Snídaně u Caponeho
Snídaně u Caponeho
V posledních měsících jsem zažil pár změn – několikaměsíční zdravotní distanc, následnou změnu práce a hlavně odhození přebytečných asi čtyřiceti kil (and counting). Teď už je zlomený kotník zase v pořádku, proto i v novém zaměstnání můžeme vyhopsat po schůdkách do letadla.
Na rozdíl od předchozích trip reportů bohužel nebude kladen důraz na catering, a to ani na pokrmové tuky, máslo nevyjímaje. Spoustu položek z menu jsem nechal netknutu, ale takový už je život. Neuvidíte také žádný alkohol (ne, nestal se ze mě ručníkář, ale dávám si pauzu, už vlastně přes pět měsíců).
Kliknutím na popisek fotky ji otevřete ve větším rozlišení.
PRG-ZRH | 5-May-13 | 09:45 CEST-10:15 CEST | LX 1485 | Avro RJ-100 | 1F
Zrekonstruovaný Crystal Lounge na LKPR, nyní jménem ERSTE Premier Lounge.
Presidentským menu jsem pohrdl.
Stejně jako mlékem starců.
A místo něj si dal toho dne již druhý zelený čaj.
Stroj už čeká.
Stejně jako sedadlo.
Nabídka pre-flight drinků byla jednoduchá: voda.
C LF: přesně 25%
Jídlo těžko hodnotit: hmota v mističce je rebarborový desert.
Máslo netestováno, ale má předpoklady být dobrým standardem.
Už se blížíme k žírné švýcarské zemi, sýry a hodinkami oplývající.
Neparkovalo se u stojánky, pro C-pax (v počtu jeden) byl tedy přistaven zvláštní bus.
Co více od letiště chtít? Salónek jsem nestíhal.
Na pachové izolaci by se ovšem mohlo ještě zapracovat.
ZRH-ORD | 5-May-13 | 12:55 CEST-15:40 CDT | LX 008 | Airbus 330-300 | 14K
Lepší fotka se prostě udělat nedala.
Vítejte na palubě. Layout C je ovšem poněkud podivný.
Moje 14K, za mnou už je podpalubí. Přede mnou není 13K, ale 12K.
Co je však horší, stoleček nemá do uličky, ale vedle okna – a tak dále na přeskáčku.
Prostřední řada.
A sedadla vlevo. Tohle už moc nechápu – střídají se throne seats s dvojkou.
Co dnes bude na oběd?
Z toho jsem neměl nic.
Ze 14K je pěkný výhled na křídlo.
BTW, je pěkně vidět, jak Seatexpert i Seatguru kecají, co se týče polohy a hlavně velikosti křídla.
Seatexpert o celé řadě 14 dokonce plácá úplné blbosti
Champagne? Ne, děkuji, neperlivou vodu, prosím.
Elektrická sesle, i s masáží!
C LF: 100%.
Airbag v pásu.
Odkládací prostory jsou nedostatečné, řekl bych – na hloubku se tak akorát vejdou kapesníčky.
Blasfemie!
Na křídlo je pěkný pohled i ve vzduchu.
Předkrm. To jsem nějak popletl, chtěl jsem rybu, ale za chyby se platí.
Kuřátko se cudně skrývá za listem.
Už asi pátý čaj. Ovoce by ale cukrovou vodou polívat nemuseli.
Ne nadarmo se novým LX C sedadlům říká coffin.
Navíc je sedadlo po sklopení asi jen 30 cm nad podlahou. Taky nechápu.
IFE si nepouštím, ale mrknul jsem, co dávají. Na výběr byla klasika…
… i novinky.
A k filmu zmrzlina. Popcorn asi neměli.
Tohle není inkontinence, ale následek malého body checku do šálku.
Naštěstí ještě bez čaje, takže to uschlo bez fleků.
O další vodu jsem raději nežádal, měl jsem tedy koncentrovaný heřmánkový nálev.
Krátce před přistáním a ke svačince jeden z posledních čajů tohoto dne.
Blížíme se k Michiganskému jezeru.
Které jen krátce mineme.
S BA bych letěl radši – hard product v C mají daleko lepší, hlavně na UD.
A už jsme ve Větrném městě.
Krátké intermezzo u Al Caponeho hochů
Všechny pokoje měly obývací část…
… a ložnici.
Stejně jako vchod z atria…
… ve kterém je restaurace.
Místo ní jsem však osamělé večery trávil zde. Malé, ale stejně jsem tam byl většinou sám.
