Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2130
- Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
děkuji za rady, taky se do toho pustím, už mi zrušily 3 zaplacené lety....
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
04.03.09 JSEM DOSTAL MAIL ŽE MI RUŠÍ LET PRG-CPH DNE 25.04.09 O DEN POZDĚJI MI DOŠEL OPĚT MAIL ŽE JE TENTO LET POZE POSUNUTÝ ČAS ODLETU A JESTLI S TÍM SOUHLASÍM AT TAM KLIKNU NA ODKAZ.TO JSEM UDĚLAL.OVŠEM KDYŽ NAJEDU NA JEJICH STR. NA REZERVACI TAK MI TO V TEN DEN UKAZUJE ŽE TO NELETÍ.JE TO MOŽNY STALO SE VÁM TO TAKY A JAK TO JE?
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
sohaj007 píše:04.03.09 JSEM DOSTAL MAIL ŽE MI RUŠÍ LET PRG-CPH DNE 25.04.09 O DEN POZDĚJI MI DOŠEL OPĚT MAIL ŽE JE TENTO LET POZE POSUNUTÝ ČAS ODLETU A JESTLI S TÍM SOUHLASÍM AT TAM KLIKNU NA ODKAZ.TO JSEM UDĚLAL.OVŠEM KDYŽ NAJEDU NA JEJICH STR. NA REZERVACI TAK MI TO V TEN DEN UKAZUJE ŽE TO NELETÍ.JE TO MOŽNY STALO SE VÁM TO TAKY A JAK TO JE?
A není ten čas odletu posunutý třeba až na druhý den (důležité slovíčkaření zrušený a zpožděný let) ?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
Nevíte někdo, do kolika dnů /od zrušení letu/ je povinen SkyEurope vrátit peníze? Platí tady také do 30-ti dnů, nebo je to jiné?
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
BOEING737 píše:Nevíte někdo, do kolika dnů /od zrušení letu/ je povinen SkyEurope vrátit peníze? Platí tady také do 30-ti dnů, nebo je to jiné?
Neplatí.
Pro podrobnější vysvětlení je možné kontaktovat tomas.kika@skyeurope.com
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 18
- Registrován: 12. 03. 2009, 19:44
- Stav: Offline
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
Pred chvili jsem mluvil s operatorkou na skyeurope a na muj dotaz jaka nejzazsi doba je pro vraceni penez, tak odpovedela 30 dnu. No moc jsem ji neveril, protoze jim pry momentalne nefunguji emaily a nemuze tudiz proverit jestli vubec moje zadost o refundaci prisla, pred 14 dny mne operator na stejne lince tvrdil ze jim nefunguje rezervacni system tak nemuze proverit vubec nic. Tak jsem si rikal ze by tady mohlo vzniknout vlakno o nejdelsi cekaci lhutu na penize.
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
Ani po 7 mesiacoch mi SkyEurope nevracia peniaze / refund/ za nimi zrušené lety !!!!!
Pre informáciu zasielam môj posledný e-mail na hovorcu SkyEurope Airlines pána Kiku :
Vážený pán Kika,
chcel by som Vás opätovne požiadať o stanovisko k dôvodu nevrátenia peňazí za Vami zrušené
lety a potvrdené a zaplatené rezervácie W4S7YF a IZCWYB.
Posledná informácia od pána Ryšavého z 27. februára :
Vazeny pan Sklenar
Dakujeme za Vas email.
Vas refund je stale na nasom financnom oddeleni a caka na konecne odoslanie.
Zmenou kartoveho operatora doslo k prechodnemu pozastaveniu refundovanych
platieb, tato situacia bude vsak v nasledujucich dvoch tyzdnoch doriesena.
Ziadam Vas preto o trpezlivost, Vas refund bude poukazany na Vasu kartu do
polovice marca 2009. Pokial ho neobdrzite, prosim obratom nas kontaktujte,
aby sme mohli preverit platbu.
Dnes je 27. 3. 2009 a Vy neoprávnene požívate finančné prostriedky dôchodcu už
7 mesiacov !!!
Moja bezvýsledná korešpodencia za tú dobu bola s týmito Vašími pracovníkmi :
Tothova
Skarpiskova
Prieckova
Slezakova
Bandová
Kemková
Ryšavý
2x som na svoje náklady Vám bezvýsledne telefonicky volal.
