LGK-SIN-KUL-LGK, priskoky low costem (bonus sexy letuska)

johnczech
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
Pohlaví: muž
Bydliště: Malajsie - LGK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

LGK-SIN-KUL-LGK, priskoky low costem (bonus sexy letuska)

Příspěvek od johnczech »

Ahoj vsem,
ziji a pracuji jiz dlouho v Malajsii na ostrove Langkawi ( LGK ) a obcas me povinnosti nuti letet do KUL ci SIN. Chci se s vami podelit o par zazitku z techto cest. Je to muj prvni TR tak prosim o shovivavost, navic jsem hlava vzduchem chlazena ( parasutista ), tak mi odpuste nejake nepresnosti v letecke terminologii. Navic jsem nikdy nepredpokladal, ze napisu TR, tak nemam fotky, ale pri pristi ceste neco nafotim a pridam sem. Aktualizace: par fotek uz je dole v diskuzi.
Nejdrive popisu jednu obycejnou cestu, kterou absolvuji tak 1 x do mesice a to LGK-SIN-KUL-LGK.
Je rano 7.00 AM, zvoni mi budik, nechce se mi vstavat, ale musim ( normalne vstavam az po obede ). Po sprse a rychle snidani me kolega veze na mistni male, ale mezinarodni letiste Langkawi - LGK, kde ovsem sedaji i drobeckove jako je B 747. Mimochodem je to raj pro spottery. Dorazime tam za 15 minut. Na kraji vstupni haly je stanoviste celniku, protoze ostrov Langkawi je v bezcelni zone a tudiz je tu vse cca 5 x levnejsi nez v CR a asi 3 x levnejsi nez v pevninske Malajsii. O paseraky nouze neni, ale ja mam jen aktovku, tak si me nevsimaji. Dale jsou pak check in prepazky, 4 x Air Asia, 1 x Tiger Airways, 2 x Malajsia Airlines a 1 x Fire Fly a 1 x Silk Air, zkratka letiste radost pohledet. Boarding pass jsem si vytisknul v kiosku a protoze mam jeste hodinu cas, jdu do kancelare reditele letiste na cigarko ( no musim se pochlubit, je to muj kamarad a taky prima sprymar, co mi provadi si prectete pod TR ). Z jeho kancelare v prvnim patre mam nadherny vyhled na drahu, ktera je tu jen jedna. Pristava se vzdy od more, kdo bude "dlouhej" skonci v protejsim kopci... Uz vidim A 320 Air Asia na finale, tak se loucim a jdu probehnout pres imigracni a bezpecaky, coz netrva ani 3 minuty, protoze vsichni PAX uz jsou u gatu. Otocku tu AK zvladne za neuveritelnych 25 minut ( je to bez "vypinani" ), sice se potkavaji div ne na schudkach priletivsi s odletajicimi, ale co delat, cas jsou penize. Nasleduje push back, soucasne safety demo a startujeme na cas v 8.55. Let je skoro vyprodany. Po nastoupani do FL nevim... zacala CC s nabidkou sendvicu, piti a suvenyru, nikdo si nic moc nekupuje, tak maji letusky pohodovy let a uz se neukazaly. Kapitan, podle prizvuku si myslim nejaky slovan, nam oznamil klasicka data, cas letu, pocasi v SIN, blablabla. Letadlo vypadlo jako uplne nove, AK ma myslim sama nova letadla. Sice v konfiguraci ala sardinky 3+3 bez IFE. Ja si vzdy kupuji pro cestu z LGK seat 1A, tam je nejvic mista na nohy, super vyhled na more i na letusky na jump seatu. Za nejakych 70 minut jdeme na pristani, pilot provedl