Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Tak opět zdravím zdejší komunitu, abych se podělil s dalším tripreportem.
Můj cíl byl vidět opět něco extra, něco známého pouze z pohlednic, katalogů a cestopisných seriálů. Již to tedy nebyla džungle Hong Kongské zástavby (viz. můj první report http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=7313), ale právoplatná džungle a příroda ráje jménem Seychely.
Celá tato cesta byla naplánovaná na můj vkus celkem rychle (během 20 dnů) a nikdy bych nevěřil, že se do této destinace vůbec někdy podívám.
Most - Dresden HBF
Ford Mondeo, stříbrná metal.
RZ: neřeknu
Obsazenost: 3 ze 4
Sedadlo: vedle řidiče
Tato cesta probíhala bez sebemenších problémů. Samotná cesta do Drážďan trvala něco kolem jedné hodiny. Doba a vzdálenost skoro odpovídá vzdálenosti na letiště Havla, proto také nebyl problém zajistit si na určené místo odvoz.
Dresden HBF - FRA (přímý spoj)
ICE-T - ICE 1652
Obsazenost: 50-100 %
Doba jízdy: 5 hodin
Sedadlo: různé
Jízdné: Rail&Fly DB
V tomto případě se jednalo již o tzv. vysokorychlostní vlak pod označením ICE, kdy samotná rychlost na této trase se převážně udržuje od 145 - 200 km/h. Sice to tedy není spoj jezdící 300 km/h., ale i tak cesta ubíhala celkem rychle a hlavně pod rouškou německého komfortu (třeba zásuvky na NB a stoleček). Hlavní výhodou je v tomto spoji jeho přímé spojení na letiště ve FRA. Nám se nakonec přímo na letiště dojet nepovedlo, jelikož mezi centrem Frankfurtu a samotným letištěm byla nějaká nespecifikovaná závada na trati. Proto se muselo na Frankfurtském HBF přestupovat na jiný vlak ICE, který již mohl na letiště pokračovat. I přes tuto událost jsme na letiště přijeli pouze s 30 min. zpožděním. Pro nás žádný problém, do letu zbývalo ještě pár hodin.
Vonící po novotě, nebo smrad po spálených akumulátorech?
FRA-SEZ
Condor
B 767-343(ER)
D-ABUK
Obsazenost: 75 %
Sedadlo: 27G
Všechny procedury ve FRA naprosto bez problémů i samotný odlet z dráhy 18 byl včas. Co se týče samotného éra, tak jsem věděl, že Condor nemá ve své flotile žádné nové, voňavé letadlo pro dálkové lety a čekal jsem tedy stroj s min. 20 letou historií. Pokud vím, tak nakonec zmíněné letadlo je staré něco kolem 13-14 let, takže je to snad jedno z těch "nejnovějších". Interiér mne překvapil v pozitivním slova smyslu, působil na mne prostě příjemně. Sice žádné IFE (to jsem věděl již před odletem), ale i tak se to dalo vydržet. Během letu byly podávány dva chody, kdy jeden z toho byl hlavní a druhý byl spíše taková hodně odbitá snídaně. První chod měl označení boloňské špagety, avšak po otevření ALUalobalu jsem byl překvapen, že místo špaget vidím kolínka. Chuťově to nebylo špatné a celý ALUalobal jsem skoro vylízal. Samotná snídaně byla opravdu klasická, nějaké pečivo, ovoce, jogurt.
hlavní chod "boloňské špagety"
i takto se může trávit čas v letadle
Let byl během noci celkem bezproblémový až do té doby, než jsme opustili pevninu Afriky a směřovali nad Indický oceán. Nad oceánem to s námi začalo trochu drncat, asi tak jako když jedete tramvají z Mostu do Litvínova někde u chemičky. Sice tedy žádné superpropady atd., ale v tuto dobu se rozhodně nedalo vypisovat vstupní formuláře na Seychely.