Snídaně byly americký standard = nic moc.
Moje nejčastější volba: omeleta z bílků plněná špenátem, bohatě ozdobená Chipotle Tabascem.
Rajčata a mrkev jsem si ovšem musel přinést svoje, na snídani nebyla vůbec žádná zelenina.
Do centra Chicaga to byla slabá hodinka vlakem.
Nejprve mi ani nedošlo, že je to osobní vlak.
I uvnitř vládla industriální atmosféra – nahoře…
… stejně jako dole.
Chicago River křižovaly výletní lodě.
Pokud ovšem nepotřebujete výklad, o dost levnější je prosté taxi.
Most lyrické opery!
Zima jak v psírně, k tomu vítr, a on si jen tak pádluje!
Nejspíš pomník nějaké hromadné nehodě.
Nebo prototyp kosmické lodi?
Na podobnou zábavu nebylo v takovém počasí ani pomyšlení.
Proto honem na další taxi!
Tentokrát po jezeru, kolem starého mola.
S výhledem na město.
I na vodu.
Koňská busta - základ Cimrmanova pomníku!
Na břehu jsou umělecké předměty.
Jenom ke koukání.
Fontána si zahrála ve slavném seriálu.
Další umělecký objekt.
I zevnitř.
Pičaso!
Pohled ze Sears (dnes už vlastně Willis) Tower.
Skleněný výklenek ve 103. patře nebyl pro každého.
Poctivých 440 metrů zezdola.
Zvláště v severních Čechách by se řetězec italských kaváren dobře ujal.
Zase Pičaso!
Můj útulek na jednu noc…
…s pohodlným otomanem.
A s výhledem na řeku ve dne...
…i v noci.
Protože by tramvaje zabíraly moc místa, šoupli je do patra.
Tahle fotka je nejspíš nelegální.
Přiběhla ke mně uniformovaná paní, že prý si vlastník budovy nepřeje fotografování.
Víkend je za námi, zpátky do práce!
Žádnou vitráž nevidím, že by tedy Kostel Špinavé Skleničky?
Dům hrál ve stejném seriálu jako fontána.
Tady pod okny žádná řeka není, jenom dálnice.
Skromná oslava narozenin – jablečný koláč…
… a Frankovo kvalitní zelí.
ORD-ZRH | 16-May-13 | 19:25 CDT-#11:00 CEST | LX 009 | Airbus 330-300 | 12J
Prázdný Swiss Lounge.
Který se ovšem záhy zaplní do posledního místa.
Z nabídky jsem nezkusil nic.
Jen trochu salátu.
Další blasfemie! Tentokrát ovšem jenom povrchně-vnějšková.
Mé sedadlo na noční let – parťák byl naštěstí v pohodě. Nějaký divider by však bodnul i tak.
Ještě před startem se posbíraly objednávky na snídani – efektivní.
Nabídka večeře.
Moje volba byla čaj a neperlivá voda.
Šest minut třicet sedm sekund do startu. Nakonec to ale o dvě minuty prošvihli.
Uspořádání sedadel neposkytuje moc soukromí.
Odolal jsem ovšem pokušení cestujícímu přede mnou poradit nějakou vhodnou slečnu.
Salátová zálivka byla skvělá.
Losos došel, kuře ovšem nebylo špatné.
Polentu jsem nemusel nikdy, ani tentokrát jsem neudělal výjimku.
Čaj před spaním.
A už je tu snídaně!
Do Zurichu jenom kousek. Na OB flight map nefungovala.
ZRH-PRG | 17-May-13 | 12:35 CEST-13:55 CEST | LX 1486 | Avro RJ-100 | 2F
Celkem monotónní skladba letadel.
Alpy se styděly, schované za mraky.
Vzhledem k délce letu naprosto skvělé jídlo.
Studená verze, ale lepší než u naprosté většiny konkurence.
Ještě přeletět cizácká políčka a jsme doma.
Máslo jsem neměl ani jedno, přesto si dovolím C LX zhodnotit: je to podivné. Za stejné peníze můžete dostat velmi dobré sedadlo, stejně jako nic moc. U BA to platí taky, tam ale jsou divná jen EF dole, pokud člověk letí sám. Ale ani tam člověk neleží 30 cm nad podlahou a nemá nohy uvězněné v malém prostoru. Stejně tak mě překvapil nedostatek odkládacích prostor.
