Ruzyně
Re: Ruzyně
Jen pár poznámek k tématu.
Mně přijde, že se to tady staví do extrému. Buď budou ČSA provozovat síťový model nebo se zaměří na p2p cesťáky. Jenže přece jde fungovat tak i tak a jedno nevylučuje druhé. I jiné "síťové" společnosti mají přece lety nastavené tak, aby vyhovovaly i p2p klientele, buď té obchodní (lety ráno a večer) nebo té leisure (o víkendu do dovolenkových destinací). A na spouště linek se mohou potkávat a pravděpodobně i potkávají oba dva tipy, p2p i tranziti (typicky třeba linka do BLQ může a pravděpodobně i je obsazována jak Italy toužící poznat krásy Prahy, tak třeba Rusy mířící do Itálie).
Taky se tady někde se tady řešilo, že ten hub nemá smysl, protože ČSA je schopno nabídnout návaznost především do měst, které už mají s Čínou (ev. s Koreou, když se budem bavit o starším příkladu). Jenže to, že toto přímé spojení existuje, neznamená, že ho každý zájemce o let do Číny musí využít. Předpokládám, že všichni tady na fóru někdy letěli z Prahy s přestupem někam, kam existovalo přímé spojení. Proč? Asi proto, že Vám více vyhovovaly časy letů, byla nižší cena, někdo třeba i proto, že jste potřebovaly nasbírat míle do věrnostního programu té konkrétní aliance.Takže je dost možné, že třeba spojení "PVG- PRG - něco" budou využívat i cestující z měst, kam přímá linka z Šanghaje vede. Opět je ale třeba zdůraznit, že to nejspíš budou ony pověstné, již někým zmíněné rozinky.
A ještě jedna věc. Nářky na neschopnost vedení ČSA jsou možná oprávněné, nicméně si konečně uvědomme, ČSA a TVS jsou už de facto jedna firma. Postupně dochází k jejich propojování a je dost možné (a pravděpodobné), že plno kroků současného vedení ČSA se dělá se souhlasem (nebo možná na popud) manažerů TVS. No a třeba TVS jeden čas doslova proslula rychlým otevíráním a rušením linek, jejich spojováním a podobným věcem. No a dneska je to největší letecký dopravce v ČR a jeden z největších ve střední Evropě a jsou dvakrát větší než ČSA, kteří se vůči cestujícím v minulosti chovali férověji,
To je asi z mé strany všechno.
Děkuju za pozornost.
Mně přijde, že se to tady staví do extrému. Buď budou ČSA provozovat síťový model nebo se zaměří na p2p cesťáky. Jenže přece jde fungovat tak i tak a jedno nevylučuje druhé. I jiné "síťové" společnosti mají přece lety nastavené tak, aby vyhovovaly i p2p klientele, buď té obchodní (lety ráno a večer) nebo té leisure (o víkendu do dovolenkových destinací). A na spouště linek se mohou potkávat a pravděpodobně i potkávají oba dva tipy, p2p i tranziti (typicky třeba linka do BLQ může a pravděpodobně i je obsazována jak Italy toužící poznat krásy Prahy, tak třeba Rusy mířící do Itálie).
Taky se tady někde se tady řešilo, že ten hub nemá smysl, protože ČSA je schopno nabídnout návaznost především do měst, které už mají s Čínou (ev. s Koreou, když se budem bavit o starším příkladu). Jenže to, že toto přímé spojení existuje, neznamená, že ho každý zájemce o let do Číny musí využít. Předpokládám, že všichni tady na fóru někdy letěli z Prahy s přestupem někam, kam existovalo přímé spojení. Proč? Asi proto, že Vám více vyhovovaly časy letů, byla nižší cena, někdo třeba i proto, že jste potřebovaly nasbírat míle do věrnostního programu té konkrétní aliance.Takže je dost možné, že třeba spojení "PVG- PRG - něco" budou využívat i cestující z měst, kam přímá linka z Šanghaje vede. Opět je ale třeba zdůraznit, že to nejspíš budou ony pověstné, již někým zmíněné rozinky.
A ještě jedna věc. Nářky na neschopnost vedení ČSA jsou možná oprávněné, nicméně si konečně uvědomme, ČSA a TVS jsou už de facto jedna firma. Postupně dochází k jejich propojování a je dost možné (a pravděpodobné), že plno kroků současného vedení ČSA se dělá se souhlasem (nebo možná na popud) manažerů TVS. No a třeba TVS jeden čas doslova proslula rychlým otevíráním a rušením linek, jejich spojováním a podobným věcem. No a dneska je to největší letecký dopravce v ČR a jeden z největších ve střední Evropě a jsou dvakrát větší než ČSA, kteří se vůči cestujícím v minulosti chovali férověji,
To je asi z mé strany všechno.
Děkuju za pozornost.
Re: Ruzyně
Od zítřka v Praze:
http://www.aeroweb.cz/clanky/4820-emira ... busem-a380
http://www.aeroweb.cz/clanky/4820-emira ... busem-a380
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Ono s tím hubem linky PRG-PVG to taky může být reciproční... Například já hledal jak se z VIE/PRG nejlevněji dostat do HKT a právě let s přestupem v PVG vycházel cenově nejlíp. Sice Layover okolo 15 hodin - ale zase jen na kayaku za 574 usd return... A určitě je s nyní s přestupem v PVG díky této lince podobných nabídek do destinací v asii asi víc.
