DELTA vs KLM v businessu přes Atlantik
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
DELTA vs KLM v businessu přes Atlantik
Zdravím, vítám Vás u mého prvního trip reportu. Vydáme se v něm z Prahy do Atlanty přes Amsterdam a zpět. Na jedné trase Vám ukáži transatlantickou kabinu a servis dvou leteckých společností Delta KLM, na závěr je pak porovnám. Krátké shrnutí:
PRG–AMS (KLM, EMB190)
AMS–ATL (DELTA, A333)
ATL–AMS (KLM, B772)
AMS–PRG (KLM, B737)
(Vše procestováno v business class)
Praha – Amsterdam (KLM Cityhopper)
Embraer E190 (PH-EXC), 7:50–9:25, LF100%, Europe Business Class
Klasický ranní přískok do Amsterdamu. Vše vyšlo rychle, security Fast Track i Priority Check-in s minimálním čekáním. Již zachvíli jsme se ocitli v Erste Premier Lounge. Pražský salónek se mi velmi líbí, je velmi moderně vybavený, má skromné - ale příjemné občerstvení, milé zaměstnance a rychlou wifi. Většina lidí v něm byli cizinci, neslyšel jsem češtinu.
Erste Premier Lounge v Praze
Čas uběhl rychle a už začíná boarding letu do Amsterdamu. Posádku Embraeru tvořily dvě malé slečny, což se jentak nevidí a dva piloti. Business class byla plná cizinců, odhaduji že tak 30 % economy tvořili češi. "Europe Business class" v Embraeru tvoří economy sedadla s větším rozestupem a lepším servisem – v našem případě to byla snídaně. Jako samotný produkt bez letu někam dál se podle mě tento produkt nevyplatí.
Snídaně obsahující jogurt, ovocný salát, houstičky, sýry šunky atd.
Centrum Amsterdamu z letadla
Zajímavá letadla na Schipholu – CS300 AirBaltic
Po letu 1,5 hodinovém letu jsme přistáli v Amsterdamu, pilot to točil přímo nad jeho centrem, což mě dost překvapilo. Přistáli jsme na nejvzdálenější dráhu 18R, po ní jsme asi 20 minut pojížděli po Schipholu, protože terminál pro Cityhoppery je přesně na druhé straně letiště. Nemůžu si ale stěžovat, byly vidět celkem zajímavá letadla jako CS300 AirBaltic, A350-900 Singapore Airlines a nejrůznější Boeingy 787.
Amsterdam
Po přistání jsme se vydali z gatu C přes pasovou kontrolu do neschengenské části. Na pasové kontrole z asi 6 dostupných lajn fungovaly jen 2 a měli úplně zavřenou část pro elektronické přiložení pasu. Po delší chůzi jsme došli k salónku, byl příjemný, ale obsazený. Pro jednoho zde bylo míst několik, možnost sednout si ve dvou na křesílka vedle sebe nebyla. Tak jsme si sedli na normální židle, které jsou alespoň blíže snackům.
Jedna ze dvou přístupových cest do salónku v Amsterdamu, chvíli jsme si říkali jestli to není zaměstnanecký vstup nebo tak, ale nebyl.
Amsterdam – Atlanta (Delta Air Lines)
Airbus A330-300 (N827NW), 12:00–16:55, Delta One (C)
Po několika hodinovém layoveru v Amsterdamu jsme nastupovali do letadla Delta Air Lines. Jednalo se o 1 rok starý Airbus A330-300 s nejnovější verzí Business Class. Servis začíná rozdáním uvítacích drinků, oříšků, novin. Letušky každého oslovují příjmením a ptají se na výběr večeře. Každý má na sedadle předem připravenou deku, polštář, meny, sluchátka, amenity kit a PETku s vodou. Před plánovaným odletem jsme čekali u terminálu ještě asi 20 minut, prý kvůli velkému provozu nad Atlantikem a celkově na letišti.
Takto vypadá nejnovější business class Delty, ve které jsem letěl – Delta One (zdroj delta.com)
Uvítání na palubě
Po vzletu jsem dostali několikachodovou večeři. Skládala se z předkrmu, polévky, hlavního jídla a dezertu. Vše mi velmi chutnalo. Můžete se pokochat na fotkách.
