KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
Zdravím,
po prečítaní veľa skvelých reportov na tejto stránke som sa rozhodol, že niečím prispejem aj ja.
Vopred sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek, keďže sú fotené telefónom. Takisto sa ospravedlňujem za (miestami) málo textu.
Tento report je o mojej ceste z Japonska na Slovensko po tom, ako sa mi skončil prvý semester na novej škole. Letenka bola kúpená ako spiatočná BUD-AMS-NRT-AMS-BUD, všetko KLM okrem BUD-AMS, čo bol Malev.
Odlet bol naplánovaný na popoludnie 10teho decembra a tak som mal v pláne ísť na letisko od rána a stráviť pár hodín spottingom. Plány sa však zmenili keď mi kamarát a kamarátka, ktorí bývajú na ceste z Tokya na letisko napísali, že ich mám prísť pozrieť. Samozrejme som súhlasil a tak sme naplánovali stretnutie na 10tu. Z neznámych príčin som však predchádzajúci večer nevedel zaspať a keďže som o štvrtej ráno zbadal na Skype ďaľšieho kamaráta, napísal som mu, či sa mu náhodou nechce prísť do Tokya na sushi. Súhlasil, a tak sme sa o šiestej ráno stretli a išli najesť. Problém však bol nájsť reštauráciu ktorú sme našli na internete (jedna z mála otvorených nonstop), keďže moj telefón nás stále posielal iným smerom. Nakoniec sme ju však našli, a tak sme obidvaja mali veľmi zdravé raňajky.
Časť skvelých raňajok
Potom som išiel ďalej, smer prefektúra Chiba, kde býva kamarát a kamarátka, s ktorými som sa mal ďalej stretnúť. Konverzácia, obed, a už som znovu na ceste, tentokrát už konečne na letisko Narita.
Stanica Narita po ktorej nasleduje letisko
Na letisko som dorazil asi hodinu a pol pred odletom, a tak som hned išiel na check-in. Ten prebehol bez problémov. Kufor odovzdaný, a tak hor sa na imigračné a security. Obidve prebehly bez problémov a tak som bol behom pár minút airside. Na dutyfree neostal čas, rýchly telefonát s kamarátkou a hor sa ku gatu, kde sa už pomaly chystal boarding.
Krasavica krátko pred odletom
Tokyo Narita - Amsterdam Schiphol
KLM KL862
Boeing 747-400 PH-BFW
Seat 31D
Kabína počas letu
Boarding bol (ako všetko v Japonsku) veľmi organizovaný, a tak po business a elite status holderoch prišli na rad aj obyčajní smrtelníci a teda aj ja.
Usádzam sa v sedadle 31D a pomaly zaspávam, keďže som poriadne nespal už asi 40 hodín.
Servis:
Krátko po štarte bol podávaný obed/večera. Výber bol klasika, beef or chicken. Ja som si ako skoro vždy zvolil chicken. Dostal som pastu s omáčkou a kúskami kuraťa. Samotné kura bolo gumovité, avšak pasta a omáčka boli celkom dobré. Šalát a pečivo tiež fajn. Čokoládový dezert bol tiež OK. Celkový dojem nebol zlý, avšak jedol som v lietadle aj lepšie veci.
Niekoľko hodín pred pristátím boli podávané raňajky. Obsahovali slíže na ázijský spôsob, ovocný šalát a šalát s kúskami vyprážaného kuraťa. Kura bolo na rozdiel od večeri veľmi dobré. Celková kvalita takisto veľmi dobrá, obzvášť slíže.
Počas letu boli v galley dostupné drobnosti ako Mentos a chipsy, a samozrejme aj nápoje. Okrem toho, počas celého letu chodili pomerne často letušky po lietadle s džúsom a vodou.
Obed/večera
Drobnosti počas letu
Raňajky
IFE:
KLM vybavili svoje jumbá s osobnými obrazovkami, takže o zábavu na longhauloch nieje núdza. Ich IFE ponúka na výber z niekoľkých filmov (pozrel som Green Zone), seriálov (The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, ...) a hier (Milionár, ...). Takisto je na výber z veľkého množstva hudobných albumov. Samozrejme IFE obsahuje aj kanál s informáciami o lete a mapou.
In-flight mapa
Informácie o lete
In-flight mapa sveta
Hlavné menu IFE
Entertainment sekcia IFE
Pristátie v AMS na čas, a tak mi zostávali asi 2 hodiny do ďaľšieho letu. Tie som využil na rýchle občerstvenie sa a skontrolovanie mailov, ...
Amsterdam Schiphol - Budapest Ferihegy
KLM KL1979
Boeing 737-400 PH-BTG
Seat 4A
Z tohoto letu nemám žiadne fotky, avšak bol to iba obyčajný európsky let, takže o moc neprichádzate. Jediné dve veci čo stoja za zmienku sú sendviče, ktoré boli veľmi dobré a moja slečna prísediaca, na ktorú som občas chytal nervy, ale prežil som to.
