HighFlyer píše:Otazkou zustava, proc se SkyEurope nepovedlo rozjet linku stejne dobre. Udajne tam bylo hodne zrusenych letu a ztrata duvery rakouske cestujici verejnosti.
Na druhou stranu si získat důvěru nafoukaných Rakušáků (kteří by spolu s Rusáky byli nejradši kdyby železná opona zůstala stát) byl odpočátku asi dost obtížný úkol, ne-li přímo mission impossible.
OR píše:VIE-INN je podle mne potreba litat aspon 3x denne, aby se dalo litat na otocku, pak to muze mit smysl. A ne v nejakych casech, kdy vysla Sky rotace
Ale Sky to lital 3x denne. A to ve velmi dobry casech. V podstate v podobnych, jako to dneska lita FlyNiki (0620, 1500, 1810 / 0750, 1635, 1945).
Zlin142 píše:Na druhou stranu si získat důvěru nafoukaných Rakušáků (kteří by spolu s Rusáky byli nejradši kdyby železná opona zůstala stát) byl odpočátku asi dost obtížný úkol, ne-li přímo mission impossible.
Na tom neco rozhodne je. Takove pohrdani a nadrazenost vuci Ostblocku jsem nezazil v zadne jine zemi. Nicmene i tak si NE ziskaly celkem zajimave pocty pax (a potazmo jejich duveru) na spouste jinych destinace ex VIE. Tak nevim, kde byl zakopanej pes s tim Innsbruckem.
uz ked sme pri tych rakusakoch tak subjektivne som mal pocit, ze aj na letoch z BTS je dost "cenovo senzibilnych" rakusakov... (aj kravatakov s kufrikmi )
Zlin142 píše:Na druhou stranu si získat důvěru nafoukaných Rakušáků (kteří by spolu s Rusáky byli nejradši kdyby železná opona zůstala stát) byl odpočátku asi dost obtížný úkol, ne-li přímo mission impossible.
Na tom neco rozhodne je. Takove pohrdani a nadrazenost vuci Ostblocku jsem nezazil v zadne jine zemi. Nicmene i tak si NE ziskaly celkem zajimave pocty pax (a potazmo jejich duveru) na spouste jinych destinace ex VIE. Tak nevim, kde byl zakopanej pes s tim Innsbruckem.
rakouská média o skyeurope píší s velkým nadšením o začátku, zvláště pak Die Presse...až se člověk diví, proč lezli na burzu zrovna ve Vídni:))
OR píše:VIE-INN je podle mne potreba litat aspon 3x denne, aby se dalo litat na otocku, pak to muze mit smysl. A ne v nejakych casech, kdy vysla Sky rotace
Ale Sky to lital 3x denne. A to ve velmi dobry casech. V podstate v podobnych, jako to dneska lita FlyNiki (0620, 1500, 1810 / 0750, 1635, 1945).
Aha, tak to se omlouvam za mystifikaci, tak to bylo neco jineho. Ale nejaky takovy casove rotacni ulet tam myslim meli.
OR píše:VIE-INN je podle mne potreba litat aspon 3x denne, aby se dalo litat na otocku, pak to muze mit smysl. A ne v nejakych casech, kdy vysla Sky rotace
Ale Sky to lital 3x denne. A to ve velmi dobry casech. V podstate v podobnych, jako to dneska lita FlyNiki (0620, 1500, 1810 / 0750, 1635, 1945).
Aha, tak to se omlouvam za mystifikaci, tak to bylo neco jineho. Ale nejaky takovy casove rotacni ulet tam myslim meli.
Nebylo to spise BTS-KSC? A myslim, ze to byl HighFlyer, ktery o tom mluvil, ze letovy rad do KSC je prizpusoben tomu, kdy maji NE v BTS volne letadlo...
Dachen píše:Nebylo to spise BTS-KSC? A myslim, ze to byl HighFlyer, ktery o tom mluvil, ze letovy rad do KSC je prizpusoben tomu, kdy maji NE v BTS volne letadlo...
Ano ano, takto jsem letovy rad BTS-KSC skutecne hodnotil.