Brno - Tuřany
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1112
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
BMI BRQ-MUC prave 17 pax, odlet i prilet dokonce driv nez dle planu; prekvapive vetsina P2P (pro Kebab se neceka na kufry, ze ?), vcerejsi cena na dnesni OW let vystoupala na 4500 CZK...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1112
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Konečně došlo u LH k jedné - pro mě důležité drobnosti. Lze koupit OW let samostatně za rozumný peníz, což dřív šlo jen u BMI a ti zase neumí Rail&Fly. (dřív stál OW u LH trojnásobek ceny u BMI) . Takže nyní lze z Brna letět do Mnichova a odtud libovolnými vlaky dále na libovolné nádraží v Německu (=Rail&Fly) lze za ceny od 3190 kč OW, zpět letět do PRG nebo VIE třeba z FRA od 100 EUR OW... -> Konečně ! (dřív tyto dva lety nabízela LH za pro mne nepochopitelných cca 20.000 kč - věřím že moc prodejů za tyto ceny nebylo...)
(asi to vše nějak souvisí se strachem z příchodu Ryanu a spol na jejich uzlová letiště a změnou strategie LH - pustit do FRA i MUC i svůj Eurowings)
(asi to vše nějak souvisí se strachem z příchodu Ryanu a spol na jejich uzlová letiště a změnou strategie LH - pustit do FRA i MUC i svůj Eurowings)
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 18. 02. 2017, 18:47
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Marty-t píše:Dle http://www.routesonline.com/news/38/air ... s-in-3q17/ bude Wizzair od zari posilat do Brna vetsi letadlo - A321 ...
No to snad ti lolani dělaj schválně. No jestli se ty pohyby dotáhnou na 50000, tak už budou podlíhat hlukové regulaci a z toho těm šupákům zhnědnou pemprsky.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4077
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
bantheplane píše:Marty-t píše:Dle http://www.routesonline.com/news/38/air ... s-in-3q17/ bude Wizzair od zari posilat do Brna vetsi letadlo - A321 ...
No to snad ti lolani dělaj schválně. No jestli se ty pohyby dotáhnou na 50000, tak už budou podlíhat hlukové regulaci a z toho těm šupákům zhnědnou pemprsky.
Tak tomu rikam zviditelneni hned pri prvnim prispevku do fora!!! Vitej zde na Airways a povez nam, o kolik se zvysi celkova hlukova zatez v dusledku zmeny typu z A320 na A321 na lince 3x tydne z Londyna.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1112
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
@"Wizz+nové letadlo na 3 týdenní rotacích do Londýna" : Tak já se zrovna v letecké technice moc nevyznám, ale vím, že se bude jednat o nový stroj. Co si pamatuji je, že A321 je oproti A320 jen o trošku delší, možná i s trošku výkonnějšími motory než nyní používaná A320. Detaily třeba zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320 . Rozhodně je jasné, že letecké společnosti si pořizují nové stroje hlavně z důvodu nižší spotřeby paliva - což by dle mého názoru mělo korelovat s nižším hlukem. Tj. asi bude platit i z hlediska hluku "raději nové letadlo než 20 let staré" což třeba často používá v Brně v létě TVS... (i když pořád z hlediska hluku řádově lepší než MIGy 21 co z Tuřan vzlítávaly před 89' )
Ale když už je řeč o TVS v Brně - dle článku: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 70217.html přibudou z Brna dvě linky (staronové?) - letní TVS chartery do Egypta a posílit frekvence některých stávajících sezónních destinací. V článku jsou taky náznaky i o úvahách TVS zavést jakousi novou celoroční linku do Brna. Toš snad vyberou něco životaschopného. Uvidíme...
Hezký grafický sumář stávajících linek z BRQ je zde: http://g.denik.cz/50/8a/0217-letecke-linky.jpg
Ale když už je řeč o TVS v Brně - dle článku: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 70217.html přibudou z Brna dvě linky (staronové?) - letní TVS chartery do Egypta a posílit frekvence některých stávajících sezónních destinací. V článku jsou taky náznaky i o úvahách TVS zavést jakousi novou celoroční linku do Brna. Toš snad vyberou něco životaschopného. Uvidíme...