Předkrm – losos s chřestem, cibulkou a pomazánkou
Předkrm 2/polévka – cibulová polévka s houskou, máslem a salátem
Hlavní chod jsem bohužel nevyfotil, omlouvám se. (podávalo se kuře polentou)
Dezert – zmrzlina
Po jídle byla kabina ztmavena, přišly na řadu filmy. IFE Delty je celkem v pohodě, je zde obrovský výběr filmů, každý si něco najde. Na IFE mi vadila jen inflight mapa, která byla velmi nepřehledná. Na mapě Země byly kontinenty i oceány/moře „vybarveny" podobnou šedou, takže byly těžko rozlišitelné, nechápu tento krok Delty. Na většině svých letů má Delta „GoGoAir" wifi, která je ovšem placená. Je zdarma pouze pro uživatele T-Mobile. Mají v nabídce několik balíčků, jediné co poskytují bez placení je přístup na web Delty a aplikaci Delty. Co se musí na této kabině pochválit, jsou plně sklopitelná sedadla, já jsem se na nich krásně vyspal. Po celou dobu letu je k dispozici mini snack bar na palubě s nabídkou různých crackerů, sušenek atd. Během letu v noci jsem si dal ještě horkou cookie s pomerančovým džusem, před příletem jsme dostali ještě jeden snack.
Flat bed
Při příletu nad území USA jsme vlétli do docela silných turbulencí, mě osobně jsou docela příjemné třeba při usínání. Pak ale už byly slyšet cinkat příbory a všechno možné, což nebylo zrovna příjemné.
Celkem nadstandardní Amenity kit s kartáčkem, zubní pastou, ústní vodou, lip-balmem, mastičkou, ponožkami, špunty do uší, maskou na oči, kapesníčky a propiskou
Let celkem rychle uběhl a zahájili jsme přistání do Altanty, po přistání jsme ještě docela dlouho pojížděli po dráze, ale tak to je klasická Atlanta, no.
Během mého pobytu v USA jsem letěl ještě dál, zažil jsem pobouřkový kolaps ATL, kdy jsme museli čekat 2 hodiny, než jsme se dostali k našemu gatu
Atlanta – Amsterdam (KLM)
Boeing 777-200 (PH-BQA), 22:25–12:45, World Business Class
Při našem pobytu jsme navštívili ještě ostrovy Turks & Caicos v Karibiku, o těch ale bude tripreport jindy. Vše jsme si užili, teď ale k samotné dopravě zpět do Evropy. Odlétali jsme z mezinárodního terminálu letiště (F), který je teprve několik let starý. Vše proběhlo v pořádku, jen mě naštvalo, že business security control pro jiné než americké aerolinky zde nefunguje. Business bezpečnostní kontrola zde existuje, ale jde o tzv. TSA Pre Check, který uznávají jen americké aerolinie. Při TSA Pre Checku nemusíte sundavat boty ani nic nevyndaváte z vašich zavazadel.
Za chvíli už začal boarding letu do AMSu, asi tak 1/2 cestujících byl nějaký zájezd zřejmě amerických důchodců, což mě dost překvapilo.
photo host
Sedadlo KLM World Business Class (po přistání, proto je venku světlo)
Nastoupili jsme, přivítala nás velice příjemná posádka a usadili jsme se. Na sedadle byla připravená prošívaná deka (skoro až peřina), polštář a sluchátka. Poté jsme dostali uvítací drink a amenity kit (jeho barvy i obsah se liší dle pohlaví, celkem příjemný detail). Po vzletu každý obdržel menu, horký ručník a flašku s vodou. Byla podávána menší večeře, vše na jednom tácu, za což jsem byl docela rád, protože už jsem byl unavený a chtěl jsem jít co nejdříve spát.
Welcome džus
Půlnoční večeře
Čas na to jít spát – dostali jsme ještě pití podle výběru a sklopil jsem si sedačku. Není sklopitelná na 100% jako to bylo u Delty, ale nedá se to skoro vůbec poznat. Příruční ovladač má také dotykový displej, takže jsem si na něj pustil Inflight info abych ho měl hned u sebe. Naspal jsem asi 4,5 hodiny, což považuji za dobré skóre. Pak už se rozsvicovala světla v kabině a přišla na řadu snídaně. Byl na výběr ze slané a sladké, já jsem si vybral tu sladkou a k tomu jsem si vzal jogurt.
