Houstone, skoro žádný problém!
Houstone, skoro žádný problém!
Práce mě opět zanesla na pár dní do Amerikánie, tentokrát do srdce Texasu (když teda nepočítám Dallas), takže jsem měl možnost zjistit, jestli si BA vzaly nějaké ponaučení z mých předchozích trip reportů a zapracovaly na másle. Taky jsem letěl částečně nefukční 747, jak se brzy dozvíte.
Kliknutím na popisek fotky ji otevřete ve větším.
PRG-LHR | 15-Mar-12 | 21:30 CET-22:50 GMT | BA 863 | A320
A320 na Ruzyni.
Kůže vpředu i vzadu.
Hrst oříšků s klokánským vínem.
To růžové u sýra vypadá jako brzlík z Vetřelce, ale bylo to něco sladkého.
Máslo ucházející, dobře roztíratelné.
Jediný hotel na Heathrow v pěším dosahu (asi 10 minut).
Dvorana dokresluje neutěšenou atmosféru letištních hotelů.
Zajímavá kompozice.
A takhle se ze stropu tvořila.
LHR-IAH | 13-Mar-12 | 10:15 GMT-15:35 CDT | BA 195 | B744
Po noclehu následuje čekání v North Galleries, kam jsem si ale donesl snídani z itsu.
Zcela nepochopitelně neměli v salónku zelený čaj.
A tady už je naše letadlo. Poslední tři okénka nahoře na druhé straně jsou moje.
Sklenička sektu v sedadle 64A - jedno ze čtyřech nejlepších na UD.
Výběr vína.
Šampaňské a koktejly z něj.
Výběr jídla.
A pití.
Motory Rolls Royce pracovaly spolehlivě - ani jednomu nepřeskočil řetěz, neodešlo turbo ani se neucpal DPF.
Sklenička Médocu před obědem.
Předkrm - krabí koláček. Máslo je bohužel zmrzlé.
Moc dobrý dresing.
Anglické národní jídlo - CTM. Poněkud suchá, ale dobrá.
Mraky se pěkně řadí.
Skvělý dezertík - mango, černý rybíz a sýry.
Na spodní palubě je Club Kitchen, kam si člověk může odskočit na pití nebo kousek čokolády.
Ještě lehká svačinka před přistáním, spolu s cream tea.
Ke cream tea se máslo nepodává, takže vše je v naprostém pořádku.
Pár dní s kovboji
Hotel je zvenčí trochu bezútěšný.
Ani pohled z okna moc nepomáhá.
V centru Houstonu je obchod s exotickými potravinami - tohle jsem prostě nemohl nekoupit!
NASA Johnson Space Center.
Z bezpečnosti jsou tu doopravdy už docela zblblí.
Zamyšlený astronaut.
Vesmírná stanice.
Čumák raketoplánu.
A jeho motor.
Součástí je i návštěva řídícího střediska a rakety Saturn.
Bohužel jsem tam byl v sobotu, spolu s přibližně polovinou Ameriky, tak jsem se na to vykašlal.
Pěkné zpestření tramvajové tratě.
Další nákup exotických potravin.
Voda Knjaz Miloš, minerálka Boržomi, Westphalian Liverwurst, Marsala - nic z toho jsem tam zkrátka nemohl nechat!
Čísla na džusech označují počet plodů ovoce, ze kterého je šťáva vyrobena.
Ještě měli borůvkovou z 1749 borůvek a meruňkovou z 15 meruněk.
A tady jsme přímo v obchodě - tohle odněkud znám!
I tohle.
Čtyři touchdowny v jednom zápase!
Hospoda vyloženě zve dovnitř.
Lepší volbou je proto večeře v hotelu. Polívka je rajska - ze zelených rajčat.
Složení toho bláznivého salátu.
Mrakodrap hodný svého jména.
Další večeře. Máslo vynikající.
Steak propečený přesně dle přání. To jen u nás ho kdovíproč vždycky o stupeň přetáhnou.
Poslední večeře v Texasu - hovězí žebírka moc dobré. Kuřecí křidýlka taky - navíc i moc pálivé.
Máslo si drží vysoký standard.
IAH-LHR | 20-Mar-12 | 21:40 CDT-11:30 GMT | BA 196 | B744
Tady byl jediný malý problém během cesty (když nepočítám máslové lapsy). V OLCI jsem si zajistil své nejoblíbenější sedadlo 64K. Když jsem šel na letišti vyzvednout BP, bylo mi řečeno, že UD je unserviceable. Check-in agent podrobnosti nevěděl. Dostal jsem tedy BP na 18A nebo tak nějak. Zde se ukázala důležitost toho mít v hlavě plánky Seatexpertu a hned jsem požádal o změnu na 20K - naštěstí bylo ještě volné. Load factor v C měli nízký, takže se dolů vešel i celý UD, nikoho nemuseli downgradovat nebo překnihovávat.
