Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan sucksss)

Sau
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 146
Registrován: 02. 02. 2009, 10:06
Stav: Offline

Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan sucksss)

Příspěvek od Sau »

Když sem tu v tématu o chystaných trip reportoch oznamoval, že napíšu jeden z cesty s Ryanem do Barcelony, přemýšlal sem jestli to vůbec bude třeba. Říkal sem si co asi tak budu moct z tohoto cestování k přečtení nabídnůt. No, jak sa ukázalo, obával sem sa zbytečně :)

Asi sem nebyl sám, koho v loňské ligové sezoně překvapily výkony Plzně. A opět sem letos v létě asi nebyl zdaleka jediný, kdo dával Plzni pramalé šance proklůznůt následně aj do ligy mistrů. Leč, k mojemu nemalému ale opravdu příjemnému překvapení sa tak stalo. A aby toho nebylo málo, při losu skupin sa, jak spousta z Vás samozřejmě ví, dostala do v podstatě skupiny snů. AC Milán a hlavně aktuální šampion ligy mistrů - FC Barcelona - byli ti opravdu praví sůpeři pro nás fanůšky fotbalu. Takže nebylo co řešit - jede sa na fotbal. Teda řešit co vlastně bylo. Kam. Do Prahy nebo do Barcelony ? Obrovský zájem diváků na zápasy tu v Česku ale rozhodl za nás - letíme do Barcelony. Tamnější kapacita stadionu Nou Camp, téměř 100 000 lidí, v podstatě zaručovala bezproblémové kůpení lístků (vyprodaný bývá snad enom duel s Realem Madrid) a tak sa taky nakonec stalo.Teď už zbývala enom maličkost - kůpit letenky. A samozřejmě co najlevněj. Tudíž nejaků nízkonákladovků. Po prozkůmání nabídky letišť tu v okolí to byla jasná volba - s Ryanem z Bratislavy přímo do Girony.

V tomto okamžiku ale započal "začátek konca, s**t happens, apokalypsa" či prostě a jednoduše, průser. Ale pěkně popořadě. Když sa dozvěděli známí kolem mně, že chcu jet do Barcelony na Plzeň, rozhodli sa že by chtěli jet taky. No problemo, říkám, čím víc nás bude, tím lepší akce z toho može byt. Nakonec sa počet ustálil na 4 luďoch - optimum jak pro cestu na letiště, ubytování na místě a aj dopravu vypučeným autem tam. Než sa ale stihlo šecko domluvit a získat definitivní sůhlas od všech, zdražil mezitím přímý let Ryanu z Bratislavy do Girony skoro o 100% na, pro nás v ten okamžik, už neakceptovatelnů částku. Takže nastalo nové hledání. Tentokrát už s přestupem. A ůspěšně. Jediné nad čím sem váhal byl poslední segment naší cesty - vybrat přílet do Brna (pro nás najbližší letiště, doba na přestup podle ma ideální 2 hodiny) a nebo do Bratislavy (druhé najbližší letiště tu od nás, ale čekačka skoro 6 hodin). Po váhání to vyhrálo Brno. Jak sa ukázalo časem, bohužel. Definitvní podoba cesty teda byla Brno - Bergamo - Girona a zpátky Girona - Stanstead - Brno. To vše za nejakých 1750 Kč na osobu.


BRQ-BGY

17.10.2011
FR4692
Boeing 737-800
EI-EMO
Obsazenost ca 70%


Na letiště do Tuřan sme dorazili s předstihem snad 2 hodiny. Bylo tak dost času na asi 80 sekundovů důkladnů prohlídku odletové haly, čehož sme využili šeci 4. Pak, po asi půl hodině čekání v odletové hale, začali bezpečnostně kontrolovat a my sme sa tak mohli sáhodlouze asi o 20 metrů přesunůt přímo k naší gate, kde sme seděním strávili zbytek času před nástupem do letadla. Letadlo dosedlo na plochu nějak před půl třetí odpoledňa. Pár minut na to začal nástup do letadla. V 14.50 nás už začali vytlačovat na plochu a ve 14.55, přestože odlet je podle letového řádu až v 15.05, sme sa odlepili ze země. Podle předpovědi počasí mělo byt jasno a tato předpověď sa nakonec taky vyplnila. Po vzletu z Brna sme si to zamířili jihozápadním směrem, západně od Vídně sme sa stočili víc nad Alpy a nad nima pokračovali v podstatě až do Bergama. Bohužel sme si ale vybrali tu horší, levů stranu v letadle, protože majestátné a zasněžené vrcholky Alp šli vidět spíš z pravé polviny sedaček. Neco málo hor k vidění zbylo ale aj na našu půlku letadla. Let probíhal klidně, po nejaké turbulenci či inčí srandě ani památky. V Bergamu sme přistáli v 16.05. V 16.15, 10 minut před plánovaným příletem sme si to už špacírovali chodníkem do nákupního centra, které sa nachází přímo naproti letiště, najít nejaký ten dlabanec.