Re: Ruzyně
Tak už letí a za chvíli je tu.
- Přílohy
-
- Emirates.png (182.58 KiB) Zobrazeno 6568 x
-
- Už je ti 13:35
- 1.5. - 12.37hod.png (156.13 KiB) Zobrazeno 6601 x
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 952
- Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Naprosto upřímně nadšený ze změny typu EK139/140 nejsem, je to hnusná obluda naproti tomu je tripl prostě nádherný éro, který se mi líbí hlavně při startu.
Na emiráta jsme jen kouknul na přistání a natočil slavobránu protože ta zas není tak často
https://www.youtube.com/watch?v=vlB5HG0GD1Y
Prakticky vzato jsem udělal videa dvě..
https://www.youtube.com/watch?v=sbfteZz6II4
To druhý je z malý kamerky co jsem měl na velký a je bez střihu, taková rychlovka nahraná na youtube v neděli z hospody
Na emiráta jsme jen kouknul na přistání a natočil slavobránu protože ta zas není tak často
https://www.youtube.com/watch?v=vlB5HG0GD1Y
Prakticky vzato jsem udělal videa dvě..
https://www.youtube.com/watch?v=sbfteZz6II4
To druhý je z malý kamerky co jsem měl na velký a je bez střihu, taková rychlovka nahraná na youtube v neděli z hospody
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Ono sto lidí, sto chutí..pro mě je to letadlo hlavně při pohledu zezadu jedno z nejkrásnějších..ta prohnutá křídla jsou prostě úžasná..ani u A350 to tak nevynikne jako právě na velrybě <3
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 952
- Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Tak od Airbusu mám nejradši A330, to je luxusní tvar. A mám ho rád i na cestování uvnitř. A dle kolegy pilota prý i supr lítá. Ale to už je asi mimo téma
Re: Ruzyně
bugr píše:Naprosto upřímně nadšený ze změny typu EK139/140 nejsem, je to hnusná obluda naproti tomu je tripl prostě nádherný éro, který se mi líbí hlavně při startu.
Na emiráta jsme jen kouknul na přistání a natočil slavobránu protože ta zas není tak často
https://www.youtube.com/watch?v=vlB5HG0GD1Y
Prakticky vzato jsem udělal videa dvě..
https://www.youtube.com/watch?v=sbfteZz6II4
To druhý je z malý kamerky co jsem měl na velký a je bez střihu, taková rychlovka nahraná na youtube v neděli z hospody
Velryba je sice prestižní, že tu je ale já bych jí hned vyměnil za A 345 na druhé denní frekvenci
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
ogan píše:Velryba je sice prestižní, že tu je ale já bych jí hned vyměnil za A 345 na druhé denní frekvenci
Ale jdi někam s druhou frekvencí! Kdo by to měl jako prodávat podle tebe? Takovejch míst ... každej den ... mějte se mnou taky trochu slitování, dyk já mám ruce jenom jedny!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
prodejce píše:ogan píše:Velryba je sice prestižní, že tu je ale já bych jí hned vyměnil za A 345 na druhé denní frekvenci
Ale jdi někam s druhou frekvencí! Kdo by to měl jako prodávat podle tebe? Takovejch míst ... každej den ... mějte se mnou taky trochu slitování, dyk já mám ruce jenom jedny!
Stejne za Tebe prodava jenom "system" Ty to jenom projedes snimacem u kasy
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... ga-1296723 co na to říkate?
Re: Ruzyně
gaba02 píše:http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/letiste-ruzyne-chce-novy-dalkovy-spoj-jedna-o-lince-do-chicaga-1296723 co na to říkate?
tak o tomhle se už mluví delší dobu...
Že letiště chce linku je hezký, ale musí chtít taky nějaký dopravce a v tom vidím problém...co vím, tak jednali (jednají?) s United, ale prý se na to moc netvářili
Jinak kdyby to vyšlo bylo by to fajn, ale zatím to je jen přání...
Re: Ruzyně
No ja tam litam každoročně touhle dobou. No a ani nevim jestli by mi to udelalo radost.....pokud to bude s DL nebo UA tak vlastne nuda... V Y par hodin utrpení... Premium Economy by asi uplne stacilo...a C by pak skoro postradalo smysl. Ani lounge na nejakym peknym letisti by clovek nevyužil....tedka pres to JFK mi to přijde zábavnější.... Ta lounge s terasou na JFK bude highlight. Pokud by tam ovsem natahli tu emiráty 380 to bych asi hodne zadonil o C ale myslím ze to je totalni scifi. Ty UA sou jediny realny. Deltu ORD nezajima...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Má vůbec tolik linek z Číny šanci se uživit?"Další linka ze Šanghaje rozšíří 23. června letecké spojení Prahy s Čínou. V jednání je také přímý let z jihočínského Šen-čenu" zdroj: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1 ... -pribyvaji