Při IB checkinu mi nabízeli upgrade do F za 50000 mil, to jsem s díky odmítl. Možná jsem to mohl zkusit, přece jenom v F člověk nelítá každá den.
Nicméně celkově to na palubě špatné nebylo – dostal jsem najíst, napít, odpočinul si a vyspal se. Jinde to umí líp, ale určitě i hůř.
Na rozdíl od předchozích trip reportů bohužel nebude kladen důraz na catering, a to ani na pokrmové tuky, máslo nevyjímaje. Spoustu položek z menu jsem nechal netknutu, ale takový už je život. Neuvidíte také žádný alkohol (ne, nestal se ze mě ručníkář, ale dávám si pauzu, už vlastně přes pět měsíců).
Kliknutím na popisek fotky ji otevřete ve větším rozlišení.
PRG-ZRH | 5-May-13 | 09:45 CEST-10:15 CEST | LX 1485 | Avro RJ-100 | 1F
Zrekonstruovaný Crystal Lounge na LKPR, nyní jménem ERSTE Premier Lounge.
Presidentským menu jsem pohrdl.
Stejně jako mlékem starců.
A místo něj si dal toho dne již druhý zelený čaj.
Stroj už čeká.
Stejně jako sedadlo.
Nabídka pre-flight drinků byla jednoduchá: voda.
C LF: přesně 25%
Jídlo těžko hodnotit: hmota v mističce je rebarborový desert.
Máslo netestováno, ale má předpoklady být dobrým standardem.
Už se blížíme k žírné švýcarské zemi, sýry a hodinkami oplývající.
Neparkovalo se u stojánky, pro C-pax (v počtu jeden) byl tedy přistaven zvláštní bus.
Co více od letiště chtít? Salónek jsem nestíhal.
Na pachové izolaci by se ovšem mohlo ještě zapracovat.
ZRH-ORD | 5-May-13 | 12:55 CEST-15:40 CDT | LX 008 | Airbus 330-300 | 14K
Lepší fotka se prostě udělat nedala.
Vítejte na palubě. Layout C je ovšem poněkud podivný.
Moje 14K, za mnou už je podpalubí. Přede mnou není 13K, ale 12K.
Co je však horší, stoleček nemá do uličky, ale vedle okna – a tak dále na přeskáčku.
Prostřední řada.
A sedadla vlevo. Tohle už moc nechápu – střídají se throne seats s dvojkou.
Co dnes bude na oběd?
Z toho jsem neměl nic.
Ze 14K je pěkný výhled na křídlo.
BTW, je pěkně vidět, jak Seatexpert i Seatguru kecají, co se týče polohy a hlavně velikosti křídla.
Seatexpert o celé řadě 14 dokonce plácá úplné blbosti
Champagne? Ne, děkuji, neperlivou vodu, prosím.
Elektrická sesle, i s masáží!
C LF: 100%.
Airbag v pásu.
Odkládací prostory jsou nedostatečné, řekl bych – na hloubku se tak akorát vejdou kapesníčky.
Blasfemie!
Na křídlo je pěkný pohled i ve vzduchu.
Předkrm. To jsem nějak popletl, chtěl jsem rybu, ale za chyby se platí.
Kuřátko se cudně skrývá za listem.
Už asi pátý čaj. Ovoce by ale cukrovou vodou polívat nemuseli.
Ne nadarmo se novým LX C sedadlům říká coffin.
Navíc je sedadlo po sklopení asi jen 30 cm nad podlahou. Taky nechápu.
IFE si nepouštím, ale mrknul jsem, co dávají. Na výběr byla klasika…
… i novinky.
A k filmu zmrzlina. Popcorn asi neměli.
Tohle není inkontinence, ale následek malého body checku do šálku.
Naštěstí ještě bez čaje, takže to uschlo bez fleků.
O další vodu jsem raději nežádal, měl jsem tedy koncentrovaný heřmánkový nálev.
Krátce před přistáním a ke svačince jeden z posledních čajů tohoto dne.
Blížíme se k Michiganskému jezeru.
Které jen krátce mineme.
S BA bych letěl radši – hard product v C mají daleko lepší, hlavně na UD.
A už jsme ve Větrném městě.
Krátké intermezzo u Al Caponeho hochů
Všechny pokoje měly obývací část…
… a ložnici.
Stejně jako vchod z atria…
… ve kterém je restaurace.
Místo ní jsem však osamělé večery trávil zde. Malé, ale stejně jsem tam byl většinou sám.
Snídaně byly americký standard = nic moc.