Odlet z Brna.
Odlet z Brna.

Nové Mlýny.
Nové Mlýny.

Východ Vídně, uprostřed je vídeňské letiště Schwechat, nalevo od něj teče Dunaj a uplně vzadu je Bratislava.
Východ Vídně, uprostřed je vídeňské letiště Schwechat, nalevo od něj teče Dunaj a uplně vzadu je Bratislava.

Alpy.
Alpy.






BGY-GRO

17.10.2011
FR4275
Boeing 737-800
Obsazenost ca 95%


Díky dřívějšímu příletu z Brna sme měli v Bergamu na přestup přes 4 hodiny času. Ten sme strávili z větší části nákupem občerstvení v obchoďáku naproti letiště. První sme zkusili McDonald a jejich 1955 amburger. Ten byl ale nic moc a jelikož sme předpokládali příjezd na hotel někdy kolem půlnoci a tím pádem s mizivů šanců na nejaké rozumné najezení sa, nastalo druhé kolo jídla a v něm hrála hlavní roli šunka, sýr a čerstvé pečivo. To už bylo daleko lepší pošušňáníčko. Ke gatu sme sa (kolem automatu na zlaté cihly a mince) dopravili už nějak po sedmé hodině. První sme sa vyděsili snad 50 metrů dlůhé fronty směřující kamsi k naší přepážce, naštěstí sme si ale po asi 10 minutovém čekání v ní všimli že směřuje k přepážce vedlejší, kde měli odbavovat 2.5 hodiny zpožděný let Ryanu do Sevilly. S oddechem sme sa tedy přesunuli k volným sedačkám u našeho gatu a jali sa čekat příchodu pracovníků k přepážce naší. Ti dorazili a odbavovat začli ve 20.10 (5 minut po té, co měla byt už přepážka zavřená...). Následovalo asi 20-ti minutové stání v chodbě směřující na plochu a ve 20.45 sme sa konečně začali s letadlem hýbat z plochy pryč. S dvacetiminutovým zpožděním sme sa v 20.50 odlepili od plochy letiště v Bergamu a nabrali směr Barcelona-Girona. Let probíhal aj tentokrát naprosto klidně, opět bylo jasno, ale díky letu ve tmě toho k pozorování až tak moc nebylo. Snad enom chvílama, osvětlená Franzcůzská riviéra. Do Barcelony, či přesněj Girony sme přistáli, a nebo s nama spíš bylo o přiistávací dráhu praštěno přesně na čas, v 21.55. Následovalo převzetí auta v Goldcaru (taky super společnost...) a přesut do Lloret de Mar, kde sme měli pro nás objednané dva pokoje.

Bergamo v noci.
Bergamo v noci.

Občerstvení na linkách Ryanair.
Občerstvení na linkách Ryanair.


Nou Camp Prázdný.
Nou Camp Prázdný.

Nou Camp Plný ze 3/4.
Nou Camp Plný ze 3/4.



