Za kamaradem do Senegalu - Cast 3 - Vylet do Cap Skirring s Air Senegal
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Za kamaradem do Senegalu - Cast 3 - Vylet do Cap Skirring s Air Senegal
Opet Vas vsechny vitam po dlouho dobe. Od meho posledniho TR ubehlo par let, mezi tim jsem podnikl nespocet cest, ale nejak nebyl cas neco sepsat. Proto jsem se rozhodl napsat ten TR, do pro me zajimave zeme Senegal. Jak jsem vlastne skoncil v Senegalu. Muj ex kolega z prace odesel pracovat pro malou ceskou firmu z Frydku-Mistku, ve ktere pracuje I jeho otec, se jmenem Transcon. Tato spolecnost vyhrala vyberove rizeni na vystavbu regionalnich letist v Senegalu. Ija nyni vede senegalskou pobocku firmy Transcon a maji kancelar v Dakaru ve ctvrti Fann Hock. Cely projekt je financovan Ceskou Exportni Bankou a Senegal nam (CR) bude svuj dluh splacet po predani projektu. Jelikoz je Ilja velky fanousek letectvi, tak jsme uvazovali, ze spolu pojedeme do Senegalu za nim a udelame si fajn vylet. Nakonec jsme se na cestu vydali ve 3, ja, Vlado a Milan z BRQ. Tedy obvykla parta, krom Misaka, ktery mel svoje duvody necestovat.
TR budu davat postupne do kopy a pradavat dalsi dily. Jelikoz Milan a Vlado to maji do VIE nejbliz, tak jsme se rozhodli, ze zvolime pro cestu do Dakaru odletove letiste VIE. To bylo umocneno nejakou akci Iberie a navic letove casy vic nez dobre zapadaly do naseho harmonogramu. Jednosmerna letenka vysla na nejakych cca 3800 kc/os.
Jelikoz jsem v casove tisni z duvodu pracovniho vytizeni, omezim text na minimum a budu se snazit pridat co nejvice fotek a popisku pod ne.
13.10.2022 VIE-MAD
IB3121 / Airbus 320 Neo EC-NTP
Vsichni jsme se potkali na letisti ve VIE, osobne jsem jel busem spolecnosti Flixbus z PRG primo na letiste, Milan vlakem z BRQ a Vlado vlakem a busem z Puchova pres BTS.
Po odbaveni jsme zamirili do salonku Vienna Lounge ve stare casti letiste, odkud odleta IB.
po cca 2,5 hod jsme pristali v Madridu na mem oblibenem Terminalu 4. Ihned jsme se presunuli na T4S podzemnim vlackem a nez jsme zamirili do salonku, jsme jeste nakoupili tekute darecky pro sebe a Ilju.
13.10.2022 MAD-DSS
IB3328 / Airbus 321-200 EC-ILP
Behem letu se podavalo jidlo a piti, ale bohuzel jsem to nestihl odfotit.
Pristani v Dakaru bylo nacas. Priletova kontrola probehla svizne, kontrolovali covid ockovani, jinak chteli test o bezinfekcnosti. Po vyzvednuti bagaze jsme se potkali s Iljou, ktery pro nas prijel na letiste s ridicem.
Nez jsme vyrazili na pivko, ta jsme zapli klimosky, nebot venku okolo 30 stupnu, ale 90 procentni vlhkost. Takze okamzita pradelna.
Po par pivech byla znat unava, a tak jsme se vydali zpet na ubytko. Jen jsme si po ceste koupili vodu a par drobnosti ve vecerce.
Puvodne jsme meli jet na ostrov Gorée, ale v pristavu jsme zmenili plan a vylet presunuli na dalsi den. Vzali jsme si taxika z Transconu do centra. V Senegalu se vsude smlouva, takze i cena za taxi se domlouva dopredu. V nasem pripade byla 2500 XOF (1EUR = 650 XOF).
Toto je vse z prvni casti. Jakmile cas dovoli, nahodim cast 2, navsteva ostrova Goree a vic z Dakaru.
