivě a s podporou a kontakty dané organizace už od okamžiku kdy poprvé vkročí na letiště nebo do učebny, tak má šance hodně, ale opravdu hodně omezené.
Jak říkám, každý si to musí umět spočítat a rozmyslet sám, jsme dospělí lidé a vrháme se do oboru, kde je kvalifikované rozhodování s dalekosáhlými důsledky denodenním chlebem. Jen si myslím že jak se říká "kdo zaváhá, nežere"
Just my 2c
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15. 05. 2009, 14:58
- Oblíbené typy letadel: delfin, 154, jak40, cherokee, atr...
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
ahoj. Tak na ten Flybe idem na stage2 uvidime ako to dopadne. Podam si aj toto. Ako to je z financnej stranky? diky
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
Ahoj,
finanční detaily, bohužel neznám detailně, ty posílají až kandidátům. Obecně to bude něco ve smyslu - na začátku postupně zaplatíš náklady na výcvik ze svého, TCX poskytuje po dobu studia měsíční "kapesné" tuším ve výši 1k Euro, některé věci přímo i platí (Jet Upset Training a JOC). Na konci nastoupíš za snížený "kadet plat", kterým splatíš typovku, kterou platí firma, na druhou stranu je pravděpodobné, že nižší plat bude kompenzovaný nějakým tím tax free bonusem jako výpomoc se splácením. Tyhle nezdanitelné věci to dělají hodně zajímavé a u nás to funguje výborně. Ale jestli to platí i teď bohužel nevím, to se musíš zeptat při application.
D.
finanční detaily, bohužel neznám detailně, ty posílají až kandidátům. Obecně to bude něco ve smyslu - na začátku postupně zaplatíš náklady na výcvik ze svého, TCX poskytuje po dobu studia měsíční "kapesné" tuším ve výši 1k Euro, některé věci přímo i platí (Jet Upset Training a JOC). Na konci nastoupíš za snížený "kadet plat", kterým splatíš typovku, kterou platí firma, na druhou stranu je pravděpodobné, že nižší plat bude kompenzovaný nějakým tím tax free bonusem jako výpomoc se splácením. Tyhle nezdanitelné věci to dělají hodně zajímavé a u nás to funguje výborně. Ale jestli to platí i teď bohužel nevím, to se musíš zeptat při application.
D.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 10
- Registrován: 23. 09. 2008, 19:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
Achjo achjo, jako vzdy s krizkem po funuse..
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot
Jaka je moje sance uspet v TCX cadet programu, kdyz mezi moje nejvetsi letecky dovednosti patri to, ze jsem do tebe pakrat nasypal davku z kanonu ve Flankerovi?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pi
Jen aby to nevypadalo, že to byl jen takový prázdný výkřik do tmy Rok se s rokem sešel a úspěšní kandidáti už vesele brázdí oblohu v Dash8...
Thomas Cook Cadet Graduation
Friday 24th February saw the first set of Thomas Cook cadets graduate from Flight Training Europe, Jerez.
The group of 8 cadets commenced their training in November 2010 and will leave Jerez after 16 months to commence a type- rating on the Dash 8 with FlyBe, where they will spend 2 years before joining Thomas Cook.
Frank Pullman presented wings to the cadets at the ceremony.
The 8 cadets are: Aimee McCullough, Whitney Russell, Steve Shaw, Alex McMillan, Ronald Dickie, Brendan Nolan, Josh Rumbol and Tom Richards.
Tom Richards also won an award for Best Overall TCX Cadet. The cadets have worked extremely hard to achieve excellent results and we wish them best wishes for their time at FlyBe.
Škoda, že tam není žádné Česko-Slovenské jméno, ale snad příště
Thomas Cook Cadet Graduation
Friday 24th February saw the first set of Thomas Cook cadets graduate from Flight Training Europe, Jerez.
The group of 8 cadets commenced their training in November 2010 and will leave Jerez after 16 months to commence a type- rating on the Dash 8 with FlyBe, where they will spend 2 years before joining Thomas Cook.
Frank Pullman presented wings to the cadets at the ceremony.
The 8 cadets are: Aimee McCullough, Whitney Russell, Steve Shaw, Alex McMillan, Ronald Dickie, Brendan Nolan, Josh Rumbol and Tom Richards.
Tom Richards also won an award for Best Overall TCX Cadet. The cadets have worked extremely hard to achieve excellent results and we wish them best wishes for their time at FlyBe.
Škoda, že tam není žádné Česko-Slovenské jméno, ale snad příště
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pi
Ahoj,
hele neví tady někdo kde by se takovéhle programy dali najít v této době?
Jestli to tedy dobře chápu, takovýto program nabízí někomu, kdo nemá žádné, nebo minimální zkušenosti s létáním (sám mám PPL), si udělat zbytek výcviku v integrované formě. Třeba i spolufinancovaný nějakou společností, která by pak případně zajišťovala pracovní pozici (něco trošku jako AeroJob).
Jsem právě jeden z těch, který to má jako sen stát se pilotem, a nechci s tím jenom machrovat před kámošema, ale taky pro to něco udělat. Zatím plánuju Jít na VUT v Brně - Profesionální pilot, ale kdyby bylo něco takového jako Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot, tak bych se o něco pokusil.
Díky za odpověď
hele neví tady někdo kde by se takovéhle programy dali najít v této době?
Jestli to tedy dobře chápu, takovýto program nabízí někomu, kdo nemá žádné, nebo minimální zkušenosti s létáním (sám mám PPL), si udělat zbytek výcviku v integrované formě. Třeba i spolufinancovaný nějakou společností, která by pak případně zajišťovala pracovní pozici (něco trošku jako AeroJob).
Jsem právě jeden z těch, který to má jako sen stát se pilotem, a nechci s tím jenom machrovat před kámošema, ale taky pro to něco udělat. Zatím plánuju Jít na VUT v Brně - Profesionální pilot, ale kdyby bylo něco takového jako Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pilot, tak bych se o něco pokusil.
Díky za odpověď
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pi
Aktualne ne, sem tam se nejaky kadetsky program najde, ale to spise vzdycky postne Phantomski
Btw, kolik mas nalet v PPL? Jen se zajimam, jak jde letani
Btw, kolik mas nalet v PPL? Jen se zajimam, jak jde letani
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pi
Sakra, kdo ty seš? Štefan? maminka s tatínkem mě varovali před takovýma lidma na internetu, jako seš ty...
No v PPL teď začnu lítat noc, ale to až po maturitě.
No v PPL teď začnu lítat noc, ale to až po maturitě.
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pi
Ted jsem nejak nepochopil, na co narazis, jen jsem se normalne zeptal. Tak kdyz te varovali, tak hodne stesti dale, treba nekdo jiny poradi...napovim jen, ze neco podobneho existuje i u nas, ale kde to si urcite zjistis.
Re: Jedinečná příležitost v Jerez/Flybe/Thomas Cook Cadet Pi
Já jsem to nemyslel nijak špatně, tak se hned nezlob