GRO-STN

20.10.2011
FR9803
Boeing 737-800
EI-DPP
Obsazenost ca 95%


Vážení přátelé, ano. Teď přijde zlatý hřeb večera. V reálu spíš dopoledňa a nebo uplně najpřesněj, celého výletu. Po víc jak dvůch dňoch strávených kůpáním v moři (18. října, v Evropě můj osobní rekord, voda měla težce přes 20 stupňů), potulováním sa po Barceloně a hlavně sledováním fotbalu nastal den odletu zpět do naší vlasti. Odlet sme měli naplánový na 10.35 ale na letiště sme dorazili už nějak po 8 hodině. Měli sme eště odevzdávat auto a netušil sem, jestli nenastanů nejaké problémy apd. Předání bylo nakonec v reálu dílem minuty a tak sme už nějak kolem půl deváté seděli v odletové hale. Před desátů hodinů sme sa přemístili k naší gate a zaujali polohu stojícího čekajícho. Naše letadlo přistálo v ca 10.15 a tak bylo jasné, že odlet na čas tentokrát nebude. Což díky času na přestup v Londýně 1h50min nebylo zrovna dvakrát povzbuzující, ale taky to nebylo nic, kvůli čemu by sa bylo potřeba (zatím) vzrušovat, času aj tak zbývalo dost. V 10.30 sme začali nastupovat do letadla a v 10.35 začalo divadlo, které sem doposavaď nezažil.

Šecko začalo naprosto nevinným standartním počítáním cestujících. Na tom samotném by nebylo nic špatného či divného, to ovšem enom v případě kdyby nebylo následovné počítáním druhým, třetím a čtvrtým. Dobré no, sranda, letušky neumí počítat. Páté, šesté, sedmé počítání... Počítat neumí ani vedůcí steward. Taky zajímavé zjištění. Osmé, deváté, desáté, jednácté počítání a k matematikářským analfabetom sa přidala aj ženská v oranžové reflexní vestě (nesmějte sa, netuším jak sa ta její pozice menuje - prostě člověk z letiště co je dycky těsně před odletem na palubě letadla). To už uběhla snad půl hodina a mně začali celkem solidně téct nervy z obav, že nestihnem let z Londýna do Brna. Dvanácté, třinácté čtrnácté... někde tu sem ty počítání přestal počítat já, nicméně to mně nezabránilo zjistit že počítat neumí ani šéf té ženské v oranžové reflexní vestě, který byl mezitím přivolaný na palubu našeho letadla. Pořád nebyli s naším množstvím spokojení. Mezi jednotlivýma počítáníma byly vyvolávány náhodně jména (asi) cestujících, na ně ale nikdy nikdo nezareagoval. Aspoň sem si toho teda já nevšiml. Pak nastala nekonečnááááá pauza kdy si neustále nekam volali vysílačkama ale jediným vyústěním tohoto bylo že přišly další dvě jakési postavy v reflexních vestách. Asi sa pobavit nad tím divadlem, co tam na té ploše jejich kolegové vyváďali. To už byla pryč víc jak hodina od plánovaného odletu a my sme pořád eště byli na ploše v Gironě. Nakonec sa mězi nama objevil pilot. Netuším jestli už mu ruply nervy a došel tam mezi nás sám od sebe, nebo jestli ho mezi sebe s předpokladem že by tento už do těch 200 napočítat umět mohl, zavolal někdo ze stewardů, ale výsledek toho byl ten že pilot prošel (nebo spíš prošla, byla to ženská) tam a zpět mezi lidma, obůma směrama počítal a... HURÁ ! Šecko bylo najednů v najlepším pořádku ! Po skoro hodině a půl a možná tak po 50-ti počítáních bylo najednů šecko OK ! CO TO JE ZA DEMENTY, KTEŘ NEUMIJÁ SPOČÍTAT LIDI V LETADLE ?!?!? Marně sem sa po celý let snažil přijít na to ze kterého stromu v které buši je mohli setřepat, či ze které jeskyně z kterých hor vylezli, nevím, netuším... Ale toto bylo neco naprosto neskutečného. Netuším kdo přesně za to mohl, ani co přesně jim neštimovalo, ale kdybych to nezažil na vlastní kožu, neuvěřím tomu. Absurdné...

Díky odletu zpožděném o hodinu a půl sa realizace přestupu na Stansteadu dostala spíš do říše snů a fantazie, nicméně byli sme odhodlaní sa o to pokusit. Na plochu sme přistáli v ca 12.55, z letadla nás, tentokrát doslova, vypustili v 13.05 a pak následoval co najrychlejší možný přesun k gatu s nápisem Brno. Nebudu Vás napínat - nestihli sme to. Ke gatu dorazili najrychlejší z nás po 20 minutách, v 13.25. To prý eště letadlo bylo u stojánku, u přepážky stála ženská ale dovnitř je už nepustila. Já sem přiběhl pár minut po nich a už sem enom viděl jak letadlo odtlačujů k odletu. To šecko bylo eště před plánovaným odletem, který byl v 13.35. Holt, smůla. Eště v letadle sme sa ptali stewarda, jestli by nebylo možné o nás dat echo tomu letadlu letícímu do Brna, že přijdem těsně před odletem, aby gate nezavírali (bylo nás celkem přes 20 lidí, kteří měli letět tím letadlem do Brna). Slůbil že jo, ale pak to uslyšel druhý steward a ten to rezolutně zamítl že v žádném případě. Nekecal.