Přiblížení k Seychelským ostrovům opravdu stálo za to a stálo by ještě více, kdybych mohl sedět u okna. Na rozdíl od dětí a různých chrápajících osob, které to vůbec nezajímalo. Opravdu úžasné je klesání na Mahé , kdy poměrně dlouhou dobu se sestupuje podél typického Seychelského pohoří, které je opravdu celkem blízko samotného letadla. Během sestupu bylo evidentní, že naše kapitánka musí předvést před samotným dosednutím i nějaké to umění, jelikož letadlo neustále korigovalo svůj let. Po dosednutí byla znát krásná síla a zpěv zpětného tahu, který byl opravdu impozantní.
Při výstupu z letadla mi bylo ihned jasné, že cíl cesty bude splněn na více jak 100 %. Umístění letiště je parádní, kdy opravdu hned vedle jsou vidět skaliska vystupují z hor. Samotné letiště je opravdu malinké. Jedna dráha, malý terminálek, jedna fronta pro vstupní formality a najednou jsme byli před letištěm na parkovišti.
Poté nás čekal samotný přesun na hotel. Nejprve nás měl odvézt mikrobus k ferry a pak samotnou loďkou hodinový přesun po moři k ostrovu Praslin. První část se absolutně nevydařila, jelikož jsme byli posazeni do špatného mikrobusu, který rozvážel turisty pouze po ostrově Mahé a na poslední zastávce se řidič velmi divil, že se nám nechce vystoupit. Z autobusu jsme s přítelkyní prostě odmítli vystoupit do té doby, než nás někdo odveze k samotné lodi (-: . V tu dobu nás již začal tlačit čas, jelikož čas odjezdu lodi byl přesně daný. No.. nakonec nás tam ten samí řidič i mikrobus odvezl a vše dopadlo dobře. I když nervíky se projevily a možná i pomohly slzy mé přítelkyně (-: . Byla to první jasná zkušenost se životním stylem zdejších obyvatel. Vše v klídku bez ohledu na čas, pohodička, žádný stres a nervy snad neznají.
A jaké jsou samotné Seychely? .......
místní kokos, ostrov Praslin, pláž Anse Volbert
ostrov La Digue, pláž Anse Source D Argent
ostrov La Digue, pláž Anse Source D Argent
ostrov La Digue, pláž Anse Source D Argent
místní TAXI, ostrov La Digue
ostrov Curiuse a želvy obrovské (nejdéle žíjící tvorové na světě)
ostrov Praslin, pláž Anse Volbert
výhled na pláž Anse Volbert, Praslin
ostrov La Digue
překračování pohoří na druhou stranu ostrova Praslin, krásné to vyznačené cesty
ostrov Praslin, pláž Anse Georgette
ostrov Praslin, pláž Anse Lazio
ostrov Praslin, pláž Anse Lazio
vyplavený korál a ořechy palmy CoCo De Mer
plody palmy CoCo De Mer, některé váží až 30 kg
ostrov Praslin, pláž Anse Volbert
ostrov Praslin, pláž Anse Volbert
ostrov La Digue
Loučení )-:
SEZ-FRA
Condor
B 767-343(ER)
D-ABUL
Obsazenost: 95 %
Sedadlo: 30A
Doprava na samotné letiště proběhla bez problémů (opr. cesta lodí z ostrova Praslin na Mahé stálo několik lidí uspořádání tělních tekutin, docela sranda). Krásné na letišti je, že mikrobusy zastavují opravdu jen pár metrů od odbavovacích přepážek, kde tyto přepážky od samotného parkoviště neodděluje žádná stěna, zeď nebo dveře. Samotná odbavovací procedura proběhla bez problémů a já stále čekal, kdy a kde dojde k zaplacení tzv. odletové taxy (myslím, že 60 USD/osoba). No nakonec se došlo ke gatům (dveře na plochu), poté přes plochu do letadla a nic se platit nemuselo. Docela mne to překvapilo, jelikož jsem na to byl před odjezdem upozorňován.
