TAT + PRG = ???

Odpovědět
LUKAS.MADRID
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 22. 10. 2006, 18:06
Bydliště: PRG
Stav: Offline

TAT + PRG = ???

Příspěvek od LUKAS.MADRID »

myslite si, ze skyeurope airlines zavedie v blizkej buducnosti linku na trase TAT - PRG a spat?

len prednedavnom som sa dozvedel, ze niekedy v roku 2003 tam uz lietali, ale velmi sa to neoplatilo, pretoze linka bola zrusena. i ked si myslim, ze v tejto dobre by jej zavedenie uz malo opodstatnenie.
[/b]


OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Příspěvek od OR »

Uprimne receno myslim ze Poprad se stale jeste neuzivi.
Aby to melo dlouhodobe smysl, musite utrzit za rotaci neco kolem 300.000 CZK (spis vic) a obavam se, ze 100 zpatecnich letenek po 3000 Kc se denne neproda. Preci jen B737 je dost velky letadlo na naplneni Point - to - point do Prahy.
Litat z Prahy na hory do Tater myslim taky nebude moc obvykle, mohlo by se uzivit par spoju na prodlouzeny vikend v sezone.
Spis bych veril ATR CSA podobne jako na ILZ. Tam se to dost plni tranzitem.

Jestli to SE litali v minulosti si nepamatuju, ale pokud jo, tak to bylo s Embraerem a pravdepodobne jako c/s s CSA (tak se litaly Kosice z Prahy)

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4083
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od HighFlyer »

Mohu potvrdit, letel jsem PRG-TAT-PRG dokonce dvakrat v listopadu a prosinci 2003. Byl to Embraer 120 a litali to 2-3x tydne. Samozrejme jsem tam neletel lyzovat, ale za obchodem. Ve stredu litali trojuhelnik BTS-PRG-TAT-BTS (rano) a opacnym smerem BTS-TAT-PRG-BTS (vecer). (Byl to takovej pridavek k lince BTS-PRG v.v., kterou se pokouseli rozjet). A bylo to ve vybornych casech, PRG-TAT nekdy v 8:30 rano a TAT-PRG kolem 19h, takze se behem dne dalo v Popradu stihnout nekolik schuzek a tentyz den vecer jsem byl zpatky doma v Praze. Tam i zpatky bylo letadlo velmi dobre vytizeny. A vzdycky jsem na vecerni lince videl ty stejny tvare jako rano z Prahy. Pochopitelne ani jeden clovek s lyzema, zato vsichni v ruce kufrik nebo pres rameno notebook. Krome cestiny byla slyset i nemcina a anglictina.

Problem byl, ze krome stredy se litalo uz jen v sobotu a nedeli, a to naopak z byznys klientely nelital skoro nikdo. No a netrvalo dlouho a Sky zabalil i tu linku BTS-PRG v.v. a Poprad sel do kytek soucasne s ni.

Na zaklade sve (byt' kratke) zkusenosti s linkou PRG-TAT se domnivam, ze pokud by byla provozovana v dobrych casech, tak by se mohla uzivit tak 3x tydne. Samozrejme ze ne 737, ale rozhodne malej Embraer nebo Saab 340, nebo i maly ATRko, pokud by navic byla i navaznost na lety CSA v PRG (SkyEurope tenkrat litali point-to-point bez navaznosti).

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Příspěvek od OR »

On bude na tohle asi dost problem vymyslet nejake rozumnene rotace letadel. Jak to pisete to vypada pomerne zajimave, ale problem byl asi s usekem TAT- BTS nekdy v 11 dopoledne a BTS- TAT v 17. Jinymi slovy, jak letadlo rozumne vytizit dopoledne z Popradu a odpoledne do Popradu.
Navic kolem 7.30 rano moc pripoju CSA v Praze jeste neni a ve 20 uz je toho zase vetsina pryc.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4083
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od HighFlyer »

OR píše:On bude na tohle asi dost problem vymyslet nejake rozumnene rotace letadel. Jak to pisete to vypada pomerne zajimave, ale problem byl asi s usekem TAT- BTS nekdy v 11 dopoledne a BTS- TAT v 17. Jinymi slovy, jak letadlo rozumne vytizit dopoledne z Popradu a odpoledne do Popradu.
Navic kolem 7.30 rano moc pripoju CSA v Praze jeste neni a ve 20 uz je toho zase vetsina pryc.


Se vsim souhlasim.

Navic s usekem TAT-BTS by asi byl problem kdykoli, nejen mezi 11-16h. Neni to tak daleko autem, jako TAT-PRG (nebo TAT-STN :-)))


Odpovědět