MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Odpovědět

Libí se vám report?

Anketa končí za 01. 07. 2011, 16:34

Ano
6
60%
Průměr
3
30%
Ne
1
10%
 
Celkem hlasů: 10

SAW+
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 32
Registrován: 02. 03. 2011, 21:19
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 737
Boeing 777
Boeing 767
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od SAW+ »

Kenya Airways na stojánce
Kenya Airways na stojánce
Před přistáním v Mombase
Před přistáním v Mombase
Před přistáním v Mombase
Před přistáním v Mombase
Před přistáním v Mombase
Před přistáním v Mombase
Jídlo bylo dobré :)
Jídlo bylo dobré :)
MUC-AMS
MUC-AMS
FInnAir
FInnAir
Krásný podvečer,co víc si přát.
Krásný podvečer,co víc si přát.
MUC-AMS(špatná kvalita kvůli nutnosti zmenšovat)
MUC-AMS(špatná kvalita kvůli nutnosti zmenšovat)
Plocha.jpg (237.15 KiB) Zobrazeno 4617 x
MUC – AMS- MBA
Předesílám, že je to můj první reprt z mé cesty, takže neočekávejte bobu:D Moje cesta začala brzo ráno přesně 31 července 2010. Z Prahy do Mnichova jsme neletěli letadlem, ale jel jsme autobusem. Autobus vyjel po půlnoci, takže jsem měl čas na spaní. Do Mnichova jsme dorazili před 6hodnou ranní. Náš let, který směřoval do AMS, letěl kolem 17:00, mezitím 10 hodin čekání. Naštěstí v terminálu byla polstrovaná křesílka, takže se dalo pohodlně usednout a chvilku si odpočinout.

Letiště na mne působilo příjemným dojmem. To dlouhé čekání jsem si zkrátil na vyhlídkové trase letiště (vstup byl placený ale zaplatilo se jednou a mohl jsem tam být jak dlouho jsem chtěl)Takže jsem si vzal do ruky fotoaparát a udělal pár fotek, které nebyli moc kvalitní. Čas rychle utekl a už bylo načase odbavit se. Dorazil jsem k rukávům, odkud směřoval můj let. Vedle nás čekal na odlet Airbus A320 Air france.
Pozemní letuška dala pokyn k nastoupení. Nástup byl rychlí a letadlo odletělo v plánovaný čas. Po vstupu do letadla jsem se zeptal sympatické letušky, jestli smím udělat fotku v cockpitu. Posádka byla příjemná, takže nebyl žádný problém. Hned na začátek dovolené takové překvapení. Usadil jsem se na své místo u okénka, 18A a přes špinavé okénko jsem se snažil fotit. Letadlo odstartovalo, o pár minut později bylo podávané jídlo byl to malý pytlíček s čokoládovými sušenkami a plechovkou Coca Coly. Moc jsem se nenajedl ale lepší něco než nic. Let byl dlouhý přibližně jednu hodinu. Po přistání v AMS jsem měl asi tak dvě hodiny, na zařízení všech věcí do dalšího letu. Můj další let odlétal v 21:50 a to se společností MartinAir.
Na letišti se naskytla další příležitost, pro pořízení dalších fotek. Měl jsem letět s MartinAir přesně Boeing 767-300ER (PH-MCI). Moc času nebylo, ale všechno se stihlo jen taktak. Před vstupem do letadla jsme museli projít rentgenem ( budka do který jste musel vstoupit a ono vás to prosvítilo ) . Na žádných jiných letištích jsem se s tím nesetkal. Nástup do letadla proběhl rychle, protože bylo z poloviny prázdné. Interiér a celé letadlo vypadalo poměrně staře v sedačkách ne, byly obrazovky. Obrazovky byly jenom ve stropě letadla. Letadlo se dalo do pohybu, motory začaly hučet a v kabině byl cítit letecký benzín. (miluji vůni leteckého benzínu) Po chvilce pojíždění na taxi way, jsme dorazili na runway. Zastavili jsme se, letadlo prudce zabralo na plný výkon. Pod námi už jenom vidím vzdalující se světla. Po chvilce stoupaní posádka začne roznášet první nápoje. Uběhala hodina a na řadu jde jídlo. Měli jsme na výběr buďto rybu nebo kuře. Já jsem si vybral kuře s
brambory na houbách. Využil jsem toho,že letadlo je poloprázdné a vybral jsem si prázdnou řadu u okénka kde jsem si lehnul. Posádce to nevadilo, nebyl jsem jediný co to takhle udělal. 8 hodin spánku konečně jsem si odpočinul. Vzbouzím se dvě hodiny před přistání v Mombase. K snídani jsem toho moc nesnědl. Popravdě už si nepamatuji co bylo k snídani :D.
Letadlo klesá pod námi je už vidět pravá Afrika. V tu chvíli posádka začne roznášet potřebný dokument před vstupem do Keňi. Před cestou je nutné počítat s vízem v České Republice stojí, kolem dvou tisíc, ale přímo v Keňi stojí pouhých 10 dolarů. Takže jsem si jej koupil na místě. Papír byl vyplněný a už jsem jenom čekal na přistání. Rýsují se první silnice a baráky předvěst toho, že budeme přistávat. Celé přistání jsem si stihl natočit. V pořádku jsme přistály, přistání bylo tak hladké jako by pilot, přistával každý den. Míříme pomalu k rukávům, máme rukáv hnedka vedle B767 Thomas Cook který přistál chvilku před námi.
Výstup byl rychlí, protože letadlo nebylo plné. Zato malá letištní hala byla zaplněna cestujícími, který vyřizovali svoje víza a čekali na svá zavazadla. Takže se mi zdálo, jako by to čekání v hale bylo delší než let :D


