Wopat píše:Velice Vám děkuji za vysvětlení. Samozřejmě chápu, že se nejedná o celkové ubírání pozic. To by byl vzhledem k rostoucí letecké dopravě nesmysl. Měl jsem na mysli ubírání pozic na regionálních letištích. Pokud z nich zmizí APP a přesunu se do Jenče, a zůstane jen TWR, logicky ubude pracovních míst na regionálních letištích a v Praze, kde jich je mnohonásobně více, naopak jejich počet stoupne. Pokud to tedy chápu správněTo bez pochyby. Ale rok je nic v porovnání se zbytkem života. Kdyby mi bylo dvacet a byl bych na začátku, neváhal bych ani vteřinu. Jenže už jsem poněkud starší, rodina, dům... určitě chápete.OJTI/UTI píše:Je pochopitelné, že asi máte své důvody, proč chcete zůstat v Ostravě, nicméně i kdybyste byl cvičen pouze pro Ostravu, zcela určitě strávíte cca rok v Praze na letecké škole, kde podstoupíte vstupní výcvik až do získání tzv. žákovské licence. Takže Praze se tak jako tak nevyhnete.To máte pravdu, ale čtyřhodinové dojíždění do zaměstnání se asi z mnoha důvodů s povoláním řídícího neslučujeOJTI/UTI píše:Naštěstí rozměry naší republiky nejsou zrovna oslnivé a vzdálenost Praha-Ostrava také není nepřekonatelná.
Zcela Vás chápu, ale ve stejné situaci jsou i současní řídící na regionech. Nemyslel jsem, že byste denně dojížděl, ale věřte, že v Jenči nepracují pouze Pražáci a Kladeňáci. Lidé dojíždějí i z větších dálek, dokonce i z větších dálek než je Ostrava. Vše se dá řešit, pokud člověk o tuto práci stojí...