Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
- Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
Trochu se zpožděním přidávám malý fototripreport z cesty Aeroflotem do Šanghaje, která proběhla loni v září. Na SU padla volba jen kvůli tomu, že se v době nákupu letenky tato cesta objevila v C (PRG-SVO) a Y+ (SVO-PVG) za nějakých bratru 31 tis. Kč, což už stálo za vyzkoušení. Celé by to tenkrát stálo v C přibližně 37 tis. Kč, ale to už bych dostal přes prsty... (stejný itinerář, celý v Y, byl za 16 tis. Kč)
PRG-SVO
SU2013, Airbus 320
VQ-BCN, V. Chelomey, C, 2h 35m
Vcelku povedený přískok s rozumným servisem, kromě jídla. Ve srovnání se stejnou cestou, kterou jsem měl možnost před pár lety v C vyzkoušet s ČSA jsem byl, minimálně co se týče jídla, dost zklamaný...
Odpolední dovolenková pohoda v Praze
Předkrm, vcelku ucházející.
Ale tohle k jídlu už příliš nebylo...
Dezert 1
Dezert 2 - Chivas Regal, pro jistotu bez vyžádání dvojitá...
Po přístání na SVO
Přestup se dal při nákupu letenky naplánovat na 1, 4 nebo 7 hodin... Vzhledem k pověsti SVO jsem zvolil prostřední variantu, ale z terminálu F na terminál E jsme se dostali asi za 15 minut... Takže jsme se s kolegou přesunuli do salónku, kde ale bylo jen pivo a něco drobného k pivu (hlavně ryby)... Na dotaz, zda bychom dostali panáka na spláchnutí těch ryb, nám bylo mile odpovězeno, že není problém, že naproti salónku je restaurace... Také je zajímavé, že přestože před pár lety soud v Chimki vyřkl, že v zájmu veřejného zdraví se nikde na letišti nebude kouřit a zamknul tím veškeré kuřárny i salóncích, tak je celé letiště zahulené od zaměstnanců letiště, kteří spokojeně kouří kdesi v servisních chodbách... No shrnuto, na čtyřhodinový přestup letiště příliš zábavy neposkytuje - ani v salónku. Obzvlášť když člověk jen tranzituje, nemá víza a nemůže ven...
SVO-PVG
SU208, Boeing 777-300ER
VP-BGB, M. Kutuzov, Y+, 9h35m
Nějak ten přestup nakonec utekl a řekl bych, že jsme byli rozumně upraveni na necelých 10 hodin v sucholetu, jako za časů prohibice... Economy Comfort není co se týče pohodlí nějak super extra, ale nějaké to místo navíc přináší. Rozdíl měl být hlavně v tom, že mělo být podáváno jídlo z C, takže jsem byl dost zvědavý a následně opět dost zklamaný...
Tak tady to vypadá zpočátku nadějně, ale jak člověk posunuje oči po trase, tak se zdá, že tu něco nehraje...
A taky že jo... PVG nebo PUG? Co na tom sejde...
Po přistání - naštěstí v PVG
PVG-SVO
SU207, Boeing 777-300ER
VP-BGD, M. Barclay de Tolly, Y+, 10h00m
Cesta zpět se nesla v podobném duchu, před odletem překvapila jen přibližně desetiminutová cesta autobusem k letadlu, které čekalo kdesi v polích.
Takto vypadá odbavení pro dvě B777 najednou, naštěstí u Sky Priority bylo zcela volno...
Při odletu v 1:30 ráno je těžké určit, kam toto zařadit - je to pozdní večeře?
Ale kam potom zařadit tohle před příletem v šest ráno?
SVO-PRG
SU2012, Airbus 320
VP-BZP, E. Habarov, C, 2h45m
Stejně velkorysý čas na přestup jako na první cestě a stejně málo možností na SVO, jak ho smysluplně využít... Už jsem se těšil, jak se na posledním segmentu rozvalím, ale to mi nebylo bohužel umožněno, protože hned řadu za mnou seděli dva hluční Češi, kteří očividně předtím cestovali BKK-SVO... No abych jen nehanil, tak jsem byl alespoň obohacen o spoustu cenných informací - např. kolik stojí kilo koksu? proč je thajská společnice lepší než česká nevděčná manželka? proč se tohle C nedá srovnávat s C u QR? proč je tenhle "bolindžr" horší než Dom? A tak v podobném duchu celou cestu - většina příběhů začínala "Jó tenkrát, když jsem letěl do..."
No přijde mi, že ať letí člověk na posledním segmentu do Prahy z libovolné světové strany, tak je v polovině případů podobně kulturně obohacen...