ODLET
MBA-NBO-AMS-MUC
Spousta dobrodružství, pár problémů které se museli řešit úplatky tam je to běžné.
Krásná dovolená bohužel utekla rychle, ale předemnou byla dlouhá cesta na kterou jsem se těšil.
Let kterým jsem měl letět zpátky do AMS byl zrušen, kvůli malému počtu obsazeních sedadel. Měl jsem náhradní let, který byl delší ale vystřídal jsem víc letadel za co jsem byl rád. Moje zpáteční cesta byla z Mombasy do Nairobi a z Nairobi do Amsterdamu a pak Mnichov .
Odlétal jsem v 19:00hodin a hotelový pokoj jsem měl vyklidit ráno v 10:00, takže zbytek dnes se to točilo jenom kolem odletu.
Takže balit kufr a jít se koupat do bazénu. Ve čtyři hodiny odpoledne přijel autobus, který nás zavezl na letiště.
Poslední rozloučení s krásným hotelem a pobřežím Indického oceánu a vzhůru na dlouhou cestu. Po příjezdu na letiště byl první problém, shoda dvou jmen a problém byl na světě, problém se řešil asi hodinu a půl. Zbývala chvilka do odletu asi 45minut a furt to nebylo vyřízené, pas a dvě letenky se stejnými jmény měla pozemní letuška, naštěstí se to vyřídilo.
A my se dostali na palubu Boeingu 737-400 Kenya Airways. Na letadle bylo zajímavé, že bylo v barvách KLM asi pronajaté. Posádka byla složena jenom z mužů který měli elegantní červenou uniformu. Letadlo vzletělo oceán a krásné prostředí tropické afriky to všechno mizí pod mraky. Let byl dlouhý necelou hodinu. Teplé jídlo nebylo podávané, ale zato jsem dostaly každý dva pytlíčky oříšků (směs různých oříšků) a dvě plechovky Coca-Coly dohromady (O,3L). Na každém sedadle byl polštář Kenya Airways který zpohodlněl cestu. Město Nairobi se blíží,transparent připoutejte se začal svítit. Stolky srovnat, Sedačky vrátit do standartní polohy a už se jenom připravit na přistání. Placaté nizké stromy lemují plot letiště, letadlo pohodlně přistálo a najíždí k rukávům. Překvapilo mě na letišti pojíždějící traktory, které táhly vozíky s kufry. Čas rychle utekl ale všechno stíháme. Letiště se mi moc nelíbilo, ale mam to rad všude kde jsou letadla.
Takže jsem byl spokojen. Z terminálu jsem procházeli venkem kolem letadel, tak sem se snažil nenápadně fotit aby to nikdo neviděl (už mi jednou na této dovolené sebrali foťák vrátili mi ho za pěníze) Ale risknul jsem to. Risk se vyplatil, kontrola před odletem byla standartní nic ne bylo nezvyklého. Můj let s KLM B747 mělo spoždění, odlétali jsme o 40 minut později. Let byl maximálně obsazen. 747 byla moderně vybavená. Nechyběl běžný standart, jako v každém sedadle obrazovka. Za letu letušky roznášely ohřáté osvěžující ručníky. Jídelní lístek ani nápojoví lístek zde nebyl, přesto jídlo bylo dobré.
Let probíhal bez problému za letu jsem vůbec nespal, let dlouhý přes 9hodin se zdál docela krátký.Čas snídaně, bohužel jsem zapomněl co jsme měli moc jsem toho nesnědl :D Na monitoru své obrazovky si všímám, že přelétáme přes česko.
Letadlo začíná klesat už jenom roznášení posledních nápojů a jde se na přistání. Pár zatáček před přistáním malému dítěti vzadu na palubě letadla nedělalo dobře :D. Letadlo dosedlo do tmy na runway. Bylo deštivé ráno ještě tma. Z letadla jsme byly rychle pryč proto, že jsme vylezali prostředním rukávem. Letadlo přistálo kolem páté hodiny ranní. Takže zbývali 2 hodiny do dalšího odletu, který směřoval do MUC. Nevěděl jsem čím poletím věděl jsem jen,že poletím KLM. Kufry byly odbaveni v MBO až do MUC takže celou cestu jsem o nich neměl přehled, všechno nejdůležitější jsem měl v palubním zavazadle. Zbylo trochu času na pozorování letadel z terminálu. V sychravém ránu couvaly krásné MD-11.
Říkal jsem si,že bych hned letěl Už byl čas vydat se na další cestu, která nebyla tak dlouhá ale těšil jsem se. Pouštejí nás ven k autobusu který pojížděl kolem letadel KLM cityhopper.
Autobus staví u letadla Embraer 190. Letadlo nebylo plně zaplněné. Vstup byl rychlí. Po vstupu do letadla jsem se usadil na svoje místo u okénka. Líbilo se mi, Moderně zařízené pohodlné letadlo na krátké tratě po Evropě. Začali, jsem rolovat na runway. Letadlo nabralo rychle rychlost.
Dešťové kapky rychle stékaly a rázem byl hezký výhled. Nízko posazené přepážky v stropě mi dělali problém. Při prudkém zvedání jsem se praštil do hlavy :D. Byl jsem zvyklý na B747 nebo B767 ale zasmál jsem se tomu K jídlu byl podávaní sladký sandwich a pochopitelně pití. Dal jsem si kafe. Let utekl hodně rychle. Klesáme k MUC počasí je horší než v AMS zamračeno před deštěm. Po přistání si s radostí poslechnu poslední Hlášení posádky.
V terminálu už jen čekám na své kufry. Konečně vidím své kufry, byl jsem rád. Poslední pohled na letadla a zpět domů.
Předem se omlouvám za případné chyby v článku. Děkuji za přečtení. 8)
Přílohy
Kilimanjáro
Kilimanjáro
MBO-MBA
MBO-MBA
PH-MCI příprava před odletem.
PH-MCI příprava před odletem.
Lufthansa
Lufthansa
US AIrways and LUFTHANSA
US AIrways and LUFTHANSA
Naposledy upravil(a) SAW+ dne 03. 06. 2011, 08:45, celkem upraveno 2 x.


