Good Old Days: Lufthansa C/F na Floridu a zpět, 2. část
Good Old Days: Lufthansa C/F na Floridu a zpět, 2. část
pokračování 4. dne
Tampa, SpringHill Suites Tampa Brandon
5. den
Ronald Reagan Turnpike, na dálnici se dá odbočit i vlevo. Cesta z Tampy přes Ocalu na večeři do Miami
Lake Okeechobee
Versailles restaurant. Pravděpodobně nejlepší, ale rozhodně nejznámější kubánská restaurace na Floridě.
6.den
Condominium na A-1A, Miami Beach, cestou na sever do Orlanda
7.den
Winter Park, Albín Polášek Museum (ano, ten co vysochal mj. Radegasta). http://www.polasek.org
Winter Park, Palm Cemetery
Winter Park, Amtrak station, Silver Star train
8.den
Kennedy Space Center, observation point. Dnes nic nepoletí
Kennedy Space Center, Vehicle Assembly Building
Kennedy Space Center, Alligator mississippiensis. K.S.C. je mimo jiné i přírodní rezervace
Kennedy Space Center, LC-39A s STS-131 Discovery
Kennedy Space Center, LC-39B. Ty stožáry jsou bleskosvody. Taky jsem se konečně dozvěděl, proč při startu teče kolem trysek tolik vody, když to nemá co chladit: voda snižuje hluk, prý až o 30 dB
Kennedy Space Center, Apollo/Saturn V Center. Simulace prvního startu Saturnu V je naprostá paráda za 5*
Kennedy Space Center, Apollo/Saturn V Center. "česká" stopa na Měsíci
Kennedy Space Center, Apollo/Saturn V Center. Man on the Moon
Kennedy Space Center, ISS Center. Zde se montovaly součásti ISS
26.3. MCO-FRA, LH 465, 21:45-11:40, seat 1K, Airbus 340-642 "Bremerhaven"
Orlando International Airport je velmi příjemné letiště. Utahaný jako pes po celém dni na K.S.C. jsem se již nemohl dočkat jídla a pití a hlavně že si lehnu a probudím se někde nad Evropou. Vše má ale svůj řád. Check-in v F není co vytknout, security bez speciálních řad pro F/C byl i tak rychlý, potom vláček k Airside 4, který jsem si prošel a poté do lounge. Všechny společnosti létající z A4 (LH, BA, VS, JJ) využívají Delta Air Lines Sky Club. Ten je klasická amerika: velký, příjemný, pitný ale hladový. Těch pár sušenek můj žaludek neuspokojilo, ale osobně jsem bohužel ani víc nečekal. Po necelé hodině čekání přišla dáma a odvedla nás F pax k letadlu. Po uvítání na palubě byl nabídnut welcome drink. Alkohol v letadle piji jen vyjímečně, tady jsem se však nechal zlákat, Laurent-Perrier Brut Millésimé 2000 sice žádný Cristal nebyl, ale pít se dal. A bylo rozhodnuto. Vypil jsem ho dost, po jídle se nad Bermudskými ostrovy převlékl do pohodlného pyžama, sklopil sedačku na postel a udělal bum...a probudil se kousek za Paříži. Na snídani jsem při vědomí toho, co mne čeká ve FRA neměl ani pomyšlení, takže o tuto část servisu jsem se ochudil. Dal jsem si jen čaj a přistávalo se ve Frankfurtu. Shrnuto: First class určitě ano, rozdíl oproti businessu je obrovský. Něco jiného je cena, navýšení proti nejlevnějšímu Z tarifu je několikanásobné. Každopádně se těším na nový F produkt, kterým LH opatřuje celou flotilu.
Orlando International Airport, Terminal B atrium s hotelem Hyatt
MCO, nástupiště vlaku k Airside 4
AirTran Airways tady má bázi. Mj. není low cost jako low cost, tento má i business třídu. Dále byly k vidění 2 B757 DL a v jednom okamžiku 3(!) Virgin Atlantic - 2 B744 a jedna A-340-600
MCO, Airside 4 atrium
MCO, Delta Air Lines Sky Club
Oříšky a Laurent-Perrier Brut Millésimé 2000
A do 6 nohy...