TR budu davat postupne do kopy a pradavat dalsi dily. Jelikoz Milan a Vlado to maji do VIE nejbliz, tak jsme se rozhodli, ze zvolime pro cestu do Dakaru odletove letiste VIE. To bylo umocneno nejakou akci Iberie a navic letove casy vic nez dobre zapadaly do naseho harmonogramu. Jednosmerna letenka vysla na nejakych cca 3800 kc/os.
Jelikoz jsem v casove tisni z duvodu pracovniho vytizeni, omezim text na minimum a budu se snazit pridat co nejvice fotek a popisku pod ne.
13.10.2022 VIE-MAD
IB3121 / Airbus 320 Neo EC-NTP
Vsichni jsme se potkali na letisti ve VIE, osobne jsem jel busem spolecnosti Flixbus z PRG primo na letiste, Milan vlakem z BRQ a Vlado vlakem a busem z Puchova pres BTS.
Po odbaveni jsme zamirili do salonku Vienna Lounge ve stare casti letiste, odkud odleta IB.
po cca 2,5 hod jsme pristali v Madridu na mem oblibenem Terminalu 4. Ihned jsme se presunuli na T4S podzemnim vlackem a nez jsme zamirili do salonku, jsme jeste nakoupili tekute darecky pro sebe a Ilju.
13.10.2022 MAD-DSS
IB3328 / Airbus 321-200 EC-ILP
Behem letu se podavalo jidlo a piti, ale bohuzel jsem to nestihl odfotit.
Pristani v Dakaru bylo nacas. Priletova kontrola probehla svizne, kontrolovali covid ockovani, jinak chteli test o bezinfekcnosti. Po vyzvednuti bagaze jsme se potkali s Iljou, ktery pro nas prijel na letiste s ridicem.
Nez jsme vyrazili na pivko, ta jsme zapli klimosky, nebot venku okolo 30 stupnu, ale 90 procentni vlhkost. Takze okamzita pradelna.
Po par pivech byla znat unava, a tak jsme se vydali zpet na ubytko. Jen jsme si po ceste koupili vodu a par drobnosti ve vecerce.
Puvodne jsme meli jet na ostrov Gorée, ale v pristavu jsme zmenili plan a vylet presunuli na dalsi den. Vzali jsme si taxika z Transconu do centra. V Senegalu se vsude smlouva, takze i cena za taxi se domlouva dopredu. V nasem pripade byla 2500 XOF (1EUR = 650 XOF).
Toto je vse z prvni casti. Jakmile cas dovoli, nahodim cast 2, navsteva ostrova Goree a vic z Dakaru.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 30. 11. 2022, 10:16, celkem upraveno 5 x.
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 1.
no tvl, TIA... Musim Vladovi vynadat, ze sa nepochvalil
Osobne sa snazim dodrziavat zasadu, ze v Afrike sa severnejsie ako Obratnik kozoroha nechodi, ale rad si precitam a pozriem fotky inych dobrodruhov!
Osobne sa snazim dodrziavat zasadu, ze v Afrike sa severnejsie ako Obratnik kozoroha nechodi, ale rad si precitam a pozriem fotky inych dobrodruhov!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 1.
Moc pěkné, díky!
A koukám, že svět je všude stejný, u nás v Honolulu bydlí lidé na sociálním dně podobně, ne-li někteří ještě hůř.
A koukám, že svět je všude stejný, u nás v Honolulu bydlí lidé na sociálním dně podobně, ne-li někteří ještě hůř.
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 1.
Zajímavý výlet, ale s maskou na obličeji bych neletěl ani v F s SQ do SYD, i kdyby to mělo být zadarmo, natož za tento "zážitek" ještě platit.
Jinak se dívám, že Ilja sr. mladému vyšlapal cestičky, ale slovy klasika - tak je to správné, tak to má být...
Jinak se dívám, že Ilja sr. mladému vyšlapal cestičky, ale slovy klasika - tak je to správné, tak to má být...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 1.