V letadle jsem zase konečně měl sedadlo u okna nad levým křídlem. Pokud bych byl přesný, tak sedadlo měla moje přítelkyně, ale ta musela být mnou z "bezpečnostních" důvodů od okna vyhnána. Opět paráda byla, že v economy class bylo rozestavení sedadel 2-3-2, takže do uličky nám nikdo nepřekážel. Interiér letadla se mi zdál trochu odlišný (starší) od předchozího. Nevím jestli to byl jen můj pocit nebo to tak doopravdy je, ale vypadalo to, že Condor má v letadlech více typů interiérů. Odpovídal by tomu i fakt, že éro co nás vezlo zpět, už něco i služebně zažilo a oblohu brázdí skoro 20 let. Během letu následovaly dva celkem chutné chody (večeře a snídaně), posádka se o nás pěkně starala a samotný let byl po celou dobu naprosto klidný.
hlavní chod, zpáteční let
a pak, že opravdová půlnoc neexistuje!
Do FRA jsme přistávali v ranních hodinách, kdy po vyhlídkovém letu nad městem a okolí se dosedlo na dráhu 36 jako do peřin.
Po přistání bylo velice příjemné, že po příchodu k výdejním pásům zavazadel se snad po 5 minutách začaly objevovat zavazadla a to dokonce i naše. Byl to snad nejrychlejší přesun z letadla ven z letiště. I když ven z letiště jen v uvozovkách, jelikož nádraží pro náš vlak směrem k Drážďanům se nachází také v tomto megakomplexu.
FRA - Dresden HBF
ICE-T - ICE 1597
Obsazenost: 40-100 %
Doba jízdy: 5 hodin
Sedadlo: různé
Jízdné: Rail&Fly DB
Během této cesty jsem využil času a mohl jsem v poklidu třídit a upravovat fotky a videa z dovolené. Každý z Vás asi ví, že je to celkem věda a hlavně velký žrout času. Najednou jsme se objevili v Lipsku a zde jsme se dozvěděli, že náš vláček má poruchu a dál se nejede. Docela nečekané a já osobně zažil mírné zklamaní z vyhlášených německých drah, jelikož ani jedna cesta tam i zpět nebyla bez problémů. No nic, naštěstí mezi Lipskem a Drážďany pendlují různé regio vlaky snad každou hodinu a půl. Nebyl tedy problém najít náhradní spoj, ale už to nebyl takový luxus. Na stoleček pro notebook jsem musel zapomenout a na hlavní nádraží v Drážďanech jsme přijeli skoro o 2 hodiny později oproti plánu. Což tedy znamenalo, že náš navazující odvoz zpět do našeho krásného města Mostu musel počkat a najít si v místě zábavu po dobu tohoto zpoždění.
Dresden HBF - Most
Ford Mondeo, stříbrná metal.
RZ: neřeknu
Obsazenost: 4 ze 4
Sedadlo: za řidičem
Tato cesta probíhala asi takto - jsem docela unavenej... ježiš už jsme zase v ČR, achjo vidím Most, achjo už jsem v Mostě, ale joo domů jsem se docela těšil, sakra za dva dny do práce, sakra dokonce ani nevím kdy mám jít do práce, hehehe přítelkyně musí už dokonce zítra (za pár hodin) do práce (((-: .
Na závěr asi jen to, že celá tato cesta splnila vše, co jsem od ní očekával. Chtěl bych jen dodat, že já a přítelkyně nejsme žádní bohatýři, kdy ani jeden z nás nedosahuje v zaměstnání na průměrný plat v ČR. Tímto jsem však chtěl říci, že cestovat i do těchto PARADISE krajin se může povést za "celkem rozumný" peníz. Záleží pouze na jedincích, co na těchto dovolených vyžadují a kvůli čemu se do těchto míst jezdí! Nerad bych však tímto rozjel nějakou nenávistnou debatu, co se týče příjmů občanů v ČR (((-:
Za těch 15 dní co jsme byli převážně v okolí ostrova Praslin, jsme poznali a navštívili opravdu co se dalo a pokud by se někdo, někdy chystal na toto místo, rád poradím co navštívit a hlavně, jak zbytečně neutrácet a mít za málo peněz hodně muziky!
