Ceny poplatků a paliva
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
V článku píšou, že se zdražování týká i jiných poplatků. Takže to se taky možná promítne v ceně.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
Kafe uz nebude za 110 ale za 150?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 197
- Registrován: 03. 06. 2011, 20:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: u BHX
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
Zlin142 píše:
Jinak zvýšení o 40 Kč po 4 letech... vážně to stojí za řeč?
No nevím tedy, ale 40kč a i kdyby to bylo víc, tak to není zas tak hrozné, ne? jestli se to promítne do ceny letenky, tak ať to stojí 5000 nebo 5200, tak stejně všichni poletíme, ne snad?
Zlin142 píše:bigtomas píše:Co mi v Ruzyni vadí, je že je to snad jediné moderní letiště na světě, které je kuřácké.
PRG kuřácká...? To je asi nějaký omyl!?bigtomas píše:
Taky mi to přijde nějaký divný, nikdy jsem s tím problém neměl...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 276
- Registrován: 10. 07. 2011, 18:14
- Bydliště: Pitěr
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
cimarosa píše:To bylo rychlé, myslím odčerpání hotovosti z letiště..: http://ekonomika.idnes.cz/letiste-v-ruz ... oprava_fih.
Létání z Prahy se nám opět prodraží, už dnes je taxa v Praze z těch vyšších, přičemž služby moc neodpovídají.
Nejvíc se mi líbí to odůvodnění inflací... "...a americká letadla, která na ranvej házejí mandelinku bramborovou...", by mohl dodat.
Re: Ceny poplatků a paliva
Zlin142 píše:bigtomas píše:Co mi v Ruzyni vadí, je že je to snad jediné moderní letiště na světě, které je kuřácké.
PRG kuřácká...? To je asi nějaký omyl!?bigtomas píše:Jinak Schengenský terminál je zatím nejhezčí letiště, které jsem viděl. Barvy, v tom to je. Žádná šeď jako v Německu, Nizozemí, Francii, Asii, USA. A dobrý vzhled považuju taky za službu letiště. Vzhled Schipolu pro mě byly muka.
Vzhled je podružný pokud chybí funkčnost. V CDG by mohli vyprávět.
Jinak zvýšení o 40 Kč po 4 letech... vážně to stojí za řeč?
To, že je letiště v Praze kuřácké není omyl. Ve všech hospodách vysedávají narkomani a otravují vzduch. A vzhledem k tomu, že do hospod nejsou dveře, jsou toho pak plné chodby. Mám tuto zkušenost a pondělků v 7:00, ale i občasné nepravidelné cesty, když nebylo tak nacpáno, nebyly nic moc.
Jinak na funkčnost samotné budovy si také nemůžu stěžovat. I v té nejstarší ošklivé části T1 s funkčností problém nikdy nebyl. Problémy jsou vždy jen s českým stylem chování, který už nepřipomíná chování první republiky.
CDG , nikdy více. Pocit jak u nás na staré Florenci. Ošklivá budova, málo místa -> nutnost vyrazit s předstihem a pak čekat kvůli zpoždění ve stoje.
Re: Ceny poplatků a paliva
bigtomas píše:Jinak na funkčnost samotné budovy si také nemůžu stěžovat.
Já jsem myslel třeba "drobnosti" jako že MHD vyplivne odlétající cestující v přízemí a ti se pak musí štrachat do prvního patra poddimenzovanými eskalátory a miniaturními výtahy přestože byla vybudovaná rampa do odletového patra apod.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11. 02. 2009, 08:40
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
Zlin142 píše:bigtomas píše:Jinak na funkčnost samotné budovy si také nemůžu stěžovat.
Já jsem myslel třeba "drobnosti" jako že MHD vyplivne odlétající cestující v přízemí a ti se pak musí štrachat do prvního patra poddimenzovanými eskalátory a miniaturními výtahy přestože byla vybudovaná rampa do odletového patra apod.
A ja tezko si predstavim ze autobus zastavi u Terminalu 1 pod rampou a pak naskoci na rampu a pojede k Terminalu 2.....
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
r13 píše:A ja tezko si predstavim ze autobus zastavi u Terminalu 1 pod rampou a pak naskoci na rampu a pojede k Terminalu 2.....
Ono by to technicky šlo, ale bus by musel kroužit okolo aby znovu najel na rampu. Jenže smysl by to nemělo žádný. Na spoustě letišť člověk musí jezdit mezi patry. Navíc vymodlené metro by přijelo ještě o patro níže . Trocha pohybu nikomu neuškodí, obzvláště před dlouhým letem. Mně na letišti PRG vadí mimo jiné drahé parkování, míchání odletových a příletových cestujících na T1, chybějící vlakové spojení (popř. metro) a pořádná terasa na focení. Bez toho se však dá žít a tak těch 40 czk navíc neřeším...
Re: Ceny poplatků a paliva
Když už jsme u drobností, tak mě vadí, že MHD autobusy u T1 jsou až na x-tém nástupišti. Firemní taxikář taky nesměl k terminálu, ale jen do úseku pro veřejnost. A chybí tam krytý chodník k MHD. Takže lidi vracející se z tepla jsou do zimy nebo rovnou do studeného deště.
Taky se těším, že snad ty mírně zvýšené poplatky půjdou částečně na vylepšení vzhledu nejstarší části terminálu. Přese je obrovský rozdíl mezi žulovou podlahou a sádrovými stěnami a mramorem na T2.
