mas JR Pass, mal si letiet Honu, sadnut na NEX a na Tokyo Station prestupit na Tokaido Shinkansen...Globik píše: ↑14. 12. 2023, 00:59Přebukováno, bye bye Flying honu
Už mi stačilo letos, že jsem kvůli frontě na pasovce na ORD nestihl navazující let a celý výlet se rozsypal.Globik píše: ↑13. 12. 2023, 17:57Pánové, začínáte mě přesvědčovat, abych místo toho, že se po skoro 5 letech proletím A380, poprvé v životě poletím s ANA a poprvé v životě ve Flying honu livery, letenku zruším a poletím s Hawaiian A330 na přímém letu HNL-KIX.
Na přestup mám totiž jen 95 minut a je to poslední let z Narity do Itami ten den.
Tokyo Narita NRT
Re: Tokyo Narita NRT
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Tokyo Narita NRT
Teď už nemohl.whiskey píše: ↑15. 12. 2023, 15:27mas JR Pass, mal si letiet Honu, sadnut na NEX a na Tokyo Station prestupit na Tokaido Shinkansen...Globik píše: ↑14. 12. 2023, 00:59Přebukováno, bye bye Flying honu
Už mi stačilo letos, že jsem kvůli frontě na pasovce na ORD nestihl navazující let a celý výlet se rozsypal.Globik píše: ↑13. 12. 2023, 17:57Pánové, začínáte mě přesvědčovat, abych místo toho, že se po skoro 5 letech proletím A380, poprvé v životě poletím s ANA a poprvé v životě ve Flying honu livery, letenku zruším a poletím s Hawaiian A330 na přímém letu HNL-KIX.
Na přestup mám totiž jen 95 minut a je to poslední let z Narity do Itami ten den.
1) Byl to award od UA, který už není k dispozici, takže jsem to nemohl změnit.
EDIT: teď koukám, že HNL-NRT k dispozici je, i v Želvě, ale za 47.500 UA mil v Y (saver award), já to měl až do Osaky za 30. To bych jim stejně nedal. Ten HA do KIX mám za 35k HA mil.
2) Budu v Japonsku 23 kalendářních dní, JR pass je maximálně na 21 dní, na konci by mi chyběl.
Re: Tokyo Narita NRT
Podla mna si to mal skusit, predsa len Japonsko ma trochu lepsiu kulturnu uroven ako TSA- u ktorych ma clovek pocit, ze je ten posledny, na kom zalezi.
Chapem, ze z americkeho hladiska vyzera idealna procedura inak, navyse ak sa na Narite prakticky neda medzi 000-600 nocovat ani airside, tak si zvolil danu moznost. Snad niekedy nabuduce, prajem pekne sviatky a uzi si Japonsko.
Chapem, ze z americkeho hladiska vyzera idealna procedura inak, navyse ak sa na Narite prakticky neda medzi 000-600 nocovat ani airside, tak si zvolil danu moznost. Snad niekedy nabuduce, prajem pekne sviatky a uzi si Japonsko.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Tokyo Narita NRT
Děkuju! Krásné Vánoce všem!jencik píše: ↑21. 12. 2023, 11:53Podla mna si to mal skusit, predsa len Japonsko ma trochu lepsiu kulturnu uroven ako TSA- u ktorych ma clovek pocit, ze je ten posledny, na kom zalezi.
Chapem, ze z americkeho hladiska vyzera idealna procedura inak, navyse ak sa na Narite prakticky neda medzi 000-600 nocovat ani airside, tak si zvolil danu moznost. Snad niekedy nabuduce, prajem pekne sviatky a uzi si Japonsko.