Hezký grafický sumář stávajících linek z BRQ je zde: http://g.denik.cz/50/8a/0217-letecke-linky.jpg
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4077
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Marty-t: Zcela spravna uvaha, novejsi = uspornejsi a tišší. Zdalo se mi, ze tu predtim nekdo chtel prijit s jinou logikou: "Vetsi letadlo prece znamena vetsi ramus, to snad vedi vsichni!" :)) Pak je tu samozrejme jeste aspekt, ze mluvime o nasazeni vetsiho typu, nikoli zvyseni frekvenci (uzivatel "bantheplane" naznacoval jakesi zvyseni poctu pohybu...)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Spis je nasranej, ze zvysi kapacitu aniz by stoupl pocet pohybu.
Akorat nevim proc by ho to melo srat, leda by mu z toho neco teklo. Ale to by asi neventiloval tady.
Akorat nevim proc by ho to melo srat, leda by mu z toho neco teklo. Ale to by asi neventiloval tady.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1112
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Přemýšlel jsem o tom jak TVS asi může uvažovat o zmiňované nové celoroční lince z BRQ. No a jako nejvíc pravděpodobnou vidím koupáckou linku 1x týdně. Tj. upgrade v létě nalétávaného TFS na celoroční, případně jeden ze staronových Egyptů. I když proč by to tedy neoznámili při jejich letním zavedení rovnou, že ?
Ještě zbývá možnost zcela nové destinace - že by až dojdou v OSR dotace na DUB, linku jen přesunuli do BRQ ? - no nevím, nevím... Že by něco po Evropě ? Osvědčená Británie, odkud je z PRG už enormní konkurence ? Jenže tam už z BRQ lítá Wizz i Ryan, tj. leda město mimo Londýn... Nebo by to mohlo být CDG, FCO kde je to s konkurencí v PRG podobné ?? Případně jedno z moskevských letišť - kde je taky vysoká poptávka (sice kolísavá) po letech do ČR? Problémem u těch evropských linek je obrovský zájem zahraničních turistů o Prahu, nic jiného je v ČR nezajímá. Takže něco takového překvapivého po Evropě je tedy od TVS do BRQ málo pravděpodobné. A pokud by to byl feedovací let s C/S někoho jiného - tak to už by byla opravdu nečekaná bomba...
No, uvidíme, ale asi spíš to hodně překvapivé nebude - za mne tedy: TVS = 1x týdně celoroční koupáci z BRQ...
Ještě zbývá možnost zcela nové destinace - že by až dojdou v OSR dotace na DUB, linku jen přesunuli do BRQ ? - no nevím, nevím... Že by něco po Evropě ? Osvědčená Británie, odkud je z PRG už enormní konkurence ? Jenže tam už z BRQ lítá Wizz i Ryan, tj. leda město mimo Londýn... Nebo by to mohlo být CDG, FCO kde je to s konkurencí v PRG podobné ?? Případně jedno z moskevských letišť - kde je taky vysoká poptávka (sice kolísavá) po letech do ČR? Problémem u těch evropských linek je obrovský zájem zahraničních turistů o Prahu, nic jiného je v ČR nezajímá. Takže něco takového překvapivého po Evropě je tedy od TVS do BRQ málo pravděpodobné. A pokud by to byl feedovací let s C/S někoho jiného - tak to už by byla opravdu nečekaná bomba...
No, uvidíme, ale asi spíš to hodně překvapivé nebude - za mne tedy: TVS = 1x týdně celoroční koupáci z BRQ...
Re: Brno - Tuřany
Mě by se hodila Dubaj Už se tam pár let chystám, jen se mi kvůli tomu nechtělo jet do PRG nebo OSR. Ale kdyby mi tu linku dotáhli až pod nos, tak minimálně 2 cesťáky mají jisté Ostatně linka DXB-PRG občas v Brně sedla na dotankovaní paliva, takže by to vlastně jen z nepravidelné linky udělali pravidelnou
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1112
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
JackBrno píše:Mě by se hodila Dubaj Už se tam pár let chystám, jen se mi kvůli tomu nechtělo jet do PRG nebo OSR.