Ešte sme ani nezavreli dvere, slečna už vytiahla album veľkosti Biblie alebo Koránu a začala robiť album na narodeniny kamarátke. To by som ešte zvládol, samozrejme ho musela schovať na štart. Po štarte to začalo. Slečna vytiahla fixky, avšak zlatá fixka s guličkou vovnútri jej nechcela písať, a tak som hodinu som počúval hrkanie fixky. Potom prišiel servis, zjedol som si sendviče, zaspal som. Asi za 15 minút ma slečna budí, či nechcem jej sendvič. Samozrejme som jej vďačný za ponuku, ale budiť ma zato nemusela.
Naštastie krátko nato sme pristáli, a tak som po vyzdvihnutí batožiny nastúpil otcovi do auta. Po tom už iba nasledovala 2 a pol hodinová cesta do Nitry.
Dúfam, že sa aspoň niekomu report páčil. Ak je záujem, čoskoro sem pridám report z cesty naspäť do Japonska s flyNiki a EgyptAirom.
Ďakujem za prečítanie.
S pozdravom, Keishi.
po prečítaní veľa skvelých reportov na tejto stránke som sa rozhodol, že niečím prispejem aj ja.
Vopred sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek, keďže sú fotené telefónom. Takisto sa ospravedlňujem za (miestami) málo textu.
Tento report je o mojej ceste z Japonska na Slovensko po tom, ako sa mi skončil prvý semester na novej škole. Letenka bola kúpená ako spiatočná BUD-AMS-NRT-AMS-BUD, všetko KLM okrem BUD-AMS, čo bol Malev.
Odlet bol naplánovaný na popoludnie 10teho decembra a tak som mal v pláne ísť na letisko od rána a stráviť pár hodín spottingom. Plány sa však zmenili keď mi kamarát a kamarátka, ktorí bývajú na ceste z Tokya na letisko napísali, že ich mám prísť pozrieť. Samozrejme som súhlasil a tak sme naplánovali stretnutie na 10tu. Z neznámych príčin som však predchádzajúci večer nevedel zaspať a keďže som o štvrtej ráno zbadal na Skype ďaľšieho kamaráta, napísal som mu, či sa mu náhodou nechce prísť do Tokya na sushi. Súhlasil, a tak sme sa o šiestej ráno stretli a išli najesť. Problém však bol nájsť reštauráciu ktorú sme našli na internete (jedna z mála otvorených nonstop), keďže moj telefón nás stále posielal iným smerom. Nakoniec sme ju však našli, a tak sme obidvaja mali veľmi zdravé raňajky.
Časť skvelých raňajok
Potom som išiel ďalej, smer prefektúra Chiba, kde býva kamarát a kamarátka, s ktorými som sa mal ďalej stretnúť. Konverzácia, obed, a už som znovu na ceste, tentokrát už konečne na letisko Narita.
Stanica Narita po ktorej nasleduje letisko
Na letisko som dorazil asi hodinu a pol pred odletom, a tak som hned išiel na check-in. Ten prebehol bez problémov. Kufor odovzdaný, a tak hor sa na imigračné a security. Obidve prebehly bez problémov a tak som bol behom pár minút airside. Na dutyfree neostal čas, rýchly telefonát s kamarátkou a hor sa ku gatu, kde sa už pomaly chystal boarding.
Krasavica krátko pred odletom
Tokyo Narita - Amsterdam Schiphol
KLM KL862
Boeing 747-400 PH-BFW
Seat 31D
Kabína počas letu
Boarding bol (ako všetko v Japonsku) veľmi organizovaný, a tak po business a elite status holderoch prišli na rad aj obyčajní smrtelníci a teda aj ja.
Usádzam sa v sedadle 31D a pomaly zaspávam, keďže som poriadne nespal už asi 40 hodín.
Servis:
Krátko po štarte bol podávaný obed/večera. Výber bol klasika, beef or chicken. Ja som si ako skoro vždy zvolil chicken. Dostal som pastu s omáčkou a kúskami kuraťa. Samotné kura bolo gumovité, avšak pasta a omáčka boli celkom dobré. Šalát a pečivo tiež fajn. Čokoládový dezert bol tiež OK. Celkový dojem nebol zlý, avšak jedol som v lietadle aj lepšie veci.
Niekoľko hodín pred pristátím boli podávané raňajky. Obsahovali slíže na ázijský spôsob, ovocný šalát a šalát s kúskami vyprážaného kuraťa. Kura bolo na rozdiel od večeri veľmi dobré. Celková kvalita takisto veľmi dobrá, obzvášť slíže.
Počas letu boli v galley dostupné drobnosti ako Mentos a chipsy, a samozrejme aj nápoje. Okrem toho, počas celého letu chodili pomerne často letušky po lietadle s džúsom a vodou.