Masky byly povinne pouze ne letu MAD-DSS, na ostatnich letech nikoliv. Cesta je cil a nejaka maska na 4 hod letu nas nezastavi
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 2 - Ostrov Goree
Tak budu pokracovat druhou casti naseho vyletu. Prvni den jsme prosli centrum Dakaru. Meli jsme v umyslu vyrazit na ostrov Goree, ale nakonec jsme to odlozili na sobotu. V patek vecer jsme vyrazili s Iljou a celou jejich partou do brazilskeho all you can eat podniku.
V sobotu rano jsme se nechali odvezt taxikem do centra, nebot jsme pred cestou na Goree chteli videt prezidentsky palac. Bohuzel, nemame zadne foto, nebot policie/armada strazici okoli nam to nedovolila. Cestou do pristavu jsme si jeste museli vymenit penize, nebot to co jsme smenili na letisti v den priletu nam rychle doslo. Senegal, jak by se zdalo neni vubec levna zeme. Ceny v restauracich jsou na vyssi nez v CR, kdyz si clovek vezme jidlo, ktere dostane a udela pomer vykon vs cena. Urcite jsou zde levne podniky, kde se stravuje mistni stredni trida, ale do tech jsme moc nezavitali.
Neco malo o ostrovu Goree. Ostrov Gorée (francouzsky Île de Gorée) je jednou z 19 čtvrtí senegalského hlavního města Dakaru. Od pevniny je vzdálen pouhé 2 km. Svou rozlohou 0,182 km² a počtem obyvatel 1056, je nejmenší městskou částí Dakaru. Slavným se stal díky rozsáhlému obchodu s otroky. Ve skutečnosti zde ale bylo obchodováno s méně otroky než v severněji položeném Saint-Louis nebo v Gambii.
Cesta trajektem trva cca 30 min. Lod byla slusne zaplanena. Bylo zde videt hodne mladych lidi, parecku, co jsou na rande a udelali si vylet mimo centrum.
Ostrov jsme prochodili cca z pulky. Nektere budovy jsou opravene, ale vetsina z nich je tatova typicka Afrika, rozborene baraky, bordel, spina, vsude plno hladovych potulujich se kocek. Vsude na vas dotiraji prodejci ruznych suvenyru, a predrazenyc cetek, ktere vydavaji za orignalni mistni produtky. Clovek musi smlouvat. Stejne ty veci co nabizi, bych si nepovesil ani v garazi na zed.
V sobotu rano jsme se nechali odvezt taxikem do centra, nebot jsme pred cestou na Goree chteli videt prezidentsky palac. Bohuzel, nemame zadne foto, nebot policie/armada strazici okoli nam to nedovolila. Cestou do pristavu jsme si jeste museli vymenit penize, nebot to co jsme smenili na letisti v den priletu nam rychle doslo. Senegal, jak by se zdalo neni vubec levna zeme. Ceny v restauracich jsou na vyssi nez v CR, kdyz si clovek vezme jidlo, ktere dostane a udela pomer vykon vs cena. Urcite jsou zde levne podniky, kde se stravuje mistni stredni trida, ale do tech jsme moc nezavitali.
Neco malo o ostrovu Goree. Ostrov Gorée (francouzsky Île de Gorée) je jednou z 19 čtvrtí senegalského hlavního města Dakaru. Od pevniny je vzdálen pouhé 2 km. Svou rozlohou 0,182 km² a počtem obyvatel 1056, je nejmenší městskou částí Dakaru. Slavným se stal díky rozsáhlému obchodu s otroky. Ve skutečnosti zde ale bylo obchodováno s méně otroky než v severněji položeném Saint-Louis nebo v Gambii.
Cesta trajektem trva cca 30 min. Lod byla slusne zaplanena. Bylo zde videt hodne mladych lidi, parecku, co jsou na rande a udelali si vylet mimo centrum.
Ostrov jsme prochodili cca z pulky. Nektere budovy jsou opravene, ale vetsina z nich je tatova typicka Afrika, rozborene baraky, bordel, spina, vsude plno hladovych potulujich se kocek. Vsude na vas dotiraji prodejci ruznych suvenyru, a predrazenyc cetek, ktere vydavaji za orignalni mistni produtky. Clovek musi smlouvat. Stejne ty veci co nabizi, bych si nepovesil ani v garazi na zed.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 27. 11. 2022, 22:59, celkem upraveno 4 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 2 - Ostrov Goree
Po obede jsme vyrazili na prohlidu pevnosti zvane Dum otroku, nebolo Maison des esclaves francouzsky.
