Tak kde je ten problém? S ČSA v C do Kodaně a zpět
Tak kde je ten problém? S ČSA v C do Kodaně a zpět
S pátečním odpolednem se vynořila otázka: což tak vyplýtvat nějaké OKplus míle? V celé Evropě má být hezky, takže výběr bude složitý, jedinou podmínkou je návrat v pondělí do 11 hod. Výprodej bonusovek nabízí slušný výběr, první volba je Tel Aviv. Odlet o půnoci (takže neuvidím finále poháru BCN-BIO v 22, ach jo), návrat v pohodě. Rovnou volám do call centra: ano, místa jsou, rezervaci uděláme a podržíme do 20:30. Čas však rychle běží, než najdu slušný hotel je osm a za necelou hodinu je potřeba jet na letiště. Není šance. Další telefon, zrušení rezervace a prověření dalších destinací, BRU, CPH i HAM jsou OK. Něco rezervovat? Ne, děkuji, ozvu se. Není někde v Evropě nějaká akce? Ha, je, u Salise v La Ferté-Alais je letecký den. Opět call centre: jak to vypadá ráno na Paříž? Ano, je to za 45.000 mil, místa poslední 2, raději vám udělám rezervací pane. A do kdy to chcete potvrdit? žádný problém, jsme tady nonstop, zavolejte. Rychle na stránky půjčoven, další téměř hodina pryč a výsledek: na CDG není normální auto (automat). Paříž padá, kontroluji hotely v BRU a CPH, v pohodě. Preferovanější je ale Hamburg, další hodinu do fotbalu googlím ubytování...jenže není hotel. V celém HAM jsou volné celé 2 hotely a s cenou přes 300EUR za noc. Další 2 hodiny u fotbalu, vyhráli jsme, což tak na oslavy do BCN? Nejde to, návrat do Prahy je pozdě. V 0:55 finální rozhodnutí: BRU, CPH nebo nikam? Vyhrává Kodaň a Malmo. Něco po jedné volám naposledy do ČSA, ruším CDG, rezervuji CPH a kartou platím taxy. Vše je za pár minut hotovo, letenku pošlou v noci, ale rezervaci mám na mailu ihned. Hotel mám za 2 minuty, ještě objednat taxi, naházet hadry do báglu, nastavit budík na 5:05 a mohu jít spát. Je 2:03.
PRG-CPH, 26MAY, OK504 7:15-8:35 v Z, A320-214 OK-GEB
Probuzení nebylo tak hrozné, rychle kontroluji letenky na mailu a taxi už čeká (b.t.w. 3xA za 14.90 Kč/km je vysoce rozumná cena). Odbavení na letišti okamžité, v 1A,C jsem věřil a taky dostal. U eco byla překvapivě fronta tak na 20 minut. Security bez problému, Crystal Lounge poloprázdný. Čaj, noviny, na majonézový chlebíček v 6:30 fakt nemám chuť. Prioritní boarding a vítá nás velmi vřelá posádka. Od prvního okamžiku nemohu říct ani půl slova. Fantastický, ale nevtíravý servis, velmi dobré jídlo, co deset minut se někdo stará, jestli je vše v pořádku. Nedá mi to a v půli cesty ptám se, proč nejde Airshow, když jsou monitory vysunuté. No, přiznám se, čekal jsem odpověď ve stylu ostravského "bo p...". Letuška se však usmála a odpověděla, že tohle je OK-GEB a právě starší GEA a GEB tento systém nemají. Tak, člověk se stále učí. Let byl super, počasí nejlepší možné. Po startu z RWY30 mírně točíme na Ústí, míjíme Dresden a Berlin, v Kodani je to bez fronty, zatáčka kousek za mostem a jako první sedáme na RWY 22L. Dělám pár fotek, ještě jednou za vše děkuji posádce a jako jeden z posledních vystupuji. Chvíli se ještě flákáme po terminálu, když vyjdeme k pásům, bagáž už čeká.
snídaně PRG-CPH
business class 1A,C
OK-GEB v CPH
Do města vlakem, v hotelu ale tak ráno není volno, vyrážíme tedy na dopolední okruh. Byl jsem zde asi před 5 roky, zběžně tak vím co a jak. Po ubytování (hezký výhled) vyrážíme na další, odpoledně-podvečerní okruh. Dorazíme až na konec Langelinie Pier, kotví tam jedna AIDA a zrovna se chystá vyplout, což si nemůžeme nechat ujít. Entertainment na 1*. Podle Googlu našlapáno 21 km.