Co teď... Dali sme sa hledat nějaký další let, směr ČR (či neco poblíž). Samozřejmě šecko "nečekaně" za víc či míň neakceptovatelné sázky. Nakonec sa nám ale podařil najít let s Wizzair, za v průměru pro 6 lidí (u gatu sme sa dali dohromady s dalšíma dvůma čechama, kterým to taky uletělo a táhli sme to pak spolu až do šťastného návratu do Brna), 75 liber na osobu. Což byla vcelku akceptovatelná částka (ostatní letenky byly aj za 260 liber apd. cifry). Nevýhoda byla že byl ale až ve druhý den v 15.30, navíc ne ze Stansteadu ale z Lutonu. Takže k tomu bylo potřeba připočítat eště přesun na ten Luton (National Express, lehce přes 13 Liber) a jelikož sa nám po celém dni opravdu nechtělo nocovat na letišti, když odlet byl navíc až v 15.30, tak eště ubytko (Hotel v Lutonu, 105 liber pro nás 6) a neco na jídlo a pití + dopravu k hotelu a od hotelu na letiště. Jelikož sa nám nikde nepodařilo najít free wi-fi, museli sme použit PC, které sa na letišti nacházali. Pro představu - 20 minut internetu za 1 Libru či 2 Eura. Nechali sme tam celkem snad 3 stovky. V to ale nepočítám další skvělů nabídku letiště Stanstead - a to tisk boarding passu (či čehokoliv inčího z PC v mailu atd.). Cena za vytištění stránky je 1 Libra. Minimum stránek k vytištění, resp. zaplacení sů 3. Tj. tisk vyjde na minimálně 3 libry a za to dostanete 1 až 3 stránky. To ovšem pokud nemáte enom samé dvůlibrovky, jak my. Tj už 4 Libry. Za jednu stránku. Ty nevyužité 3 libry samozřejmě ovšem pro další tisk už použit nejdů. Nebo sme teda aspoň nedošli na to jak by jít měli. Takže tisk jedné stránky (enom jedné, na víc už sem opravdu neměl nervy) nás vyšel na ca 120 kč. Suma sumárum, ta malá násobilka nás každého přišla na ca 4 tis Kč navíc. Vzhledem k celkové ceně za výlet na osobu 3.8 Tis kč, skvělé... Popravdě, když sem dorazil k gatu a zjistil že nám to uletělo, sem sa obával že budem sakra rádi když sa dom dostanem pod 5 tisíc na osobu, ale aj tak ma to teda naštvalo pořádně a rozdýchávám to doteď.


Odlétající Ryanair v Gironě.
Odlétající Ryanair v Gironě.

2x Ryanair v Gironě.
2x Ryanair v Gironě.

Ryanair v Gironě 2.
Ryanair v Gironě 2.

Ryanair v Gironě.
Ryanair v Gironě.

Pyreneje.
Pyreneje.

Pyreneje 2.
Pyreneje 2.

Anglické pobřeží.
Anglické pobřeží.

Londýn.
Londýn.

Letiště Stanstead.
Letiště Stanstead.

Náš počítací Ryanair.
Náš počítací Ryanair.

Náš počítací Ryanair 2.
Náš počítací Ryanair 2.