Moje nejčastější volba: omeleta z bílků plněná špenátem, bohatě ozdobená Chipotle Tabascem.
Rajčata a mrkev jsem si ovšem musel přinést svoje, na snídani nebyla vůbec žádná zelenina.
Do centra Chicaga to byla slabá hodinka vlakem.
Nejprve mi ani nedošlo, že je to osobní vlak.
I uvnitř vládla industriální atmosféra – nahoře…
… stejně jako dole.
Chicago River křižovaly výletní lodě.
Pokud ovšem nepotřebujete výklad, o dost levnější je prosté taxi.
Most lyrické opery!
Zima jak v psírně, k tomu vítr, a on si jen tak pádluje!
Nejspíš pomník nějaké hromadné nehodě.
Nebo prototyp kosmické lodi?
Na podobnou zábavu nebylo v takovém počasí ani pomyšlení.
Proto honem na další taxi!
Tentokrát po jezeru, kolem starého mola.
S výhledem na město.
I na vodu.
Koňská busta - základ Cimrmanova pomníku!
Na břehu jsou umělecké předměty.
Jenom ke koukání.
Fontána si zahrála ve slavném seriálu.
Další umělecký objekt.
I zevnitř.
Pičaso!
Pohled ze Sears (dnes už vlastně Willis) Tower.
Skleněný výklenek ve 103. patře nebyl pro každého.
Poctivých 440 metrů zezdola.
Zvláště v severních Čechách by se řetězec italských kaváren dobře ujal.
Zase Pičaso!
Můj útulek na jednu noc…
…s pohodlným otomanem.
A s výhledem na řeku ve dne...
…i v noci.
Protože by tramvaje zabíraly moc místa, šoupli je do patra.
Tahle fotka je nejspíš nelegální.
Přiběhla ke mně uniformovaná paní, že prý si vlastník budovy nepřeje fotografování.
Víkend je za námi, zpátky do práce!
Žádnou vitráž nevidím, že by tedy Kostel Špinavé Skleničky?
Dům hrál ve stejném seriálu jako fontána.
Tady pod okny žádná řeka není, jenom dálnice.
Skromná oslava narozenin – jablečný koláč…
… a Frankovo kvalitní zelí.
ORD-ZRH | 16-May-13 | 19:25 CDT-#11:00 CEST | LX 009 | Airbus 330-300 | 12J
Prázdný Swiss Lounge.
Který se ovšem záhy zaplní do posledního místa.
Z nabídky jsem nezkusil nic.
Jen trochu salátu.
Další blasfemie! Tentokrát ovšem jenom povrchně-vnějšková.
Mé sedadlo na noční let – parťák byl naštěstí v pohodě. Nějaký divider by však bodnul i tak.
Ještě před startem se posbíraly objednávky na snídani – efektivní.
Nabídka večeře.
Moje volba byla čaj a neperlivá voda.
Šest minut třicet sedm sekund do startu. Nakonec to ale o dvě minuty prošvihli.
Uspořádání sedadel neposkytuje moc soukromí.
Odolal jsem ovšem pokušení cestujícímu přede mnou poradit nějakou vhodnou slečnu.
Salátová zálivka byla skvělá.
Losos došel, kuře ovšem nebylo špatné.
Polentu jsem nemusel nikdy, ani tentokrát jsem neudělal výjimku.
Čaj před spaním.
A už je tu snídaně!
Do Zurichu jenom kousek. Na OB flight map nefungovala.
ZRH-PRG | 17-May-13 | 12:35 CEST-13:55 CEST | LX 1486 | Avro RJ-100 | 2F
Celkem monotónní skladba letadel.
Alpy se styděly, schované za mraky.
Vzhledem k délce letu naprosto skvělé jídlo.
Studená verze, ale lepší než u naprosté většiny konkurence.
Ještě přeletět cizácká políčka a jsme doma.
Máslo jsem neměl ani jedno, přesto si dovolím C LX zhodnotit: je to podivné. Za stejné peníze můžete dostat velmi dobré sedadlo, stejně jako nic moc. U BA to platí taky, tam ale jsou divná jen EF dole, pokud člověk letí sám. Ale ani tam člověk neleží 30 cm nad podlahou a nemá nohy uvězněné v malém prostoru. Stejně tak mě překvapil nedostatek odkládacích prostor.
Při IB checkinu mi nabízeli upgrade do F za 50000 mil, to jsem s díky odmítl. Možná jsem to mohl zkusit, přece jenom v F člověk nelítá každá den.
