marthym píše:Nepisu, ze ridi. Ovsem priklady ze zahranici, jimiz by se jiste u nas inspirovali, mluvi za vse.
Uveď prosím konkrétní příklady. A nepleť dohromady běžnou veřejnou dopravu a speciální dráhy, které vedou jen na letiště a nejsou určeny pro jinou přepravu, než z letiště do města (ta varianta se naší debaty netýká).
marthym píše:Nebo mi snad chces tvrdit, ze jizda rychlodrahou z letiste by mela stat stejne (nebo dokonce min) jako (nez) listek na mhd? To z tve argumentace jaksi vyplyva... Nebo bychom udelali dotaci, aby to z letiste stalo stovku a z Kladna za padesat?
Lístek na MHD stojí 101,- Kč? Ne, stojí 110,- Kč, ale na 24 hodin
Praha (odkudkoliv) - Kladno stojí 54,- Kč.
Jsou města, kde jízdné na letiště je shodné s daným pásmem a jsou města, kde je jízdné na letiště dražší. V prvním případě by jízdné z Prahy (odkudkoliv) na letiště stálo 40,- Kč, ve druhém případě by mohlo klidně stát stovku. Ani jednu variantu nevidím jako problematickou. Obě varianty jsou ve světě zavedeny a fungují.