Time Air
Re: Time Air
Tak jednak bylo pilotovi přes 30 let (netřeba věřit médiím každý detail) a druhak věk absolutně nevypovídá o zkušenostech... A jak už je výše napsáno, není nutné to tady soudit... Počkejme na závěrečnou zprávu uzpln.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 162
- Registrován: 12. 08. 2009, 10:47
- Oblíbené typy letadel: B747, B777, A340
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, MEX
- Stav: Offline
Re: Time Air
creyman píše:"Šestadvacetiletý český pilot a stejně stará slovenská pilotka při neštěstí zahynuli. Příčina pádu letadla se vyšetřuje."
Oba dva jsem znal [takze pilot - kapitan byl ze Slovenska a mel toho nalitano vic nez dost a pilotka byla z Moravy a take i pres svuj mladsi vek, mela hodne zkusenosti] ... neverte tomu co se pise v novinach ... je to des a hruza, je mi to straaaasne mooooc lito - dva uplne senzacni lidi, co dokazali neskutecne uzivat zivota a byla s nima neskutecna sranda ach jo....
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02. 02. 2004, 16:26
- Oblíbené typy letadel: B777
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Time Air
jardajar píše:Tak jednak bylo pilotovi přes 30 let (netřeba věřit médiím každý detail) a druhak věk absolutně nevypovídá o zkušenostech... A jak už je výše napsáno, není nutné to tady soudit... Počkejme na závěrečnou zprávu uzpln.
Předpokládám, že se to patrně nedá zobecnit, ale lze aspoň rámcově odhadnout, za jak dlouho by ta zpráva mohla být? Je takový dokument veřejný?
Re: Time Air
Je to veřejné, stahnutelné na jejich stránkách. Ale bude to určitě tvat dlouhou dobu (týdny, měsíce). A taky nemusí zjistit nic, obávám se, že tyhle privátní jety nemají flight recorder...
Re: Time Air
jardajar píše:Tak jednak bylo pilotovi přes 30 let (netřeba věřit médiím každý detail) a druhak věk absolutně nevypovídá o zkušenostech... A jak už je výše napsáno, není nutné to tady soudit... Počkejme na závěrečnou zprávu uzpln.
Myslim, ze to uzpln nevysetruje, ale nemecka inspekce...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Time Air
DE systém je stejný jako u nás a jinde v EU - šetření provádí samostaný úřad BFU
http://www.bfu-web.de/cln_005/nn_226436/EN/Home/homepage__node.html?__nnn=true
Závěrečná zpráva má být zveřejněna v nejkratším možném čase, pokud možno do 12 měsíců.
Vzhledem k tomu, že MTOW Cessny 550 bude větší než 5700kg (alespon si myslím) zapisovače by měla mít.
Neověřene info z PRUNE:
http://www.bfu-web.de/cln_005/nn_226436/EN/Home/homepage__node.html?__nnn=true
Závěrečná zpráva má být zveřejněna v nejkratším možném čase, pokud možno do 12 měsíců.
Vzhledem k tomu, že MTOW Cessny 550 bude větší než 5700kg (alespon si myslím) zapisovače by měla mít.
Neověřene info z PRUNE:
Black boxes recovered. Preliminary report might be available in April, according to BFU
Re: Time Air
Tak to by bylo fajn, copak avioniku má na úrovni se záznamníky letu, ale aby byly uspůsobené i pro nehodu. Komentáře od uzpln jsem slyšel ve zprávách, byli i na místě, tak proto jsem myslel, že šetření převzali oni, ale to byl jen můj názor, nic ověřeného.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Time Air
LN obvykle šetří úřad státu kde k nehodě došlo,šetření se můžou dále účastnit respektive mohou být přizvány úřady země, kde byl vyroben drak a pohonná(é) jednotka(y) a a úřad země zápisu do rejstříku.
Pakliže jsou vyžadovány zapisovače, jsou vždy havarijní.Respektive požadavek na havarijní zapisovače je vždy širší než na zapisovače provozní.
Pakliže jsou vyžadovány zapisovače, jsou vždy havarijní.Respektive požadavek na havarijní zapisovače je vždy širší než na zapisovače provozní.
Re: Time Air
františek dobrota píše:LN obvykle šetří úřad státu kde k nehodě došlo,...
Dal by se výrok opravit na " Úřad státu, kam dopadly trosky " ? Ptám se proto, že k nehodě pravděpodobně došlo nad územím ČR. Pokud se stroj rozlomil ještě ve vzduchu, tak určitě nad územím ČR.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02. 02. 2004, 16:26
- Oblíbené typy letadel: B777
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Time Air
Pokud se rozlomil ve vzduchu... to je v tuto chvíli spekulace, ne?
Re: Time Air
Jistě, jde mi v tomto příspěvku o pokus v principu oddělit od sebe místo nehody a místo dopadu, pokud první případ ( možný rozpad letadla ) nastal dříve.
Na téma, zda je možné, aby těsně před hranicemi v 8 kilometrech éro požádalo o výstup do vyšší hladiny a následně vcelku dopadlo kilák za čárou budeme jistě diskutovat později. Možné to samozdřejmě je, jen si letmo vzpomínám na pád Řeckého vládního speciálu v turbulenci, který skončil nouzovým přistáním s mrtvým ministrem na palubě.
Na téma, zda je možné, aby těsně před hranicemi v 8 kilometrech éro požádalo o výstup do vyšší hladiny a následně vcelku dopadlo kilák za čárou budeme jistě diskutovat později. Možné to samozdřejmě je, jen si letmo vzpomínám na pád Řeckého vládního speciálu v turbulenci, který skončil nouzovým přistáním s mrtvým ministrem na palubě.
Re: Time Air
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... anevr.html
Paradoxem je, že pokud by měli alespoň jednoho cestujícího, tak se to s největší pravděpodobností nestalo.
Paradoxem je, že pokud by měli alespoň jednoho cestujícího, tak se to s největší pravděpodobností nestalo.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Time Air
Všichni, kdo se v tom pohybují, tak vědí, že prázdné přelety jsou poukaz na prů..r .
http://www.ntsb.gov/publictn/2007/AAR0701.pdf
http://www.ntsb.gov/publictn/2007/AAR0701.pdf
Re: Time Air
No, byli tam dva, a moje partnerka prohlásila, že taková kravina by ženskou nenapadla.
Neměl jsem argument. Pomůžete mi?
Neměl jsem argument. Pomůžete mi?