Karel_x píše:Poslední slova pilota prý byla "Nu vsje! Pizděc!" (Něco jako: Tak jo! Je to v ...!)
To jsou zrejme u ruskych pilotu oblibena posledni slova Viz zde.
Karel_x píše:Poslední slova pilota prý byla "Nu vsje! Pizděc!" (Něco jako: Tak jo! Je to v ...!)
Ace2 píše:a CVR je někde k dispozici, alespon přepis?
Вчера в Московском межрегиональном следственном управлении на транспорте нам сообщили, что результаты работы госкомиссии будут ближе к концу мая.
MEA píše:Uz su vysledky na avheralde aj inde - rozfofrovala to posadka za limity a rozpadlo sa im to pod zadkami... Blbe, ale vzdy lepsie ako technicka chyba.
Antonov chce zvýšit produkci strojů An-148/158
Ukrajinský výrobce letadel, společnost Antonov, hodlá navýšit kapacitu výrobní linky letadel modelové řady An-148/158 až na 24 vyrobených strojů za rok. S tímto navýšením počítá během následujících třech let. Ke zvyšování výrobní kapacity je Antonov tlačen zákazníky, letos chce vyrobit nejméně 12 kusů těchto letounů, ideální stav by však byl ještě o tři stroje více.
PavelD píše:Akademický dotaz:Antonov chce zvýšit produkci strojů An-148/158
Ukrajinský výrobce letadel, společnost Antonov, hodlá navýšit kapacitu výrobní linky letadel modelové řady An-148/158 až na 24 vyrobených strojů za rok. S tímto navýšením počítá během následujících třech let. Ke zvyšování výrobní kapacity je Antonov tlačen zákazníky, letos chce vyrobit nejméně 12 kusů těchto letounů, ideální stav by však byl ještě o tři stroje více.
Myslíte si, že tímto tempem by v zavedené zemi s tržní ekonomikou byla dosažena návratnost investic do vývoje produkovaného stoje? Předem bych se chtěl vyhnout odpovědím, že na území bývalého SSSR je vše možné. Tak otázka nestojí. Čím méně kusů se v určitém časovém úseku vyrábí, tím se návratnost prodlužuje a myslím si, že v současném světě je nejméně po 10. letech nutno zahájit nový vývoj (= další náklady) na upgrade stroje.
Pro srovnání se podívejte, kolik mašin/typ za měsíc vypouští do provozu A, B, EMB nebo Bombardier.
PavelD píše:V 90. letech jsem na Ruzyni poprvé viděl TU204, a když vezmu v úvahu celkovou produkci, tak to není byznys ale modelářství.
PavelD píše:Dobře, omlouvám se. Ne každý modelář dosáhne produkce zhruba 120 strojů za 20 let.
PavelD píše:Díky za racionální odpověď. Doufám, že jsi pochopil, že se ptám spíše z podstaty. Je možné, že produkce AN148/158 má EKONOMICKY šanci dosáhnout bodu návratnosti ?
... Připadá mi smutné, že projekt AN148/158 má zákazníky i šanci a kazí to pomalá výroba.