Central Connect Airlines

Letadla Fischer Air * Discovery Link * Air Ostrava * Air Terrex * ...
Odpovědět
Marek.R
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 13. 07. 2006, 16:45
Stav: Offline

Příspěvek od Marek.R »

Orus-x píše:Lidi vzpamatujte se!! A dívejte se na to trochu reálně!! Ta linka OSR-VIE přežívá jenom díky dotacím kraje - na strandardním přístupu nabídka/poptávka to rozhodně nefunguje. Slyšel jsem o jakési TV reportáži kde plánují zahájení linek do AMS, ZRH - ten Curych mi připadá jaksi mimo mísu, ale dobře.. se do zase zamázne dotacema.
Ale kdo jim bude dotovat linku do PRG?? Pochybuju, že by lítali za výrazně nižší ceny než ČSA - a kolik běžných cesťáků používá pro dopravu mezi OSR a PRG letadlo??
Já bych to tipoval na mediální bublinu :(


ale o linku čsa je dost velký zájem


Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Příspěvek od Orus-x »

Marek.R píše:
Orus-x píše:Lidi vzpamatujte se!! A dívejte se na to trochu reálně!! Ta linka OSR-VIE přežívá jenom díky dotacím kraje - na strandardním přístupu nabídka/poptávka to rozhodně nefunguje. Slyšel jsem o jakési TV reportáži kde plánují zahájení linek do AMS, ZRH - ten Curych mi připadá jaksi mimo mísu, ale dobře.. se do zase zamázne dotacema.
Ale kdo jim bude dotovat linku do PRG?? Pochybuju, že by lítali za výrazně nižší ceny než ČSA - a kolik běžných cesťáků používá pro dopravu mezi OSR a PRG letadlo??
Já bych to tipoval na mediální bublinu :(


ale o linku čsa je dost velký zájem


Zájem je, ale z důvodu že většina cestujících pokračuje někam dál v síti linek ČSA nebo AF - to asi CCA nabídnout nemůžou. A navíc, že by byly všechny 4 linky OK úplně napraskáné - to asi ne

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Příspěvek od Orus-x »

To dider: tak zase nevím, v čem se Brno chová jinak a lépe než Ostrava - to už by jsme asi přešli úplně někam jinam. Já jsem kritizoval politiku dotací kraje dopravci :P
Jinak Brno má to štěstí, že má dálnici od státu už od roku 1978. A jakou :twisted:

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Někde tu, myslím byl odkaz na článek snad někdy z léta, že linka do VIE pomalu začíná být soběstačná. Ono totiž při ceně letenek, která asi není právě nejnižší, to může vydělávát, i když to letí zdánlivě poloprázdné.
Jinak právě proto, že samotné CCA nemají mnoho co nabídnout, čekám spolupráci s nějakým členem "Austrianova" Star Allinace, který už rozhodně co nabídnout má. Ostatně, když si chcete rezervovat letenku na stránkách CCA, máte tam m.j. odkaz na stránky Austrianu, což potvrzuje logicky daný předpoklad, že většina cestujícíh vlastně neletí s CCA, ale s Austrianem.
Všechno so píšu, myslim naprosto realisticky.

Kdyby mi někdo začátkem roku 2002 řekl, že ta společnost, co lítá EMB-120 z Bratislavy do Košic se za pár let stane největší společností ve východní Evropě, asi bych si poťukal na čelo, a hle... :idea:

Marek.R
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 13. 07. 2006, 16:45
Stav: Offline

Příspěvek od Marek.R »

Orus-x píše:
Marek.R píše:
Orus-x píše:Lidi vzpamatujte se!! A dívejte se na to trochu reálně!! Ta linka OSR-VIE přežívá jenom díky dotacím kraje - na strandardním přístupu nabídka/poptávka to rozhodně nefunguje. Slyšel jsem o jakési TV reportáži kde plánují zahájení linek do AMS, ZRH - ten Curych mi připadá jaksi mimo mísu, ale dobře.. se do zase zamázne dotacema.
Ale kdo jim bude dotovat linku do PRG?? Pochybuju, že by lítali za výrazně nižší ceny než ČSA - a kolik běžných cesťáků používá pro dopravu mezi OSR a PRG letadlo??
Já bych to tipoval na mediální bublinu :(


ale o linku čsa je dost velký zájem


Zájem je, ale z důvodu že většina cestujících pokračuje někam dál v síti linek ČSA nebo AF - to asi CCA nabídnout nemůžou. A navíc, že by byly všechny 4 linky OK úplně napraskáné - to asi ne



no určitě jsou naplněne tak aby byli vyydělečné


Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Příspěvek od Orus-x »