Kdo by měl zájem se mrknout na více fotek tak zde:
http://anhilator.rajce.idnes.cz/Seychely_2013/
a také krátké video zde:
http://www.youtube.com/watch?v=9iQa9hv9bso
Díky za Váš čas strávený u tohoto tripreportu (-:
Můj cíl byl vidět opět něco extra, něco známého pouze z pohlednic, katalogů a cestopisných seriálů. Již to tedy nebyla džungle Hong Kongské zástavby (viz. můj první report http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=7313), ale právoplatná džungle a příroda ráje jménem Seychely.
Celá tato cesta byla naplánovaná na můj vkus celkem rychle (během 20 dnů) a nikdy bych nevěřil, že se do této destinace vůbec někdy podívám.
Most - Dresden HBF
Ford Mondeo, stříbrná metal.
RZ: neřeknu
Obsazenost: 3 ze 4
Sedadlo: vedle řidiče
Tato cesta probíhala bez sebemenších problémů. Samotná cesta do Drážďan trvala něco kolem jedné hodiny. Doba a vzdálenost skoro odpovídá vzdálenosti na letiště Havla, proto také nebyl problém zajistit si na určené místo odvoz.
Dresden HBF - FRA (přímý spoj)
ICE-T - ICE 1652
Obsazenost: 50-100 %
Doba jízdy: 5 hodin
Sedadlo: různé
Jízdné: Rail&Fly DB
V tomto případě se jednalo již o tzv. vysokorychlostní vlak pod označením ICE, kdy samotná rychlost na této trase se převážně udržuje od 145 - 200 km/h. Sice to tedy není spoj jezdící 300 km/h., ale i tak cesta ubíhala celkem rychle a hlavně pod rouškou německého komfortu (třeba zásuvky na NB a stoleček). Hlavní výhodou je v tomto spoji jeho přímé spojení na letiště ve FRA. Nám se nakonec přímo na letiště dojet nepovedlo, jelikož mezi centrem Frankfurtu a samotným letištěm byla nějaká nespecifikovaná závada na trati. Proto se muselo na Frankfurtském HBF přestupovat na jiný vlak ICE, který již mohl na letiště pokračovat. I přes tuto událost jsme na letiště přijeli pouze s 30 min. zpožděním. Pro nás žádný problém, do letu zbývalo ještě pár hodin.
Vonící po novotě, nebo smrad po spálených akumulátorech?
FRA-SEZ
Condor
B 767-343(ER)
D-ABUK
Obsazenost: 75 %
Sedadlo: 27G
Všechny procedury ve FRA naprosto bez problémů i samotný odlet z dráhy 18 byl včas. Co se týče samotného éra, tak jsem věděl, že Condor nemá ve své flotile žádné nové, voňavé letadlo pro dálkové lety a čekal jsem tedy stroj s min. 20 letou historií. Pokud vím, tak nakonec zmíněné letadlo je staré něco kolem 13-14 let, takže je to snad jedno z těch "nejnovějších". Interiér mne překvapil v pozitivním slova smyslu, působil na mne prostě příjemně. Sice žádné IFE (to jsem věděl již před odletem), ale i tak se to dalo vydržet. Během letu byly podávány dva chody, kdy jeden z toho byl hlavní a druhý byl spíše taková hodně odbitá snídaně. První chod měl označení boloňské špagety, avšak po otevření ALUalobalu jsem byl překvapen, že místo špaget vidím kolínka. Chuťově to nebylo špatné a celý ALUalobal jsem skoro vylízal. Samotná snídaně byla opravdu klasická, nějaké pečivo, ovoce, jogurt.
hlavní chod "boloňské špagety"
i takto se může trávit čas v letadle
Let byl během noci celkem bezproblémový až do té doby, než jsme opustili pevninu Afriky a směřovali nad Indický oceán. Nad oceánem to s námi začalo trochu drncat, asi tak jako když jedete tramvají z Mostu do Litvínova někde u chemičky. Sice tedy žádné superpropady atd., ale v tuto dobu se rozhodně nedalo vypisovat vstupní formuláře na Seychely.