Amuse bouche
Caviar with traditional garnishes
Parmesan crusted halibut, basil risotto, white wine beurre blanc
Breakfast
Toalety stejné jako v C, pouze totálně nablýskané + nezbytná LH F class růže
Seat 1K
9. den
Bremerhaven ve FRA. Počasí vypadá stejně odporně jako v Tampě, tady je ale o nějakých 20 °C chladněji
27.3. FRA-PRG, LH3262, 16:30-17:30, seat 2A, Boeing 737-330 "Xanten"
Z MCO vycházelo do PRG špatné spojení, což mi ale nevadilo. Původní myšlenka byla, že při dobrém počasí udělám výlet do města, při špatném vymyslím jiný program. Nakonec vyšla varianta bé, protože jsem mj. zjistil, že LH má otevřený příletový salónek a že s F letenkou mohu do F lounge i při návazném letu v C. Welcome Lounge samotná je v porovnání s Sky Club v MCO napohled obyčejný bufet, co se ale porovnat nedá je výběr jídla. Kdyby mne nečekal First Class Lounge, narval bych se už tady, dokonce mám pocit, že výběr byl větší než v průměrném Senator Lounge ve FRA nebo MUC. Po krátké procházce po letišti jsem uvažoval, který lounge zvolit, nakonec vyhrál ten u gate A26. Samotný let v F rozhodně špatný nebyl, to ani omylem, co mne ale dostalo víc byl ten salónek. A to už jsem z C zhýčkaný a zvyklý na ledacos. Shrnuto, tak dlouho jsem zatím v žádném lounge nebyl, nebyla potřeba ničeho než se nechat hýčkat hospitality by Lufthansa. Fakticky doporučuji. Poté již jen krátký skok do Prahy a návrat do reality.
FRA, Welcome Lounge
FRA, Welcome Lounge
FRA, LH First Class Lounge, první chod
FRA, LH First Class Lounge, druhý chod z mnoha dalších chodů
FRA, LH First Class Lounge bar
FRA, LH First Class Lounge, relax area
FRA, LH First Class Lounge, restaurant area
FRA, LH First Class Lounge, Cigar Lounge s malým barem a Bang & Olufsen hi-fi
FRA-PRG, podvečerní salát na posledním letu
Díky, že jste došli až sem
Starší trip reporty:
viewtopic.php?f=42&t=7291
viewtopic.php?f=42&t=6264
viewtopic.php?f=42&t=6263
viewtopic.php?f=42&t=5298
Tampa, SpringHill Suites Tampa Brandon
5. den
Ronald Reagan Turnpike, na dálnici se dá odbočit i vlevo. Cesta z Tampy přes Ocalu na večeři do Miami
Lake Okeechobee
Versailles restaurant. Pravděpodobně nejlepší, ale rozhodně nejznámější kubánská restaurace na Floridě.