Snídaně – Apple pie, poté jsem dostal ještě jogurt a housku
Let trval necelých 8 hodin, uběhl rychle a zachvíli už jsme klesali do Amsterdamu.
Na motor a křídlo B777 se kouká krásně.
Srovnání DELTA vs KLM longhaul
Nejdřív je zde krátké „technické" srovnání se stručnými body, která společnost v daném odvětví byla lepší:
- Čistota letadla – KLM
- Personál – KLM
- Sedadla – Delta
- Jídlo – Delta (jen o trochu)
- Amenity kit – Delta
- Celkový servis – KLM
Obě společnosti mě svými business produkty překvapily. Každá společnost ale měla svá plus a mínus, Delta těch mínusů měla podle mě víc, radši bych přístě preferoval nizozemské KLM.
V technickém srovnání jsem srovnával čistotu letadla, překvapilo mě, jak Delta měla ten A330 špinavý, a to byl jen rok starý. Ještě před odletem byly na sedadle a stolku různé drobky, což mi nepřijde na business class ani v economy adekvátní. Když jsem se po příletu koukal pod sedačku, jestli mi za ní něco nezapadlo při spánku, zděsil jsem se, byl tam teda pěkný bordel a mohli by to alespoň jednou za měsíc vyluxovat, věřím že by i vydělali, protože takový bordel pod každým sedadlem v business class podle mě mohl dohromady vážit i 10 kg.
Další kategorie byl personál, obě společnost měly usměvavé stevardy/ky, musím ale uznat že byli na palubě KLM o něco příjemnější a ochotnější.
Sedadla a samotnou kabinu (bez nepořádku) měla lepší pochopitelně Delta, šlo o rok staré letadlo a byly v něm ty nejnovější technologie. Plus dávám hlavně za plně sklopitelnou postel a větší soukromí.
Jelikož jsem s Deltou letěl přes den a KLM přes noc až ráno, nemůžu jídlo objektivně ohodnotit. Minimálně mi víc chutnalo u Delty.
Amenity kit byl o něco obsáhlejší u Delty.
Amsterdam – Praha (KLM)
Boeing 737-700 (PH-BGO), 16:30–17:45, LF100%, Europe Business Class
Po hodinách strávených na příjemném a poloprázdném schengenském salónku v AMSu nás čekal poslední let této cesty, do Prahy. Nás Boeing 737-700 byl 100% vytížený, říkaly nám to i samotné letušky.
Amsterdamský schengenský salónek
Moc nemám co říct k letu do Prahy, byl velmi rychlý, v Praze jsme byli za hodinu. Podávali nám nějakou večeři, KLM řeší u Boeingů business class v Evropě tak, že jen dá víc legroomu a „obsadí" prostřední sedačku. Pohled na Prahu jako vždy, k nezaplacení!
Díky za přečtení tohoto tripreportu, doufám že se Vám líbil! Budu rád za veškeré otázky, komentáře a připomínky!
PRG–AMS (KLM, EMB190)
AMS–ATL (DELTA, A333)
ATL–AMS (KLM, B772)
AMS–PRG (KLM, B737)
(Vše procestováno v business class)
Praha – Amsterdam (KLM Cityhopper)
Embraer E190 (PH-EXC), 7:50–9:25, LF100%, Europe Business Class
Klasický ranní přískok do Amsterdamu. Vše vyšlo rychle, security Fast Track i Priority Check-in s minimálním čekáním. Již zachvíli jsme se ocitli v Erste Premier Lounge. Pražský salónek se mi velmi líbí, je velmi moderně vybavený, má skromné - ale příjemné občerstvení, milé zaměstnance a rychlou wifi. Většina lidí v něm byli cizinci, neslyšel jsem češtinu.
Erste Premier Lounge v Praze
Čas uběhl rychle a už začíná boarding letu do Amsterdamu. Posádku Embraeru tvořily dvě malé slečny, což se jentak nevidí a dva piloti. Business class byla plná cizinců, odhaduji že tak 30 % economy tvořili češi. "Europe Business class" v Embraeru tvoří economy sedadla s větším rozestupem a lepším servisem – v našem případě to byla snídaně. Jako samotný produkt bez letu někam dál se podle mě tento produkt nevyplatí.
Snídaně obsahující jogurt, ovocný salát, houstičky, sýry šunky atd.
