PALUBNÍ INŽENÝR
PALUBNÍ INŽENÝR
Ahoj nevíte jak postupovat,když se člověk chce stát palubním inženýrem nebo navigátorem (ne řídícím LP).Dík za odp.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 13. 07. 2005, 15:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: PALUBNÍ INŽENÝR
Kalanka píše:Ahoj nevíte jak postupovat,když se člověk chce stát palubním inženýrem nebo navigátorem (ne řídícím LP).Dík za odp.
Odstěhovat se do Ruska
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: PALUBNÍ INŽENÝR
Kalanka píše:Ahoj nevíte jak postupovat,když se člověk chce stát palubním inženýrem nebo navigátorem (ne řídícím LP).Dík za odp.
V nasich koncinach tyhle posty uz asi temer neexistuji...
MD-11 je už pro dva, pro tři byla DC-10. Ale 747-200 je pro tři, nástup v sobotu ráno
Re: PALUBNÍ INŽENÝR
kober píše:Kalanka píše:Ahoj nevíte jak postupovat,když se člověk chce stát palubním inženýrem nebo navigátorem (ne řídícím LP).Dík za odp.
Odstěhovat se do Ruska
Re: PALUBNÍ INŽENÝR
Kalanka píše:Ahoj nevíte jak postupovat,když se člověk chce stát palubním inženýrem nebo navigátorem (ne řídícím LP).Dík za odp.
a palubního radiotelefonistu by si dělat nechtěla?
Kalanka píše:Kdo tedy vlastně dnes u jakejch letadel na tý palubě je ?Do Ruska se mi nechce
no, dnes tam vpredu sedia len dvaja, a soferuju na striedacku, ked sa jednemu nechce, tak to vezme druhy... Toho tretieho, co im cital z budikov, uz poslali do dochodku. Cize jedine nejaky antonov, tupolev ci concorde... alebo ako bolo vyssie spominane, vintage modely 747 ci DC10.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: PALUBNÍ INŽENÝR
Kalanka píše:Ahoj nevíte jak postupovat,když se člověk chce stát palubním inženýrem nebo navigátorem (ne řídícím LP).Dík za odp.
Na lietadlach uz tato funkcia skoro neexistuje a na tych starsich dosluhuju starsie posadky. Ale slo by to na vrtulniku. Doporucoval by som ist robit bortaka na MI-8, MI-17 a podobne. Tam ma bortak super pracu, hlavne pri stavebnych pracach. Lezi si v kabine na zemi, hlavu ma v sklenenej kukani a hra sa s joystickom. A buzeruje kapitana: dolava - doprava, pomalsie atd.
Re: PALUBNÍ INŽENÝR
Cherokee píše:Na lietadlach uz tato funkcia skoro neexistuje a na tych starsich dosluhuju starsie posadky. Ale slo by to na vrtulniku. Doporucoval by som ist robit bortaka na MI-8, MI-17 a podobne. Tam ma bortak super pracu, hlavne pri stavebnych pracach. Lezi si v kabine na zemi, hlavu ma v sklenenej kukani a hra sa s joystickom. A buzeruje kapitana: dolava - doprava, pomalsie atd.
to aj v Mi-24 ten co sedi vpredu, nie? Tiez ma joystick, a tiez kapitana buzeruje podobnym sposobom
tak tu mas dalsi stroj s 3 parmi oci v kokpite, dokonca v Prahe:
http://www.planes.cz/cs/photo/1023180/
http://www.planes.cz/cs/photo/1023180/
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 386
- Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
whiskey píše:tak tu mas dalsi stroj s 3 parmi oci v kokpite, dokonca v Prahe:
http://www.planes.cz/cs/photo/1023180/
Kdyz se tak divam na tu posadku, tak to skoro presne odpovida.
Cherokee píše:Na lietadlach uz tato funkcia skoro neexistuje a na tych starsich dosluhuju starsie posadky.