Přiblížení k Seychelským ostrovům opravdu stálo za to a stálo by ještě více, kdybych mohl sedět u okna. Na rozdíl od dětí a různých chrápajících osob, které to vůbec nezajímalo. Opravdu úžasné je klesání na Mahé , kdy poměrně dlouhou dobu se sestupuje podél typického Seychelského pohoří, které je opravdu celkem blízko samotného letadla. Během sestupu bylo evidentní, že naše kapitánka musí předvést před samotným dosednutím i nějaké to umění, jelikož letadlo neustále korigovalo svůj let. Po dosednutí byla znát krásná síla a zpěv zpětného tahu, který byl opravdu impozantní.
Při výstupu z letadla mi bylo ihned jasné, že cíl cesty bude splněn na více jak 100 %. Umístění letiště je parádní, kdy opravdu hned vedle jsou vidět skaliska vystupují z hor. Samotné letiště je opravdu malinké. Jedna dráha, malý terminálek, jedna fronta pro vstupní formality a najednou jsme byli před letištěm na parkovišti.
Poté nás čekal samotný přesun na hotel. Nejprve nás měl odvézt mikrobus k ferry a pak samotnou loďkou hodinový přesun po moři k ostrovu Praslin. První část se absolutně nevydařila, jelikož jsme byli posazeni do špatného mikrobusu, který rozvážel turisty pouze po ostrově Mahé a na poslední zastávce se řidič velmi divil, že se nám nechce vystoupit. Z autobusu jsme s přítelkyní prostě odmítli vystoupit do té doby, než nás někdo odveze k samotné lodi (-: . V tu dobu nás již začal tlačit čas, jelikož čas odjezdu lodi byl přesně daný. No.. nakonec nás tam ten samí řidič i mikrobus odvezl a vše dopadlo dobře. I když nervíky se projevily a možná i pomohly slzy mé přítelkyně (-: . Byla to první jasná zkušenost se životním stylem zdejších obyvatel. Vše v klídku bez ohledu na čas, pohodička, žádný stres a nervy snad neznají.
A jaké jsou samotné Seychely? .......
místní kokos, ostrov Praslin, pláž Anse Volbert
ostrov La Digue, pláž Anse Source D Argent
ostrov La Digue, pláž Anse Source D Argent
ostrov La Digue, pláž Anse Source D Argent
místní TAXI, ostrov La Digue
ostrov Curiuse a želvy obrovské (nejdéle žíjící tvorové na světě)
ostrov Praslin, pláž Anse Volbert
výhled na pláž Anse Volbert, Praslin
ostrov La Digue
překračování pohoří na druhou stranu ostrova Praslin, krásné to vyznačené cesty
ostrov Praslin, pláž Anse Georgette
ostrov Praslin, pláž Anse Lazio
ostrov Praslin, pláž Anse Lazio
vyplavený korál a ořechy palmy CoCo De Mer
plody palmy CoCo De Mer, některé váží až 30 kg
ostrov Praslin, pláž Anse Volbert
ostrov Praslin, pláž Anse Volbert
ostrov La Digue
Loučení )-:
SEZ-FRA
Condor
B 767-343(ER)
D-ABUL
Obsazenost: 95 %
Sedadlo: 30A
Doprava na samotné letiště proběhla bez problémů (opr. cesta lodí z ostrova Praslin na Mahé stálo několik lidí uspořádání tělních tekutin, docela sranda). Krásné na letišti je, že mikrobusy zastavují opravdu jen pár metrů od odbavovacích přepážek, kde tyto přepážky od samotného parkoviště neodděluje žádná stěna, zeď nebo dveře. Samotná odbavovací procedura proběhla bez problémů a já stále čekal, kdy a kde dojde k zaplacení tzv. odletové taxy (myslím, že 60 USD/osoba). No nakonec se došlo ke gatům (dveře na plochu), poté přes plochu do letadla a nic se platit nemuselo. Docela mne to překvapilo, jelikož jsem na to byl před odjezdem upozorňován.