LTN-BRQ

21.10.2011
Airbus A320-232
HA-LWK
Obsazenost ca 90%



Noc ze čtvrtka na pátek sme strávili v hotelu King William v okrajové čtvrti Lutonu. Hotel dost nic moc, ale nic levnějšího sa nám v té rychlosti na netu najít nepodařilo. Na jednu noc, obzvlášť v naší situaci to bylo ale jako spat pomáli v Hiltonu :) V 11.00 sme sa museli "odčekautovat" a tak sem sa rozhodli přesunůt rovnů na letiště. Tam sem dorazili nějak před půl dvanácté. Dali sme si na oběd "Double Whooper Go Super Meal" u Burger Kinga pro 5 lidí za, v přepočtu, skoro 12 českých stokorun a následně sme sa přes bezpečnostní kontrolu odebrali čekat na přidělení gatu. To nastalo v ca 14.50. V 15.30 už sme všeci seděli na svojich místoch a v 15.40 sa odlepili ze země. Aj tento let, tak jak šecky ostatní předtím, proběhl v naprostém klidu a pohodě. Nepamatuju že bych prožil někdy takto klidné lety, bez sebemenších turbulencí čí jakýchkoliv dalších problémů. Aspoň neco pozitivního teda :)


Chudáci, mosí letět čímsi malým...
Chudáci, mosí letět čímsi malým...

Náš Wizzair.
Náš Wizzair.

Náš Wizzair 2.
Náš Wizzair 2.

Izraelci.
Izraelci.

Náš hotel v Lutonu. Recenze na tripadvisoru doporučuju radši nečíst :)
Náš hotel v Lutonu. Recenze na tripadvisoru doporučuju radši nečíst :)



A co dodat na závěr ? Byl to můj první a zároveň taky pravděpodobně poslední výlet s Ryanairem. Nemožu nenapsat, že z jejich strany bylo vše v pořádku, podle předpisů. Myslím tím co sa týče toho uletěného letadla. Ano, měli sme byt u gatu v 13.05 a ne 13.25, Ano, jednalo sa o dva samostatné segmenty a Ryanair samozřejmě nijak negarantuje přestup z jednoho jejich letu ne jejich let druhý. Ano, byla to naša chyba že sem si sestavili cestu s enom dvůhodinovů dobů na přestup. Enom si říkám, že by taky neuškodilo trochu toho lidského přístupu ze strany Ryanairu, ikdyž to není jejich povinnost. Toto je přeca nic nestojí.


PS : Omluva za fotky, s těma z letadla sem zkůšal neco udělat ve photoshopu, ale je to hrůza, no...
Naposledy upravil(a) Sau dne 23. 10. 2011, 09:54, celkem upraveno 1 x.


Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3038
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od Night fly »

Fajne :thumbup: Aneb jak i z "obycejneho" vyletu s Ryanem muze byt ctenarsky vdecna story :mrgreen:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od flyingblue »

Sau píše:A co dodat na závěr ? Byl to můj první a zároveň taky pravděpodobně poslední výlet s Ryanairem. Nemožu nenapsat, že z jejich strany bylo vše v pořádku, podle předpisů. Myslím tím co sa týče toho uletěného letadla. Ano, měli sme byt u gatu v 13.05 a ne 13.25, Ano, jednalo sa o dva samostatné segmenty a Ryanair samozřejmě nijak negarantuje přestup z jednoho jejich letu ne jejich let druhý. Ano, byla to naša chyba že sem si sestavili cestu s enom dvůhodinovů dobů na přestup. Enom si říkám, že by taky neuškodilo trochu toho lidského přístupu ze strany Ryanairu, ikdyž to není jejich povinnost. Toto je přeca nic nestojí.


Nuž ogaři, šak teď víte, že občas nejste dost bohatí, abyte mohli kupovat levné věci.

Sau
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 146
Registrován: 02. 02. 2009, 10:06
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od Sau »

Jo, tak nejak. Ikdyž spíš tu šlo možná víc o pohodlnost. Ten druhý let, nad kterým sem váhal do té Bratislavy stál stejně, enom by sa holt nečekalo 2 ale 6 hodin. Kdybych vybral ten, byly by šecko OK a peněz by to stálo stejně.

V lednu '12 přiletím na LHR v 7.25 a musím sa pak nějak dostat dom. Nic s odletem z Londýna dřív jak v 16.00 si vyhledávat tentokrát pro jistotu ani nebudu :)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od flyingblue »

Sau píše:Jo, tak nejak. Ikdyž spíš tu šlo možná víc o pohodlnost. Ten druhý let, nad kterým sem váhal do té Bratislavy stál stejně, enom by sa holt nečekalo 2 ale 6 hodin. Kdybych vybral ten, byly by šecko OK a peněz by to stálo stejně.

