Letecke neštastia

wombatek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 22. 03. 2006, 13:12
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od wombatek »

V zime v horach v noci - nevim nevim, jestli mohli reagovat driv. Navic hory v Japonsku nejsou moc osidlene, to neni jako v Alpach - sem tam vesnice jinak nic. Pri pohledu z vysky vlastne temer jedine neobydlene uzemi. :(


FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Příspěvek od FL330 »

Jafa píše:To je divný, že se k nim záchrana dostala až po 12 hodinách, když věděli téměř půl hodiny, že letadlo z největší pravděpodobností spadne...a místo dopadu bylo taky jasné...

No, to miesto dopadu vopred asi az take jasne nebolo a tiez to bolo vysoko v horach (okolo 2.000 metrov) a bolo zle pocasie. Ale hlavne bola cela zachranna akcia pekne spackana - helikoptera americkeho letectva nasla vrak par minut po havari, ale Japonci poslali amikov prec, pustili sa do zachrany sami a dopadlo to, ako to dopadlo - na miesto sa dostali az rano.

Gal Air
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 291
Registrován: 08. 05. 2006, 21:09
Stav: Offline

Příspěvek od Gal Air »

Gal Air píše:
Pavel píše:
Gal Air píše:Ozaj chcel so sa vas spytat ze ako to je z letom TWA 800 niekde som cital ze to bol boeing 747-100 ale na tomto obrazku to vypada ako 747-200 podla tych okien na hornej palube http://www.whatreallyhappened.com/RANCH ... 23_det.gif


http://aviation-safety.net/database/rec ... 19960717-0

Ale ja stale nechapem tomu obrazku po nehode tam ma viac ako 8 okien ale na obrazku pred nehodou ma iba 3. To ho niako prerabali alebo co??? Obrázek

Ako to teda je :?: Ten boeing prerobili na 747-200 :?: :?: :?:

Gal Air
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 291
Registrován: 08. 05. 2006, 21:09
Stav: Offline

Příspěvek od Gal Air »

Zaujimalo by ma ako to vlasne bolo s tou SAUDIOU co zhorela na drahe preco pilot okamzite po pristati nezastavil a tych ludi nepustil von :?:

PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1066
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od PV »

Gal Air píše:
Gal Air píše:
Pavel píše:
Gal Air píše:Ozaj chcel so sa vas spytat ze ako to je z letom TWA 800 niekde som cital ze to bol boeing 747-100 ale na tomto obrazku to vypada ako 747-200 podla tych okien na hornej palube http://www.whatreallyhappened.com/RANCH ... 23_det.gif


http://aviation-safety.net/database/rec ... 19960717-0

Ale ja stale nechapem tomu obrazku po nehode tam ma viac ako 8 okien ale na obrazku pred nehodou ma iba 3. To ho niako prerabali alebo co??? Obrázek

Ako to teda je :?: Ten boeing prerobili na 747-200 :?: :?: :?:


Nemuseli nic předělávat - Ta okénka tam jsou od výroby a buďto je v nich plexisklo,nebo (podle konfigurace toho vršku - záleží co tam měli) může být místo plexiskla plechová záslepka. např. tady 2x za předníma a 2x před zadníma dveřma jsou zaslepena dvě okénka - vepředu je galley a vzadu hajzlík http://www.planes.cz/foto1.asp?mode=det ... W&jazyk=cz . Cargo mašiny mívají zaslepena všechna okénka.


Gal Air
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 291
Registrován: 08. 05. 2006, 21:09
Stav: Offline

Příspěvek od Gal Air »

Night fly píše:V dusledku unavove trhliny v zadni prepazce nakladoveho prostoru po natlakovani (a po urcite dobe letu) tato prepazka povolila a te 747 upadla smerovka.

Ako vlasne ta prepazka vypada :?:

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

Gal Air píše:
Night fly píše:V dusledku unavove trhliny v zadni prepazce nakladoveho prostoru po natlakovani (a po urcite dobe letu) tato prepazka povolila a te 747 upadla smerovka.

Ako vlasne ta prepazka vypada :?:

Ukazovali to v dokumentu o teto nehode na National Geographic (zrejme v blizke dobe bude tento dil i nektere utery na CT1, ale nevim, zda mas moznost sledovat CT1) a pripodobnili to k velkemu destniku slozenemu z velkeho mnozstvi lamel, ktery je v zadni casti trupu. Tato prepazka musi byt flexibilni, aby se mohla prizpusobovat zmenam tvaru prurezu trupu v zavislosti na vysce (tlaku).