Marriott Copenhagen
pokoj tamtéž
Christiansborg Palace
věž Rundetarn
Trinitatis Kirke
Vor Frelsers Kirke
varhany z roku 1698 tamtéž
Vor Frelsers Kirke
taky Kodaň, u metra Christianshavn (čti Anděl)
Nyhavn
Nyhavn
Nyhavn
Opera, Henning Larsen Architects
Amaliehaven, skulptura, Arnaldo Pomodoro
budova Energistyrelsen, Eva Koppel KKET
nábřeží Nordre Toldbod, lampa z roku 1892
Malá mořská víla, Edvard Eriksen
AIDAblu
AIDAblu, délka 252 m
molo Langeliniekajen
Langeliniekajen
obytný dům The Lighthouse, Lundgaard & Tranberg Arkitekter
pevnost Kastellet
Kastellet
St. Alban's Church
Larsens Plads, zde sídlí Maersk, Henning Larsen Architects
Amalienborg, zde bydlí královna
dům na Toldbodgade 13, BBP Arkitekter AS
Radnice
V neděli ráno vyrážíme vlakem přes Øresund Bridge do Malmö. Centrum je zde malé, nejvíce času trávíme u moře v Västra Hamnen. Zpáteční cestu přerušujeme na CPH s vidinou nějakého spoteření. Stránku s údaji kam a jak jsem si ale v tom pátečním chaosu nevytisknul, trasu si pamatuji jen zběžně a že tam je nějaká restaurace. Naštěstí data do telefonu tečou a místo tak není problém najít. Je to zde: http://goo.gl/maps/J0nn, normálně jsou tady vidět pojíždějicí a startující stroje z RWY 22R. To, co po 3-kilometrové procházce vidíme, nás moc netěší. Pojížděčka A se opravuje a všechny starty a přistání jsou na 22L. Je to lepší než drátem do oka, ale Hatton Cross nebo Renaissance Hotel na LHR to není. Nohy si užily 17 km.
Malmö Centralstation
radnice v Malmö
dům na Larochegatan 4
Lilla Torg (Malé náměstí)
domy na Jöns Filsgatan 20-24
čtvrť Västra Hamnen
Västra Hamnen, labutí rodinka
Västra Hamnen, hausbóty
Västra Hamnen, Daniaparken
Västra Hamnen
Turning Torso, Santiago Calatrava
Turning Torso
molo Västra Dockan
oprava taxiway A, v pozadí uzeměné ATR a B737 Cimber Sterling
Terminál 1 pro domácí lety
večerní pohled z hotelu k parku Tivoli
CPH-PRG, 28MAY, OK505 9:-10:40 v Z, A319-112 OK-PET
ČSA se v CPH odbavují v Terminálu 2, security je společná na T3 se všemi ostatními odlety. I když nemají separátní priority frontu, čekání bylo minutové. Samotné odbavení na business přepážce taky rychlé, při výběru sedačky dokonce agent natočil monitor, abych viděl přímo seat mapu (!). Překvapily mě 4 řady C v A319, ale v ten okamžik jsem to vůbec neřešil. Aby nebylo pouze zírání do slunce, muselo se sedět v pravo, vybral jsem tedy 1D,F. ČSA využívají v CPH Novia lounge se skvělým výhledem na plochu, výběr občerstvení podobný jako v PRG (tedy nic světoborného), měli ale více ovoce a k jídlu sladký koláč. Boarding byl stylem kontrola už při vstupu do čekárny a při výzvě k nástupu všichni po čínsku hrrr do tunelu. Naštěstí jsme stáli poblíž východu a zácpu tak vytvořili jiní. Letadlo jsem sice přes okno vyfotil, ale na espézetku jsem se nedíval. Při vstupu na palubu jsem tak jen uděla WOOOW a spadla mi čelist. OK-PET s dálkovým businessem, co létá AUH, ALA a pod. Mého výrazu si s úsměvem všimla i letuška, že prý bude volno a můžeme si tak sednout i jinam - 1D,F totiž mají nejmíň místa (velmi relativní pojem). Po naboardování přišel znovu letušák, že 4. řada je volná, nechal jsem se ukecat a přesedl si na 4F. Start opět z 22L a stejnou cestou přes Berlin a Dresden ku Praze. Servis byl opět vynikající, jídlo podobné jako na cestě tam. Jedina výtka, kterou mám a proto dávám ČSA za celou cestu "pouze" 9.5 bodů z 10 možných je, že nebylo lze ohodnotit roztíratelnost másla, sic žádné máslo v nabídce nebylo. Jídla prostě bylo trochu málo. Právě kousek másla a pár bagetek nebo teplých croissantů (jako má Swiss) navíc a byly by to mé nejlepší lety v businessu ever. Těch cca 25,- Kč na osobu navíc by se nepoznalo. Ještě jsem chvíli vykecával s letuškou a po vyhlídkovém obletu Prahy přistáváme na RWY 30. Hodina čistého času ve vzduchu. S takovým letadlem, s takovou posádkou a s takovým servisem není tak krátký let ničím jiným než Hříchem před tváří Nugátovou... Parkujeme u gate na Áčku (PETka pokračuje do ALA), po schodech dolů a autobusem na C. Když se po pár minutách rozběhne pás, vyjede moje kabela jako první.
