Se Swissem na křídlech triplsedmy

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od micaello »

MarcosFT píše:Mam pocit ze Swiss ma takove obcerstveni na kazde lince, at uz to je z VIE do ZRH nebo kdyz jeste litali BSL z PRG. Mam s nemi v cervnu 4 lety tak uvidime, jake to bude. V Curychu jsem mel jiz nekolikrat delsi layover ktery by byl dostatecny k navsteve mesta, ale vzdycky to vyhral salonek - jednou budu ale muset udelat vyjimku, nevypada to vubec spatne.


Mě to mile překvapilo, protože v tom říjnu 2013 jsme v Jumbolinu dostali jen vodu a čokošku :mrgreen:

Hele, pokud máš pár franků nazbyt, určitě to stojí za to do města vyrazit :thumbup:


johnnybeverley
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 61
Registrován: 04. 01. 2014, 19:04
Bydliště: Glasgow
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od johnnybeverley »

Paráda, vďaka za report, opäť raz v práci potešilo.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od Airbus380 »

micaello píše:Snad jsem nikoho tím dlouhým popisem neunudil :oops:

S tou klimou jsi mě nepotěšil, hlavně když si představím tu cestu zpět z PTP na ORY..no nějak to budem muset zvládnout.. Haha, ale když poprvé zaburácely motory a vše plastové začalo řinčet, normálně jsem si vzpomněl na tebe a tvou nenavíst k snovému plasťáku :biggrin:

V SEA budu mít skoro 5h layover..nevím, zda riskovat opuštění letiště..


Určitě nenudil ;)

A ten 5h layover asi není tak dlouhá doba, navíc přílet z YVR, takže ještě průchod imigračním, to by moc času ve městě nezbylo. Navíc Seattle je sice jedno z nejlepších měst, která jsem navštívil, ale za hodinu-dvě by si toho člověk asi stejně nevšimnul.

dejavu píše:Matně vzpomínám, které widebody má osobní fukary. Myslím, že jsem to zažil, ale nevybavuju si kde. On je tam problém, že u těch prostředních binů, které jsou vysoko, by to nemělo moc efekt...


Já fukary ve widebody zažil i v 744, A380 i A330.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od micaello »

prodejce píše:Tripreport hodnotím jako povedený.

reisebericht.jpg


Vielen Dank, Herr Prodejce :shifty:

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od micaello »

johnnybeverley píše:Paráda, vďaka za report, opäť raz v práci potešilo.


Děkuji za pochvalu :angel:


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od micaello »

Airbus380 píše:A ten 5h layover asi není tak dlouhá doba, navíc přílet z YVR, takže ještě průchod imigračním, to by moc času ve městě nezbylo. Navíc Seattle je sice jedno z nejlepších měst, která jsem navštívil, ale za hodinu-dvě by si toho člověk asi stejně nevšimnul.


Právě to imigrační, no.. Asi využiju raději služeb The Club salonku hned vedle gatu :thumbup:

Tak či tak se chystám vstoupit svou nohou poprvé v životě na území US i mimo letiště - výlet do Point Roberts :mrgreen:

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od Airbus380 »

No vida, na Point Roberts jsem se taky chtěl při návštěvě Vancouveru vypravit, ale nebyl čas a hlavně bylo hnusně :D Tak doufám, že v reportu o této milé geografické úchylce bude zmínka! :thumbup:

houslista
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 40
Registrován: 07. 01. 2012, 13:29
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od houslista »

dejavu píše:Matně vzpomínám, které widebody má osobní fukary. Myslím, že jsem to zažil, ale nevybavuju si kde. On je tam problém, že u těch prostředních binů, které jsou vysoko, by to nemělo moc efekt...

Schválně jsem se díval po fotkách, co jsem ve widebodies kdy letěl, a našel jsem osobní fukary u B773 Emirates. Takže to není podle typu, ale spíš podle konfigurace pro danou aerolinku. Např. v A343 Swissu určitě nejsou a jestli si dobře pamatuju, tak jsem je nezaregistroval ani před o něco víc než měsícem u B748 a A346 Lufthansy.
Jinak super report. Vždy mám raději reporty z míst, kde jsem už někdy byl :D . A až tam bude autor příště, tak doporučuji návštěvu některé z vyhlídkových teras na ZRH :wink: .

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od Airbus380 »

Tak je vidět, že i v rámci jedné aerolinky jsou asi rozdíly, já letěl s Emirates jednou 773 a ta zase osobní fukary určitě neměla :D

Snehulak
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 106
Registrován: 14. 07. 2005, 13:56
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od Snehulak »

A ten 5h layover asi není tak dlouhá doba, navíc přílet z YVR, takže ještě průchod imigračním, to by moc času ve městě nezbylo.


Nic bych za to nedal ze imigracnim projdes uz v YVR. http://www.yvr.ca/en/passengers/navigat ... protection

Pak tech 5 hodin je sice kratky, ale uberem jsi v centru za cca 20 minut

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od Night fly »

Snehulak píše:
A ten 5h layover asi není tak dlouhá doba, navíc přílet z YVR, takže ještě průchod imigračním, to by moc času ve městě nezbylo.


Nic bych za to nedal ze imigracnim projdes uz v YVR. http://www.yvr.ca/en/passengers/navigat ... protection

Pak tech 5 hodin je sice kratky, ale uberem jsi v centru za cca 20 minut


Potvrzuju, letis-li z YVR do USA, pak US imigracnim projdes uz na YVR a do US priletis v rezimu "domestic".

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od micaello »

Night fly píše:
Snehulak píše:Nic bych za to nedal ze imigracnim projdes uz v YVR. http://www.yvr.ca/en/passengers/navigat ... protection

Pak tech 5 hodin je sice kratky, ale uberem jsi v centru za cca 20 minut


Potvrzuju, letis-li z YVR do USA, pak US imigracnim projdes uz na YVR a do US priletis v rezimu "domestic".


No dali jste mi brouka do hlavy :shifty:

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od micaello »

V pátek dorazila bandaska od Siggu, kterou Swiss rozdával prvním 777, kteří vyplnili na webu formulář :-bd

Sigg for Swiss
Sigg for Swiss
Sigg_Swiss.jpg (91.88 KiB) Zobrazeno 3981 x

Atlas
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 172
Registrován: 05. 10. 2008, 12:23
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od Atlas »

Skvělej TR!

Stejně mě už několik týdnů ale pronásleduje otázka, proč zrovna na 500 km nasazuje Swiss opakovaně a opakovaně wide body? To tahaj v cargu něco, co se jinak nedá menším érem poslat?

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Se Swissem na křídlech triplsedmy

Příspěvek od Petr31 »

Atlas píše:Skvělej TR!

Stejně mě už několik týdnů ale pronásleduje otázka, proč zrovna na 500 km nasazuje Swiss opakovaně a opakovaně wide body? To tahaj v cargu něco, co se jinak nedá menším érem poslat?


..výcvik posádek na novém typu, pokud se nemýlím...


Odpovědět