firefly
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 601
Registrován: 17. 06. 2009, 20:15
Pohlaví: žena
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od firefly »

TR se mi líbil, zajímavý, i fotky. Měla bych prosbu, nemáš někde k nahlédnutí i fotky z dovolené v Keni? Tam jsem ještě nebyla, tak bych se ráda aspoň podívala. :D

SAW+
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 32
Registrován: 02. 03. 2011, 21:19
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 737
Boeing 777
Boeing 767
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od SAW+ »

Fotky mám, případně pošlu na váš mail :) Jestli chcete pobřeží město nebo to si řekněte klidně pošlu :wink: :roll:

firefly
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 601
Registrován: 17. 06. 2009, 20:15
Pohlaví: žena
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od firefly »

Poslala jsem ti svou mailovou adresu na SZ. Díky! :D

mojenakupy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 12. 02. 2011, 23:46
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od mojenakupy »

Pěkný tripreport, díky za něj :wink:


SAW+
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 32
Registrován: 02. 03. 2011, 21:19
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 737
Boeing 777
Boeing 767
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od SAW+ »

Jsem rád,že se vám líbí já děkuji :)

beedat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 142
Registrován: 10. 08. 2009, 23:26
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od beedat »

Tripreport jsem si přečetl celý, čtení to bylo zajímavé, ale těch gramatických chyb je na můj vkus trochu moc :eh:

SAW+
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 32
Registrován: 02. 03. 2011, 21:19
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 737
Boeing 777
Boeing 767
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od SAW+ »

Taky sem se za ty chyby omlouval,neměkl jsem prostě čas je to dělané v rychlosti

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od flyingblue »

SAW+ píše:Taky sem se za ty chyby omlouval,neměkl jsem prostě čas je to dělané v rychlosti


Prosim zkus ten text rozdelit do odstavcu.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3145
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od Fabo »

flyingblue píše:
SAW+ píše:Taky sem se za ty chyby omlouval,neměkl jsem prostě čas je to dělané v rychlosti


Prosim zkus ten text rozdelit do odstavcu.


+1. Precet sem asi prvni dve radky, pak mi dosla sila...

SAW+
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 32
Registrován: 02. 03. 2011, 21:19
Oblíbené typy letadel: Boeing 747
Boeing 737
Boeing 777
Boeing 767
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od SAW+ »

Fabo:To není moc lichotivý taky si to nemusíte číst.Jde to slušněji napsat :sick: Těším se na váš příspěvek

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od dejavu »

SAW+ píše:Fabo:To není moc lichotivý taky si to nemusíte číst.Jde to slušněji napsat :sick: Těším se na váš příspěvek

Nerekl bych, ze by to melo byt nelichotive. Ovsem pravdive. Odstavce jsou od toho, aby se to prijemne cetlo. Takove flaky jednoliteho textu se ctou opravdu velmi spatne. Pritom staci obcas odentrovat :-)

Lanbub
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 431
Registrován: 15. 08. 2006, 06:12
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: MUC-AMS-MBO.....MBO-MBA-AMS-MUC

Příspěvek od Lanbub »

To: SAW+
Fajn report :)


Odpovědět