S infantem v Businessu s EK

Prngr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 208
Registrován: 31. 07. 2009, 11:55
Stav: Offline

S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od Prngr »

Manželka v poslední době žárlila, že se starším synem létám na hezké dovolené a ona je těhotná, resp. s miminem doma. Protože se z mimina stalo batole (17 měsíců), tak jsme na dovolenou vyrazili zase už všichni – poprvé na dlouhou trasu ve čtyřech. Mám 196 cm a problémy se zády, z toho plyne business class, rád se potápím a tak to byla cesta PRG – MLE via DXB s Emirates.
Pro infanta jsem neplánoval vlastní sedačku, protože jsem doufal, že nebude vyprodáno, resp. že mu uděláme „pelíšek“ na zemi. Do basinetu by se už nevešel. Dovolená byla plánována půl roku dopředu, postupně jsme ale zjišťovali, že druhý syn je mnohem divočejší a svéhlavější než ten starší a tak jsem začínal mít z letu trochu obavy. Říkal jsem si, že si alespoň cestující v businessu také užijí „trochu zábavy“ :mrgreen: . Průběžně jsem sledoval, jak to vypadá s volnými místy. Před odletem jsem věděl, že pokud někdo nekoupí letenku za pět minut dvanáct, tak bude mít naše batole vlastní sedačku na třech segmentech. Jen let DXB – MLE stráví na klíně.
Emirates se snaží cestujícím naznačovat, že oni tu jsou pro nás a ne my pro ně. To se týká třeba povolených zavazadel. V Y 30 kilo (to se určitě hodí), v C 40 kilo (to už snad ani nejde zvládnout). Když jsem k tomu připočetl palubní zavazadla a infanta, z legrace jsem manželce řekl, že s sebou můžeme vzít 166 kilo zavazadel. Asi jsem to neměl říkat, protože když jsem viděl haldu kufrů, skoro jsem šel studovat, kolik se platí za nadváhu :crazy: . Balení se neúčastním. Před dovolenou předzásobuju zákazníky, předávám práci kolegovi, který mě zastoupí a tak balí manželka. Pracuju, přijedu domů, sprcha a v principu jedeme. Potápěčské krámy něco váží, chápal jsem, že s sebou bereme plenky a nějakou dětskou stravu, ale těch kufrů a tašek bylo fakt moc.
Když letíte s Emirates v C, tak pro vás pošlou zdarma taxíka. Je to příjemná pozornost, pro nás to znamená ušetřit 2x asi 600 za taxíka, v ceně letenek si to aerolinka vezme v pohodě zpět, ale je to takové laciné plus, které může na zákazníka působit. Vzhledem na 3 dospělé, batole, 4 kufry, kočárek a mraky příručních zavazadel (o těch jsem ještě nevěděl) jsem objednal dvě auta. Přijelo nakonec jen jedno – ale takový ten mercedesí mikrobus, takže jsme se vešli o.k., ale krámy jsme dolů snášeli notnou chvíli. Protože jsem přijel domů a odjezd na letiště byl za necelou hodinu, tak už jsem neměl šanci zavazadla nějak korigovat.

Na Ruzyni jsme byli tak akorát, ale protože to byl můj první let v C přímo z Prahy, tak jsme se vydali prozkoumat pražský salonek. Emirates využívají Menzies. Čekal mě šok. Uvnitř byli dva lidi, kteří po chvíli odešli a v salonku jsme byli sami! Manželka otevřela jedno z mnoha příručních zavazadel a vytáhla 1,5 litru minerálky, abychom na letišti měli co pít :idea: . . . Minerálku jsem uklidil do lednice a občerstvili jsme se džusem a colou.
Po chvíli jsme se sebrali a vyrazili ke gatu. Vlekl jsem neuvěřitelně těžkou tašku, jejíž ucho se mi zařezávalo do ruky. Najednou mě u odpadkového koše zastavila manželka a otevřela tu mojí neuvěřitelně těžkou tašku. Vyhodila několik okurek a snad kus melouna (čistila ledničku před odjezdem a vzala to s sebou – co kdyby asi …). Naštěstí nás nikdo neviděl :oops: . Jablka ale v tašce zůstala. Business má výhodu stejných binů na menší počet lidí, tak jsme tam i naše příruční zavazadla v pohodě nacpali.

