Se Swissem na křídlech triplsedmy

františek dobrota
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 580
Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od františek dobrota »

Líbilo se mi zpracování informací o letu (volil jsem Command Center view), jen škoda, že Boeing neosazuje triplsedmu kamerami jako to má třeba A380.

Kamery do triplu boeing samozřejmě dává,jen si je švýcar asi nezaplatil-nevím, mašinu jsem z blízka neviděl..


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od micaello »

Petr31 píše:
Atlas píše:Skvělej TR!

Stejně mě už několik týdnů ale pronásleduje otázka, proč zrovna na 500 km nasazuje Swiss opakovaně a opakovaně wide body? To tahaj v cargu něco, co se jinak nedá menším érem poslat?


..výcvik posádek na novém typu, pokud se nemýlím...


Petře, nemýlíš se. Je to přesně tak :thumbup:

krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 288
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od krakra »

dejavu píše:Matně vzpomínám, které widebody má osobní fukary. Myslím, že jsem to zažil, ale nevybavuju si kde. On je tam problém, že u těch prostředních binů, které jsou vysoko, by to nemělo moc efekt...


Já myslím, že osobní fukary má každé dopravní letadlo.

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od dejavu »

krakra píše:
dejavu píše:Matně vzpomínám, které widebody má osobní fukary. Myslím, že jsem to zažil, ale nevybavuju si kde. On je tam problém, že u těch prostředních binů, které jsou vysoko, by to nemělo moc efekt...


Já myslím, že osobní fukary má každé dopravní letadlo.

To právě mnohé widebody nemají.


Odpovědět