6.den
Condominium na A-1A, Miami Beach, cestou na sever do Orlanda
7.den
Winter Park, Albín Polášek Museum (ano, ten co vysochal mj. Radegasta). http://www.polasek.org
Winter Park, Palm Cemetery
Winter Park, Amtrak station, Silver Star train
8.den
Kennedy Space Center, observation point. Dnes nic nepoletí
Kennedy Space Center, Vehicle Assembly Building
Kennedy Space Center, Alligator mississippiensis. K.S.C. je mimo jiné i přírodní rezervace
Kennedy Space Center, LC-39A s STS-131 Discovery
Kennedy Space Center, LC-39B. Ty stožáry jsou bleskosvody. Taky jsem se konečně dozvěděl, proč při startu teče kolem trysek tolik vody, když to nemá co chladit: voda snižuje hluk, prý až o 30 dB
Kennedy Space Center, Apollo/Saturn V Center. Simulace prvního startu Saturnu V je naprostá paráda za 5*
Kennedy Space Center, Apollo/Saturn V Center. "česká" stopa na Měsíci
Kennedy Space Center, Apollo/Saturn V Center. Man on the Moon
Kennedy Space Center, ISS Center. Zde se montovaly součásti ISS
26.3. MCO-FRA, LH 465, 21:45-11:40, seat 1K, Airbus 340-642 "Bremerhaven"
Orlando International Airport je velmi příjemné letiště. Utahaný jako pes po celém dni na K.S.C. jsem se již nemohl dočkat jídla a pití a hlavně že si lehnu a probudím se někde nad Evropou. Vše má ale svůj řád. Check-in v F není co vytknout, security bez speciálních řad pro F/C byl i tak rychlý, potom vláček k Airside 4, který jsem si prošel a poté do lounge. Všechny společnosti létající z A4 (LH, BA, VS, JJ) využívají Delta Air Lines Sky Club. Ten je klasická amerika: velký, příjemný, pitný ale hladový. Těch pár sušenek můj žaludek neuspokojilo, ale osobně jsem bohužel ani víc nečekal. Po necelé hodině čekání přišla dáma a odvedla nás F pax k letadlu. Po uvítání na palubě byl nabídnut welcome drink. Alkohol v letadle piji jen vyjímečně, tady jsem se však nechal zlákat, Laurent-Perrier Brut Millésimé 2000 sice žádný Cristal nebyl, ale pít se dal. A bylo rozhodnuto. Vypil jsem ho dost, po jídle se nad Bermudskými ostrovy převlékl do pohodlného pyžama, sklopil sedačku na postel a udělal bum...a probudil se kousek za Paříži. Na snídani jsem při vědomí toho, co mne čeká ve FRA neměl ani pomyšlení, takže o tuto část servisu jsem se ochudil. Dal jsem si jen čaj a přistávalo se ve Frankfurtu. Shrnuto: First class určitě ano, rozdíl oproti businessu je obrovský. Něco jiného je cena, navýšení proti nejlevnějšímu Z tarifu je několikanásobné. Každopádně se těším na nový F produkt, kterým LH opatřuje celou flotilu.
Orlando International Airport, Terminal B atrium s hotelem Hyatt
MCO, nástupiště vlaku k Airside 4
AirTran Airways tady má bázi. Mj. není low cost jako low cost, tento má i business třídu. Dále byly k vidění 2 B757 DL a v jednom okamžiku 3(!) Virgin Atlantic - 2 B744 a jedna A-340-600
MCO, Airside 4 atrium
MCO, Delta Air Lines Sky Club
Oříšky a Laurent-Perrier Brut Millésimé 2000
A do 6 nohy...
Amuse bouche
Caviar with traditional garnishes
Parmesan crusted halibut, basil risotto, white wine beurre blanc
Breakfast
Toalety stejné jako v C, pouze totálně nablýskané + nezbytná LH F class růže
Seat 1K
9. den
Bremerhaven ve FRA. Počasí vypadá stejně odporně jako v Tampě, tady je ale o nějakých 20 °C chladněji
27.3. FRA-PRG, LH3262, 16:30-17:30, seat 2A, Boeing 737-330 "Xanten"
Z MCO vycházelo do PRG špatné spojení, což mi ale nevadilo. Původní myšlenka byla, že při dobrém počasí udělám výlet do města, při špatném vymyslím jiný program. Nakonec vyšla varianta bé, protože jsem mj. zjistil, že LH má otevřený příletový salónek a že s F letenkou mohu do F lounge i při návazném letu v C. Welcome Lounge samotná je v porovnání s Sky Club v MCO napohled obyčejný bufet, co se ale porovnat nedá je výběr jídla. Kdyby mne nečekal First Class Lounge, narval bych se už tady, dokonce mám pocit, že výběr byl větší než v průměrném Senator Lounge ve FRA nebo MUC. Po krátké procházce po letišti jsem uvažoval, který lounge zvolit, nakonec vyhrál ten u gate A26. Samotný let v F rozhodně špatný nebyl, to ani omylem, co mne ale dostalo víc byl ten salónek. A to už jsem z C zhýčkaný a zvyklý na ledacos. Shrnuto, tak dlouho jsem zatím v žádném lounge nebyl, nebyla potřeba ničeho než se nechat hýčkat hospitality by Lufthansa. Fakticky doporučuji. Poté již jen krátký skok do Prahy a návrat do reality.