Obsadili jsme první řadu, infant samozřejmě k okénku, aby měl méně možností utíkat. Obsazenost v C asi 75 %. Klasické uvítání s drinkem, nějaké občerstvení, batole dostalo spoustu hraček – něco dostal, letuška z Y je šla uklidit a našla ještě jednoho infanta v první řadě – tak dostal další várku. Manželka dostala přídavný pás pro infanta a samozřejmě ho hned začala poutat. A samozřejmě se hned ozval naštvaný řev. Protože jsme ještě ani nepojížděli, tak jsem ženě říkal, ať ho odpoutá, ale můj pokyn jí musela schválit ještě letuška. Batole se hned uklidnilo a zase začalo prozkoumávat sedačku a nový životní prostor. Když se opravdu startovalo, tak samozřejmě připoutaný začal zase řvát a protestovat. Trochu jsem se obával věcí příštích, protože vím, že nemá rád omezování osobní svobody a když se mu něco nelíbí, tak to umí dát pořádně najevo. První syn byl mnohem hodnější, resp. klidnější. Každé dítě je prostě jiné, resp. i každý let je jiný (jiná denní doba, dítě je vyspalé – nevyspalé apod.).
Po nastoupání letové výšky a odpoutání se přestal i řev a naše batole bylo překvapivě hodné, spokojené a občas až nadšené. Jeden by neřekl, jak dlouho vydrží otevírat a zavírat stínítko u okna. Když jsem ho naučil rozsvěcet osobní lampičku, tak měl také dlouho co dělat. První let byl tedy naprosto o.k. Batole mohlo blbnout na sedačce, batolilo se od svojí dvousedačky k té naší, výjimečně dozadu (to jsme ho většinou zachytávali) a hlavně přes závěs nakukovalo ke kuchyňce a k palubnímu personálu. Letušky a letušáci byli naprosto super a s malým průběžně blbli. Nutno dodat, že batole v dobré náladě je blonďatý andílek, který se všemu směje, má úsměv od ucha k uchu, zvědavě nakukuje a je s ním zábava. Pro CC je let z PRG denní, po přenocování, zřejmě příjemný a smějící se prcek rozptýlil i je.
Posádka byla mezinárodní, podařilo se nám objevit jen jednu Češku, která manželce nejdříve anglicky nabízela dětskou výživu. A tím se dostáváme k obědovečeři. Nedalo mi to a vyzkoušel jsem z jídelního lístku „pražskou specialitu“ – kachnu s kuličkami bramborového knedlíku :thumbdown: . Ukázalo se, že to nebyl dobrý nápad. Malé kuličky bramborového knedlíku rychle vystydly a byly tvrdší, kachna se na malém leteckém talířku špatně krájela a už jsem jedl lépe připravenou kachnu. Business má ale výhodu v tom, že i když vám hlavní jídlo nechutná, v pohodě se nasytíte předkrmem, zákuskem, sýrem a ovocem. Sýr a ovoce navíc servírovali z vozíku, takže si šlo vybrat, co chcete konkrétního. Nemám rád třeba dvouplísňové sýry, neměl jsem chuť na hrozny a tak jsem si naporoučel kiwi, jahody a sýry podle momentální chuti. Zbytek rodiny si dal rybu a hovězí – ti byli spokojenější.
Šestihodinový let měl jediné mínus – když byla manželka těhotná nebo později bylo batole teprve miminem, tak jsme v poslední době jezdili se starším synem na dovolené ve dvou. To znamenalo šampus jako aperitiv, šampus k obědu nebo k večeři – a to se to pak příjemně spalo třeba i na denním letu. Nový rodinný příslušník mě ale spát nenechal. U sedadla samozřejmě bylo IFE, ale pravdivě mi to nic neříká. V letadle se snažím spát, resp. s sebou beru várku časopisů. Toho využil starší syn, který jednu chvíli měl vytažený i můj monitor a využíval dvě obrazovky najednou. A díky mladšímu synovi mi časopisy vydržely nejen na zpáteční let – ale ještě i domů :) .

