Metro na Ruzyň

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod Jafa » 17. 01. 2006, 16:58


martasek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 11
Registrován: 10. 05. 2005, 15:17
Bydliště: Praha
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod martasek » 17. 01. 2006, 17:22


Ali2
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 118
Registrován: 15. 01. 2005, 10:55
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod Ali2 » 17. 01. 2006, 23:53

http://www.novinky.cz/ekonomika/74931-r ... uzyne.html
aneb nikdy nekoncici diskuse, kdy uz se vsi zainteresovani konecne dohodnou? cim dyl to rozhodnou, tim vic budou vsici biti

Vemu-li v uvahu vsechny okolnosti, pak se mi zda nejrozumnesi zrekonstruovat soucasnou trat, kde to jen trochu jde, zlepsit jeji parametry a v roce 2010 tu muze jezdit skutečny Airport expres s intervalem tak 15-30 minut. Provozovatelem by ale mohl byt nekdo jiny nez CD .)

No a budem radi, kdyz s velkou slavou otevrou krtka aspon do Motola nekdy okolo roku 2013.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2745
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod Night fly » 18. 01. 2006, 08:39

No ja si predevsim nechci ani predstavit, jak prijemne bude cestovani metrem na letiste treba v odpoledni spicce, kdy se v nem budou tlacit tisice obyvatel Cerveneho vrchu, Petrin a Dediny jedouci z prace... Jsem Prazak, metro mam rad, ale metro na Ruzyn je imho kardinalni blbost a "bemovina".

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod OR » 18. 01. 2006, 09:28

Presne tak. Jsem z Prahy 6, ale prodlouzeni metra podle mne zadne zasadni zlepseni neprinese ani pro Petriny a Cerveny vrch. Malokomu dochazi, ze pri otevreni metra se pravdepodobne velmi omezi povrchova doprava. Navic podle meho odhadu pojede metro z letiste na Dejvickou tak 22 minut (je to 14 km, prumerna rychlost prazskeho metra je asi 34 km/h a vychazim z toho, ze to pojede o neco rychleji. protoze prumerna vzdalenost stanic bude asi 2 kilometry) coz je rychlost soucasne 119ky.
Za 38 miliard - no nekupte to

martasek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 11
Registrován: 10. 05. 2005, 15:17
Bydliště: Praha
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod martasek » 18. 01. 2006, 10:53

...absolutni souhlas! a navic nez to metro postavi, bude tak rok 2015-20. Idealni resení je zkratka rekonstrukce bustehradske drahy financovana soukromym investorem(PPP) viz:
http://www.pppcentrum.cz/index.php?cmd= ... 54&lang=cs
http://www.mdcr.cz/cs/Ekonomika+a+finan ... jektu_PPP/

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod Jafa » 19. 01. 2006, 11:36

V kterých místech jsou na Ruzyni vyčleněné ty prostory pro stanici metra a vlaku?

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod MS743 » 20. 01. 2006, 11:54

mysli si ze je to jedno kde bude stanice metra a vlaku... do roka 2020? snad se delaji srandu, ne? do te doby uz budou letajici auta a a virgin galactic bude letat do kosmu....

pivko
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 272
Registrován: 28. 08. 2004, 11:24
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod pivko » 22. 01. 2006, 21:08

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
No ja si predevsim nechci ani predstavit, jak prijemne bude cestovani metrem na letiste treba v odpoledni spicce, kdy se v nem budou tlacit tisice obyvatel Cerveneho vrchu, Petrin a Dediny jedouci z prace... Jsem Prazak, metro mam rad, ale metro na Ruzyn je imho kardinalni blbost a "bemovina".


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

doufám, že se najde někdo, kdo v roce 2015, kdy metro díky "objektivním příčínám" bude rozestavěné někde na petřinách a kariérista bém bude mít našlápnuto třeba na funkci předsedy vlády, mu v tomhle pořádně vymáchá hubu.

American
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 795
Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod American » 24. 01. 2006, 20:14

Souhlasím se vším, co tady bylo řečeno, ale na druhou stranu vznikne díky metru přímé (nepočítám-li přestupi v metru samotném) spojení do celého města. Neumím si ale dost dobře představit, že do roku 2015 nebo 20 bude stále největší počet cestujících přijíždějích na letiště MHD jezdit 119tkou 20 minut. Podle mě nejvíce turistů využívá právě ji a doprava do centra z letiště se zastávkami na sídlištích, které se prakticky žádného turisty netýkají, je dost nereprezentativní. Myslím si, že by bylo dobré zavést z Dejvické přímé zatím alespoň autobusové spojení.