V lednu '12 přiletím na LHR v 7.25 a musím sa pak nějak dostat dom. Nic s odletem z Londýna dřív jak v 16.00 si vyhledávat tentokrát pro jistotu ani nebudu :)


Nebo koupit DVE levny letenky, jednu na drivejsi let a jednu na pozdejsi.


charlie2025
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 168
Registrován: 08. 05. 2010, 21:04
Oblíbené typy letadel: A330, B777
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od charlie2025 »

Zamrzí no, ale stane se.. každopádně s tím počítáním, nevíš co přesně jim nesedělo nebo proč to pořád přepočítávali, rozhodně to asi nebylo tím, že neumí počítat.

Sau
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 146
Registrován: 02. 02. 2009, 10:06
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od Sau »

flyingblue : Jo, a nebo. Uvidím, to má eště zatím čas to řešit, časem sa rozhodnu.

charlie2025 : To právě nevím a celkem by ma to aj zajímalo... Když to ale najednů bylo po příchodu pilota OK, tak fakt nevím, no.

jonapet
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 335
Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
Oblíbené typy letadel: ATR 42
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od jonapet »

Díky za čtivý trip report. Tohle nebezpečí už patří k cestování low-costy. Nízká cena je vykoupena pohodlím nebo riskem větších nákladů...

Snad budeš mít příště větší kliku! :D

morph
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 79
Registrován: 27. 01. 2011, 15:47
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od morph »

By mozna byl zajimavy vylet - Praha - Shanghai nizkonakladovkama, co nejvic co nejkratsich segmentu. Cociku, muzeme se tesit na TR? :D :twisted:

Zulu Charlie
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 242
Registrován: 19. 02. 2008, 19:13
Bydliště: letadla do OSR mi občas létají nad hlavou
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od Zulu Charlie »

Super report, držím palce, aby příště vše vyšlo.

Přiznám se, že z něčeho podobného popř. ze zrušení letu mám vždycky u FR/W6 strach. To, že vystaví na web možnost přebookování mi v té chvíli houby pomůže.

I když zatím mne nejvíc vypekl K2 :shock:

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od cocik »

Ocenuju fotku obcerstveni. Tentokrat by nemusel vrcet ani flyingblue, pac tam nikde nevidim zadnej igelit :D

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od flyingblue »

cocik píše:Ocenuju fotku obcerstveni. Tentokrat by nemusel vrcet ani flyingblue, pac tam nikde nevidim zadnej igelit :D


Fotka obcerstveni je dokonala, zvlaste kompozice zaslouzi vyzvednout.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od dider »

:mrgreen: bez peněz do světa s FR nelez!

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2204
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od pavelpmi »

yellow píše:Jenom tě ještě poprosím a říkal jsem ti to už i na akcniletenky.com, vím že chceš v textu působit, že jsi děsně "svůj", ale fakt se to blbě čte, dík :wink:

Ty jsi zase děsně monotematický. :wink: On takový je. A myslím, že mnoha lidem se to líbilo, mně určitě. :clap: Špatně se mi to teda rozhodně nečetlo.

Jinak jasně, člověk musí počítat s nepříjemnostmi a mít nějaký záložní plán, a asi bych si dal na STN taky víc na přestup (když jsem chtěl z Amsterdamu do Brna, tak jsem si dal na přestup v Londýně dva dny :D), na druhou stranu je fakt, že většinou FR lítá přesně nebo v předstihu.

Každopádně jsem rád, že jsem neseděl v tom počítacím letadle, to musel být nápor na nervy. Uf!

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2130
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Do Barcelony na jednu Plzeň (s**t Happens aneb Ryan suck

Příspěvek od persona »

"Lidský přístup" není Ryan (v rámci pravidel - a ta porušena nebyla) povinen uplatňovat, protože toto by jej něco stálo a to FR nechce. Můžeme proti tomu protestovat, ale to je tak vše.

Podoba jazyka mě hned zarazila. Nejdřív jsem si říkal, že jde o slovenského autora, kterému tu a tam ujede nějaké slůvko, ale tuto domněnku zase vyvrací "chcu". Každopádně to tahá za oči; dílčí diskusi k této problematice jsem však na akcnichletenkach nečet, ale věřím, že Yellow ví, o čem mluví.


Odpovědět