pohled z Novia lounge na plochu, v pozadí A330 Air Greenland
OK-PET v CPH aneb těžký život nakládače
business class 4A,C
zde mne napadá pouze temné maďarské erőmű
snídaně CPH-PRG
stále a ještě dlouho SXF z FL370
další Pražský Tunel, výstavba metra v Motole
business class 2A,C
OK-PET doma
Naprosto jsem to nečekal, o to více to dělám rád: dámy a pánové z ČSA a jejích servisních organizací
Tak kde je ten problém?! Proč jsou ČSA tam kde jsou a míří kam bohužel míří? Osobně se přiznám, že pokud to zavřou, bude mne to mrzet asi tak jako že jsme letos s Barcou prohráli titul s Realem a Ligu Mistrů s Chelsea (!!). Momentální nasranost různé intenzity, která časem přejde a zůstane po ni jen občasná hořkost a otázka Proč? (jasně, Messi nedal penaltu, tady je to jasné ). ČSA nabídly fantastické call centrum (zkuste v 0:55 volat na MaM), na letištích jsem dostal přesně to, co u evropského businessu čekám a na palubě totálně excelentní a konzistentní služby s dobrým jídlem. Takže pánové Moreelsi a Marku, co vy na to? Na pozicích kde jste, něco umět musíte. Umíte prodat. Když chcete... Proč nechcete? Ale to je spíš na HonzuLB a spol. Kdy už jim vy pisálkové na nějaké tiskovce dáte takovou otázku? Proč degradují ČSA na něco totálně bezvýznamného, když naprosto všichni, co se o nás při této cestě starali, odvedli svou práci s úrovni a poctivostí v naších krajích normálně neměřitelnou?
Před závěrem pár faktických pro ty, co tam nebyli a rádi by: cokoliv na sever od Německa je drahé jako prase. Dánsko dražší Švédska. 1 DKK 3,5 Kč, 1 SEK 2,9 Kč. Jízdenka letiště-centrum 36 DKK, 0.5l coly od 20 DKK, RedBull taktéž. Základní jízdenka na MHD 24 DKK (Klippekort na 10 jízd 145 DKK), slušný oběd od 150 DKK/osoba, něco na stojáka od 50 DKK. Téměř to tam vypadá, že platební jednotkou je 20 DKK, na něco levnějšího moc nenarazíte. Croissant co je tady v Bille za 8 Kč mě stál v 7-Eleven 15 DKK. Zpáteční jízdenka Kodaň-Malmo-Kodaň 210 SEK, slušný oběd (2x pizza + pití) za 300 SEK. Cola za 20 SEK. Předpokládám, že v supermarketech bude levněji, nehledal jsem. Davidoffky jsem měl své.
A nakonec, ve Výprodeji bonusových letenek je CPH i na měsíc červen v C za 15.000 mil, taxy jsou jen 1.800,- Kč.
