[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 242: Undefined offset: 1 [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 242: Undefined offset: 1 Vnitrostátní lety v ČR a SK - Stránky 4 - Fórum Airways.cz
S timhle za 200 Kč do Ostravy..... To asi teda jo, no...
Je to sice OT ale cesta toho vagónu na koleje mezi PRG a OSR bude ještě dlouhá.
Aby ses nedivil... Když nikdo nevěděl s čím budou žlutý jezdit všichni se mu smáli.. Pak koupil levně Škodovácký lokomotivy s Itálie dosadil tlumiče a nechal zpřevodovat do rychla... To se už nesmáli... Jančura výrazně pozvedl kulturu cestování v ČR...
Tex píše:Lety Praha-Ostrava nejsou primárně určeny pro cesty Praha-Ostrava.
To bylo stejně jako lety Bonn/Kolín a Frankfurt taky jsem tam létal... Pak přišel vlak IC3... Už se lítá ve výšce 0 s letenkou LH...
Srovnávat ICE a Pendolinem a fakt, že vlak z Ostravy cestující vyklopí na hlaváku a vlak z Bonnu vyklopí cestující přímo do terminálu FRA je fakt trochu mimo.
Tex píše:Lety Praha-Ostrava nejsou primárně určeny pro cesty Praha-Ostrava.
To bylo stejně jako lety Bonn/Kolín a Frankfurt taky jsem tam létal... Pak přišel vlak IC3... Už se lítá ve výšce 0 s letenkou LH...
Srovnávat ICE a Pendolinem a fakt, že vlak z Ostravy cestující vyklopí na hlaváku a vlak z Bonnu vyklopí cestující přímo do terminálu FRA je fakt trochu mimo.
Ok samozřejmě že Pendolino je o dvě třídy níž než ICE3 a protože letiště Praha nemá připojení na vlak (a jak se zdá v dohledné době mít ani mít nebude)
Tak mě to téma trošku zaujalo a vytvořil jsem mapu vnitrostátních letů ve střední Evropě, je vidět že je tam ještě nějaký potenciál – když se koukneme např. na Polsko či Rakousko. *Jak na to koukám, mam tam Štětín místo Varšavy, omlouvám se
Jediný potenciál, který mají vnitrostátní lety v ČR, jsou podle mě přípojné lety k jiným letům z Prahy (případ linky Praha - Ostrava). Maximálně si lze ještě představit linku Praha - Brno, kterou v minulosti ČSA provozovaly. Víc ne.
V současné době by linka Praha - Brno nemusla být marná. Jestli se příští rok bude modernizovat 9 úseků na D1, tak auto bude skoro nepoužitelný. Modernizace bude trvat asi ještě 4 roky, tak minimálně po tu dobu by linka fungovat mohla. A cesta vlakem 2,5 až 3 hodiny taky není zrovna terno.
A to ti na mape chybi prinejmensim lety z Radomi - Gdansk, Wroclaw. Ale Rakousko/Svycarsko nejsou uplne srovnatelne trhy - za prve kupni sila, za druhe hory. Polsko dejme tomu, jenze kdyz tu polskou hvezdici presunes z Varsavy do Prahy tak uvidis, ze vetsina "destinaci" nebude v ramci CR. Edit: Radom-Gdansk tam asi je, jen pri malem mobilnim zobrazeni splyva. Ale Radom - Wroclaw chybi urcite a nejen to - KSC-BTS, ve Svycarsku toho jsem presvedcen taky je vic.
Naposledy upravil(a) hafi dne 06. 12. 2016, 18:32, celkem upraveno 1 x.
hafi píše:A to ti na mape chybi prinejmensim lety z Radomi - Gdansk, Wroclaw. Ale Rakousko/Svycarsko nejsou uplne srovnatelne trhy - za prve kupni sila, za druhe hory. Polsko dejme tomu, jenze kdyz tu polskou hvezdici presunes z Varsavy do Prahy tak uvidis, ze vetsina "destinaci" nebude v ramci CR. Edit: Radom-Gdansk tam asi je, jen pri malem mobilnim zobrazeni splyva. Ale Radom - Wroclaw chybi urcite.
Teď na to koukám, přehlédl jsem to, Radom – Vratislav chybí, KSC-BTS taky chybí, ve Švýcarsku jsem nic dalšího nenašel. Chápu že Rakousko a Švýcarsko je něco jiného a Polsko je holt větší. Navíc ještě k tomu Praha je téměř ve středu Česka.