No já osobně bych jel kvůli odletu do DXB (pro fórové zažrance - u příspěvku výše jsem samozřejmě nemyslel Dublin...) spíš do BTS resp. VIE - je tedy vidět, že do DXB se lítá ze všech okolních letišť. Proto by připadlo v úvahu spíš jen zavedení na úkor někoho jiného. Ale chybí mi u této úvahy odpověď na otázku proč by to dopravce dělal ? Ať přemýšlím, jak přemýšlím, ty Kanáry mi vycházejí z pohledu TVS nejrozumněji...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
jvoj píše:BMI Navyšuje! Po-Pá 2x denně, So-Ne 1x
https://www.flybmi.com/press-release/su ... -regional/
je někde už věřejný letový řád?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
gaba02 píše:jvoj píše:BMI Navyšuje! Po-Pá 2x denně, So-Ne 1x
https://www.flybmi.com/press-release/su ... -regional/
je někde už věřejný letový řád?
Brzy. Časy nebudou ideální, bude se létat v Poledne a pozdě večer. Snad ale jen přechodně, doufejme že časem (třeba od 4Q17) přijde ráno-večer.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1112
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
No konečně SUUUPER - "es kam der Tag"- na BMI už jsou vidět oba lety (alespoň koukám na září - EDIT je to takto bookovatelné od 24.4.):
MUC->BRQ:
--------------
po-pá:
10:55 - 12:00
20:15 - 21:20
so:
15:50 - 16:55
ne:
14:40 - 15:40
BRQ->MUC
--------------
po-pá:
12:30 - 13:35
21:45 - 22:50
so:
17:25 - 18:30
ne:
16:10 - 17:15
akorát je otázkou zda letadlo nemohlo v BRQ nocovat, to by bylo možná efektivnější, i když asi nechtěli rušit zažité frekvence... Za mne super. Bye bye Flixbusy, Regiojety a DB IC Busy v pátky večer z Norimberka přes Prahu do Brna... Konečně existuje civilizovaná možnost vrácení se ze světa večer do Brna jinak než přes VIE / PRG.
Tak snad se to i takto ujme.
Další metou je doplnění feedera o BRQ-FRA ... i když už i tohle po případné korekci na lety ráno a večer je jednoznačně skvělá zpráva, srovnatelná se samotným zavedením linky v listopadu 2015.
MUC->BRQ:
--------------
po-pá:
10:55 - 12:00
20:15 - 21:20
so:
15:50 - 16:55
ne:
14:40 - 15:40
BRQ->MUC
--------------
po-pá:
12:30 - 13:35
21:45 - 22:50
so:
17:25 - 18:30
ne:
16:10 - 17:15
akorát je otázkou zda letadlo nemohlo v BRQ nocovat, to by bylo možná efektivnější, i když asi nechtěli rušit zažité frekvence... Za mne super. Bye bye Flixbusy, Regiojety a DB IC Busy v pátky večer z Norimberka přes Prahu do Brna... Konečně existuje civilizovaná možnost vrácení se ze světa večer do Brna jinak než přes VIE / PRG.
Tak snad se to i takto ujme.
Další metou je doplnění feedera o BRQ-FRA ... i když už i tohle po případné korekci na lety ráno a večer je jednoznačně skvělá zpráva, srovnatelná se samotným zavedením linky v listopadu 2015.
Naposledy upravil(a) Marty-t dne 23. 02. 2017, 13:40, celkem upraveno 1 x.
Re: Brno - Tuřany
myslis nieco ako BRQ-MUC rano okolo 7., potom cez obed otocka MUC-BRQ-MUC a vecer len prilet MUC-BRQ?Marty-t píše:akorát je otázkou zda letadlo nemohlo v BRQ nocovat, to by bylo možná efektivnější,
to by asi slo, parkovanie v Brne asi nebude drahsie ako v Mnichove, alebo kde to lietadlo v noci spava, mozno od W17