Práce leteckého mechanika v zahraničí

Odpovědět
boeing 737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 29. 08. 2010, 13:50
Oblíbené typy letadel: beachcraft baron b 55, piper arrow, boeing 737-700 nová
generace (GN),rodina airbusu a320, airbus a380.
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Práce leteckého mechanika v zahraničí

Příspěvek od boeing 737 »

Chtěl jsem se zeptat na pár otázek ohledně leteckého mechanika USA

1 nevíte někdo kolik má plat letecký mechanik v USA.
2 jsou volná místa na pozici mechanika v USA
3 máte někdo zkušenosti se školou SŠLVT Odolena Voda
4 musím podstoupit zdravotní prohlídku abych byl přijat na místo letecký mechanik
5 když ano tak jakou

Předem děkuju za odpovědi.


RadekB
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 361
Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí

Příspěvek od RadekB »

boeing 737 píše:Chtěl jsem se zeptat na pár otázek ohledně leteckého mechanika USA

1 nevíte někdo kolik má plat letecký mechanik v USA.
2 jsou volná místa na pozici mechanika v USA
3 máte někdo zkušenosti se školou SŠLVT Odolena Voda
4 musím podstoupit zdravotní prohlídku abych byl přijat na místo letecký mechanik
5 když ano tak jakou

Předem děkuju za odpovědi.


1.nevim
2.asi jo
3.kámoš
4.jo
5.nevim
:lol: :lol: :lol:

boeing 737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 29. 08. 2010, 13:50
Oblíbené typy letadel: beachcraft baron b 55, piper arrow, boeing 737-700 nová
generace (GN),rodina airbusu a320, airbus a380.
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí

Příspěvek od boeing 737 »

no coment

rob
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 39
Registrován: 25. 01. 2010, 18:52
Stav: Offline

Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí

Příspěvek od rob »

Žádné zásadní zdravotní působení nepotřebuješ, ale nesmíš být na vozíku nebo podobně, ale to dá rozum :lol:
O práci v USA vůbec nemám tušení, ale myslím že to tam možná bude na menší úrovni než u nás.
SŠLVT OV, no já jsem spokojenější na "konkurenční" škole, ale záleží ohledně dojíždění a která škola ti přijde "sympatičtější". :wink:

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí

Příspěvek od Ace2 »

Mno jako nejzásadnější problém bych ovšem viděl proceduru, která ti dovolí získat pracovní povolení v USA. Získat zelenou kartu podle mě nedostaneš. Pouze za předpokladu, že zaměstnavatel prokáže věrohodně imigračnímu úřadu, že nikdo z lokální tu práci dělat nemůže, nebo na ní nikoho nemůže sehnat. Bez zelený karty pochopitelně nedostaneš prověření do Air Side letiště. Navíc budeš muset pravděpodobně dělat i FAA typovou zkoušku na daný typ letadla. Kterou si pro změnu zase asi těžko uděláš v EU.

Takže maximálně tak, kdybys dělal ilegálně na menších letištích servis GA letadel. Což je ovšem taky legislativní otázka, ohledně certifikací a právní zodpovědnosti za podpis po provedené práci. Takže možná tak na uklízení hangáru bych to tak viděl. Sorry. Spíš bych hledal uplatnění v EU, nebo velmi nadějně v ASII kde díky rozmachu letectví je možné, že seženeš job mechanika legálně a ještě za lepších podmínek.


Odpovědět