Košice
Re: Košice
a co ludia z okolia Ziliny, Popradu alebo Sliacu? na tych zase nemyslis
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Košice
beardie píše:a co ludia z okolia Ziliny, Popradu alebo Sliacu? na tych zase nemyslis
Jak by mohl? Je to hnusnej Košicocentrista.
Re: Košice
Globik píše:beardie píše:a co ludia z okolia Ziliny, Popradu alebo Sliacu? na tych zase nemyslis
Jak by mohl? Je to hnusnej Košicocentrista.
Pokud má nová aerolinka obsluhovat celý národ, tak by se mělo myslet i na Slováky žijící v USA...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Košice
Robert píše:Globik píše:beardie píše:a co ludia z okolia Ziliny, Popradu alebo Sliacu? na tych zase nemyslis
Jak by mohl? Je to hnusnej Košicocentrista.
Pokud má nová aerolinka obsluhovat celý národ, tak by se mělo myslet i na Slováky žijící v USA...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Košice
Globik píše:Robert píše:Globik píše:Jak by mohl? Je to hnusnej Košicocentrista.
Pokud má nová aerolinka obsluhovat celý národ, tak by se mělo myslet i na Slováky žijící v USA...
a taky v UK a Irsku a par ve Svajcu.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Košice
alesesl píše:Globik píše:Robert píše:Pokud má nová aerolinka obsluhovat celý národ, tak by se mělo myslet i na Slováky žijící v USA...
a taky v UK a Irsku a par ve Svajcu.
A na slovákov žijúcich v Čechách ste zabudli ?
Re: Košice
vladivostok píše:alesesl píše:Globik píše:
a taky v UK a Irsku a par ve Svajcu.
A na slovákov žijúcich v Čechách ste zabudli ?
Jak psal rXD ohledně trasování linek, tak v tom případě by to mělo být vedeno: Košice - Bratislava - Praha - cílová destinace v případě letů na západ, v případě letů na východ obráceně s tím, že začátek linky by byl v Praze.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Lietanie PRG-KSC-niekam a KSC-PRG-niekam by mohlo robit CSA. s PRG-KSC-KBP im to ide celkom dobre (napriek vyhradam "odbornikov-neprajnikov" z airways.cz). Este 2-3 taketo destinacie smerom na vychod, a zo 5 smerom na zapad, a o rozvoj maju postarane a mozu sa zas pramenovat na Ceskoslovenske . BTS a OSR cim skor zrusia, tym skor znizia straty. Jedine zmysluplne medzipristatie medzi PRG a KSC moze byt VIE.
PS: Zo Ziliny a Popradu su ludia za 1-2hod v BA/KE.
PS: Zo Ziliny a Popradu su ludia za 1-2hod v BA/KE.
Re: Košice
rXD píše:Lietanie PRG-KSC-niekam a KSC-PRG-niekam by mohlo robit CSA. s PRG-KSC-KBP im to ide celkom dobre (napriek vyhradam "odbornikov-neprajnikov" z airways.cz)....
Já teda nevím člověče, ale všiml sis, že ČSA ty lety v trasování PRG-KSC-KBP poslední dobou dost omezily? Schválně jsem kouknul na jejich web a až do konce září (dál jsem nekoukal) je v plánu tohle trasování jen a pouze v noci z úterý na středu, všechny ostatní dny to létají ČSA do Kyjeva přímo, v některé dny dokonce dvakrát denně (do letového řádu se v tichosti vrátily kdysi klasické dopolední lety). To směřování PRG-KSC-KBP bylo vždycky bráno jako nouzovka, když po ukrajinské krizi dost rapidně klesly počty cestujících do Kyjeva a ČSA ho nechtěly úplně odpískat. Teď ta poptávka jde zase nahoru (snad jí to vydrží) a ČSA tenhle koncept zase opouští.
Osobně by mně zajímalo, kolik těch lidí čistě na úseku KSC-KBP využilo.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
, november 4x tyzdenne.Lkprak píše:Já teda nevím člověče
https://www.kayak.com/flights/KSC-IEV/2 ... fs=stops=0
A to v Kyjeve nie je ziaden hub StarTeamu. Ak by takto lietali do Moskvy, a bol by tam aj code-share s Aeroflotom, urcite by to mali viac zaplnene.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Košice
Tak samozřejmě, to si myslí asi jen rXD že ČSA lítají PRG-KSC-KBP kvůli tomu, že na KSC-KBP mají výrazné počty cestujících. Jak říká Lkprak, jedná se jen o trvalé spojení dvou linek, přičemž ani jedna – PRG-KSC, PRG-KBP - nedosahuje kýžené obsazenosti, tak je secvaknou dohromady, viz PRG-OSR-KSC. Segment Košice – Kyjev se prodává hlavně proto, že ono spojení je trvalejšího a pravidelnějšího rázu (vzhledem k nižšímu počtu pax na Ukrajinu).
Na úseku KSC-KBP létají jednotky cestujících.