Vstup do objektu byl symbolicky, uz si to nepamatuju, ale asi 500 nebo 600 XOF. Vetsina popisku byla ve francouzstine, takze pro to pro nas bylo spis na divani. Urcite to stoji za navstevu, zvlast pro ty, ktere tato historie zajima.
Pomalu se schylovalo k zapadu slunce, a tak jsme se odebrali do pristavu, kde uz se vytvorila rada na trajekt. Nekteri prodejci suvenyru se vraceli zpet do Dakaru po dlouhem dni premlouvani turistu a samozrejme to jeste zkouseli i behem cekani na trajekt neco udat.
Na veceri jsme byli v podniku pro mistni smetanku na kolonade u more. Opet jsme povecereli s Iljou a jejich partou, nez jsme se odebrali na ubytovani do naseho airbnb na posledni noc. V nedeli rano jsme odletali na jih do mesta Cap Skirring, u hranic s Gambii, ale o tom az v dalsim pokracovani.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 2 - Ostrov Goree
Pekne foto zo zaujimavych miest tesim sa na dalsiu cast
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Za kamaradem do Senegalu - Cast 3 - Vylet do Cap Skirring s Air Senegal
Uz pred cestou do Senegalu jsme uvazovali, zda podnikneme cestu mimo Dakar a proletime se nekde v regionu. Ono moc levnych moznosti neni, bud letet domestic, anebo nic, nebot mezinarodni, kratsi trasy z DSS jsou extreme drahe. Jelikoz vsechna regionalni letiste jsou zavrena, anebo ve vystavbe spolecnosti Transcon, jedina moznost byla letet do mesta Cap Skirring, na jiho vychode zeme, par kilometru od hranic s Guinea-Bissau.
Na vyber jsme meli ze dvou spolecnosti a to narodniho dopravce Air Senegal a druhe spolecnosti, ktera provozuje lety po Senegalu a okolnich zemi, Transair. Chteli jsme nakombinovat let tam s Air Senegal a zpet s Transair nebo vice versa, ale tato kombinace se prodrazovala. Nakonec jsme koupili zpatecni letenku s Air Senegal za 100 eur and jednu noc z Nedele na Pondeli do Cap Skirringu.
V nedeli rano jsme se zabalili a presunuli se do kancelare za Iljou si dat kavicku, trosku jeste poklabosit. Ilja nam domluvil odvoz na letiste se spolecnosti, kterou jejich firma vyuziva. Jelikoz nam to letelo az ve 1310, tak ranni kava/caj byl na pohodu, bez zadneho spechu. Na letiste jsme dorazili cca 2 hod pred odletem. Dakarske letiste je cca 60km od centra, cesta trva neco malo pod 60 min. Aktualne je ve vystavbe zeleznice, ktera brzy spoji letiste s centrem mesta. Pred vstupem do verejne casti terminalu je nutne poslat kufry a ostatni batozinu pres RTG, a pote je mozne se jit odbavit. Mimochodem, do odletove haly (verejne casti), muzou jen pax s potvrzenou rezervaci, alespon nam to tak bylo receno, ale nikdo to moc nekontroloval.
16.10.2022 DSS-CSK
HC109 / ATR 72-600 6V-AMS
Terminal letiste Dakar je na urovni mnoha evropskych letist, nebylo co vytknout, vsude cisto, prostor, proste pohodicka
K letadlu je se jelo busmo, jelikoz parkovalo na snad nejvzdalenejsi stojance od terminalu. Dle poctu pax v buse jsme si rikali, zda bude plno, a ve finale byl LF 100%.
S focenim na letisti v Dakaru nebyl absolutne zadny problem.