V letadle jsem zase konečně měl sedadlo u okna nad levým křídlem. Pokud bych byl přesný, tak sedadlo měla moje přítelkyně, ale ta musela být mnou z "bezpečnostních" důvodů od okna vyhnána. Opět paráda byla, že v economy class bylo rozestavení sedadel 2-3-2, takže do uličky nám nikdo nepřekážel. Interiér letadla se mi zdál trochu odlišný (starší) od předchozího. Nevím jestli to byl jen můj pocit nebo to tak doopravdy je, ale vypadalo to, že Condor má v letadlech více typů interiérů. Odpovídal by tomu i fakt, že éro co nás vezlo zpět, už něco i služebně zažilo a oblohu brázdí skoro 20 let. Během letu následovaly dva celkem chutné chody (večeře a snídaně), posádka se o nás pěkně starala a samotný let byl po celou dobu naprosto klidný.
hlavní chod, zpáteční let
a pak, že opravdová půlnoc neexistuje!
Do FRA jsme přistávali v ranních hodinách, kdy po vyhlídkovém letu nad městem a okolí se dosedlo na dráhu 36 jako do peřin.
Po přistání bylo velice příjemné, že po příchodu k výdejním pásům zavazadel se snad po 5 minutách začaly objevovat zavazadla a to dokonce i naše. Byl to snad nejrychlejší přesun z letadla ven z letiště. I když ven z letiště jen v uvozovkách, jelikož nádraží pro náš vlak směrem k Drážďanům se nachází také v tomto megakomplexu.
FRA - Dresden HBF
ICE-T - ICE 1597
Obsazenost: 40-100 %
Doba jízdy: 5 hodin
Sedadlo: různé
Jízdné: Rail&Fly DB
Během této cesty jsem využil času a mohl jsem v poklidu třídit a upravovat fotky a videa z dovolené. Každý z Vás asi ví, že je to celkem věda a hlavně velký žrout času. Najednou jsme se objevili v Lipsku a zde jsme se dozvěděli, že náš vláček má poruchu a dál se nejede. Docela nečekané a já osobně zažil mírné zklamaní z vyhlášených německých drah, jelikož ani jedna cesta tam i zpět nebyla bez problémů. No nic, naštěstí mezi Lipskem a Drážďany pendlují různé regio vlaky snad každou hodinu a půl. Nebyl tedy problém najít náhradní spoj, ale už to nebyl takový luxus. Na stoleček pro notebook jsem musel zapomenout a na hlavní nádraží v Drážďanech jsme přijeli skoro o 2 hodiny později oproti plánu. Což tedy znamenalo, že náš navazující odvoz zpět do našeho krásného města Mostu musel počkat a najít si v místě zábavu po dobu tohoto zpoždění.
Dresden HBF - Most
Ford Mondeo, stříbrná metal.
RZ: neřeknu
Obsazenost: 4 ze 4
Sedadlo: za řidičem
Tato cesta probíhala asi takto - jsem docela unavenej... ježiš už jsme zase v ČR, achjo vidím Most, achjo už jsem v Mostě, ale joo domů jsem se docela těšil, sakra za dva dny do práce, sakra dokonce ani nevím kdy mám jít do práce, hehehe přítelkyně musí už dokonce zítra (za pár hodin) do práce (((-: .
Na závěr asi jen to, že celá tato cesta splnila vše, co jsem od ní očekával. Chtěl bych jen dodat, že já a přítelkyně nejsme žádní bohatýři, kdy ani jeden z nás nedosahuje v zaměstnání na průměrný plat v ČR. Tímto jsem však chtěl říci, že cestovat i do těchto PARADISE krajin se může povést za "celkem rozumný" peníz. Záleží pouze na jedincích, co na těchto dovolených vyžadují a kvůli čemu se do těchto míst jezdí! Nerad bych však tímto rozjel nějakou nenávistnou debatu, co se týče příjmů občanů v ČR (((-:
Za těch 15 dní co jsme byli převážně v okolí ostrova Praslin, jsme poznali a navštívili opravdu co se dalo a pokud by se někdo, někdy chystal na toto místo, rád poradím co navštívit a hlavně, jak zbytečně neutrácet a mít za málo peněz hodně muziky!