Na úseku KSC-KBP létají jednotky cestujících.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Košice
Souhlasím s xRD v tom, že občasný trojúhelník 1-2x týdně místo přímého PRG-SVO jako linka PRG-KSC-SVO by své PAX taky mohl najít. Podle mne líp než KBP. Zvlášť pokud by ČSA měly CS na linkách Aeroflotu dál z SVO. To by pro lidi z KSC smysl dávalo. Navíc pokud by byla v Rusku mediální masáž s polo-lží, že KSC jsou vlastně bránou do Tater a na lyže, special tarif na lyže jako spoluzavazadlo a spolupracující SK cestovku co by bohaté Moskvany zavezla z KSC busem do hotelu u sjezdovky... Ale takovéto myšlenky jsou na naše stojaté vody asi až moc sci-fi, takže bych se hodně divil, kdyby se realizace někdo chytl... (yes, I keep dreaming still ) No nic, oni na to v KRK přijdou dřív...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Košice
Marty-t píše:Souhlasím s xRD v tom, že občasný trojúhelník 1-2x týdně místo přímého PRG-SVO jako linka PRG-KSC-SVO by své PAX taky mohl najít. Podle mne líp než KBP. Zvlášť pokud by ČSA měly CS na linkách Aeroflotu dál z SVO. To by pro lidi z KSC smysl dávalo. Navíc pokud by byla v Rusku mediální masáž s polo-lží, že KSC jsou vlastně bránou do Tater a na lyže, special tarif na lyže jako spoluzavazadlo a spolupracující SK cestovku co by bohaté Moskvany zavezla z KSC busem do hotelu u sjezdovky... Ale takovéto myšlenky jsou na naše stojaté vody asi až moc sci-fi, takže bych se hodně divil, kdyby se realizace někdo chytl... (yes, I keep dreaming still ) No nic, oni na to v KRK přijdou dřív...
Tak to by mohlo radsi sezonne letat PRG-TAT-SVO a vybodnout se na KSC a nekoho vozit busem do TAT. Tim by alespon PRG dostala jednu pravidelnou linku navic v zime. Ale tyto linky si myslim jsou totalni utopie. Behem letu 2x pristani, 2x vzlet, naklady na pozemni personal, a vsechen ten kolotoc okolo se nemuze s dlouhodobeho hlediska vyplatit, pokud nestoji letenky 300-400 eur za zpatecku treba.
Re: Košice
Je to strašně jednoduché, KSC leží na cestě do Kyjeva, pokud se linka do KBP dostatečně nezaplní, spojí se Košicemi, teď přes léto je linka do Kyjeva plnější a proto se to spojování dělat nemusí, v zimě to asi zase bude třeba. Uvidíme, co příští rok. Každopádně oproti loňskému létu je letos nabídka ČSA na trase PRG-KBP výrazně vyšší.
Úvahy od PRG-KSC-SVO nechám bez komentáře. To už by sem tam mohli létat třeba PRG-TAT-SVO a obešlo by se to i bez těch "mediálních masáží s polo-lží".
EDIT: Koukám, že Alesesl mně s myšlenkou "ne KSC, ale TAT" předběhl.
Úvahy od PRG-KSC-SVO nechám bez komentáře. To už by sem tam mohli létat třeba PRG-TAT-SVO a obešlo by se to i bez těch "mediálních masáží s polo-lží".
EDIT: Koukám, že Alesesl mně s myšlenkou "ne KSC, ale TAT" předběhl.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
V prvom rade, Kosice su od Popradu 112km v podstate po dialnici, tj kratsie nez Krakow od Zakopaneho (106km, ale horsia cesta). Cize, ak nikoho v Polsku nenapadla somarina budovat letisko v Zakopanom, rovnako dobre Kosice su letiskom pre Tatry. 1hod15 po dialnici je pohodovy dojazd na letisko. To sa ale prazskym ani bratislavskym sefom nikdy nepozdavalo.
V druhom, KBP existuje aj kvoli tomu, ze jednoducho na vychode zije vela ukrajincov (aj ked kolko ludi to lieta fakt neviem).
A PRG-KSC-SVO by v codeshare mohlo fungovat urcite lepsie nez TAT, kedze v KSC mozu robit celorocny biznis s navazanim vychodniarov na prestup, zatialco Tatry su len nepravidelne sezonne veci, na ktore sa hodia ked tak chartre. Samozrejme, ale, CSA to zaviest nemozu, lebo by mozno zistili, ze na SVO by lietalo na prestup viac ludi nez do ich "hubu-na-prestup-nikam" PRG. Co je tiez dovod, preco nemozu lietat PRG-VIE-KSC - privela ludi z KSC by vystupilo uz vo VIE, a pokracovali so SkyTeamom napr. do AMS, CDG, FCO.
V druhom, KBP existuje aj kvoli tomu, ze jednoducho na vychode zije vela ukrajincov (aj ked kolko ludi to lieta fakt neviem).
A PRG-KSC-SVO by v codeshare mohlo fungovat urcite lepsie nez TAT, kedze v KSC mozu robit celorocny biznis s navazanim vychodniarov na prestup, zatialco Tatry su len nepravidelne sezonne veci, na ktore sa hodia ked tak chartre. Samozrejme, ale, CSA to zaviest nemozu, lebo by mozno zistili, ze na SVO by lietalo na prestup viac ludi nez do ich "hubu-na-prestup-nikam" PRG. Co je tiez dovod, preco nemozu lietat PRG-VIE-KSC - privela ludi z KSC by vystupilo uz vo VIE, a pokracovali so SkyTeamom napr. do AMS, CDG, FCO.