Na palubě jsem se opět ptal, co je příčinou: pokazil se výtah. Poprvé v životě jsem tedy letěl v 747 dole (i když v C) a musím potvrdit platnost poučky při výběru C sedadel v 747 - nejprve jakékoli sedadlo na UD (pro mě tedy v pořadí 64K, 64A, 62A, 62K), potom 20A (v případě Hi-J), 14AK, a pak zbytek.
Salónek na Bushově letišti.
Bulík už čeká.
Kdo pozná, jakého zvěrstva se dopustili tvůrci boardingové cedule?
Club World na lower decku.
Noční Houston.
Rajče vyložené nedobré. Aspoň salát ušel. Máslo není - byl to opět margarín.
Nevím, co s tím dělali, ale tohle jsem vrátil skoro celé.
Dezert to zachránil.
Snídaně je pravidelně nejslabším místem cateringu BA v C.
Pak ještě nabízeli slaninový rohlík, na ten jsem ale neměl chuť.
Jak je správně poznamenáno na Seatexpertu, 20AK mají obstructed window view.
LHR-PRG | 21-Mar-12 | 14:35 GMT-17:35 CET| BA 856 | A320
Elegantní severský zadeček.
Poslední pokrm. Pokus o cream tea - o scone jsem si musel říct.
Koncem května mě zase BA čekají, tak uvidíme...
Kliknutím na popisek fotky ji otevřete ve větším.
PRG-LHR | 15-Mar-12 | 21:30 CET-22:50 GMT | BA 863 | A320
A320 na Ruzyni.
Kůže vpředu i vzadu.
Hrst oříšků s klokánským vínem.
To růžové u sýra vypadá jako brzlík z Vetřelce, ale bylo to něco sladkého.
Máslo ucházející, dobře roztíratelné.
Jediný hotel na Heathrow v pěším dosahu (asi 10 minut).
Dvorana dokresluje neutěšenou atmosféru letištních hotelů.
Zajímavá kompozice.
A takhle se ze stropu tvořila.
LHR-IAH | 13-Mar-12 | 10:15 GMT-15:35 CDT | BA 195 | B744
Po noclehu následuje čekání v North Galleries, kam jsem si ale donesl snídani z itsu.
Zcela nepochopitelně neměli v salónku zelený čaj.
A tady už je naše letadlo. Poslední tři okénka nahoře na druhé straně jsou moje.
Sklenička sektu v sedadle 64A - jedno ze čtyřech nejlepších na UD.
Výběr vína.
Šampaňské a koktejly z něj.
Výběr jídla.
A pití.
Motory Rolls Royce pracovaly spolehlivě - ani jednomu nepřeskočil řetěz, neodešlo turbo ani se neucpal DPF.
Sklenička Médocu před obědem.
Předkrm - krabí koláček. Máslo je bohužel zmrzlé.
Moc dobrý dresing.
Anglické národní jídlo - CTM. Poněkud suchá, ale dobrá.
Mraky se pěkně řadí.
Skvělý dezertík - mango, černý rybíz a sýry.
Na spodní palubě je Club Kitchen, kam si člověk může odskočit na pití nebo kousek čokolády.
Ještě lehká svačinka před přistáním, spolu s cream tea.
Ke cream tea se máslo nepodává, takže vše je v naprostém pořádku.
Pár dní s kovboji
Hotel je zvenčí trochu bezútěšný.
Ani pohled z okna moc nepomáhá.
V centru Houstonu je obchod s exotickými potravinami - tohle jsem prostě nemohl nekoupit!
NASA Johnson Space Center.
Z bezpečnosti jsou tu doopravdy už docela zblblí.
Zamyšlený astronaut.
Vesmírná stanice.
Čumák raketoplánu.
A jeho motor.
Součástí je i návštěva řídícího střediska a rakety Saturn.
Bohužel jsem tam byl v sobotu, spolu s přibližně polovinou Ameriky, tak jsem se na to vykašlal.
Pěkné zpestření tramvajové tratě.
Další nákup exotických potravin.
Voda Knjaz Miloš, minerálka Boržomi, Westphalian Liverwurst, Marsala - nic z toho jsem tam zkrátka nemohl nechat!
Čísla na džusech označují počet plodů ovoce, ze kterého je šťáva vyrobena.
Ještě měli borůvkovou z 1749 borůvek a meruňkovou z 15 meruněk.
A tady jsme přímo v obchodě - tohle odněkud znám!
I tohle.
Čtyři touchdowny v jednom zápase!
Hospoda vyloženě zve dovnitř.
Lepší volbou je proto večeře v hotelu. Polívka je rajska - ze zelených rajčat.
Složení toho bláznivého salátu.
Mrakodrap hodný svého jména.
Další večeře. Máslo vynikající.
Steak propečený přesně dle přání. To jen u nás ho kdovíproč vždycky o stupeň přetáhnou.
