ÚLZ
ÚLZ
Zdravím, mám 3 otázky, 1. Co dělají piloti když nemají let ( jsou doma či co?) 2. Myslíte že když mám oslabený barvocit a mám problém v isiharových tabulkách, ale jinak bezpečně červenou a zelenou (pokaždý i třeba na semaforu)rozeznám, spíš projdu nebo neprojdu na Ulz na profi pilota ? 3. Kolik zhruba letů absolvuje řadový pilot ČSA mesíčně? Děkuji za všechny případné odpovědi
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Úlz
1. Majú voľno, ako všetci ostatní ľudia
2. To ti neporadím. Skúšal si alternatívne metódy vyšetrenia farbocitu? Existujú aj in metódy ako Isihara.
3. Limit je tuším 100 letových hodín mesačne. Ako sú rozložené, záleží na viac veciach, o.i. spoločnosti, type lietaného lietadla, seniorite...
2. To ti neporadím. Skúšal si alternatívne metódy vyšetrenia farbocitu? Existujú aj in metódy ako Isihara.
3. Limit je tuším 100 letových hodín mesačne. Ako sú rozložené, záleží na viac veciach, o.i. spoločnosti, type lietaného lietadla, seniorite...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Úlz
nechcem ti brat iluzie, ale pravdepodobnost ze kym si povedzme aj urobis papiere bude jestvovat CSA je asi taka, ako ze sa lajka vrati vesela a cela z kozmu...
Re: Úlz
Ja bych to tak cerne nevidel I CSA budou stale potrebovat piloty a jen buh vi, jak to bude dal, ale ze by padnuly, to si uz nemyslim Samozrejme bez znamosti si ani neskrtnes, to jsem k tomu zapomnel dodat
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Úlz
Jeeloo píše:6x do mesice neleti, leti mnohem vicekrat, ale jinak ano, mezitim maji volno.
Klidne i 6x do mesice, na dalkacich.
Ano, mezitim maji volno. Co maji mit?
Tedy krom takovych veci jako pravidelne prezkusovani a tak. A jeste musis pricist k cistemu casu letu pripravu, planovani, debriefingy, papirovacky atd. tudiz nemej dojem ze pilot prijede v 8 rano na letiste, 8:20 odleti, 14:20 se vrati a 15:30 sedi v aute domu. Ve vysledku to vychazi na cas straveny v praci asi tak jako u ostatnich pracujicich, t.j. bezne tak 40-50h tydne v prumeru.
Re: Úlz
Tak to zacni tak, ze nastoupis na kurz plachtareni a letej jeste 2 roky na vetronich, na motorove solo smis az pozdeji, tak to nema smysl hrotit.
Ja zacal ve 14 teorii na Blanika a v 15 jsesm ho opravdu v lete letal, dokonce i tehdy na jakemsi plachtarskem tabore a rozhodne to neni na skodu.
Pote az budes mit po stredni skole a nebo na stredni skole, tak zacni PPL. Na ATPL stejne smis az od 21 let, takze nemas kam spechat.
No a pochopitelne predpokladam, ze neresis financni stranku a ze rodice jsou pri penezich
Ja zacal ve 14 teorii na Blanika a v 15 jsesm ho opravdu v lete letal, dokonce i tehdy na jakemsi plachtarskem tabore a rozhodne to neni na skodu.
Pote az budes mit po stredni skole a nebo na stredni skole, tak zacni PPL. Na ATPL stejne smis az od 21 let, takze nemas kam spechat.
No a pochopitelne predpokladam, ze neresis financni stranku a ze rodice jsou pri penezich