Díky, že jste došli až sem
Starší trip reporty:
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=7292
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=7291
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=6264
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=6263
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=5298
PRG-CPH, 26MAY, OK504 7:15-8:35 v Z, A320-214 OK-GEB
Probuzení nebylo tak hrozné, rychle kontroluji letenky na mailu a taxi už čeká (b.t.w. 3xA za 14.90 Kč/km je vysoce rozumná cena). Odbavení na letišti okamžité, v 1A,C jsem věřil a taky dostal. U eco byla překvapivě fronta tak na 20 minut. Security bez problému, Crystal Lounge poloprázdný. Čaj, noviny, na majonézový chlebíček v 6:30 fakt nemám chuť. Prioritní boarding a vítá nás velmi vřelá posádka. Od prvního okamžiku nemohu říct ani půl slova. Fantastický, ale nevtíravý servis, velmi dobré jídlo, co deset minut se někdo stará, jestli je vše v pořádku. Nedá mi to a v půli cesty ptám se, proč nejde Airshow, když jsou monitory vysunuté. No, přiznám se, čekal jsem odpověď ve stylu ostravského "bo p...". Letuška se však usmála a odpověděla, že tohle je OK-GEB a právě starší GEA a GEB tento systém nemají. Tak, člověk se stále učí. Let byl super, počasí nejlepší možné. Po startu z RWY30 mírně točíme na Ústí, míjíme Dresden a Berlin, v Kodani je to bez fronty, zatáčka kousek za mostem a jako první sedáme na RWY 22L. Dělám pár fotek, ještě jednou za vše děkuji posádce a jako jeden z posledních vystupuji. Chvíli se ještě flákáme po terminálu, když vyjdeme k pásům, bagáž už čeká.
snídaně PRG-CPH
business class 1A,C
OK-GEB v CPH
Do města vlakem, v hotelu ale tak ráno není volno, vyrážíme tedy na dopolední okruh. Byl jsem zde asi před 5 roky, zběžně tak vím co a jak. Po ubytování (hezký výhled) vyrážíme na další, odpoledně-podvečerní okruh. Dorazíme až na konec Langelinie Pier, kotví tam jedna AIDA a zrovna se chystá vyplout, což si nemůžeme nechat ujít. Entertainment na 1*. Podle Googlu našlapáno 21 km.
Marriott Copenhagen
pokoj tamtéž
Christiansborg Palace
věž Rundetarn
Trinitatis Kirke
Vor Frelsers Kirke
varhany z roku 1698 tamtéž
Vor Frelsers Kirke
taky Kodaň, u metra Christianshavn (čti Anděl)
Nyhavn
Nyhavn
Nyhavn
Opera, Henning Larsen Architects
Amaliehaven, skulptura, Arnaldo Pomodoro
budova Energistyrelsen, Eva Koppel KKET
nábřeží Nordre Toldbod, lampa z roku 1892
Malá mořská víla, Edvard Eriksen
AIDAblu
AIDAblu, délka 252 m
molo Langeliniekajen
Langeliniekajen
obytný dům The Lighthouse, Lundgaard & Tranberg Arkitekter
pevnost Kastellet
Kastellet
St. Alban's Church
Larsens Plads, zde sídlí Maersk, Henning Larsen Architects
Amalienborg, zde bydlí královna
dům na Toldbodgade 13, BBP Arkitekter AS
Radnice
V neděli ráno vyrážíme vlakem přes Øresund Bridge do Malmö. Centrum je zde malé, nejvíce času trávíme u moře v Västra Hamnen. Zpáteční cestu přerušujeme na CPH s vidinou nějakého spoteření. Stránku s údaji kam a jak jsem si ale v tom pátečním chaosu nevytisknul, trasu si pamatuji jen zběžně a že tam je nějaká restaurace. Naštěstí data do telefonu tečou a místo tak není problém najít. Je to zde: http://goo.gl/maps/J0nn, normálně jsou tady vidět pojíždějicí a startující stroje z RWY 22R. To, co po 3-kilometrové procházce vidíme, nás moc netěší. Pojížděčka A se opravuje a všechny starty a přistání jsou na 22L. Je to lepší než drátem do oka, ale Hatton Cross nebo Renaissance Hotel na LHR to není. Nohy si užily 17 km.