Zhodnocení:
+ cena letenky, o tom asi žádná...
- jídlo odpovídá ceně, ne cestovní třídě - pokud bylo v Y+ jídlo z C, tak bych byl v C trochu rozladěn...
- Šeremetěvo a jeho specifika a svérázy
- převážná část dlouhých letů u SU je sucholet
Jako experiment to bylo zajímavé, ale pro příště bych se před objednáním letenky rozmyslel pro jistotu ještě jednou (než bych ji možná v prvotním nadšení opět koupil)...
No každopádně díky za pozornost.
PRG-SVO
SU2013, Airbus 320
VQ-BCN, V. Chelomey, C, 2h 35m
Vcelku povedený přískok s rozumným servisem, kromě jídla. Ve srovnání se stejnou cestou, kterou jsem měl možnost před pár lety v C vyzkoušet s ČSA jsem byl, minimálně co se týče jídla, dost zklamaný...
Odpolední dovolenková pohoda v Praze
Předkrm, vcelku ucházející.
Ale tohle k jídlu už příliš nebylo...
Dezert 1
Dezert 2 - Chivas Regal, pro jistotu bez vyžádání dvojitá...
Po přístání na SVO
Přestup se dal při nákupu letenky naplánovat na 1, 4 nebo 7 hodin... Vzhledem k pověsti SVO jsem zvolil prostřední variantu, ale z terminálu F na terminál E jsme se dostali asi za 15 minut... Takže jsme se s kolegou přesunuli do salónku, kde ale bylo jen pivo a něco drobného k pivu (hlavně ryby)... Na dotaz, zda bychom dostali panáka na spláchnutí těch ryb, nám bylo mile odpovězeno, že není problém, že naproti salónku je restaurace... Také je zajímavé, že přestože před pár lety soud v Chimki vyřkl, že v zájmu veřejného zdraví se nikde na letišti nebude kouřit a zamknul tím veškeré kuřárny i salóncích, tak je celé letiště zahulené od zaměstnanců letiště, kteří spokojeně kouří kdesi v servisních chodbách... No shrnuto, na čtyřhodinový přestup letiště příliš zábavy neposkytuje - ani v salónku. Obzvlášť když člověk jen tranzituje, nemá víza a nemůže ven...
SVO-PVG
SU208, Boeing 777-300ER
VP-BGB, M. Kutuzov, Y+, 9h35m
Nějak ten přestup nakonec utekl a řekl bych, že jsme byli rozumně upraveni na necelých 10 hodin v sucholetu, jako za časů prohibice... Economy Comfort není co se týče pohodlí nějak super extra, ale nějaké to místo navíc přináší. Rozdíl měl být hlavně v tom, že mělo být podáváno jídlo z C, takže jsem byl dost zvědavý a následně opět dost zklamaný...
Tak tady to vypadá zpočátku nadějně, ale jak člověk posunuje oči po trase, tak se zdá, že tu něco nehraje...
A taky že jo... PVG nebo PUG? Co na tom sejde...
Po přistání - naštěstí v PVG
PVG-SVO
SU207, Boeing 777-300ER
VP-BGD, M. Barclay de Tolly, Y+, 10h00m
Cesta zpět se nesla v podobném duchu, před odletem překvapila jen přibližně desetiminutová cesta autobusem k letadlu, které čekalo kdesi v polích.
Takto vypadá odbavení pro dvě B777 najednou, naštěstí u Sky Priority bylo zcela volno...
Při odletu v 1:30 ráno je těžké určit, kam toto zařadit - je to pozdní večeře?
Ale kam potom zařadit tohle před příletem v šest ráno?
SVO-PRG
SU2012, Airbus 320
VP-BZP, E. Habarov, C, 2h45m
Stejně velkorysý čas na přestup jako na první cestě a stejně málo možností na SVO, jak ho smysluplně využít... Už jsem se těšil, jak se na posledním segmentu rozvalím, ale to mi nebylo bohužel umožněno, protože hned řadu za mnou seděli dva hluční Češi, kteří očividně předtím cestovali BKK-SVO... No abych jen nehanil, tak jsem byl alespoň obohacen o spoustu cenných informací - např. kolik stojí kilo koksu? proč je thajská společnice lepší než česká nevděčná manželka? proč se tohle C nedá srovnávat s C u QR? proč je tenhle "bolindžr" horší než Dom? A tak v podobném duchu celou cestu - většina příběhů začínala "Jó tenkrát, když jsem letěl do..."
No přijde mi, že ať letí člověk na posledním segmentu do Prahy z libovolné světové strany, tak je v polovině případů podobně kulturně obohacen...
