Hodne specificky dotaz (resp.nekolik) na letenkare:
-EUN je pro potreby letecke dopravy povazovano za Maroko nebo za Zapadni Saharu?
-transfer LPA-EUN-CMN je tudiz povazovan za int-dom nebo int-int?
-pokud je to povazovano za Maroko, prochazi se imigracnimi formalitami jiz v EUN? A je pak 45min.transfer zvladnutelny? Podle flightradaru leta toto spojeni to same letadlo a systemy tuto letenku normalne nabizeji.
Laayoune (EUN)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Laayoune (EUN)
síce som letisko Laayoun videl len spoza plota, ale myslím, že to je brané všetko ako domestic, nakoľko Západná Sahara, niekdajšia Španielska Sahara ako krajina neexistuje. Cez 80 percent jej územia dlhodobo okupuje Maroko (a nikomu, zdá sa, tento stav celosvetovo neprekáža, lebo politika) a zvyšok leží v púšti za dlhým piesočným valom berm, inak najväčším mínovým poľom na svete. Spomínať prečo to tak je, by už bol off topic, ale stojí to za kus štúdia...Night fly píše: ↑22. 11. 2022, 08:54Hodne specificky dotaz (resp.nekolik) na letenkare:
-EUN je pro potreby letecke dopravy povazovano za Maroko nebo za Zapadni Saharu?
-transfer LPA-EUN-CMN je tudiz povazovan za int-dom nebo int-int?
-pokud je to povazovano za Maroko, prochazi se imigracnimi formalitami jiz v EUN? A je pak 45min.transfer zvladnutelny? Podle flightradaru leta toto spojeni to same letadlo a systemy tuto letenku normalne nabizeji.