Bulvárnější část naší rodiny – manželka a starší syn – si všimli, že s námi letí nějaký Mareš z Novy s dívčím doprovodem. Serióznější části naší rodiny – mě a batoleti – to bylo jedno :mrgreen: . Našeho blonďatého andílka ten Mareš prý na odchodu pohladil po hlavičce, do MLE už nepokračoval, zvolil jinou destinaci. Před Dubají asi 20 minut kroužíme, na obrazovce to dělá hezké uzlíky.
V DXB jsou k půjčení erární kočárky – golfové hole. U našeho gatu ale zrovna nebyly, tak prcek do náruče, příruční zavazadla do rukou a vydali jsme se na pochod k „salónku“. Vzhledem k počtu stojánek to bylo docela pochodové cvičení, tranzitní security je samozřejmě také zdržení. Kočárky jsou jinak všude v dostatečném počtu a o prcky je tak v tomto ohledu postaráno :thumbup: .
Zatímco v Praze jsem byl překvapen malinkým salónkem bez pasažérů, tak Dubaj je pravým opakem. Nazvat to zdrobnělinou – tedy „salónkem“ snad ani nejde. Prostor je obrovský, plno lidí u malinkých stolků a často jen obyčejných židliček z kavárny – jakýkoliv dojem exkluzivity se zcela vytrácí. Jinak to ale funguje – několik samoobslužných restaurací s rozumným občerstvením, kvitoval jsem třeba oblíbenou zmrzlinu Haggen Dasz, sprchy, dětský koutek, internet i přípojky k elektřině. Je to logické. Emirates mají jen dálkové linky, business je tedy v každém startujícím letadle, lidi přesedají, do salónku se tedy hrne spousta lidí. V přízemí haly je milion duty free shopů a „plebs“, v našem prvním patře je lepší „plebs“ a opravdu „lepší lidi“ jdou do druhého patra, kde je salónek pro First.

Pomalu se blíží čas dalšího odletu, tak se vydáváme ke gatu. Čeká nás jediný segment, na kterém máme jen tři sedačky. Českého času odlétáme o půlnoci, takže se jedná pro nás o noční, přes 4 hodiny dlouhý let. Batole zkušeně míří na „svou“ dvousedačku v první řadě vpravo, ale tentokráte máme trojku uprostřed. B777 je novější, sedačky lze sklopit do skoro zcela horizontální polohy, jen záda s hlavou míří mírně nahoru, ale je to super. Prckovi ukazuju stahovací diskrétní přepážku mezi sedadly, když to zvládne sám, ozve se nadšený řev a poté si přepážka dává asi více cyklů než za posledních 20 letů dohromady :wink: .
Při povinném připoutání při startu samozřejmě následuje chvilka protestného rámusu. Po nastoupání malé občerstvení a pak přirozeně spánek. Jako ve většině rodin to odnáší maminka. Batole spí v pohodě, maminka je vedle něj vmáčklá a spí také nebo jen sedí a batole je rozvalené za ní. Na dovolené to manželce vracím, protože ona může vstávat s batoletem později a já se starším synem musíme brzy – protože se jedeme potápět :wink: . Na tomto letu Emirates ušetří za jídlo – na večeři je pozdě, takže jen malé občerstvení a snídaně se podává pro většinu evropských cestujících asi ve 3:30 jejich času a tak jí dost lidí zaspí.