Taky se těším, že snad ty mírně zvýšené poplatky půjdou částečně na vylepšení vzhledu nejstarší části terminálu. Přese je obrovský rozdíl mezi žulovou podlahou a sádrovými stěnami a mramorem na T2.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4077
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
Mne na tom letisti nejvic vadi, ze na nem neni bazovana zadna pouzitelna aerolinka.
Re: Ceny poplatků a paliva
HighFlyer píše:Mne na tom letisti nejvic vadi, ze na nem neni bazovana zadna pouzitelna aerolinka.
A na co musi byt bazovana? Staci snad perfektni spojeni do FRA a MUC, ne?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
HighFlyer píše:Mne na tom letisti nejvic vadi, ze na nem neni bazovana zadna pouzitelna aerolinka.
Tak sup sup, je treba presvedcit CX, Asianu nebo Singapore, at tu otevrou hub
Re: Ceny poplatků a paliva
flyingblue píše:HighFlyer píše:Mne na tom letisti nejvic vadi, ze na nem neni bazovana zadna pouzitelna aerolinka.
Tak sup sup, je treba presvedcit CX, Asianu nebo Singapore, at tu otevrou hub
Mně Mnichov, Frankfurt, Londýn nebo Amsterdam rozhodně nestačí. To jsou všechno na přestup odporná letiště a navíc to vypadá, že na hranici kapacity. Na Schipholu člověk musí ujít běžně před kilometr starou ošklivou chodbou.
V Praze jsem často přestupoval taky a byl to ráj. Salonek kousek, davy zmizely buď v prstech nebo u východu.
Udělat z Prahy hub je pěkný sen, který bude reálnější, jestli poroste počet lidí znechucených Schipholem, Franfurtem nebo Gaullem. Pak bude záležet na tom, kdo zrovna Havla povede. Zatím to vypadá, že vize do budoucna moc nemají.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
bigtomas píše:flyingblue píše:HighFlyer píše:Mne na tom letisti nejvic vadi, ze na nem neni bazovana zadna pouzitelna aerolinka.
Tak sup sup, je treba presvedcit CX, Asianu nebo Singapore, at tu otevrou hub
Mně Mnichov, Frankfurt, Londýn nebo Amsterdam rozhodně nestačí. To jsou všechno na přestup odporná letiště a navíc to vypadá, že na hranici kapacity. Na Schipholu člověk musí ujít běžně před kilometr starou ošklivou chodbou.
V Praze jsem často přestupoval taky a byl to ráj. Salonek kousek, davy zmizely buď v prstech nebo u východu.
Udělat z Prahy hub je pěkný sen, který bude reálnější, jestli poroste počet lidí znechucených Schipholem, Franfurtem nebo Gaullem. Pak bude záležet na tom, kdo zrovna Havla povede. Zatím to vypadá, že vize do budoucna moc nemají.
Na tom, zda bude letiste hub, nema management letiste skoro zadny vliv
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Ceny poplatků a paliva
bigtomas píše:Mně Mnichov, Frankfurt, Londýn nebo Amsterdam rozhodně nestačí. To jsou všechno na přestup odporná letiště a navíc to vypadá, že na hranici kapacity. Na Schipholu člověk musí ujít běžně před kilometr starou ošklivou chodbou.
V Praze jsem často přestupoval taky a byl to ráj. Salonek kousek, davy zmizely buď v prstech nebo u východu.
Udělat z Prahy hub je pěkný sen, který bude reálnější, jestli poroste počet lidí znechucených Schipholem, Franfurtem nebo Gaullem. Pak bude záležet na tom, kdo zrovna Havla povede. Zatím to vypadá, že vize do budoucna moc nemají.
Já znám ještě tu o Karkulce, o Otesánkovi, o Ječmínkovi a spoustu dalších...
No, zpět do reality. Pokud bychom chtěli dosáhnout toho aby byla Praha významný hub, tak se musíme vrátit v čase nějakých 64 let zpět, zabránit nástupu komančů, navázat na tradice první republiky a třeba bychom dnes řešili jestli je PRG srovnatelné letiště s AMS, VIE nebo ZRH. Jenže jsme v reálném roce 2012, nikoliv ve filmu "Zítra ráno vstanu a opařím se čajem". ČSA je jak známo v (_!_) a z PRG je provinční letiště, které bude rádo když si udrží 2-3 pravidelné "dálkové" linky. Atraktivita Prahy jako města pro turisty je limitovaná a pro rozvoj nedělá zdejší reprezentace nic pořádného, no a atraktivita Prahy jako business destinace je ve srovnání s Varšavou malá. Ale třeba nebude tak zle. Třeba jako skanzen komunismu v EU, s rudými bratry ve vládě, budeme za pár měsíců pro řadu "západních" turistů nesmírně atraktivní. Nebudou se muset trmácet až do Číny, Vietnamu či nedejbože KLDR...
DL je stále 50/50 že se vrátí. I když posunuli termín návratu někdy na květen, tak zatím žádné drámo, budou rozlítávat linky pozastavené na zimu, všechny později než se čekalo. Mezitím chtějí u svých 767 renovovat interiéry. V ideálním případě se tedy dočkáme lepšího produktu DL. No, ale to stále nemění nic na věci, že PRG jako hub není, a ještě dlouho nebude...
sorry za OT