Nicméně celkově to na palubě špatné nebylo – dostal jsem najíst, napít, odpočinul si a vyspal se. Jinde to umí líp, ale určitě i hůř.
Re: Snídaně u Caponeho
ta zmienka o BA upper decku pri fotke 777 pobavila
Rovnaky system ako LX ma pri novom C aj OS.
Rovnaky system ako LX ma pri novom C aj OS.
Re: Snídaně u Caponeho
Jsem se tak zasnil při vzpomínce na sedadlo, ze kterého na nikoho nevidím, že mi typ letadla unikl
Tak dobře, v BA 777 to až taková výhra není. Ale hlavně u okének i v 777 furt lepší než v LX
OS taky říkáš? Sakra...
Tak dobře, v BA 777 to až taková výhra není. Ale hlavně u okének i v 777 furt lepší než v LX
OS taky říkáš? Sakra...
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Snídaně u Caponeho
Super, dík! Moc hezké fotky!
Zcela mimořádně mě asi čeká podobná starost - výběr sedadla, jen v A340, tak díky za podrobný popis.
Zaujalo mě i to, že jedno víno doporučují k rybě, zelenině nebo ke čtení knihy.
Vypadá to na pořádnou změnu životního stylu.
Ještě jednou díky a uvidíme, jestli ostatní budou pokračovat v komentování tuků.
Zcela mimořádně mě asi čeká podobná starost - výběr sedadla, jen v A340, tak díky za podrobný popis.
Zaujalo mě i to, že jedno víno doporučují k rybě, zelenině nebo ke čtení knihy.
Vypadá to na pořádnou změnu životního stylu.
Ještě jednou díky a uvidíme, jestli ostatní budou pokračovat v komentování tuků.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Snídaně u Caponeho
Jako vždy dobré.
Trochu mě ale šokovaly hodinky na pravé ruce.. nejsem si jist, jestli v salamiho předchozích reportech to bylo z fotek zřejmé.
Trochu mě ale šokovaly hodinky na pravé ruce.. nejsem si jist, jestli v salamiho předchozích reportech to bylo z fotek zřejmé.
Re: Snídaně u Caponeho
Jsem levák - nosím je tak odjakživa. Teda vyjma několikaleté pauzy, kdy jsem hodinky nenosil vůbec.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Snídaně u Caponeho
Taky mě to zaujalo. Šéf si totiž hodinky přendává na pravou ruku, když nemá na něco zapomenout.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Snídaně u Caponeho
salamio píše:Jsem levák - nosím je tak odjakživa. Teda vyjma několikaleté pauzy, kdy jsem hodinky nenosil vůbec.
To mě napadlo, ale foťáky se dělají přeci pro praváky se spouští vpravo. Takže fotit levou rukou, aby vznikl záběr pravé ruky je docela výkon.
Re: Snídaně u Caponeho
A právě proto bývají leváci nadprůměrně inteligentní Podobných chytáků je totiž v běžném životě spousta
Re: Snídaně u Caponeho
No jo, využil jsem nucené pauzy k malému zamyšlení a drobným životním korekcímpavelpmi píše:Vypadá to na pořádnou změnu životního stylu.
Ještě jednou díky a uvidíme, jestli ostatní budou pokračovat v komentování tuků.
Doufám ale, že všichni máselní inspektoři budou dále neochvějně kráčet v těžce prošlapaných stezkách!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Snídaně u Caponeho
salamio píše:No jo, využil jsem nucené pauzy k malému zamyšlení a drobným životním korekcímpavelpmi píše:Vypadá to na pořádnou změnu životního stylu.
Ještě jednou díky a uvidíme, jestli ostatní budou pokračovat v komentování tuků.
Doufám ale, že všichni máselní inspektoři budou dále neochvějně kráčet v těžce prošlapaných stezkách!
Co dat fotky jidla k sousedum?
Re: Snídaně u Caponeho
Nerozumím
Re: Snídaně u Caponeho
Krásný, úderný trip report. Někdy to skutečně stačí jen takhle v pár větách a se spoustou obrázků.
Re: Snídaně u Caponeho
Vidím, že nováčkové jsou nejspíš ochuzeni o historické reporty plné másla
Tady se ale naplno ukáže omezení zvolené formy, páč je to všecko na jedno brdo a takhle pohromadě se to rychle omrzí:
Tady se ale naplno ukáže omezení zvolené formy, páč je to všecko na jedno brdo a takhle pohromadě se to rychle omrzí:
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline