Levné letenky (Vratislav - Varšava)

Kde sehnat levné letenky, tipy na prodejce.
Odpovědět
petr1875
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14. 04. 2016, 13:14
Stav: Offline

Levné letenky (Vratislav - Varšava)

Příspěvek od petr1875 »

Dobrý den, jsem student, nikde jsem neletěl letadlem. Na skypickeru jsem našel hodně levné letenky Vratislav – Varšava (136 Kč zpáteční), konkrétně zde https://cz.sky­picker.com/…016/na­vrat-0 . Chtěl bych si s kamarádem udělat jednodenní výlet do Varšavy a zpět. Je vůbec možné aby byly letenky takhle levné? Od známých jsem slyšel, že se k letenkám připlácí nějaká taxe a daň, která může být vyšší než samotná letenka. Děkuji za rady.


beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Levné letenky (Vratislav - Varšava)

Příspěvek od beardie »

vitaj na fore,

ano, je to realna cena

petr1875
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14. 04. 2016, 13:14
Stav: Offline

Re: Levné letenky (Vratislav - Varšava)

Příspěvek od petr1875 »

beardie píše:vitaj na fore,

ano, je to realna cena


Díky za odpověď. Takže nebudu doplácet žádnou taxi ani daň a 136 Kč je konečná cena?

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Levné letenky (Vratislav - Varšava)

Příspěvek od beardie »

Konečna cena sa ti zobrazí na stránke predajcu, kúp to teda priamo u ryanairu
Naposledy upravil(a) beardie dne 14. 04. 2016, 20:34, celkem upraveno 1 x.

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3029
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Levné letenky (Vratislav - Varšava)

Příspěvek od pepa007 »

petr1875 píše:
beardie píše:vitaj na fore,

ano, je to realna cena


Díky za odpověď. Takže nebudu doplácet žádnou taxi ani daň a 136 Kč je konečná cena?