Zhodnocení:
+ cena letenky, o tom asi žádná...
- jídlo odpovídá ceně, ne cestovní třídě - pokud bylo v Y+ jídlo z C, tak bych byl v C trochu rozladěn...
- Šeremetěvo a jeho specifika a svérázy
- převážná část dlouhých letů u SU je sucholet
Jako experiment to bylo zajímavé, ale pro příště bych se před objednáním letenky rozmyslel pro jistotu ještě jednou (než bych ji možná v prvotním nadšení opět koupil)...
No každopádně díky za pozornost.
Naposledy upravil(a) Lemon dne 04. 03. 2016, 12:29, celkem upraveno 4 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3026
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
No abych jen nehanil, tak jsem byl alespoň obohacen o spoustu cenných informací - např. kolik stojí kilo koksu? proč je thajská společnice lepší než česká nevděčná manželka? proč se tohle C nedá srovnávat s C u QR? proč je tenhle "bolindžr" horší než Dom?
a co letušky? říkali něco o sexy letuškách a jak by je sbalili? to jsou moje nejoblíbenější historky!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
Ahoj,
diky za TR. JInak ten servis v Ccku na letu SVO-PVG mi prijde hodne ubohy. To dostanes cca podobne jidlo v economy u EK nebo TK. Alespon si clovek udela obrazek. Za ten rozdil v cene mi to neprijde jako dobrej deal. Jinak super fotky. Libi se mi to Aeromexico. Jen tak dal.
diky za TR. JInak ten servis v Ccku na letu SVO-PVG mi prijde hodne ubohy. To dostanes cca podobne jidlo v economy u EK nebo TK. Alespon si clovek udela obrazek. Za ten rozdil v cene mi to neprijde jako dobrej deal. Jinak super fotky. Libi se mi to Aeromexico. Jen tak dal.
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
Pekný TR, len nerozumiem prečo si ľudia chvália SU na trase VIE-SVO?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
To ses neodvážil je napomenout?
Btw., hádám to byl Chivas Regal, ne chival
PS: to jídlo bych jim asi vrátil, minimálně v to prvním případě
Btw., hádám to byl Chivas Regal, ne chival
PS: to jídlo bych jim asi vrátil, minimálně v to prvním případě
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
- Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
pepa007 píše:a co letušky? říkali něco o sexy letuškách a jak by je sbalili? to jsou moje nejoblíbenější historky!
No sice mají u SU takové upnuté sytě červené kostýmky, ale dost záleží na tom, co se do něj zrovna upne... Takže na tomto letu nebyl moc na tyhle historky prostor a navíc byli pánové očividně namlsaní Thajskem...
micaello píše:To ses neodvážil je napomenout?
Btw., hádám to byl Chivas Regal, ne chival
PS: to jídlo bych jim asi vrátil, minimálně v to prvním případě
Napomenout jsem se neodvážil Se stevardkou jsem komunikoval rusky a kolega upadl do komatu ještě u gatu, takže jsem pak nebyl ochuzen o hlášky typu "Musíme sem volat častěji obsluhu nebo nám ten rusák před náma vypije všechen bolindžr"
Díky za upozornění, už jsem tu nyní odlovil pár překlepů, ale tohle mi uniklo...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
Lemon píše:"Musíme sem volat častěji obsluhu nebo nám ten rusák před náma vypije všechen bolindžr"
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
Lemon píše:Napomenout jsem se neodvážil Se stevardkou jsem komunikoval rusky a kolega upadl do komatu ještě u gatu, takže jsem pak nebyl ochuzen o hlášky typu "Musíme sem volat častěji obsluhu nebo nám ten rusák před náma vypije všechen bolindžr"
Ideální případ je na konci se rozloučit plynou češtinou.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3026
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
hafi píše:Lemon píše:Napomenout jsem se neodvážil Se stevardkou jsem komunikoval rusky a kolega upadl do komatu ještě u gatu, takže jsem pak nebyl ochuzen o hlášky typu "Musíme sem volat častěji obsluhu nebo nám ten rusák před náma vypije všechen bolindžr"
Ideální případ je na konci se rozloučit plynou češtinou.
případně se za letu otočit na ně a zašeptat "allahu akhbar"
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 09. 01. 2016, 06:09
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)
Super TR. Jak si popisoval ty lidi zasebou, dost jsem se zasmál a přišel mi do hlavy výraz DYKWIA, který používaj lidi na zahraničních fórech (Do you know who I am?). V žádné vyšší třídě jsem zatím nikdy neletěl, natož s českýma frajírkama. Ale teď už si to dokážu představit celkem. Já bych jim ten "bolindžr" asi vylil do ksichtu