Winglety u 737 NG
Winglety u 737 NG
Proč mnoho 737 NG nemá winglety ? Vím že na začátku výroby NG ještě nebyly k dispozici a montují se na přání. Kromě toho že se mi moc líbí a také bezpečně podle nich poznám NG zajišťují lepší proudění vzduchu na koncích křídel a tedy větší dolet - http://www.b737.org.uk/winglets.htm
Jaké jsou ale jejich nevýhody když je tolik společností nechce ?
Jaké jsou ale jejich nevýhody když je tolik společností nechce ?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 354
- Registrován: 28. 01. 2003, 10:16
- Stav: Offline
Winglety u 737 NG
atr: Neco je na tomto threadu:
http://www.airways.cz/forum/topic.asp?T ... le=Letadla
Nevyhod to moc nema, spise je to o cene za winglet a jeho pridelani.
Změněno uživatelem - jirkapilot na 02/06/2005 15:14:46
http://www.airways.cz/forum/topic.asp?T ... le=Letadla
Nevyhod to moc nema, spise je to o cene za winglet a jeho pridelani.
Změněno uživatelem - jirkapilot na 02/06/2005 15:14:46
Winglety u 737 NG
Myslel jsem hlavně proč to nemají nový mašiny. Ten větší dolet/ekonomika je určitě zajímavý jen u té verze 700 tomu moc nevěřím. Teoreticky by se to mělo rychle zaplatit pokud za to teda Boeing nechce nějakou šílenou hrůzu.
Winglety u 737 NG
Na nový mašiny to Boeing prostě nemontoval vůbec ani na přání zakazníků.Protože za všechno se platí protože dneska se letadla spíš pronajímají tak čím je nižší výrobní cemna tím je pak nižší i cena za kterou je letadlo pronajaté.Mimochodem úspora paliva se pohybuje u letadla vybavenédo winglety něco kolem 5%
Winglety u 737 NG
Těch 5% musí vzhledem k ceně a množství paliva dělat v součtu celkem dost. Travel Bulíky kupuje ? že je až na vyjímky má. Jestli je tohle pravda tak je to v ... Docela mě to štve cokoliv člověk dneska koupí tak je to s**t díky tomu aby se ušetřilo pár halířů x mnoho kusů. Čím dál tím víc vzpomínám na ruský výrobky - těžký, hnusný ale nerozbitný.
Winglety u 737 NG
Kdepak Travel service má letadla taky pronajatý.Jenže dnes už winglety montuje i Boeing protože pochopil že i mezi zákazníky je o to zájem a že tím že to montují někde jinde mu utíkají peníze.Osobně si myslím že Boeing dříve neočekával že o ně bude takový zájem.Jinak TVS má 737-800 i bez wingleů OK-TVQ dnes již EC-ILX
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 212
- Registrován: 29. 09. 2004, 15:03
- Stav: Offline
Winglety u 737 NG
lucky: tvd taky nema winglets
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Winglety u 737 NG
Montáž wingletů na starší 738 není jen o tom namontovat na křídlo ten winglet.U těch eroplánů se musí zesílit hlavní nosník křídla a v souvislosti s tím upravit nebo snad vyměnit několik posledních žeber. Takže to je dost pracná a velmi drahá přestavba. Tady v Evropě to mohly dělat jenom asi dvě nebo tři společnosti,které na to od výrobce měly licenci. Jednou z nich byly i ČSA,které takto upravily letala pro Hapag-Lloyd a Air Berlin.U nových letadel je na to nosník už připraven a stačí namontovat kit wingletu + patřičné související práce.
Winglety u 737 NG
Opravdu teda většina 737 NG i těch co právě sjely z linky nemá winglety z toho důvodu že leasingovky chtějí mít co nejlevnější pořizovačku ? Z hlediska leasingovky s tím nesouhlasím, ale chápu je mi ale divný proč na ně letecký společnosti nevyvinou tlak protože těch 5% ušetřeného paliva musí dělat v delším časovém období děsný prachy.