Let do CSK probehl bez komplikaci a cca po 50 min ve vzduchu jsme pristali na draze mistniho letiste. PO vystupu z letadla jsem si udelal par fotek letiste a pred vstupem do terminalu me zastavil clen policejnich slozek, co ze jsem si to fotil a proc a jestli jsem v armade atd. Po par vetach, ze jsem fanousek letectvi a ze to mam jen pro sebe, me bez problemu pustil dal.
Bylo po desti, a kdyz zde prsi, tak bahno je opravdu vsude. Odvoz z letiste na nase ubytovani jsme domluvene dopredu nemeli. Doufali, jsme, ze vezmeme taxi. Ale na letisti cekal pan na jine 2 hosty, kteri jeli taky tam kde my a tak nas vzal sebou. Problem byl v tom, ze mel pick up pro 5 lidi a nas bylo 6. Ale vyresilo se to hezky po africku. Milan s Vladem se museli zmacnout na jedne sedacce vedle ridice.
Ubytovani jsme vzali podle toho co bylo volne pres booking. Vzali jsme tradicni venkovsky styl. Po 4-5 km borec odbocil z hlavni cesty, a jel asi 2 km rozblacenou polni cestou k plazi a pote jsme pokracovali po plazi dalsich 2-3 km, nez jsme dorazili na nase ubytovani na konci sveta. Jeste ze mel Toyotu Hilux, jinak pochybuji, ze by nas tam normalni taxi dovezlo. Misto, kde jsme se ubytovali, bylo moc hezke, jednodussi, bez klimatizace, ale na mistni pomery asi luxusni. Na jednu noc akorat. Plaz se nachazela cca 300m. Hodili jsme si veci na pokoj, prevlekli do kratas a vyrazili na pivko a pote do more. Teplota vody bylo skoro 30 stupnu, uplne kaficko. Plaz prazdna, krom toulaveho psa a tech dvou co s nami jeli z letiste, absolutne, ani noha. Znacka ideal. Nakonec jsme se sli koupat jen ve dvou s Milanem, Vlado byl trosku utahany a bolela ho hlava, tak si sel dat hodku na ucho.
Jeste nez jsme vyrazili k vode, jsme si domluvili veceri, ktera byla servirovana v baru. K veceri se podavaly krevety, (cibulova omacka, ktera byla na me hodne mastna), ryze, hrany a zeleninovy salat.
Na vyber jsme meli ze dvou spolecnosti a to narodniho dopravce Air Senegal a druhe spolecnosti, ktera provozuje lety po Senegalu a okolnich zemi, Transair. Chteli jsme nakombinovat let tam s Air Senegal a zpet s Transair nebo vice versa, ale tato kombinace se prodrazovala. Nakonec jsme koupili zpatecni letenku s Air Senegal za 100 eur and jednu noc z Nedele na Pondeli do Cap Skirringu.
V nedeli rano jsme se zabalili a presunuli se do kancelare za Iljou si dat kavicku, trosku jeste poklabosit. Ilja nam domluvil odvoz na letiste se spolecnosti, kterou jejich firma vyuziva. Jelikoz nam to letelo az ve 1310, tak ranni kava/caj byl na pohodu, bez zadneho spechu. Na letiste jsme dorazili cca 2 hod pred odletem. Dakarske letiste je cca 60km od centra, cesta trva neco malo pod 60 min. Aktualne je ve vystavbe zeleznice, ktera brzy spoji letiste s centrem mesta. Pred vstupem do verejne casti terminalu je nutne poslat kufry a ostatni batozinu pres RTG, a pote je mozne se jit odbavit. Mimochodem, do odletove haly (verejne casti), muzou jen pax s potvrzenou rezervaci, alespon nam to tak bylo receno, ale nikdo to moc nekontroloval.
16.10.2022 DSS-CSK
HC109 / ATR 72-600 6V-AMS
Terminal letiste Dakar je na urovni mnoha evropskych letist, nebylo co vytknout, vsude cisto, prostor, proste pohodicka
K letadlu je se jelo busmo, jelikoz parkovalo na snad nejvzdalenejsi stojance od terminalu. Dle poctu pax v buse jsme si rikali, zda bude plno, a ve finale byl LF 100%.