Obed/večera
Drobnosti počas letu
Raňajky
IFE:
KLM vybavili svoje jumbá s osobnými obrazovkami, takže o zábavu na longhauloch nieje núdza. Ich IFE ponúka na výber z niekoľkých filmov (pozrel som Green Zone), seriálov (The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, ...) a hier (Milionár, ...). Takisto je na výber z veľkého množstva hudobných albumov. Samozrejme IFE obsahuje aj kanál s informáciami o lete a mapou.
In-flight mapa
Informácie o lete
In-flight mapa sveta
Hlavné menu IFE
Entertainment sekcia IFE
Pristátie v AMS na čas, a tak mi zostávali asi 2 hodiny do ďaľšieho letu. Tie som využil na rýchle občerstvenie sa a skontrolovanie mailov, ...
Amsterdam Schiphol - Budapest Ferihegy
KLM KL1979
Boeing 737-400 PH-BTG
Seat 4A
Z tohoto letu nemám žiadne fotky, avšak bol to iba obyčajný európsky let, takže o moc neprichádzate. Jediné dve veci čo stoja za zmienku sú sendviče, ktoré boli veľmi dobré a moja slečna prísediaca, na ktorú som občas chytal nervy, ale prežil som to.
Ešte sme ani nezavreli dvere, slečna už vytiahla album veľkosti Biblie alebo Koránu a začala robiť album na narodeniny kamarátke. To by som ešte zvládol, samozrejme ho musela schovať na štart. Po štarte to začalo. Slečna vytiahla fixky, avšak zlatá fixka s guličkou vovnútri jej nechcela písať, a tak som hodinu som počúval hrkanie fixky. Potom prišiel servis, zjedol som si sendviče, zaspal som. Asi za 15 minút ma slečna budí, či nechcem jej sendvič. Samozrejme som jej vďačný za ponuku, ale budiť ma zato nemusela.
Naštastie krátko nato sme pristáli, a tak som po vyzdvihnutí batožiny nastúpil otcovi do auta. Po tom už iba nasledovala 2 a pol hodinová cesta do Nitry.
Dúfam, že sa aspoň niekomu report páčil. Ak je záujem, čoskoro sem pridám report z cesty naspäť do Japonska s flyNiki a EgyptAirom.
Ďakujem za prečítanie.
S pozdravom, Keishi.
Naposledy upravil(a) ketko dne 26. 01. 2011, 15:14, celkem upraveno 1 x.
Re: KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
Ahoj! Diky za report. Me by urcite zajimal TR s Niki a EgyptAirem!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3038
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
Pokud je ten AVOD do 747 KL nove instalovany, pak je to nejaka osekana verze oproti tomu, co maji na 777 nebo MD-11 - tam je totiz na vyber z nekolika desitek filmu.
Re: KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
Night fly píše:Pokud je ten AVOD do 747 KL nove instalovany, pak je to nejaka osekana verze oproti tomu, co maji na 777 nebo MD-11...
Niesom si isty, ale myslim ze ich instalovali niekedy v priebehu minuleho roka.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3038
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
ketko píše:Night fly píše:Pokud je ten AVOD do 747 KL nove instalovany, pak je to nejaka osekana verze oproti tomu, co maji na 777 nebo MD-11...
Niesom si isty, ale myslim ze ich instalovali niekedy v priebehu minuleho roka.
Ono aj od pohladu vyzera ta uvodna obrazovka inaksie, cize to asi naozaj bude len nejaka verzia "aby sa nepovedalo"...
Re: KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
Night fly píše:ketko píše:Night fly píše:Pokud je ten AVOD do 747 KL nove instalovany, pak je to nejaka osekana verze oproti tomu, co maji na 777 nebo MD-11...
Niesom si isty, ale myslim ze ich instalovali niekedy v priebehu minuleho roka.
Ono aj od pohladu vyzera ta uvodna obrazovka inaksie, cize to asi naozaj bude len nejaka verzia "aby sa nepovedalo"...
som si teraz vsimol ze som tam dal dvakrat ten isty obrazok... toto je spravny obrazok Entertainment sekcie... tak mozno ta to pomylilo... a mozno nie
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3038
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
Kolko bolo na vyber filmov? Niekolko malo alebo niekolko desiatok?
Re: KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
Night fly píše:Kolko bolo na vyber filmov? Niekolko malo alebo niekolko desiatok?
presne neviem, ale bolo tam asi 8 kategorii world, classic, kids,... a v kazdej bolo tak 6-8 filmov asi... ale to je velmi hruby odhad...
Re: KLM Tokio - Amsterdam - Budapešť
Pěkný TR, jen věta
mi dala na několik minut zabrat, než jsem pochopil její význam
kamarát a kamarátka, ktorí bývajú na ceste z Tokya na letisko
mi dala na několik minut zabrat, než jsem pochopil její význam