Malmö Centralstation
radnice v Malmö
dům na Larochegatan 4
Lilla Torg (Malé náměstí)
domy na Jöns Filsgatan 20-24
čtvrť Västra Hamnen
Västra Hamnen, labutí rodinka
Västra Hamnen, hausbóty
Västra Hamnen, Daniaparken
Västra Hamnen
Turning Torso, Santiago Calatrava
Turning Torso
molo Västra Dockan
oprava taxiway A, v pozadí uzeměné ATR a B737 Cimber Sterling
Terminál 1 pro domácí lety
večerní pohled z hotelu k parku Tivoli
CPH-PRG, 28MAY, OK505 9:-10:40 v Z, A319-112 OK-PET
ČSA se v CPH odbavují v Terminálu 2, security je společná na T3 se všemi ostatními odlety. I když nemají separátní priority frontu, čekání bylo minutové. Samotné odbavení na business přepážce taky rychlé, při výběru sedačky dokonce agent natočil monitor, abych viděl přímo seat mapu (!). Překvapily mě 4 řady C v A319, ale v ten okamžik jsem to vůbec neřešil. Aby nebylo pouze zírání do slunce, muselo se sedět v pravo, vybral jsem tedy 1D,F. ČSA využívají v CPH Novia lounge se skvělým výhledem na plochu, výběr občerstvení podobný jako v PRG (tedy nic světoborného), měli ale více ovoce a k jídlu sladký koláč. Boarding byl stylem kontrola už při vstupu do čekárny a při výzvě k nástupu všichni po čínsku hrrr do tunelu. Naštěstí jsme stáli poblíž východu a zácpu tak vytvořili jiní. Letadlo jsem sice přes okno vyfotil, ale na espézetku jsem se nedíval. Při vstupu na palubu jsem tak jen uděla WOOOW a spadla mi čelist. OK-PET s dálkovým businessem, co létá AUH, ALA a pod. Mého výrazu si s úsměvem všimla i letuška, že prý bude volno a můžeme si tak sednout i jinam - 1D,F totiž mají nejmíň místa (velmi relativní pojem). Po naboardování přišel znovu letušák, že 4. řada je volná, nechal jsem se ukecat a přesedl si na 4F. Start opět z 22L a stejnou cestou přes Berlin a Dresden ku Praze. Servis byl opět vynikající, jídlo podobné jako na cestě tam. Jedina výtka, kterou mám a proto dávám ČSA za celou cestu "pouze" 9.5 bodů z 10 možných je, že nebylo lze ohodnotit roztíratelnost másla, sic žádné máslo v nabídce nebylo. Jídla prostě bylo trochu málo. Právě kousek másla a pár bagetek nebo teplých croissantů (jako má Swiss) navíc a byly by to mé nejlepší lety v businessu ever. Těch cca 25,- Kč na osobu navíc by se nepoznalo. Ještě jsem chvíli vykecával s letuškou a po vyhlídkovém obletu Prahy přistáváme na RWY 30. Hodina čistého času ve vzduchu. S takovým letadlem, s takovou posádkou a s takovým servisem není tak krátký let ničím jiným než Hříchem před tváří Nugátovou... Parkujeme u gate na Áčku (PETka pokračuje do ALA), po schodech dolů a autobusem na C. Když se po pár minutách rozběhne pás, vyjede moje kabela jako první.
pohled z Novia lounge na plochu, v pozadí A330 Air Greenland
OK-PET v CPH aneb těžký život nakládače
business class 4A,C
zde mne napadá pouze temné maďarské erőmű
snídaně CPH-PRG
stále a ještě dlouho SXF z FL370
další Pražský Tunel, výstavba metra v Motole
business class 2A,C
OK-PET doma
Naprosto jsem to nečekal, o to více to dělám rád: dámy a pánové z ČSA a jejích servisních organizací
Tak kde je ten problém?! Proč jsou ČSA tam kde jsou a míří kam bohužel míří? Osobně se přiznám, že pokud to zavřou, bude mne to mrzet asi tak jako že jsme letos s Barcou prohráli titul s Realem a Ligu Mistrů s Chelsea (!!). Momentální nasranost různé intenzity, která časem přejde a zůstane po ni jen občasná hořkost a otázka Proč? (jasně, Messi nedal penaltu, tady je to jasné ). ČSA nabídly fantastické call centrum (zkuste v 0:55 volat na MaM), na letištích jsem dostal přesně to, co u evropského businessu čekám a na palubě totálně excelentní a konzistentní služby s dobrým jídlem. Takže pánové Moreelsi a Marku, co vy na to? Na pozicích kde jste, něco umět musíte. Umíte prodat. Když chcete... Proč nechcete? Ale to je spíš na HonzuLB a spol. Kdy už jim vy pisálkové na nějaké tiskovce dáte takovou otázku? Proč degradují ČSA na něco totálně bezvýznamného, když naprosto všichni, co se o nás při této cestě starali, odvedli svou práci s úrovni a poctivostí v naších krajích normálně neměřitelnou?