Centrum Amsterdamu z letadla
Zajímavá letadla na Schipholu – CS300 AirBaltic
Po letu 1,5 hodinovém letu jsme přistáli v Amsterdamu, pilot to točil přímo nad jeho centrem, což mě dost překvapilo. Přistáli jsme na nejvzdálenější dráhu 18R, po ní jsme asi 20 minut pojížděli po Schipholu, protože terminál pro Cityhoppery je přesně na druhé straně letiště. Nemůžu si ale stěžovat, byly vidět celkem zajímavá letadla jako CS300 AirBaltic, A350-900 Singapore Airlines a nejrůznější Boeingy 787.
Amsterdam
Po přistání jsme se vydali z gatu C přes pasovou kontrolu do neschengenské části. Na pasové kontrole z asi 6 dostupných lajn fungovaly jen 2 a měli úplně zavřenou část pro elektronické přiložení pasu. Po delší chůzi jsme došli k salónku, byl příjemný, ale obsazený. Pro jednoho zde bylo míst několik, možnost sednout si ve dvou na křesílka vedle sebe nebyla. Tak jsme si sedli na normální židle, které jsou alespoň blíže snackům.
Jedna ze dvou přístupových cest do salónku v Amsterdamu, chvíli jsme si říkali jestli to není zaměstnanecký vstup nebo tak, ale nebyl.
Amsterdam – Atlanta (Delta Air Lines)
Airbus A330-300 (N827NW), 12:00–16:55, Delta One (C)
Po několika hodinovém layoveru v Amsterdamu jsme nastupovali do letadla Delta Air Lines. Jednalo se o 1 rok starý Airbus A330-300 s nejnovější verzí Business Class. Servis začíná rozdáním uvítacích drinků, oříšků, novin. Letušky každého oslovují příjmením a ptají se na výběr večeře. Každý má na sedadle předem připravenou deku, polštář, meny, sluchátka, amenity kit a PETku s vodou. Před plánovaným odletem jsme čekali u terminálu ještě asi 20 minut, prý kvůli velkému provozu nad Atlantikem a celkově na letišti.
Takto vypadá nejnovější business class Delty, ve které jsem letěl – Delta One (zdroj delta.com)
Uvítání na palubě
Po vzletu jsem dostali několikachodovou večeři. Skládala se z předkrmu, polévky, hlavního jídla a dezertu. Vše mi velmi chutnalo. Můžete se pokochat na fotkách.
Předkrm – losos s chřestem, cibulkou a pomazánkou
Předkrm 2/polévka – cibulová polévka s houskou, máslem a salátem
Hlavní chod jsem bohužel nevyfotil, omlouvám se. (podávalo se kuře polentou)
Dezert – zmrzlina
Po jídle byla kabina ztmavena, přišly na řadu filmy. IFE Delty je celkem v pohodě, je zde obrovský výběr filmů, každý si něco najde. Na IFE mi vadila jen inflight mapa, která byla velmi nepřehledná. Na mapě Země byly kontinenty i oceány/moře „vybarveny" podobnou šedou, takže byly těžko rozlišitelné, nechápu tento krok Delty. Na většině svých letů má Delta „GoGoAir" wifi, která je ovšem placená. Je zdarma pouze pro uživatele T-Mobile. Mají v nabídce několik balíčků, jediné co poskytují bez placení je přístup na web Delty a aplikaci Delty. Co se musí na této kabině pochválit, jsou plně sklopitelná sedadla, já jsem se na nich krásně vyspal. Po celou dobu letu je k dispozici mini snack bar na palubě s nabídkou různých crackerů, sušenek atd. Během letu v noci jsem si dal ještě horkou cookie s pomerančovým džusem, před příletem jsme dostali ještě jeden snack.
Flat bed
Při příletu nad území USA jsme vlétli do docela silných turbulencí, mě osobně jsou docela příjemné třeba při usínání. Pak ale už byly slyšet cinkat příbory a všechno možné, což nebylo zrovna příjemné.
Celkem nadstandardní Amenity kit s kartáčkem, zubní pastou, ústní vodou, lip-balmem, mastičkou, ponožkami, špunty do uší, maskou na oči, kapesníčky a propiskou
Let celkem rychle uběhl a zahájili jsme přistání do Altanty, po přistání jsme ještě docela dlouho pojížděli po dráze, ale tak to je klasická Atlanta, no.