nekolik zatacek pri kterych je videt stovky obrich lodi pred pristavem. Dosednuti na cas, akorat ke gatu rolujeme snad 30 minut, AK vyuziva snad ten nejvzdalenejsi. Letiste v SIN je kapitola sama pro sebe, nabizi mnoho atrakci, nektere i zdarma ( bazen, kino, vylet do mesta apod. ), ale alespon pro mne je nejvetsi atrakce nadherna servirka v kurarne v kaktusove zahrade. Vzdy si k ni na to cigo zajdu, ikdyz je to pres cele letiste. Cas tlaci, tak probehnu imigracni, do imi papiru jsem vypsal blbosti jako vzdy ( bydliste: Prague, Hrad c.1 ) a sel vystat frontu na taxi. Sikovny system tam maji. Taxiky stoji v jedne rade-fronte, stejne tak PAX, zadne hadky, predbihani, pohoda. Po schuzce jsem se v 13.30 vratil na letiste, prosel imi, nikdo se nedivi, ze jsem byl v SIN jen chvilku. Bezpecaci chteli abych zapnul notebook, coz je tady standard ( chtel jsem si tam schvalne pripravit tu veselou stranku s arabskym odpocitavanim, nasel jsem ji zde na foru, ale strach mi to nedovolil ), zasel si na povinne cigo, kouknul se z terasy na zaparkovanou A 380, je vazne obrovska, prosel par obchodu a uz jsem se opet plahocil nekonecne dlouhou chodbou k nejvzdalenejsimu gatu , odkud mi za hodku leti dalsi A 320 do KUL. Drive jsem se vracel ze SIN primo na LGK, ale Tiger Airways tento spoj zrusil, tak se vracim pres KUL. Probiha boarding, nikdo nedodrzuje poradi nastupu. Load factor tipuji na 70-80%. Push back je na cas, ale taxujeme zase snad 30 minut. Let je v pohode, uplne stejny jako z LGK. Za 45 minut sedame v KUL na LCCT, to je domovske letiste AK a je fakt low cost. Je to spise dvoupatrova tovarni hala a misto gatu ma chodniky s plechovou strechou. Je otevreno vsech 24 imigracnich prepazek, presto je pred kazdou fronta tak 50 lidi, cili cekani na hodinu. U WC se mi povedlo odchytit imi urednici, tak se ji ptam, zda si muzu imi vyridit az na LGK. Bohuzel to pry nejde. Tak po hodine ve fronte na imi jsem malem omdlel, kdyz mi imi urada sdelil, ze si mam imi udelat az na LGK, protoze jsem zde jen v tranzitu, nakonec povolil, kdyz videl pocet razitek v mem pasu. Hura na cigo a do Mc americkeho strejdy. V 17.40 zacina muj posledni boarding, opet nikdo nedodrzuje poradi nastupu, CC to neresi, protoze presne dle hesla AK: Now everyone can fly, letaji snad i bezdomovci (navic se CC hadaji s pani, ktera ma kabelku a tasku s notebookem; U AK muzete mit jen JEDNO kabinove zavazadlo a oni to strikne dodrzuji ). Neni se co divit, nektere lety jsou levnejsi nez lodni listek, nemluve o uspore casu. Letadlo zase vypada jako nove, nadherne letusky, sedam se na 1F, sice se za to priplaci, ale s mou vyskou 185 cm se do normalni rady skoro nevejdu. Startujeme na cas, let opet naprosto identicky s predchozima,jen poslednich 15 minut letu si myslim, ze jsme snad plachtili. Vubec nebyli slyset motory. Je to mozne? Vystupujeme, Ak pouziva na LGK vlastni schody, no spise to vypada jako lepsi kovovy zebrik.