S focenim na letisti v Dakaru nebyl absolutne zadny problem.
Let do CSK probehl bez komplikaci a cca po 50 min ve vzduchu jsme pristali na draze mistniho letiste. PO vystupu z letadla jsem si udelal par fotek letiste a pred vstupem do terminalu me zastavil clen policejnich slozek, co ze jsem si to fotil a proc a jestli jsem v armade atd. Po par vetach, ze jsem fanousek letectvi a ze to mam jen pro sebe, me bez problemu pustil dal.
Bylo po desti, a kdyz zde prsi, tak bahno je opravdu vsude. Odvoz z letiste na nase ubytovani jsme domluvene dopredu nemeli. Doufali, jsme, ze vezmeme taxi. Ale na letisti cekal pan na jine 2 hosty, kteri jeli taky tam kde my a tak nas vzal sebou. Problem byl v tom, ze mel pick up pro 5 lidi a nas bylo 6. Ale vyresilo se to hezky po africku. Milan s Vladem se museli zmacnout na jedne sedacce vedle ridice.
Ubytovani jsme vzali podle toho co bylo volne pres booking. Vzali jsme tradicni venkovsky styl. Po 4-5 km borec odbocil z hlavni cesty, a jel asi 2 km rozblacenou polni cestou k plazi a pote jsme pokracovali po plazi dalsich 2-3 km, nez jsme dorazili na nase ubytovani na konci sveta. Jeste ze mel Toyotu Hilux, jinak pochybuji, ze by nas tam normalni taxi dovezlo. Misto, kde jsme se ubytovali, bylo moc hezke, jednodussi, bez klimatizace, ale na mistni pomery asi luxusni. Na jednu noc akorat. Plaz se nachazela cca 300m. Hodili jsme si veci na pokoj, prevlekli do kratas a vyrazili na pivko a pote do more. Teplota vody bylo skoro 30 stupnu, uplne kaficko. Plaz prazdna, krom toulaveho psa a tech dvou co s nami jeli z letiste, absolutne, ani noha. Znacka ideal. Nakonec jsme se sli koupat jen ve dvou s Milanem, Vlado byl trosku utahany a bolela ho hlava, tak si sel dat hodku na ucho.
Jeste nez jsme vyrazili k vode, jsme si domluvili veceri, ktera byla servirovana v baru. K veceri se podavaly krevety, (cibulova omacka, ktera byla na me hodne mastna), ryze, hrany a zeleninovy salat.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 30. 11. 2022, 19:26, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 3 - Vylet do Cap Skirring s Air Senegal
V noci se nedal vubec spat. Jak na pokoji nebyla klimoska, tak se clovek neskutecne potil. Rano prosteradlo totalne mokre, jako by ho clovek vytahl z pracky.
Po snidani a zaplaceni uctu za ubytovani, stravu a odvoz z/na letiste pro nas prijel steny ridic s Toyotou jako den pred tim, aby nas odvezl na misto odletu. To jsme jeste nevedeli co nas ceka. Na letiste jsme dorazili relativne brzo a do terminalu jeste nepousteli. Tak nam nezbyvalo nez pockat ve venkovni cekarne. Asi po 30 min jsme mohli dovnitr se odbavit. Odbaveni probehlo svizne, uz si presne nepamatuji, v kolik jsme meli letet, ale bylo to nekdy po obede okolo 13-14 hod.
Najednou prisla zprava, ze letadlo, ktere melo priletet z Dakaru ma technical issues a ze let je zrusen. Pote jsme se dozvedeli od jinych pax, ze i rani let do Dakaru byl zrusen. Nezbyvalo nez cekat na dalsi info. Po asi hodine cekani prisla zprava, ze poletime odpolednim letem v 17 hod. Zacali jsme si rikat, asi jake letadlo to poleti, nebot Air Senegal nema tak velkou flotilu (2x ATR76, 1x A330, 2-3 A319). Nakonec jsme usoudili, ze poslou asi tu 319, nebot 330 by zde asi nepristala. Nechtelo se nam cekat na letisti dali 2 hod, a tak jsme vyrazili peso do cca 1 km vzdaleneho centra Cap Skirringu na pivo.