Během mého pobytu v USA jsem letěl ještě dál, zažil jsem pobouřkový kolaps ATL, kdy jsme museli čekat 2 hodiny, než jsme se dostali k našemu gatu
Atlanta – Amsterdam (KLM)
Boeing 777-200 (PH-BQA), 22:25–12:45, World Business Class
Při našem pobytu jsme navštívili ještě ostrovy Turks & Caicos v Karibiku, o těch ale bude tripreport jindy. Vše jsme si užili, teď ale k samotné dopravě zpět do Evropy. Odlétali jsme z mezinárodního terminálu letiště (F), který je teprve několik let starý. Vše proběhlo v pořádku, jen mě naštvalo, že business security control pro jiné než americké aerolinky zde nefunguje. Business bezpečnostní kontrola zde existuje, ale jde o tzv. TSA Pre Check, který uznávají jen americké aerolinie. Při TSA Pre Checku nemusíte sundavat boty ani nic nevyndaváte z vašich zavazadel.
Za chvíli už začal boarding letu do AMSu, asi tak 1/2 cestujících byl nějaký zájezd zřejmě amerických důchodců, což mě dost překvapilo.
photo host
Sedadlo KLM World Business Class (po přistání, proto je venku světlo)
Nastoupili jsme, přivítala nás velice příjemná posádka a usadili jsme se. Na sedadle byla připravená prošívaná deka (skoro až peřina), polštář a sluchátka. Poté jsme dostali uvítací drink a amenity kit (jeho barvy i obsah se liší dle pohlaví, celkem příjemný detail). Po vzletu každý obdržel menu, horký ručník a flašku s vodou. Byla podávána menší večeře, vše na jednom tácu, za což jsem byl docela rád, protože už jsem byl unavený a chtěl jsem jít co nejdříve spát.
Welcome džus
Půlnoční večeře
Čas na to jít spát – dostali jsme ještě pití podle výběru a sklopil jsem si sedačku. Není sklopitelná na 100% jako to bylo u Delty, ale nedá se to skoro vůbec poznat. Příruční ovladač má také dotykový displej, takže jsem si na něj pustil Inflight info abych ho měl hned u sebe. Naspal jsem asi 4,5 hodiny, což považuji za dobré skóre. Pak už se rozsvicovala světla v kabině a přišla na řadu snídaně. Byl na výběr ze slané a sladké, já jsem si vybral tu sladkou a k tomu jsem si vzal jogurt.
Snídaně – Apple pie, poté jsem dostal ještě jogurt a housku
Let trval necelých 8 hodin, uběhl rychle a zachvíli už jsme klesali do Amsterdamu.
Na motor a křídlo B777 se kouká krásně.
Srovnání DELTA vs KLM longhaul
Nejdřív je zde krátké „technické" srovnání se stručnými body, která společnost v daném odvětví byla lepší:
- Čistota letadla – KLM
- Personál – KLM
- Sedadla – Delta
- Jídlo – Delta (jen o trochu)
- Amenity kit – Delta
- Celkový servis – KLM
Obě společnosti mě svými business produkty překvapily. Každá společnost ale měla svá plus a mínus, Delta těch mínusů měla podle mě víc, radši bych přístě preferoval nizozemské KLM.
V technickém srovnání jsem srovnával čistotu letadla, překvapilo mě, jak Delta měla ten A330 špinavý, a to byl jen rok starý. Ještě před odletem byly na sedadle a stolku různé drobky, což mi nepřijde na business class ani v economy adekvátní. Když jsem se po příletu koukal pod sedačku, jestli mi za ní něco nezapadlo při spánku, zděsil jsem se, byl tam teda pěkný bordel a mohli by to alespoň jednou za měsíc vyluxovat, věřím že by i vydělali, protože takový bordel pod každým sedadlem v business class podle mě mohl dohromady vážit i 10 kg.
Další kategorie byl personál, obě společnost měly usměvavé stevardy/ky, musím ale uznat že byli na palubě KLM o něco příjemnější a ochotnější.
Sedadla a samotnou kabinu (bez nepořádku) měla lepší pochopitelně Delta, šlo o rok staré letadlo a byly v něm ty nejnovější technologie. Plus dávám hlavně za plně sklopitelnou postel a větší soukromí.
Jelikož jsem s Deltou letěl přes den a KLM přes noc až ráno, nemůžu jídlo objektivně ohodnotit. Minimálně mi víc chutnalo u Delty.