FRA, Welcome Lounge
FRA, Welcome Lounge
FRA, LH First Class Lounge, první chod
FRA, LH First Class Lounge, druhý chod z mnoha dalších chodů
FRA, LH First Class Lounge bar
FRA, LH First Class Lounge, relax area
FRA, LH First Class Lounge, restaurant area
FRA, LH First Class Lounge, Cigar Lounge s malým barem a Bang & Olufsen hi-fi
FRA-PRG, podvečerní salát na posledním letu
Díky, že jste došli až sem
Starší trip reporty:
viewtopic.php?f=42&t=7291
viewtopic.php?f=42&t=6264
viewtopic.php?f=42&t=6263
viewtopic.php?f=42&t=5298
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Good Old Days: Lufthansa C/F na Floridu a zpět, 2. část
Moc hezky TR, obe casti, vyborne fotky, ktere se me moc libily.
Re: Good Old Days: Lufthansa C/F na Floridu a zpět, 2. část
Like
Pekne fotecky, aj Norfolk, aj hokej, aj letecky den aj Kennedy Space Center by som si dal povedat.
Preco si vo FRA nesiel do FCT, ked si mal tolko casu pred odletom do Prahy?
Pekne fotecky, aj Norfolk, aj hokej, aj letecky den aj Kennedy Space Center by som si dal povedat.
Preco si vo FRA nesiel do FCT, ked si mal tolko casu pred odletom do Prahy?
Re: Good Old Days: Lufthansa C/F na Floridu a zpět, 2. část
whiskey píše:Like
Preco si vo FRA nesiel do FCT, ked si mal tolko casu pred odletom do Prahy?
Měl, ale víceméně jsem si házel eurem - a vyhrál ten na A. Takže FCT příště, asi na jaře Rozdíl je stejně jen v tom dovozu k letadlu, servis uvnitř je totožný. Z toho lounge na A je ale zase skvělý výhled na plochu a runway.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5901
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Good Old Days: Lufthansa C/F na Floridu a zpět, 2. část
Dokonalý report. Jak jsi upravoval fotky z letadla? Jsou skvělé. A kolik měl max.ohniskovou vzdálenost objektiv? Btw.měl jsi štěstí na trasu.
Ten odkaz na youtube nefunguje, otevírá to úplně něco jiného.
Ten odkaz na youtube nefunguje, otevírá to úplně něco jiného.
Re: Good Old Days: Lufthansa C/F na Floridu a zpět, 2. část
Globik píše:Dokonalý report. Jak jsi upravoval fotky z letadla? Jsou skvělé. A kolik měl max.ohniskovou vzdálenost objektiv? Btw.měl jsi štěstí na trasu.
Ten odkaz na youtube nefunguje, otevírá to úplně něco jiného.
Jo, štěstí na trasu a na počasí.
Foceno na tohle http://www.fotoaparat.cz/article/10568/1, tj. max. ohnisková vzdálenost 210 mm. Vše je děláno postupem: nafotit cca 10 snímků, potom vybrat 2-3, ty upravit Adobe Photoshop Elements 9 a z nich vybrat tu zdánlivě nejlepší. Úprava a výběr fotek pro tento TR zabraly rozhodně více času než jsem na těch 4 letech PRG-FRA-MIA//MCO-FRA-PRG strávil v letadle
A odkaz na C.C.R. je správně