Před závěrem pár faktických pro ty, co tam nebyli a rádi by: cokoliv na sever od Německa je drahé jako prase. Dánsko dražší Švédska. 1 DKK 3,5 Kč, 1 SEK 2,9 Kč. Jízdenka letiště-centrum 36 DKK, 0.5l coly od 20 DKK, RedBull taktéž. Základní jízdenka na MHD 24 DKK (Klippekort na 10 jízd 145 DKK), slušný oběd od 150 DKK/osoba, něco na stojáka od 50 DKK. Téměř to tam vypadá, že platební jednotkou je 20 DKK, na něco levnějšího moc nenarazíte. Croissant co je tady v Bille za 8 Kč mě stál v 7-Eleven 15 DKK. Zpáteční jízdenka Kodaň-Malmo-Kodaň 210 SEK, slušný oběd (2x pizza + pití) za 300 SEK. Cola za 20 SEK. Předpokládám, že v supermarketech bude levněji, nehledal jsem. Davidoffky jsem měl své.
A nakonec, ve Výprodeji bonusových letenek je CPH i na měsíc červen v C za 15.000 mil, taxy jsou jen 1.800,- Kč.
Díky, že jste došli až sem
Starší trip reporty:
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=7292
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=7291
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=6264
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=6263
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=5298
Naposledy upravil(a) Ulafme dne 01. 06. 2012, 10:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Tak kde je ten problém? S ČSA v C do Kodaně a zpět
Na pozicích kde jste, něco umět musíte. Umíte prodat. Když chcete... Proč nechcete? Ale to je spíš na HonzuLB a spol. Kdy už jim vy pisálkové na nějaké tiskovce dáte takovou otázku? Proč degradují ČSA na něco totálně bezvýznamného, když naprosto všichni, co se o nás při této cestě starali, odvedli svou práci s úrovni a poctivostí v naších krajích normálně neměřitelnou?
Tiskovka ČSA se konala naposledy za dob pilotních protestů. Letos se už nekoná ani pravidelné představení výsledků za celý rok a výroční zprávu chtějí do rejstříku dodat až na konci roku. Proč? Prý to nepřikazuje zákon:-)Takže fakt není kde a koho se ptát:-)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Tak kde je ten problém? S ČSA v C do Kodaně a zpět
HonzaLB píše:Na pozicích kde jste, něco umět musíte. Umíte prodat. Když chcete... Proč nechcete? Ale to je spíš na HonzuLB a spol. Kdy už jim vy pisálkové na nějaké tiskovce dáte takovou otázku? Proč degradují ČSA na něco totálně bezvýznamného, když naprosto všichni, co se o nás při této cestě starali, odvedli svou práci s úrovni a poctivostí v naších krajích normálně neměřitelnou?
Tiskovka ČSA se konala naposledy za dob pilotních protestů. Letos se už nekoná ani pravidelné představení výsledků za celý rok a výroční zprávu chtějí do rejstříku dodat až na konci roku. Proč? Prý to nepřikazuje zákon:-)Takže fakt není kde a koho se ptát:-)
Asi zjistili, ze kdyz novinari pisou blbosti, ktere s tematem nemaji nic spolecneho a jsou plne faktickych chyb, protoze chteji byt zajimavi, tak to vzdali.
Co se sice da pochopit, ale je to spatny pristup. Novinare je treba edukovat, nejlepe laskave. On totiz novinar/redaktor, kdyz uz se propracuje k nejake urovni, tak zacne delat neco jineho - takze jde o never ending proces
Re: Tak kde je ten problém? S ČSA v C do Kodaně a zpět
Pěkný! Ten OK-PET tam lítá normálně, nebo to byla jen nějaká anomálie?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Tak kde je ten problém? S ČSA v C do Kodaně a zpět
örömy není örömy, ale erömü
aspon myslím
edit: tak asi prý ani erömü, ale dlouze erőmű
aspon myslím
edit: tak asi prý ani erömü, ale dlouze erőmű
Re: Tak kde je ten problém? S ČSA v C do Kodaně a zpět
hafi píše:örömy není örömy, ale erömü
aspon myslím
edit: tak asi prý ani erömü, ale dlouze erőmű
Pravdu díš...já to psal jen tak, na webu jsou i jiné verze, spisovně ale jak píšeš. Co je ve scénáři nevím, nemám ho zrovna u sebe
Re: Tak kde je ten problém? S ČSA v C do Kodaně a zpět
Marr3wk píše:Pěkný! Ten OK-PET tam lítá normálně, nebo to byla jen nějaká anomálie?
odborníci píšou, že párkrát do měsíce se tam ukáže:
http://data.flight24.com/airplanes/ok-pet