Dale zde casto letam s Fire Fly, to je dcera od Malajsia Airlines, ceny jsou low cost, ale servis jako u normalni spolecnost, coz je super a navic letaji s ATR 72, coz mne jako parasutistu vzdy potesi, zvuk vrtuli..., kolikrat bych si ve 4000 metrech "rad vystoupil". Fire Fly leta do KUL, ale na letiste Subang. Po jednom pristani, jeste nez nam pristavili schody, se k jATRu sebehli mechanici, otevreli kryt motoru a neco se v tom vrtali. Dodnes nevim proc, ale nebyl to prijemny pocit... Na rozdil od jinych low costu si u Fire Fly muzete vzit az 20 kg kufr zadarmo + je v cene obcerstveni behem letu, parada.

A posledni low cost, ktery zde vyuzivam je singapursky Tiger Airways. Ma jednoznacne nejnizsi ceny, kolikrat uz jsem koupil i dva dny pred odletem letenku za 0 SGD a platil jem jen taxu, parada. Jinak je to normalni low cost, spolehlivy, dochvilny a ma nejvic sexy letusky. Kombinace cernych upnutych kalhot a tigrovane halenky ( dosti rozepnute ) nenecha zadneho chlapa na pokoji... Aktualizace: foto nize v diskuzi.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tady je par slibenych perlicek, ktere mi tu kamarad - reditel letiste nachystal:

po pristaveni schudku a otevreni dveri vesli do letadla dva policiste, zeptali se me jak se jmenuju, odpovedel jsem a uz jsem mel na rukou pouta a ze jsem zatcen. No krve by se ve me nedorezali, vubec nic jsem nechapal, vzdyt jsem nic neudelal. CC i PAX koukali, co ze jsem to za zlocince ci teroristu. Vedli mne do auta a v tom z druhe strany letadla prichazi Radza ( to je ten sef ) a hubu od ucha k uchu, hroznou legraci z toho mel. Musel jsem mu slibit, ze vecer vypijeme tu skotskou, co minule prinesl k nam na bar, jinak ze mi ty pouta nesundaji...
Dalsi for byl pro mne docela prijemny, opet po pristani s AK, pristavili schudky a k letadlu prijela limuzina mercedes benz S Classe, cerna, cerna okna. Ridic drzel tabulku s mym jmenem, tak jsem si nastoupil a byl jsem odvezen tech cca 30 metru k hale. Lidi cumeli, co ze jsem to za magora, ktery leti lowcostem a pak si objedna limuzinu.
Tak takhle si tu zijeme...
Naposledy upravil(a) johnczech dne 30. 06. 2010, 12:12, celkem upraveno 4 x.


Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od Kamyl »

Parada, vratil jsem se v myslenkach o mesic zpet, akorat u me to melo jine poradi: :)

SIN-KUL - Tiger Airways
KUL-LGK - AirAisa
LGK-SIN - AirAsia

Obrázek

Obrázek

Obrázek

johnczech
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
Pohlaví: muž
Bydliště: Malajsie - LGK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od johnczech »

Super, diky za fotky. Nebydlel jsi u nas v Zackrys?

jife
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2012
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2012
Příspěvky: 330
Registrován: 27. 03. 2010, 11:07
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od jife »

Mám moc rád letiště v KUL i v SIN, ale jestě víc mám rád lidi, co mají smysl pro humor jako ten tvůj kámoš na letišti... Úplně tu situaci vidím. :lol:

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od Kamyl »

johnczech píše:Super, diky za fotky. Nebydlel jsi u nas v Zackrys?

Nee, nakonec ne i kdyz to byl jeden z kandidatu, ale nakonec jsem, vicemene i kvuli me drahe polovicce zvolil moznost hned u plaze a s bazenem (mi osobne to bylo celkem jedno, protoze jsem se v mori stejne necachtal a spis jezdil porad spotit na letiste :D ). Bydleli jsme v Lanai hotelu, kousek od vas... :wink:

Jinak komplet fotky mam tady: http://picasaweb.google.com/kamyl13/Mal ... veten2010#


johnczech
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
Pohlaví: muž
Bydliště: Malajsie - LGK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od johnczech »

jife píše:Mám moc rád letiště v KUL i v SIN, ale jestě víc mám rád lidi, co mají smysl pro humor jako ten tvůj kámoš na letišti... Úplně tu situaci vidím. :lol:

Nojo, ale kdo na to ma mit nervy? Pri kazdem letu, presneji pristani si predstavuji, co na mne zase vymyslel. Ale ma to vyhodu, znam letiste ze vsech stranek, vzal me i na vez, zavola, kdyz je tu nejaka "ATRakce", napr. naposledy prilitlo jATRo bez krytu motoru a tak dal.
Naposledy upravil(a) johnczech dne 21. 06. 2010, 14:42, celkem upraveno 1 x.

Kalamancharo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 81
Registrován: 20. 04. 2009, 20:12
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od Kalamancharo »

Příjemný report :) Má to něco do sebe, je to zase něco jiného než ty se všemi detaily atd. Hlavně zážitky s kamarádem mě zaujaly! :-D Závidím :)

PS: Mohu se zeptat, jaká je Vaše práce? Ptám se kvůli umístění v Malajsii.

johnczech
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
Pohlaví: muž
Bydliště: Malajsie - LGK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od johnczech »

Kalamancharo píše:Příjemný report :) Má to něco do sebe, je to zase něco jiného než ty se všemi detaily atd. Hlavně zážitky s kamarádem mě zaujaly! :-D Závidím :)

PS: Mohu se zeptat, jaká je Vaše práce? Ptám se kvůli umístění v Malajsii.