Amenity kit byl o něco obsáhlejší u Delty.
Amsterdam – Praha (KLM)
Boeing 737-700 (PH-BGO), 16:30–17:45, LF100%, Europe Business Class
Po hodinách strávených na příjemném a poloprázdném schengenském salónku v AMSu nás čekal poslední let této cesty, do Prahy. Nás Boeing 737-700 byl 100% vytížený, říkaly nám to i samotné letušky.
Amsterdamský schengenský salónek
Moc nemám co říct k letu do Prahy, byl velmi rychlý, v Praze jsme byli za hodinu. Podávali nám nějakou večeři, KLM řeší u Boeingů business class v Evropě tak, že jen dá víc legroomu a „obsadí" prostřední sedačku. Pohled na Prahu jako vždy, k nezaplacení!
Díky za přečtení tohoto tripreportu, doufám že se Vám líbil! Budu rád za veškeré otázky, komentáře a připomínky!
Naposledy upravil(a) CheckFlyer dne 14. 04. 2017, 14:14, celkem upraveno 3 x.
Re: V Businessu DELTA vs KLM přes Atlantik
Moc hezké počtení. V letadlech Delty jsem kdysi trávil hodně času, bohužel výhradně služebně a hlavně vždy na zemi, takže mně vždycky zajímá, jak to probíhá za letu. Doufám, že se brzy dočkáme i TR z dalšího programu v Americe, moc by mně to zajímalo. No a pro příště bych se přimlouval za malinko větší fotky, alespoň v té velikosti, co do svých trip reportů dávám já:-) (ale to je opravdu jen detail).
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
Re: V Businessu DELTA vs KLM přes Atlantik
Lkprak píše:Moc hezké počtení. V letadlech Delty jsem kdysi trávil hodně času, bohužel výhradně služebně a hlavně vždy na zemi, takže mně vždycky zajímá, jak to probíhá za letu. Doufám, že se brzy dočkáme i TR z dalšího programu v Americe, moc by mně to zajímalo. No a pro příště bych se přimlouval za malinko větší fotky, alespoň v té velikosti, co do svých trip reportů dávám já:-) (ale to je opravdu jen detail).
Díky moc, je to super pocit vědět že se můj první TR někomu líbil. Nad těmi fotkami jsem také řemýšlel, menší jsem dal jen ty, na kterých toho podle mě není moc co vidět. Přístě určitě dám větší, ještě jednou díky.
Re: V Businessu DELTA vs KLM přes Atlantik
Díky za prostor. Loni sem totiž sliboval report z DL Cclass na trase PRG-JFK-ORD a zpět. No a report není protože to byla taková tragédie že sem o tom nějak neměl chuť psát.
Až reminiscence v podobě popisu bordelu na palubě DL mě navnadila, tak sem něco přihodím.
Takže bonus oproti ChlivekOne class z AMS byl z/do PRG ještě velmi worn-out business elite polstírung. K tomu nechutnému bordelu se možná ale nakonec hodil víc. Neco jako koženka u ČD...ta má taky svuj styl a ten bordel k tomu prostě patří.
Co byl ovšem vrchol luxusu byla mixed crew. Tedy přítomnost českých CC na palubě. Tam to ještě šlo, ta blondýna byla sice nepříjemná a neměla ani náhodou level schopností odpovídající long-haul C, ale aspoň se na ni dalo koukat.
Nazpět sme ale měli takovyho starýho malýho kokota šedivýho, totálně arogantního. Měl sem zvláštní pocit že už sem ho někdy na nějakým OK social letu zažil. Takovýho si prostě člověk zapamatuje. No a teď ho dali do C DL aby obsluhoval socky z vychodu, předpokládám že za celoživotní zasluhy...
Detaily nebudu popisovat, nejsem básník jako cocík...ale prostě hrůza, zlatá US crew (a to sem zazil i United:-))
Pozitivně hodnotím pouze skydeck s DJ na JFK a pak překvapivě rychlou 764. Holt levna ropa asik...
Že na JFK -ORD-JFK dostanete i pres bookingclass C normální economy seating i servis je už jen nepodstatný detail.
Delta je prostě delta a Deltou zůstane. Mě zůstaly dvě pěkný etuje TUMI a můžu jen doufat že mě zas jednou někdo někam v C veme.
