Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 188
- Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
- Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
Výborný trip report. Musel jsem si přiobjednat postupně další tři piva, neboť nešlo čtení přerušit
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
Trochu pozdě, ale přece! Díky za pozitivní reakce a jsem rád, že jsem mj. přispěl ke zvýšené spotřebě piva!
Tony Smoke, Zoltan: No jasně, u mě je většinou cesta zároveň i cílem. I když jak píšu, občas mě to už nebaví. Na druhou stranu jak píše Lkprak, to už jsem říkal několikrát, pak se zase objeví nějaká stará rachotina, exotická aerolinka, obskurní linka k ničemu a jsem tam, kde jsem byl
Taky myslím,že je TAAG jedna z poslední slušných aerolinek s konfig 3-3-3, za to mají plus a na nějaké delší lince (tak, aby mě celou dobu nebudili s jídlem), proč ne. Škoda jen, že je to trochu z ruky, i když taková přímá linka Luanda - Havana, to by byl dobrej zářez!
Každopádně díky, hlavně že to vyšlo
Tony Smoke, Zoltan: No jasně, u mě je většinou cesta zároveň i cílem. I když jak píšu, občas mě to už nebaví. Na druhou stranu jak píše Lkprak, to už jsem říkal několikrát, pak se zase objeví nějaká stará rachotina, exotická aerolinka, obskurní linka k ničemu a jsem tam, kde jsem byl
Taky myslím,že je TAAG jedna z poslední slušných aerolinek s konfig 3-3-3, za to mají plus a na nějaké delší lince (tak, aby mě celou dobu nebudili s jídlem), proč ne. Škoda jen, že je to trochu z ruky, i když taková přímá linka Luanda - Havana, to by byl dobrej zářez!
Každopádně díky, hlavně že to vyšlo
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 29. 09. 2016, 10:45
- Oblíbené typy letadel: B773, B744
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
Tak toto bylo opravdu parádní čtení, dokonce i to drama to mělo - 732 či ta cesta na červenou nočním městem, to bych asi nechtěl zažít Jak už tu bylo řečeno, Viktoriiny vodopády jsou pro mě již delší dobu zajímavý cíl, no pro tebe to byla spíše taková vsuvka Díky za TR!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
Ne nadarmo máš titul "Nejlepší autor trip reportů"! Už jsem chtěl jít dávno spát, v kuchyni bordel jako v tanku po celé rodině, co ještě musím před ulehnutím uklidit a já to nedokázal přerušit a nechat zbytek čtení na zítra.
Btw. kamarád po setmění nestavěl na červenou i v civilizovanějších krajích, jako je třeba hlavní město USA, resp.konkrétní (nejhorší) čtvrtina města.
Btw. kamarád po setmění nestavěl na červenou i v civilizovanějších krajích, jako je třeba hlavní město USA, resp.konkrétní (nejhorší) čtvrtina města.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
TAAG rozhodně není jedna z posledních aerolinek s konfig 3-3-3. Turecké B777 jsou ta nejlepší letadla, ve kterých jsem kdy seděl...dále například Ethiopci mají stále dobrou konfiguraci a minulý týden jsem letěl s BA LHR-ORD a v Y byla taky konfigurace 3-3-3. AA má také 3-3-3 v Main Cabin Extra...těch aerolinek bude ještě relativně dost.
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
Kryštof, parádny tripreport. V Tvojom prevedení aj obskurné nápady dopadnú výborne. Fakt máš guráž podniknúť sám takúto cestu. Ale ako sa hovorí: tichá voda brehy melie...
A to prirovnanie v spojitosti s Ankarou ma fakt pobavilo!
A to prirovnanie v spojitosti s Ankarou ma fakt pobavilo!
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
whiskey píše:vyborny report!
Akurat som dnes zistil, ze nam do JAR zaviedli minuly rok viza po 20 rokoch
perfektní TR, díky!!
Akorát mě poznámka o vízech do JARu přivodila infarktové chvíle (v Johannesburku budu mít téměř 24 hod. na přestup, a strávit je jen na letišti přeci jen....). Naštěstí po zuřivém hledání jsem našel - víza jsou jen pro SK. Takže můžu v klidu vstřebat celý vydařený report.. a pokračovat v plánování tripu.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
Úžasný report, Kryštofe!
Já jsem měl trochu obavy před letem s 26 let starým 737-200 Aviacsy, ale nakonec se mi to tenkrát moc líbilo a jsem rád, že jsem stojem letěl.
Já jsem měl trochu obavy před letem s 26 let starým 737-200 Aviacsy, ale nakonec se mi to tenkrát moc líbilo a jsem rád, že jsem stojem letěl.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jak jsem vzal táágo do Afriky a naháněl 737-200 i A310
Tak po extra dlhej dobe som sa doprekrastinoval az sem, a musim povedat... parada. Miestami som si hovoril, wow, parada. Miestami, ze by som na to nemal odvahu. Napriklad na tu prechadzku osamote po Harare... Mal som dost uz vo dvojici po Pretorii svojho casu. Ale Afrika mi chyba, hadam sa tam este dostanem dohnat zameskane (a vodopady su v zozname).
Nutnost viz ma stala moznost zopakovat si pobyt v Afrike, tentokrat sa rysoval na 4-5 tyzdnov, a teda dost casu navstivit aj pobrezie aj nejake to safari. Na druhu stranu, byt v Afrike, nemohol by som v juni odletiet na interview, takze takto mozno vdacim nejakemu nahodnemu africkemu ministerskemu uradnikovi za toto presmerovanie zivota
whiskey píše:Akurat som dnes zistil, ze nam do JAR zaviedli minuly rok viza po 20 rokoch
Nutnost viz ma stala moznost zopakovat si pobyt v Afrike, tentokrat sa rysoval na 4-5 tyzdnov, a teda dost casu navstivit aj pobrezie aj nejake to safari. Na druhu stranu, byt v Afrike, nemohol by som v juni odletiet na interview, takze takto mozno vdacim nejakemu nahodnemu africkemu ministerskemu uradnikovi za toto presmerovanie zivota