Takže názor a svoje vzťahy so SkyEurope nech si spraví na základe týchto faktov každý sám.
Pre informáciu zasielam môj posledný e-mail na hovorcu SkyEurope Airlines pána Kiku :
Vážený pán Kika,
chcel by som Vás opätovne požiadať o stanovisko k dôvodu nevrátenia peňazí za Vami zrušené
lety a potvrdené a zaplatené rezervácie W4S7YF a IZCWYB.
Posledná informácia od pána Ryšavého z 27. februára :
Vazeny pan Sklenar
Dakujeme za Vas email.
Vas refund je stale na nasom financnom oddeleni a caka na konecne odoslanie.
Zmenou kartoveho operatora doslo k prechodnemu pozastaveniu refundovanych
platieb, tato situacia bude vsak v nasledujucich dvoch tyzdnoch doriesena.
Ziadam Vas preto o trpezlivost, Vas refund bude poukazany na Vasu kartu do
polovice marca 2009. Pokial ho neobdrzite, prosim obratom nas kontaktujte,
aby sme mohli preverit platbu.
Dnes je 27. 3. 2009 a Vy neoprávnene požívate finančné prostriedky dôchodcu už
7 mesiacov !!!
Moja bezvýsledná korešpodencia za tú dobu bola s týmito Vašími pracovníkmi :
Tothova
Skarpiskova
Prieckova
Slezakova
Bandová
Kemková
Ryšavý
2x som na svoje náklady Vám bezvýsledne telefonicky volal.
Takže názor a svoje vzťahy so SkyEurope nech si spraví na základe týchto faktov každý sám.
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
Prípad som riešil aj s : Štátne inštitúcie ŠOI v Košiciach odpoveď mám to zaslať do Bratislavy, ŠOI Bratislava bez odpovede, Europske spotrebiteľské centrum odpoveď- nám to nepatrí ,ale napriek tomu sa na to pozrú....odpoveď - žiadna !
Škoda slov. Má to zmysel riešiť to súdnou cestou ? Nebudú mi straty len narastať ?
Škoda slov. Má to zmysel riešiť to súdnou cestou ? Nebudú mi straty len narastať ?
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
nerozumiem prečo vaše problémy neriešite štandardnou cestou?
...ak to nejde vyriešiť po dobrom tak súd...
...ak to nejde vyriešiť po dobrom tak súd...
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
V prvé řadě chápu, že fakt, že nevrací peníze, je hodně nepříjemný. I když mi příjde, že se nejedná až o tak obrovské částky, že se bez nich člověk chvíli neobejde (upřímně věřím, že Sky je opravdu hodlají vrátit). Jenže v současné době jsou v krizi, takže prostě nemají cash. Co jako podle Vás mají dělat? Jestli přestanou platit zaměstancům, aby sehnali hotovost pro nás, krachnou. Jestli je je všichni na ráz zažalují, krachnou. Takže stejně nikdo z nás už ty peníze neuvidí. Chce to zachovat klid a počkat, až se vyhrabou z nejhoršího. Já osobně, vždycky když chci nadávat, si nejdřív vzpomenu, za kolik se lítalo dřív a kolik jsem ušetřila díky Sky. Momentálně na tom prostě nejsou dobře a tahle hysterie ohledně vracení peněz stejně ničemu nepomůže...
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
yellow píše: Jenže v zákoně nic podobného není... Btw. já to říkám každému kdo má strach s nima kupovat letenku na další měsíce, že je opravdu nějakých 50 EUR nemůže vytrhnout po těch desetieurových letech na dovolené a prodloužené víkendy...