Přistání v MLE je jistě jedinečné jako vždy, ale z prostřední řady toho moc nevidíme. Po přistání vystupujeme dříve než economy a tak nás čeká kratší fronta na imigračním, což je super. Zavazadla znovu procházejí rentgenem, předpokládám, že kvůli zákazu dovozu alkoholu. Vrchovatě plníme dva zavazadlové vozíky a jdeme je předat společnosti Transmaldivian a autobusem odjíždíme k nově postavené odletové hale hydroplánů. Ta je na druhé straně přistávací dráhy, když jí míjíme, tak je tam semafor – při startu nebo přistání letadla svítí červená. Mimochodem – v hydroplánové hale je poloviční cena nápojů vůči ostrovům – kdyby si někdo chtěl udělat zásobu. Následuje tradiční zpoždění, v gatu počítám pasažéry a zamýšlím se nad počtem sedaček v hydroplánu. Sedaček je určitě víc než lidí a já se začínám radovat, že budeme mít sedačku i pro infanta.
Zapomínám ale na stevarda (resp. otvírače dveří a vazače lan) a hlavně na spoustu zapsaných a příručních zavazadel, která se nevejdou do zavazadlového prostoru, ale trůní i na zadních sedačkách. Batole má oprávněný pocit, že mu omezuji jeho osobní svobodu, když ho držím na klíně a tak začíná řvát. :silent: Snažím se upoutat jeho pozornost ukazováním na vrtuli, stříkající vodu při startu, později na lodě a ostrovy, ale moc to nepomáhá. Pro tento případ je let hydroplánem naštěstí tak hlasitý, že už dvě řady před námi nikdo neví, že v kabině řve nějaké dítě. Po 30 minutách přistáváme u našeho ostrova a zajíždíme k jednomu ze dvou „gatů“ – plovoucímu pontonu, ke kterému se hydroplán přiváže na výstup cestujících a vykládku bagáže. Batole pobíhá po pontonu a nechce se držet za ruku, tak ho stínuju a jsem připravený chytit ho za cokoliv nebo za ním skočit.

Dovolená na Maledivách samozřejmě o.k. Určitě to není pro partu, která chce chlastat nebo chodit na diskotéky. Na Maledivy se jezdí potápět nebo minimálně šnorchlovat. Dopoledne má tedy žena a batole volno – ti se nepotápí. Odpoledne jdeme všichni k moři a v podvečer hraju se starším synem basket. Klidně bych tam zůstal měsíc, ale musíme odevzdat klíče :thumbdown: a namířit si to domů.
Odlet je ve 23:50, ještě se neodbavuje. Využíváme tedy místní „úschovny zavazadel“ – odevzdáváme je na vozíku, hlídat je bude místní pičmunda. Potvrzenku nedostáváme, má prý dobrou paměť na obličeje a ještě se mu nic neztratilo. Vybírá 4 dolary za kus – docela dobrej vejvar, ne? Zajímalo by mě, komu platí jaké výpalné, ta cena je dost zajímavá – že bych mu tam šel dělat konkurenci a vybíral 3 USD za kus? Do Male se dostáváme přívozem za dolar na osobu. Resp. v místní měně je to o něco lacinější, tak při cestě tam dostáváme zpět 5 rufií, pro cestu zpět jsou 3 dolary tak akorát.
Ostrov a hlavní město Male vypadá z výšky nádherně. Na místní poměry obrovský ostrov, zastavěný naprosto všude, zelené jsou jen asi tři fotbalové stadiony. Zblízka to je už to, co poučený čeká – tedy špinavá a smradlavá Indie. Zajímavý je panoptikální přístav, ale prakticky nemá smysl chodit kamkoliv „do vnitrozemí“. Špína, nic zajímavého a neskutečný smrad z obrovského množství laciných motorek.
Po občerstvení se přesouváme do přístavu a jedeme zpět na letiště. Už trochu unaveně čekáme, až se začne odbavovat. Otevírá se jedna přepážka pro First, dvě pro Business a dvě pro Economy. U těch posledních dvou je okamžitě obří fronta, všichni PAX jsou totiž už na letišti, nikdo nepřijede později. Pouštíme kufry a vydáváme se do salonku.
Salonek je docela malý a tedy zaplněný. Křesla jsou pohodlná, ale obsluha nic moc. Špinavý stůl si raději rychle utíráme sami. V občerstvení vedou oříšky, jinak jídlo slabé, pití dostatečně. Docela se těšíme do letadla na večeři a na spánek. Duty free nemá smysl, v DXB je levněji.