17.10.2022 CSK-DSS
HC105 / Airbus 319 6V-AMA
Letadlo melo z duvodu naruseni rotaci zpozdeni, nebot muselo obslouzit i jine trasy operovane ATR76. Ikdyz HC maji 2 jatra, tak obe byly na zemi kvuli udrzbe. Nakonec byl odlet opozden skoro o hodinu. Diku tomu, ze jsme leteli proudovym strojem, se letovy cas zkratil z 50 min na ccal pul hodky.
Po priletu jsme si vyjednali taxik do hotelu pobliz letiste ve meste Popenguine. Milan nas opoustel v utery rano a ja s Vladem jsme zustali o den dele, a odletali az ve stredu rano. Samozrejme, ze jsme chteli letet spolecne, ale jelikoz jsme leteli na awardovou letenku domu a u dane aerolinky slo rezervovat jen 2 mista za mile v businessu, museli jsme se rozdelit. Ale o tom az v dalsi casti.
Po snidani a zaplaceni uctu za ubytovani, stravu a odvoz z/na letiste pro nas prijel steny ridic s Toyotou jako den pred tim, aby nas odvezl na misto odletu. To jsme jeste nevedeli co nas ceka. Na letiste jsme dorazili relativne brzo a do terminalu jeste nepousteli. Tak nam nezbyvalo nez pockat ve venkovni cekarne. Asi po 30 min jsme mohli dovnitr se odbavit. Odbaveni probehlo svizne, uz si presne nepamatuji, v kolik jsme meli letet, ale bylo to nekdy po obede okolo 13-14 hod.
Najednou prisla zprava, ze letadlo, ktere melo priletet z Dakaru ma technical issues a ze let je zrusen. Pote jsme se dozvedeli od jinych pax, ze i rani let do Dakaru byl zrusen. Nezbyvalo nez cekat na dalsi info. Po asi hodine cekani prisla zprava, ze poletime odpolednim letem v 17 hod. Zacali jsme si rikat, asi jake letadlo to poleti, nebot Air Senegal nema tak velkou flotilu (2x ATR76, 1x A330, 2-3 A319). Nakonec jsme usoudili, ze poslou asi tu 319, nebot 330 by zde asi nepristala. Nechtelo se nam cekat na letisti dali 2 hod, a tak jsme vyrazili peso do cca 1 km vzdaleneho centra Cap Skirringu na pivo.
17.10.2022 CSK-DSS
HC105 / Airbus 319 6V-AMA
Letadlo melo z duvodu naruseni rotaci zpozdeni, nebot muselo obslouzit i jine trasy operovane ATR76. Ikdyz HC maji 2 jatra, tak obe byly na zemi kvuli udrzbe. Nakonec byl odlet opozden skoro o hodinu. Diku tomu, ze jsme leteli proudovym strojem, se letovy cas zkratil z 50 min na ccal pul hodky.
Po priletu jsme si vyjednali taxik do hotelu pobliz letiste ve meste Popenguine. Milan nas opoustel v utery rano a ja s Vladem jsme zustali o den dele, a odletali az ve stredu rano. Samozrejme, ze jsme chteli letet spolecne, ale jelikoz jsme leteli na awardovou letenku domu a u dane aerolinky slo rezervovat jen 2 mista za mile v businessu, museli jsme se rozdelit. Ale o tom az v dalsi casti.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 3 - Vylet do Cap Skirring s Air Senegal
Super report, díky!
Jen drobnost - Cap Skirring je u hranic s Guineou-Bissau.
Jen drobnost - Cap Skirring je u hranic s Guineou-Bissau.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 50
- Registrován: 29. 03. 2015, 17:46
- Oblíbené typy letadel: A346
- Stav: Offline
Re: Za kamaradem do Senegalu - Cast 3 - Vylet do Cap Skirring s Air Senegal
Paráda! Díky za vhled do Afriky (a připomenutí, jaká je to díra )