Ahoj, diky za ohodnoceni meho prvniho TR. Ja jsem ten osklivy kapitalista, co obira obycejne lidi, ne, vazne, jsem spolumajitelem maleho hotelu zde na ostrove, ale vic me bavi chytat hady.
A ten muj kamarad je opravdu koumak, staci kdyz prijde k nam na bar, neco rekne a clovek musi chvilku premyslet, jestli si dela pr.el, nebo to mysli vazne. Napr. nedavno nam volal, ze bylo zemetreseni a ze budou evakuovat letiste kvuli tsunami, tak at se take pripravime ( mame 45 luzek ).Samozrejme to byl for a vecer donesl flasku...

happyna
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 872
Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, YVR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od happyna »

Pěknej TR :D Pro příště nezapomeň vycvaknout ty letušky :mrgreen:

johnczech
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
Pohlaví: muž
Bydliště: Malajsie - LGK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od johnczech »

Rozkaz, a myslis v uniforme, nebo bez? :D Bez uniformy vypada jedna takhle ( ja to nefotil, to mi poslala, je to jen akt, tak se snad nikdo neurazi ). Jezdi k nam obcas na vikendy, tak jsme kamaradi.
Letuska Tiger Airways v dobe volna...
Letuska Tiger Airways v dobe volna...

happyna
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 872
Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, YVR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od happyna »

Zajímavá děvčica :twisted: ,ale budou mi stačit v kostýmku hele :D

johnczech
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
Pohlaví: muž
Bydliště: Malajsie - LGK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od johnczech »

OK, priste jen v uniforme. Jen me zarazi jedna vec, kdybych sem dal detail foto podvozku letadla, tak budu mit xy komentaru, kdyz je tu pekna zenska, tak jen jeden, copak tu nejsou zadni chlapi, co by ohodnotili i zenskou krasu?

Prngr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 208
Registrován: 31. 07. 2009, 11:55
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od Prngr »

johnczech píše:OK, priste jen v uniforme. Jen me zarazi jedna vec, kdybych sem dal detail foto podvozku letadla, tak budu mit xy komentaru, kdyz je tu pekna zenska, tak jen jeden, copak tu nejsou zadni chlapi, co by ohodnotili i zenskou krasu?

tak na ní mrkni, ať pošle něco odvážnějšího :mrgreen:

johnczech
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
Pohlaví: muž
Bydliště: Malajsie - LGK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od johnczech »

Prngr píše:
johnczech píše:OK, priste jen v uniforme. Jen me zarazi jedna vec, kdybych sem dal detail foto podvozku letadla, tak budu mit xy komentaru, kdyz je tu pekna zenska, tak jen jeden, copak tu nejsou zadni chlapi, co by ohodnotili i zenskou krasu?

tak na ní mrkni, ať pošle něco odvážnějšího :mrgreen:

No uvidime, zatim jsem zjistil, ze pro navstevniky tohoto fora jsou nejvic vzruso informace typu (napr.) OK xxxx, 734 WGX, 14.05, PRG-XXX, load factor XY%, tak nevim, jestli tu s tema zenskejma nejsem spis na obtiz... Psal jsem adminovi, aby udelal anketu o nejhezci letusku, co kdo, kdy, kde vyfotil, ale zatim zadna reakce...
Naposledy upravil(a) johnczech dne 30. 06. 2010, 13:58, celkem upraveno 1 x.

meir13
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 12. 2008, 16:38
Bydliště: On the way from Sharjah to Bacoor or other way around.
Stav: Offline

Re: LGK-SIN-KUL-LGK, aneb priskoky low costem

Příspěvek od meir13 »

Prngr píše:No uvidime, zatim jsem zjistil, ze pro navstevniky tohoto fora jsou nejvic vzruso informace typu (napr.) OK 5346 WBC 14.05, PRG-XXX, load factor XY%, tak nevim, jestli tu s tema zenskejma nejsem spis na obtiz...


Alespoň vidíš jaký jsou dnes lidi "úchylové" :lol:


Odpovědět