Batole na vlastní sedačce usíná hned, my večeříme. Jinak se mi na tomto letu potvrzuje můj postřeh, že přítomnost Firstu na palubě, stejně jako hodně businessových sedaček snižuje kvalitu servisu v Businessu. Přednost má First, resp. Businessu je prostě hodně řad. Jedná se mi o rychlost obsluhy – jídlo v Businessu na dálkovém letu je koncipováno jako několikachodový oběd nebo večeře. Tedy více talířků, malé skleničky, je třeba často sklízet nádobí a dolévat nápoje (při jídle hodně piju). Palubní personál to prostě lépe zvládá, když je těch sedaček méně. A tento pocit jsem získal nejen u Emirates.
Let trvá jen něco přes 4 hodiny, něco sebere večeře, před přistáním nás také vzbudí, tak vyspalí samozřejmě nejsme. V Dubaji se rozespale ploužíme do salonku, cesta je to dlouhá. Vždy ale záleží, jakou frontu chytnete na tranzitním security. To je achilova pata přesunu do salonku. Pokud před vámi nestojí jiné letadlo, tak se hlavně z businessu dostanete na řadu třeba hned. Míříme tedy do salonku, po chvíli obsadíme jednu z docela málo pohovek. Starší syn chytá wi-fi, já spím, žena uspává batole. Časem se probouzím a ve spánku mě střídá syn, který začal usínat už i u internetu – ten je jinak dost pomalý. Ta dlouhá pauza na přestup při letu do Prahy není ideální. Proč nelétá EK do Prahy dvakrát denně?
Poslední segment je už těšení se domů. Prcek si na jedničce zcela vpravo vzpomíná na stínítko a na lampičku a je v pohodě. Před dovolenou jsem se ale fakt obával, že to bude mnohem horší. Svou oblíbenou strategii šampus a spánek ale samozřejmě nemohu aplikovat v míře, jak bych chtěl. S každým potomkem se váš život prostě změní. Stejně jako na prvním pražském segmentu dostává prcek od posádky své fotky z polaroidu a vysvědčení za dětský let.

Emirates z Prahy hodnotím jako obrovské cestovatelské plus směrem na východ – zvlášť v každodenní frekvenci a v mém případě, kdy se mi hodí dovolená naplánovaná na den přesně. Variantou mi zatím byl Condor a jeho chartery z FRA, které ale nelétají denně a třeba do MLE je C děsně rychle vyprodáno, případně pravidelné dálkovky z pražského okolí. Tam je ale občas nutnost dalšího segmentu, někdy to nejde vystavit na jednu letenku a podobně. Takže za mě potlesk pro EK. Chápu, že v Y je většinou prioritou cena a tam může vítězit Moskva, Kyjev nebo přískok do Vídně či Mnichova, ale do některých destinací to u mě budou EK vyhrávat kvalitou spojení.
Sorry za dlouhý článek, ale jde to i do rodinného archívu. Edit: A stejnou destinaci jsme letěli i v létě ve dvou, tak to ještě doplním.


Yirina
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Příspěvky: 740
Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
Pohlaví: žena
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od Yirina »

A fotky (aspoň jídel z letadla) by nebyly? :wink:

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od tygrlive »

Tím že mě za rok čeká to samé (cesta s miminem), aspoň vím, na co se mám připravit :)

Prngr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 208
Registrován: 31. 07. 2009, 11:55
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od Prngr »

Yirina:
Fotky jídel jsem vzdal - někdy minule jsem se snažil, ale stejně jsem si vždy vzpomněl teprve když jsem to nakousnul a rozpatlal. Ale jestli vás víc napíše, že je to nutné, tak se tedy příště zasnažím :wink: Místo obrázků jsem vám to zpestřil smajlíky.

Tygr:
Nic nelze odhadnout dopředu. První syn byl vůči dnešnímu batoleti vyloženě hodné dítě, když byl unavený, tak prostě usnul třeba i někde v koutku na zemi a my ho hledali po bytě. Ale v letadle zatím naopak řádil on.
Ale: Byl to sice jen charter po Středomoří, ale vyprodaný, takže byl jen na klíně a - v economy. První let docela šel, ale zpět nás vyhodili z hotelu, po obědě u bazénu neusnul a tak byl unavený a v éru řval dokud únavou neusnul.