Kdo by měl zájem se mrknout na více fotek tak zde:
http://anhilator.rajce.idnes.cz/Seychely_2013/
a také krátké video zde:
http://www.youtube.com/watch?v=9iQa9hv9bso
Díky za Váš čas strávený u tohoto tripreportu (-:
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 601
- Registrován: 17. 06. 2009, 20:15
- Pohlaví: žena
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Teda to je ale provokace s těmi fotkami moříčka a pláží v tom dnešním vedru!
Krásné fotky, díky za nahlédnutí!
Krásné fotky, díky za nahlédnutí!
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
hpdne dobrej report, strucnej, jasnej, zabavnej s paradnima fotkama - to se mi moc libi!
a jakozto bejvalej litvinovak si samozrejme rejpnu: [vtip]a pak ze se na mostecku zije spatne [/vtip]
a jakozto bejvalej litvinovak si samozrejme rejpnu: [vtip]a pak ze se na mostecku zije spatne [/vtip]
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
rpet píše:hpdne dobrej report, strucnej, jasnej, zabavnej s paradnima fotkama - to se mi moc libi!
a jakozto bejvalej litvinovak si samozrejme rejpnu: [vtip]a pak ze se na mostecku zije spatne [/vtip]
Díky (-: jinak já rád takové rýpání a někdo to v Mostě musí držet nad vodou ne? (((-:
firefly: Děkuji za pochvalu, každopádně lepší by to bylo sem hodit v zimě! To by pak bylo nasraných (-:
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16. 09. 2007, 00:50
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Krásné fotky i pěkný report Kde jste byli ubytovaní, mohu-li se zeptat?
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
neuromancer píše:Krásné fotky i pěkný report Kde jste byli ubytovaní, mohu-li se zeptat?
Jasan, že jo... Hotel Berjaya Praslin Resort, žádný ultra luxus, ale pro naše potřeby zcela vyhovující. Já stejně potřebuji hotel jen na přespání a ráno po snídani hned vyrážím do terénu. Jinak na tripadvisoru si špatné hodnocení nezaslouží ani z daleka!
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16. 09. 2007, 00:50
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Díky za info.
-
- Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
- Příspěvky: 740
- Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
- Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
- Pohlaví: žena
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Super, moc pěkný, díky!
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Fajn report a hlavne bozi fotky
Muzes dat tip na ubytko? Urcite se bude hodit vice lidem a sam se nebudu zlobit za tip "jak zbytečně neutrácet a mít za málo peněz hodně muziky!"
Btw., Condor zacal predelavat interiery svych 767 teprve nedavno, prvni by mel byt hotov toto zari, komplet flotila pak do kvetna 2014
Muzes dat tip na ubytko? Urcite se bude hodit vice lidem a sam se nebudu zlobit za tip "jak zbytečně neutrácet a mít za málo peněz hodně muziky!"
Btw., Condor zacal predelavat interiery svych 767 teprve nedavno, prvni by mel byt hotov toto zari, komplet flotila pak do kvetna 2014
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 45
- Registrován: 06. 09. 2011, 15:06
- Oblíbené typy letadel: 744 G-VWOW
- Bydliště: BRNO, LEVICE (SR)
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Ďakujem za zaujímavý trip report Pozrel som aj fotky na rajčeti a je tam naozaj krásne
P.S.: Teplo cítim až sem do kancelárie
P.S.: Teplo cítim až sem do kancelárie
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
- Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114 - Pohlaví: muž
- Bydliště: LKPR
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Krásný, fotky absolutně bombastický, díky
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
micaello píše:Fajn report a hlavne bozi fotky
Muzes dat tip na ubytko? Urcite se bude hodit vice lidem a sam se nebudu zlobit za tip "jak zbytečně neutrácet a mít za málo peněz hodně muziky!"
Btw., Condor zacal predelavat interiery svych 767 teprve nedavno, prvni by mel byt hotov toto zari, komplet flotila pak do kvetna 2014
Jak jsem psal výše hotel Hotel Berjaya Praslin Resort, kdyby měl někdo opravdu zájem mohu na email poslat foto areálu hotelu, a dokonce i video pokoje.