Já taky samozřejmě netvrdím, že je to zákonné. Jenže kde ty peníze sebrat? Mají teda vyhlásit bankrot? Super, to ty peníze pak stejně neuvidíme. A ještě k tomu bude utrum s levným cestováním po Evropě, protože ostatní low-costy z Prahy lítají jen pár destinací. Pouze se Sky si člověk může prohlídnout Evropu. Se svým příjmem si opravdu nemůžu dovolit letenky s normálními dopravci a click4sky jsou většinou vyprodaný měsíce dopředu...) Přes všechny problémy fakt oceňuju, jak zatím Sky tu situaci zvládají a držím jim pěsti.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2130
- Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
YaniCZka píše:yellow píše: Jenže v zákoně nic podobného není... Btw. já to říkám každému kdo má strach s nima kupovat letenku na další měsíce, že je opravdu nějakých 50 EUR nemůže vytrhnout po těch desetieurových letech na dovolené a prodloužené víkendy...
Já taky samozřejmě netvrdím, že je to zákonné. Jenže kde ty peníze sebrat? Mají teda vyhlásit bankrot? Super, to ty peníze pak stejně neuvidíme. A ještě k tomu bude utrum s levným cestováním po Evropě, protože ostatní low-costy z Prahy lítají jen pár destinací. Pouze se Sky si člověk může prohlídnout Evropu. Se svým příjmem si opravdu nemůžu dovolit letenky s normálními dopravci a click4sky jsou většinou vyprodaný měsíce dopředu...) Přes všechny problémy fakt oceňuju, jak zatím Sky tu situaci zvládají a držím jim pěsti.
Zítra se také pustím do reklamace 3 letů, tak tu sbírám zkušenosti. Natvrdo? Asi ano, bankrot už měli vyhlásit dávno. Pro prohlídku Evropy použijte Ryanair - má daleko hustší síť a i ceny jsou levnější...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
persona píše: Pro prohlídku Evropy použijte Ryanair - má daleko hustší síť a i ceny jsou levnější...
Jen z PRG těch destinací holt moc nemají...
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
YaniCZka píše:Co jako podle Vás mají dělat? Jestli přestanou platit zaměstancům, aby sehnali hotovost pro nás, krachnou. Jestli je je všichni na ráz zažalují, krachnou. Takže stejně nikdo z nás už ty peníze neuvidí. Chce to zachovat klid a počkat, až se vyhrabou z nejhoršího.
Pomineme-li, že zaměstnancům stejně neplatí, jde možná o sobecký, ale běžný přístup. Oni nakonec stejně vyhlásí bankrot, tedy proč zrovna z nich nedostat ještě do té doby svých 100 EUR. Jenže když jim zadrží na pár desítek minut letiště letadlo, hned mu zaplatěj, ale nějaký maily a telefonáty cestujících je tolik nepálí.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 164
- Registrován: 18. 03. 2008, 22:17
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Zrušené lety a potíže s vrácením peněz!!!
YaniCZka píše:V prvé řadě chápu, že fakt, že nevrací peníze, je hodně nepříjemný. I když mi příjde, že se nejedná až o tak obrovské částky, že se bez nich člověk chvíli neobejde (upřímně věřím, že Sky je opravdu hodlají vrátit). Jenže v současné době jsou v krizi, takže prostě nemají cash. Co jako podle Vás mají dělat? Jestli přestanou platit zaměstancům, aby sehnali hotovost pro nás, krachnou. Jestli je je všichni na ráz zažalují, krachnou. Takže stejně nikdo z nás už ty peníze neuvidí. Chce to zachovat klid a počkat, až se vyhrabou z nejhoršího. Já osobně, vždycky když chci nadávat, si nejdřív vzpomenu, za kolik se lítalo dřív a kolik jsem ušetřila díky Sky. Momentálně na tom prostě nejsou dobře a tahle hysterie ohledně vracení peněz stejně ničemu nepomůže...
To že nemají peníze je jakýmkoliv způsobem vina moje, nebo někoho, komu dluží peníze? Já si myslím, že to je jedině jejich problém. Do diskuze jak levně se kdo kam dostal se pouštět nebudu, pokud někdo levné letenky prodává musí počítat s tím, že je i někdo koupí. Skyeurope nedlužím ani korunu, letenky (některé) jsem koupil levně, protože je prodávali levně, neukradl jsem je...
Naprosto rozumím lidem, kteří jdou soudní cestou a chtějí svoje peníze spátky. To, co tady skyeurope poslední dobou předvádí, není slušnej byznis.
Naposledy upravil(a) MartinO2 dne 29. 03. 2009, 21:02, celkem upraveno 1 x.