Gal Air
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 291
Registrován: 08. 05. 2006, 21:09
Stav: Offline

Příspěvek od Gal Air »

Kamyl píše:
Gal Air píše:
Night fly píše:V dusledku unavove trhliny v zadni prepazce nakladoveho prostoru po natlakovani (a po urcite dobe letu) tato prepazka povolila a te 747 upadla smerovka.

Ako vlasne ta prepazka vypada :?:

Ukazovali to v dokumentu o teto nehode na National Geographic (zrejme v blizke dobe bude tento dil i nektere utery na CT1, ale nevim, zda mas moznost sledovat CT1) a pripodobnili to k velkemu destniku slozenemu z velkeho mnozstvi lamel, ktery je v zadni casti trupu. Tato prepazka musi byt flexibilni, aby se mohla prizpusobovat zmenam tvaru prurezu trupu v zavislosti na vysce (tlaku).

Oprav ma ak sa mylim, ale nieje nahodou ten "destnik" ta "hneda stena" v zadu: http://i.idnes.cz/06/122/nesd/NYV17b517_Dcheck_018.jpg :?: Nic ine ma uz nenapada :? Ak by si vedel o niakych fotkach tejto prepazky na nete daj mi vediet :)

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

Gal Air píše:
Kamyl píše:
Gal Air píše:
Night fly píše:V dusledku unavove trhliny v zadni prepazce nakladoveho prostoru po natlakovani (a po urcite dobe letu) tato prepazka povolila a te 747 upadla smerovka.

Ako vlasne ta prepazka vypada :?:

Ukazovali to v dokumentu o teto nehode na National Geographic (zrejme v blizke dobe bude tento dil i nektere utery na CT1, ale nevim, zda mas moznost sledovat CT1) a pripodobnili to k velkemu destniku slozenemu z velkeho mnozstvi lamel, ktery je v zadni casti trupu. Tato prepazka musi byt flexibilni, aby se mohla prizpusobovat zmenam tvaru prurezu trupu v zavislosti na vysce (tlaku).

Oprav ma ak sa mylim, ale nieje nahodou ten "destnik" ta "hneda stena" v zadu: http://i.idnes.cz/06/122/nesd/NYV17b517_Dcheck_018.jpg :?: Nic ine ma uz nenapada :? Ak by si vedel o niakych fotkach tejto prepazky na nete daj mi vediet :)

Jo, to je presne ono. Odkaz na fotky by spise mohl vedet nektrery z mechaniku, ja totiz v podstate ani nevim na co presne se mam stryce Googla zeptat, neznam presny nazev :cry:

Gal Air
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 291
Registrován: 08. 05. 2006, 21:09
Stav: Offline

Příspěvek od Gal Air »

No po dlhom hladani na YOUTUBE sa mi podarilo najst kusok z toho dokumentu co si mi hovoril, ale je to po japonsky :? http://www.youtube.com/watch?v=Vji4_Lx50iA

ok
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 171
Registrován: 28. 01. 2003, 08:59
Bydliště: Morgantown
Stav: Offline

Příspěvek od ok »

Rika se tomu pressure bulkhead. Jsou vetsinou dve - vpredu pred cockpitem a vzadu. Takhle vypada zadni prepazka u B742:
http://www.airliners.net/open.file/0740903/L

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

Gal Air píše:No po dlhom hladani na YOUTUBE sa mi podarilo najst kusok z toho dokumentu co si mi hovoril, ale je to po japonsky :? http://www.youtube.com/watch?v=Vji4_Lx50iA

Tady je to celkem podrobne popsane - prubeh i priciny nehody: http://faalessons.workforceconnect.org/l2/JAL123/

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Příspěvek od OR »


Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »



"...piloti tak museli ihned zahájit nouzové přistání," vysvětlilo příčiny havárie francouzské ministerstvo dopravy.

Stroj se však během přistávání srazil s...."

To asi nebude pravda, že... řekl bych, že se vůbec neodlepili od země...:wink:

Gal Air
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 291
Registrován: 08. 05. 2006, 21:09
Stav: Offline

Příspěvek od Gal Air »



Odpovědět