Co se týče toho neutrácení? Tak hlavní je:
- využívat hromadnou dopravu (BUS, zastávky BUS STOP), je to celkem slušný zážitek a hlavně za hoodně málo peněz se dostanete skoro všude (5 SCR = 9 Kč)
- nevyužívat cestovní agentury na ostrově!!!!!! Mega předražené, pod 100 Eur se za výlet nedostanete a hlavně vše je to ve velkých skupinách, my chodili všude sami
- využívat místní domorodce, dovezou Vás lodí po okolních ostrovech kolem 30 Eur za osobu (ano je to sice hodně, ale levněji se to asi nepovede)
- nebát se je opravdu využívat, mají to také zmáklé, byli by sami proti sobě
- nemít zaplacenou stravu na hotelech (totálně předražené) - využívat potraviny indických podnikatelů nebo restaurace pod označením Take Away!
- Na ostrov La Digue z ostrovu Praslin využívat místní ferry přibližně za cenu 27 Eur/1 osoba/tam i zpět
- nespoléhat se na mapy, přesněji na pěší cesty (většina neudržovaná, každopádně velké dobrodružství a štěstí na potkání místních s mačetou)
- Hotel Berjaya Praslin Resort, my osobně měli na hotelu "pouze" snídani, ale odpoledne je zdarma podáván odpolední snack (různé buchty, pečivo, čaj, kafe), takže mi někdy stačilo se fakt ráno pořádně nasnídat a odpoledne se dorazit.
- když je s jídlem opravdu nejhůře, můžete sehnat i čínskou polévku (((((-: (my jí využili 2x a jak bodla, pozn. na pokoji je lednička a rychlovarná konvice)
Opravdu by to bylo na hodně dlouhé psání, pokud někdo bude mít konkrétní dotaz rád odpovím.
Jinak všem děkuji za kladné ohlasy.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2012
- Příspěvky: 330
- Registrován: 27. 03. 2010, 11:07
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
Pěkný výlet, dobře napsaný report a povedené fotky na Rajčeti.
Bylo to koupené jako komplexní zájezd od cestovky nebo byla koupena jen letenka a ubytování jste si zajistili jinak? Zaslech jsem něco o tom, že když se kupuje jen letenka, tak je pak na letišti vyžadováno pozvání... Osobně se mi to moc nezdá, ale slyšel jsem to od člověka, který měl tuto zkušenost... Ví o tom někdo něco?
Bylo to koupené jako komplexní zájezd od cestovky nebo byla koupena jen letenka a ubytování jste si zajistili jinak? Zaslech jsem něco o tom, že když se kupuje jen letenka, tak je pak na letišti vyžadováno pozvání... Osobně se mi to moc nezdá, ale slyšel jsem to od člověka, který měl tuto zkušenost... Ví o tom někdo něco?
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
jife píše:Pěkný výlet, dobře napsaný report a povedené fotky na Rajčeti.
Bylo to koupené jako komplexní zájezd od cestovky nebo byla koupena jen letenka a ubytování jste si zajistili jinak? Zaslech jsem něco o tom, že když se kupuje jen letenka, tak je pak na letišti vyžadováno pozvání... Osobně se mi to moc nezdá, ale slyšel jsem to od člověka, který měl tuto zkušenost... Ví o tom někdo něco?
Zájezd za hodně slušný peníz (nejsem příznivce org. zájezdů, takže to už muselo být), jinak pozvání netřeba, je nutné uvést na vstupní formulář místo pobytu (hotelu), byl jsem toho svědkem u dalšího Českého páru co tam letěli s námi (-:
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vysněné pohlednicové místo jménem Seychely
ANHILATOR píše:- využívat místní domorodce, dovezou Vás lodí po okolních ostrovech kolem 30 Eur za osobu (ano je to sice hodně, ale levněji se to asi nepovede)
- nebát se je opravdu využívat, mají to také zmáklé, byli by sami proti sobě
Diky moc za tipy. Jeste dotaz: staci na dorozumivani se s domorodci anglictina?