To Thisway: Ano to je ta společnost, co tak nesnášíš :twisted:
Ale Sky Europe mělo trochu jiné předpoklady - Bratislava: hlavní město státu; za rohem potencionál rakouského (a poměrně bonitnějšího) trhu - Vídeň; rozjezd v době, kdy Střední Evropa nebyla ještě tak přesycená nabídkou (a před vstupem do EU); chycení proudu expanze na trhu v Polsku. Oproti tomu Job Air - pouze OSR a okolí. Ale nic proti nim, já jim fandím a Ostravu mám rád (jsem tam teď skoro napůl doma) 8) ale mám rád realistické uvažování.... A navíc vždycky se dá letět z těch Katowic - teda až Poláci za peníze EU dostaví tu silnici z Těšína. Katovický letiště má internetový stránky i v češtině takže jsou na nás připravený..

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Příspěvek od Orus-x »

A navíc se jaksi Job Air / CCA nespecializuje na širokou veřejnost, ale převážně na tu užší bonitnější skupinu Severomoraváků, kterým nabízí alternativní spojení se světem přes Vídeň (místo Prahy s ČSA) - to je všechno a jako základ velkýho rozjezdu se mi to nejeví. Howg

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Orus-x píše:A navíc se jaksi Job Air / CCA nespecializuje na širokou veřejnost, ale převážně na tu užší bonitnější skupinu Severomoraváků, kterým nabízí alternativní spojení se světem přes Vídeň (místo Prahy s ČSA) - to je všechno a jako základ velkýho rozjezdu se mi to nejeví. Howg

Nevidím tam sice potenciál pro 32 B737NG, ale určitě tam vidím potenciál pro výdělek.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Orus-x píše:A navíc se jaksi Job Air / CCA nespecializuje na širokou veřejnost, ale převážně na tu užší bonitnější skupinu Severomoraváků, kterým nabízí alternativní spojení se světem přes Vídeň (místo Prahy s ČSA) - to je všechno a jako základ velkýho rozjezdu se mi to nejeví. Howg


Ta Ostrava vs Brno byl offtopic. Jinak CCA se s tak malym letadlem muze specializovat jen na tu bonitnejsi klientelu. Může se stát,že CCA bude codesharovat s CSA a nabidne tak dlasi dve frekvence. Ale to je jen spekulace :idea: Jinak zazrak určitě nemůžeme čekat.

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Pokud jde o peníze od kraje, nevidím na tom nic špatného. Dobrý byznysmen musí sehnat nejprve peníze do začátků, pak teprve může začít sám vydělávat. Těžko tuto schopnost vyčítat třeba pánům Skowronkovi či Mandlovi, u kterých je možná až abnormální :? .

Xatem
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 111
Registrován: 09. 07. 2005, 15:27
Stav: Offline

Příspěvek od Xatem »

Linka do PRG by měla začít lítat od ledna 2007 a bude to code share s CSA. A bude se lítat PRG-OSR-SLD(Sliač)-OSR-PRG.

Marek.R
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 13. 07. 2006, 16:45
Stav: Offline

Příspěvek od Marek.R »

Xatem píše:Linka do PRG by měla začít lítat od ledna 2007 a bude to code share s CSA. A bude se lítat PRG-OSR-SLD(Sliač)-OSR-PRG.


a odkud máš ty informace

Jano
Stav: Offline

Příspěvek od Jano »

Xatem píše:Linka do PRG by měla začít lítat od ledna 2007 a bude to code share s CSA. A bude se lítat PRG-OSR-SLD(Sliač)-OSR-PRG.


To by som aj bral :) Dufam v to najlepsie :)

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Xatem píše:Linka do PRG by měla začít lítat od ledna 2007 a bude to code share s CSA. A bude se lítat PRG-OSR-SLD(Sliač)-OSR-PRG.


A to bude mašina ČSA, nebo CCA, když to bude začínat v PRG?

Xatem
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 111
Registrován: 09. 07. 2005, 15:27
Stav: Offline

Příspěvek od Xatem »

Mělo by to být letadlo CCA a linka by měla začínat v SLD a letět přes OSR do PRG a zpět. Tak se o tom mluví mezi zaměstnanci CCA.


Odpovědět