Poslední večeře v Texasu - hovězí žebírka moc dobré. Kuřecí křidýlka taky - navíc i moc pálivé.
Máslo si drží vysoký standard.
IAH-LHR | 20-Mar-12 | 21:40 CDT-11:30 GMT | BA 196 | B744
Tady byl jediný malý problém během cesty (když nepočítám máslové lapsy). V OLCI jsem si zajistil své nejoblíbenější sedadlo 64K. Když jsem šel na letišti vyzvednout BP, bylo mi řečeno, že UD je unserviceable. Check-in agent podrobnosti nevěděl. Dostal jsem tedy BP na 18A nebo tak nějak. Zde se ukázala důležitost toho mít v hlavě plánky Seatexpertu a hned jsem požádal o změnu na 20K - naštěstí bylo ještě volné. Load factor v C měli nízký, takže se dolů vešel i celý UD, nikoho nemuseli downgradovat nebo překnihovávat.
Na palubě jsem se opět ptal, co je příčinou: pokazil se výtah. Poprvé v životě jsem tedy letěl v 747 dole (i když v C) a musím potvrdit platnost poučky při výběru C sedadel v 747 - nejprve jakékoli sedadlo na UD (pro mě tedy v pořadí 64K, 64A, 62A, 62K), potom 20A (v případě Hi-J), 14AK, a pak zbytek.
Salónek na Bushově letišti.
Bulík už čeká.
Kdo pozná, jakého zvěrstva se dopustili tvůrci boardingové cedule?
Club World na lower decku.
Noční Houston.
Rajče vyložené nedobré. Aspoň salát ušel. Máslo není - byl to opět margarín.
Nevím, co s tím dělali, ale tohle jsem vrátil skoro celé.
Dezert to zachránil.
Snídaně je pravidelně nejslabším místem cateringu BA v C.
Pak ještě nabízeli slaninový rohlík, na ten jsem ale neměl chuť.
Jak je správně poznamenáno na Seatexpertu, 20AK mají obstructed window view.
LHR-PRG | 21-Mar-12 | 14:35 GMT-17:35 CET| BA 856 | A320
Elegantní severský zadeček.
Poslední pokrm. Pokus o cream tea - o scone jsem si musel říct.
Koncem května mě zase BA čekají, tak uvidíme...
Naposledy upravil(a) salamio dne 14. 05. 2012, 00:06, celkem upraveno 3 x.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Houstone, skoro žádný problém!
Dotaz: předpokládám, že PRG-LHR-PRG byl výběr ze dvou jídel (?)
díky
p.
díky
p.
Re: Houstone, skoro žádný problém!
Na outbound ano, na inbound ne.
Ještě mě napadá - jediné, co bych vytknul sedadlu 20K(A) je to, že od WT+ je CW kabina oddělená jen závěsem. Ale nijak zvlášť to nerušilo.
Ještě mě napadá - jediné, co bych vytknul sedadlu 20K(A) je to, že od WT+ je CW kabina oddělená jen závěsem. Ale nijak zvlášť to nerušilo.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Houstone, skoro žádný problém!
viz boardingová cedule: Speedbird je na opačné straně loga.
Re: Houstone, skoro žádný problém!
To by mi až tak nevadilo, ale je tam jeden skutečný typografický zločin (tohle už je nápověda).
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Houstone, skoro žádný problém!
nejsem typograf tak musí holt někdo jiný...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 354
- Registrován: 12. 11. 2006, 11:19
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Houstone, skoro žádný problém!
proste to lokalizovali do US English ))
Re: Houstone, skoro žádný problém!
honzeek1 píše:proste to lokalizovali do US English ))
Vždyť to je v UK English, no ne?
Ještě drobná chybička, poslední let je označen jako "LHR-IAH" (mělo být LHR-PRG předpokládám)
Jinak pěkné, ale ty snídaně tedy opravdu nevypadají nic moc.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Houstone, skoro žádný problém!
Já bych si myslel, že obojí "World Traveller" by mělo být stejně velké (široké).
Re: Houstone, skoro žádný problém!
Marr3wk píše:Ještě drobná chybička, poslední let je označen jako "LHR-IAH" (mělo být LHR-PRG předpokládám)
Pravda, opraveno.
pavelpmi píše:Já bych si myslel, že obojí "World Traveller" by mělo být stejně velké (široké).
To je přesně ono. Tohleto je zločin proti lidskosti
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 141
- Registrován: 29. 12. 2011, 09:22
- Oblíbené typy letadel: TU154 / B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Houstone, skoro žádný problém!
Parádní a inspirativní TR. Děkuji mnoho
Re: Houstone, skoro žádný problém!
Pekny food report! Jo, Borjomi, to jsem uz dlouho nevidel...
PS: nema autor nahodou novy auto? Viz jine forum.
PS: nema autor nahodou novy auto? Viz jine forum.
Re: Houstone, skoro žádný problém!
Má
A ty seš kterej?
A ty seš kterej?