Důležité tedy bude kam poletíte, v jaké třídě a jestli bude let plný, v kterou denní/noční dobu a ještě na náhodě.
Třeba jsem se bál zalehlých uší při přistání, ale tam problém nebyl.
Jak se blížila dovolená, tak jsem se ale bál už celé té akce. První syn v jeho věku - když chtěl jít doprava a já doleva, tak jsem ho zatáhnul za ruku a šel se mnou. Současné batole se v únoru nechtělo ani držet za ruku, když si zvolilo jiný směr, tak jsem ho chytil za ruku - on se hned snažil vykroutit, ale stále mířil svým směrem. Jsem samozřejmě silnější, ale on odmítal jít, tak bych ho mohl jen táhnout, takže to skončilo tím, že jsem ho vzal do náruče - s patřičným zvukovým doprovodem.
Občas pak pomáhalo nechat ho ujít dva metry jeho směrem - a pak ho ve vzduchu otočit o 180 stupňů a on se rozeběhl zase dopředu - tam, kam jsem chtěl já.

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od cocik »

Musim se priznat, ze me tenhle trip report inspiroval...

...takze od rana brouzdam po strankach Bose noise cancelling earphones :D


Lopata
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 60
Registrován: 05. 11. 2010, 11:06
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od Lopata »

cocik píše:Musim se priznat, ze me tenhle trip report inspiroval...

...takze od rana brouzdam po strankach Bose noise cancelling earphones :D

:-D no jo, ty jsi vlastne myslim v nejakem reportu psal, ze bys zrusil moznost vstupu infantu do businessu, ze jo?!

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od Ace2 »

já mám dokonce pocit, že někdo už má infanty v businessu z celkem pochopitelných důvodů zakázaný. Jinak asi by mě osobně dost dožralo kdybych letěl v businessu měl jsem tam děti. To bych si šel snad dobrovolně najít místo v economy.

Samozřejmě chápu, že děti jsou důležitý pro rozvoj společnosti atd... ale co si budeme říkat řvoucí, běhající a jinak nudu zabíjející děti jsou fakt v letadle zdrojem dost napjaté situace. Šup do Economy někam do zádu a řady kolem nich prodávat se slevou :D

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od cocik »

Lopata píše::-D no jo, ty jsi vlastne myslim v nejakem reportu psal, ze bys zrusil moznost vstupu infantu do businessu, ze jo?!


Ne ne ne, to je naprosto falesne tvrzeni a zasadni nepochopeni cele situace. Po predchozich zkusenostech bych na palube zakazal vsechny ostatni cestujici :D Jedinou vyjimku by mel flyingblue (pouze na economy v 777 Air France) a meir13 (pouze na economy v 747 Lufthansy se starym interierem) :D

loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 622
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od loupeznik »

Prngr píše:Ta dlouhá pauza na přestup při letu do Prahy není ideální. Proč nelétá EK do Prahy dvakrát denně?

Ono by i stačilo posunout průlet v PRG o nějakých 6 hodin dozadu a bylo by vystaráno.
Čte to tady někdo z EK? :idea:

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2204
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od pavelpmi »

cocik píše:Musim se priznat, ze me tenhle trip report inspiroval...

Už jsem si skoro říkal, cocik snad chce do toho prasknout :o, a ono zatím
cocik píše:...takze od rana brouzdam po strankach Bose noise cancelling earphones :D

:lol:

Prngr: díky moc za report!!! Aspoň jednu fotkuuu... :D

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od romul »

Prngr píše: Manželka dostala přídavný pás pro infanta a samozřejmě ho hned začala poutat. A samozřejmě se hned ozval naštvaný řev. Protože jsme ještě ani nepojížděli, tak jsem ženě říkal, ať ho odpoutá, ale můj pokyn jí musela schválit ještě letuška.


Cestování s dětmi, to je zážitek. Já když letěl do DBX s TVS s celou rodinou, i roční dcerou, tak se jí připoutání samozřejmě taky nelíbilo. Navíc připoutaná nemohla ležet a spát. Manželka se ptala letušky jestli jí může odpoutat. Odpověď byla drsná: Chcete jí snad zabít? Musím říct, že víc jsme nediskutovali a dcera byla připoutaná skoro celý let kromě přebalování na wc. Tuhle větu bych doporučil používat např. policajtům co vysvětlují řidičům že by se měli poutat.