Až reminiscence v podobě popisu bordelu na palubě DL mě navnadila, tak sem něco přihodím.
Takže bonus oproti ChlivekOne class z AMS byl z/do PRG ještě velmi worn-out business elite polstírung. K tomu nechutnému bordelu se možná ale nakonec hodil víc. Neco jako koženka u ČD...ta má taky svuj styl a ten bordel k tomu prostě patří.
Co byl ovšem vrchol luxusu byla mixed crew. Tedy přítomnost českých CC na palubě. Tam to ještě šlo, ta blondýna byla sice nepříjemná a neměla ani náhodou level schopností odpovídající long-haul C, ale aspoň se na ni dalo koukat.
Nazpět sme ale měli takovyho starýho malýho kokota šedivýho, totálně arogantního. Měl sem zvláštní pocit že už sem ho někdy na nějakým OK social letu zažil. Takovýho si prostě člověk zapamatuje. No a teď ho dali do C DL aby obsluhoval socky z vychodu, předpokládám že za celoživotní zasluhy...
Detaily nebudu popisovat, nejsem básník jako cocík...ale prostě hrůza, zlatá US crew (a to sem zazil i United:-))
Pozitivně hodnotím pouze skydeck s DJ na JFK a pak překvapivě rychlou 764. Holt levna ropa asik...
Že na JFK -ORD-JFK dostanete i pres bookingclass C normální economy seating i servis je už jen nepodstatný detail.
Delta je prostě delta a Deltou zůstane. Mě zůstaly dvě pěkný etuje TUMI a můžu jen doufat že mě zas jednou někdo někam v C veme.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
Re: patras
Díky za Vaší reakci! A kdy jste takhle s DL letěl? Jak to tak čtu, je asi lepší létat s DL ze západních zemí Evropy. Kromě toho bordelu na palubě nebylo nic, co by mi přišlo fakt stračný, servis ušel, letušky byly sice postarší, ale příjemné. Kdybych asi letěl starším letadlem, dojem by byl o něco horší.
Re: V Businessu DELTA vs KLM přes Atlantik
Loni v červnu. Na seat 1a, tak sem se na to těšil.....
Ještě sem zapomněl na jeden bonus v podobě ruského spolucestujiciho na zpatecni ceste na 1B...na ruce měl UN freak (2mega) v klidu zmoulal slabe doutnajici doutnik...smrad na celou C class. Pochopitelne cela crew včetně ceskyho zmrdecka se ho bala. Jelikoz mam slabost pro hodinky s kotvickou a bylo mi ho lito z profesionálních duvodu (vzhledem k stupni klidove dusnosti předpokládám že už dnes není mezi námi), tak sem mu taky nic nereklB-)
Ještě sem zapomněl na jeden bonus v podobě ruského spolucestujiciho na zpatecni ceste na 1B...na ruce měl UN freak (2mega) v klidu zmoulal slabe doutnajici doutnik...smrad na celou C class. Pochopitelne cela crew včetně ceskyho zmrdecka se ho bala. Jelikoz mam slabost pro hodinky s kotvickou a bylo mi ho lito z profesionálních duvodu (vzhledem k stupni klidove dusnosti předpokládám že už dnes není mezi námi), tak sem mu taky nic nereklB-)
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
Re: patras
Jojo, holt se to někdy nevydaří. :-/
A ještě horší je, když za to tolik utratíte.
A ještě horší je, když za to tolik utratíte.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 354
- Registrován: 12. 11. 2006, 11:19
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: DELTA vs KLM v businessu přes Atlantik
Ja jsem letel vloni JFK-PRG v C dvakrat a stezovat si nemuzu, naopak ve srovnani s C KL (AMS-SFO a AMS-JRO-AMS) mne prijde mnohem lepsi. Pravda ze po letosnim LHR-DOH-AKL-DOC-MUC s QR v C bych se citil take nepatricne
Re: DELTA vs KLM v businessu přes Atlantik
Jako obvykle bude problem asi ve mne...ta ceska crew ale byla fakt divna...
Ty si tam cechy měl?
Ty si tam cechy měl?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
Re: DELTA vs KLM v businessu přes Atlantik
patras píše:Jako obvykle bude problem asi ve mne...ta ceska crew ale byla fakt divna...
Ty si tam cechy měl?
Ani jednoho.