Ali2
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 118
Registrován: 15. 01. 2005, 10:55
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod Ali2 » 25. 01. 2006, 11:30

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Souhlasím se vším, co tady bylo řečeno, ale na druhou stranu vznikne díky metru přímé (nepočítám-li přestupi v metru samotném) spojení do celého města.<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Me moc prime neprijde. Mam za to, ze naprosta vetsina cestujicich z letiste v MHD smeruje do centra. At uz na navazujici dopravu (vlak nebo bus) nebo turisti do hotelu. No a rychlo draha je nejrychleji dopravi treba na Masarycku, kde maji dobry prestup na metro B a za rohem je i C. Ti pro ktere je lepsi A by mohli na nej prestoupit na terminalu Dlouha mile (myslim ze se to tak ma jmenovat nekde v prostoru u vjezdu do Jizniho aeralu letiste), kde by mohla byt konecna Acka. Nic nebrani tomu, aby v budoucnu vedlo az na letiste tez metro. Jsem ale zvedav, jak vyresi to prednadrazi na Severu.
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Neumím si ale dost dobře představit, že do roku 2015 nebo 20 bude stále největší počet cestujících přijíždějích na letiště MHD jezdit 119tkou 20 minut. Podle mě nejvíce turistů využívá právě ji a doprava do centra z letiště se zastávkami na sídlištích, které se prakticky žádného turisty netýkají, je dost nereprezentativní. Myslím si, že by bylo dobré zavést z Dejvické přímé zatím alespoň autobusové spojení.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ani ja ne, ale prima doprava by to moc casove nezkratila. Ostatne na tedle trase jezdi i nejaci soukromi dopravci ne? Asi to nebude za 20,- Kc, ale za konfort se holt plati.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod OR » 25. 01. 2006, 13:51

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Me moc prime neprijde. Mam za to, ze naprosta vetsina cestujicich z letiste v MHD smeruje do centra. At uz na navazujici dopravu (vlak nebo bus) nebo turisti do hotelu. No a rychlo draha je nejrychleji dopravi treba na Masarycku, kde maji dobry prestup na metro B a za rohem je i C. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Prestup na metro C je na Vltavske, na A na Hradcanske. Nemusite zbytecne tahat metro A do poli na Dlouhou mili.
Navic, kdyby se nekdy podarilo dolni patro hlavniho nadrazi, mohla by linka pokracovat misto projektovane trasy D pres Vrsovice , Kacerov, Novodvorskou, Pisnici az treba do Jesenice.

Ali2
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 118
Registrován: 15. 01. 2005, 10:55
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod Ali2 » 25. 01. 2006, 15:29

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Prestup na metro C je na Vltavske, na A na Hradcanske. Nemusite zbytecne tahat metro A do poli na Dlouhou mili.
Navic, kdyby se nekdy podarilo dolni patro hlavniho nadrazi, mohla by linka pokracovat misto projektovane trasy D pres Vrsovice , Kacerov, Novodvorskou, Pisnici az treba do Jesenice.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ten terminal v polich je stejne potreba, nejen kuli prestupu metro-rychlodraha, ale tez kuli regionalni a primestske doprave. Nicmene mate pravdu, ze tahat tam metro jen kuli prestupnimu terminalu...

Rozumim tomu spravne, ze by jste radeji nahradil planovanou trasu D rychlodrahou?

kilgore
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 120
Registrován: 13. 02. 2005, 18:45
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod kilgore » 25. 01. 2006, 16:17

Proc se porad v cechach vymysli uz jednou (spis vicekrat) vymyslene? :-)

Priklad velice dobre fungujiciho spojeni letiste a mesta je Hong Kong. Mel jsem ho v poslednim pul roce tu cest nekolikrat vyuzit. Rychlodraha ma 3 zastavky po ceste na ostrov a je integrovana do velice efektivniho systemu metra. O check-inu ve meste treba i 12 hodin pred odletem ani nemluve.

http://www.mtr.com.hk/eng/train/ae_intro.htm

http://www.hongkongairport.com/eng/agui ... ortex.html

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Metro na Ruzyň

Příspěvekod OR » 26. 01. 2006, 11:39

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Ten terminal v polich je stejne potreba, nejen kuli prestupu metro-rychlodraha, ale tez kuli regionalni a primestske doprave. Nicmene mate pravdu, ze tahat tam metro jen kuli prestupnimu terminalu...

Rozumim tomu spravne, ze by jste radeji nahradil planovanou trasu D rychlodrahou?


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Jaka regionalni a primestska doprava tam bude jezdit, pokud bude na Kladno zeleznice?
Slany, Stredokluky, neco podel Karlovarske?

Autobusy muzou zajizdet na tuhle linku mestske zeleznice, tam nevidim proti metru A rozdil. Neco bude jezdit stejne na Dejvickou/Hradcanskou.

Nerikam tomu rychrodraha, predstavuji si spis neco na zpusob mnichovskeho S-Bahnu. Myslim ze presnejsi oznaceni je (pri-)mestska zeleznice
Jestli se to bude jmenovat S7 nebo metro D je celkem jedno. Proste tam kde je v centru potreba pod zemi jako metro, tam kde to jde po povrchu. Ve meste rychlost do 80 km/h, mimo mesto do 140 km/h. Napajeni z troleje. Fotky treba zde:
http://www.railfaneurope.net/pix/de/electric/emu/423/Muenchen/pix.html
Myslim, ze by to bylo vyrazne levnejsi nez metro D a dostavba A na letiste a navic prinosnejsi pro Kladno, letiste a pripadne napr. tu Jesenici. Navic timhle do budoucna nezabijete zajizdeni dalkovych vlaku na letiste.


Zpět na “Praha”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host