Některé maminy své mimino při startu nebo přistání kojí, dítě je pak klidnější. Já dávám (už starším) dětem cucat bonbony, líp snášejí změny tlaku. Když jsme letěli z DXB zpět tak syn seděl u okénka, nadšeně pozoroval start a když jsme se odlepili z dráhy tak vykřikl: Letíme, čůrat. Dlouho se v letadle bál vlézt na wc (hluk), tak jsem vozil prázdnou plastovou lahev kdyby se mu zas chtělo v nevhodnou chvíli...

morph
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 79
Registrován: 27. 01. 2011, 15:47
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od morph »

pavelpmi píše:
cocik píše:Musim se priznat, ze me tenhle trip report inspiroval...

Už jsem si skoro říkal, cocik snad chce do toho prasknout :o, a ono zatím
cocik píše:...takze od rana brouzdam po strankach Bose noise cancelling earphones :D


Ono se to vylucuje? :wink:

Prngr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 208
Registrován: 31. 07. 2009, 11:55
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od Prngr »

Ace2 píše:já mám dokonce pocit, že někdo už má infanty v businessu z celkem pochopitelných důvodů zakázaný. Jinak asi by mě osobně dost dožralo kdybych letěl v businessu měl jsem tam děti. To bych si šel snad dobrovolně najít místo v economy.

Samozřejmě chápu, že děti jsou důležitý pro rozvoj společnosti atd... ale co si budeme říkat řvoucí, běhající a jinak nudu zabíjející děti jsou fakt v letadle zdrojem dost napjaté situace. Šup do Economy někam do zádu a řady kolem nich prodávat se slevou :D

1) Takže píšu si a do Popradu nepoletím :evil:
2) Vždyť jsem psal, že byl v zásadě hodný a řval jen při startu
3) Ten zákaz někde vypsali, ale do Firstu, Business je přeci jen "obyčejný"

Yirina
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Příspěvky: 740
Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
Pohlaví: žena
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od Yirina »

loupeznik píše:Čte to tady někdo z EK? :idea:


Ale jo, čte :twisted:

meir13
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 12. 2008, 16:38
Bydliště: On the way from Sharjah to Bacoor or other way around.
Stav: Offline

Re: S infantem v Businessu s EK

Příspěvek od meir13 »

cocik píše:Ne ne ne, to je naprosto falesne tvrzeni a zasadni nepochopeni cele situace. Po predchozich zkusenostech bych na palube zakazal vsechny ostatni cestujici :D Jedinou vyjimku by mel flyingblue (pouze na economy v 777 Air France) a meir13 (pouze na economy v 747 Lufthansy se starym interierem) :D


Dekuji za duveru, ale to bych snad radeji sel pesky.

Myslim, ze MH zakazalo deti do F.

Jinak ja mam v celku zkusenosti s detmi v letadle dost. Myslim tim svymi. Jako infanti chvilku rvali a pak klid. Pak pri pristani usi klasicky boli. Pak meli takove obdobi, kdy se jim nejlepe cestovalo kdyz usnuli na podlaze letadla. Melo to vyhodu, ze jsem mel jedno misto navic pro sebe( vek 3-5 let). Ted uz jsou vetsi tak hlavne, aby nesedeli u sebe, jinak se zacnou bit, vetsinou z nudy na mezikontinentalnich letech. Problem s nahlym curanim se jeste uplne neodstranil u mladsiho, tak je nekdy veselo. :D Par veci pro zasmani. Ten mladsi vzdy hleda Safety Instructions. Mrkne na to a rekne, tohle letadlo je v poradku ma skluzavky. V poradku doletime. Ale jednou jsme leteli z Prahy na nejaky pripoj po Evrope a zaslechl to nejaky starsi par. Rekl bych, ze leteli poprve. Meli jste videt tu paniku chlapika"Mamo, vidis nekde ty skluzavky, at koukam jak koukam tak z letadla nikde nevykukuji". A chtel vystoupit. Letuska ho pak jeste usmernovala asi 5 minut.


Odpovědět