Click4Sky
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
nemělo by to být spíše click2fly
Dávalo by to větší smysl:) Předpokládám, že tato varianta už nebyla volná.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 126
- Registrován: 18. 09. 2007, 21:48
- Oblíbené typy letadel: B737,B757,B767,B777
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Click4Sky
PavelD píše:Dnešní expres, strana 8.
" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "
Preco sa daju rezervovat iba obojsmerne letenky?
Re: Click4Sky
djspek píše:PavelD píše:Dnešní expres, strana 8.
" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "
Preco sa daju rezervovat iba obojsmerne letenky?
protoze CSA nejsou LCC to je velmi jednoduche
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 126
- Registrován: 18. 09. 2007, 21:48
- Oblíbené typy letadel: B737,B757,B767,B777
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Click4Sky
lojza píše:djspek píše:PavelD píše:Dnešní expres, strana 8.
" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "
Preco sa daju rezervovat iba obojsmerne letenky?
protoze CSA nejsou LCC to je velmi jednoduche
ale CLICK4SKY.com sa hra na low cost
Re: Click4Sky
djspek píše:lojza píše:djspek píše:PavelD píše:Dnešní expres, strana 8.
" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "
Preco sa daju rezervovat iba obojsmerne letenky?
protoze CSA nejsou LCC to je velmi jednoduche
ale CLICK4SKY.com sa hra na low cost
Je to velmi jednoduche, chcete letet jen one way, bude vas to stat jako return, neb letenka je nerefundovatelna.koupite tam a zpet, ale letite jen jednosmerne.takze 3890 v jeden smer.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
re
ivo píše:Proc se musi setrvet v destinaci min. tri dny pres tyden nebo jeden den pres vikend a az potom se muze vyuzit zpatecni let?
To mi prijde jako docela omezujici a radu potencialnich zakazniku to muze odradit.
tady jde o to aby csa pak nalakala cestujici k tomu aby si zakoupili klasicky let. proto jsou takove omezeni. Nic jineho za tim asi nemuzes hledat.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: re
j.ree píše:ivo píše:Proc se musi setrvet v destinaci min. tri dny pres tyden nebo jeden den pres vikend a az potom se muze vyuzit zpatecni let?
To mi prijde jako docela omezujici a radu potencialnich zakazniku to muze odradit.
tady jde o to aby csa pak nalakala cestujici k tomu aby si zakoupili klasicky let. proto jsou takove omezeni. Nic jineho za tim asi nemuzes hledat.
Tak dusledny tah marketingu bych v tom nehledala, proste se to knihuje do tridy W ci jake, ktera ma tuto podminku.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: re
BB píše:j.ree píše:ivo píše:Proc se musi setrvet v destinaci min. tri dny pres tyden nebo jeden den pres vikend a az potom se muze vyuzit zpatecni let?
To mi prijde jako docela omezujici a radu potencialnich zakazniku to muze odradit.
tady jde o to aby csa pak nalakala cestujici k tomu aby si zakoupili klasicky let. proto jsou takove omezeni. Nic jineho za tim asi nemuzes hledat.
Tak dusledny tah marketingu bych v tom nehledala, proste se to knihuje do tridy W ci jake, ktera ma tuto podminku.
Nin, ale taky aby csa neprichazely o sve byznis klienty..ale to jaksi i vyplyva z toho meho predchozicho prispevku. Druhy aspekt ja procentni zvyseni obsazenosti. Lepsi mit 2 klacky za sedadlo nez nic, kdyz uz tady ta moznost je ...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: re
j.ree píše:ale taky aby csa neprichazely o sve byznis klienty...
Jsem byznys klient. A CSA i C4S o me prichazeji prave touto politikou Kdyz potrebuju na otocku do Amstru, Milana nebo Parize, tak cim dal casteji volim dopravce, ktery me takto neomezuje (tedy ne CSA).
Je zajimave (a povzbudive), ze na linkach z Londyna byly CSA pod tlakem konkurence prinuceny od Sunday rule/3noci upustit a jednosmerne letenky jsou prodavany presne za cenu 1/2 zpatecni. (A hle, do Londyna me jako byznys klienta mivaji na palube daleko casteji nez kamkoli jinam).
Takze je to jenom uhel pohledu, cim vlastne CSA o pasazery prichazeji. Bud' me budete mit na palube za rozumnou cenu anebo me tam nebudete mit vubec. Ja myslim, ze kdyz nas bude vic (a vsechno nasvedcuje tomu, ze bude, konkurencnich nabidek je cim dal vic), tak prijde Kolejni k rozumu i ve veci Sunday rule/3 noci i u jednosmernych letenek. Dejme jim jeste chvilku cas, oni vymeknou.
Re: re
HighFlyer píše:j.ree píše:ale taky aby csa neprichazely o sve byznis klienty...
Jsem byznys klient. A CSA i C4S o me prichazeji prave touto politikou Kdyz potrebuju na otocku do Amstru, Milana nebo Parize, tak cim dal casteji volim dopravce, ktery me takto neomezuje (tedy ne CSA).
Je zajimave (a povzbudive), ze na linkach z Londyna byly CSA pod tlakem konkurence prinuceny od Sunday rule/3noci upustit a jednosmerne letenky jsou prodavany presne za cenu 1/2 zpatecni. (A hle, do Londyna me jako byznys klienta mivaji na palube daleko casteji nez kamkoli jinam).
Takze je to jenom uhel pohledu, cim vlastne CSA o pasazery prichazeji. Bud' me budete mit na palube za rozumnou cenu anebo me tam nebudete mit vubec. Ja myslim, ze kdyz nas bude vic (a vsechno nasvedcuje tomu, ze bude, konkurencnich nabidek je cim dal vic), tak prijde Kolejni k rozumu i ve veci Sunday rule/3 noci i u jednosmernych letenek. Dejme jim jeste chvilku cas, oni vymeknou.
Opet souhlas staci u vyssich fares dat priznivejsi podminky a neni treba C4S.Nebo mezi plnou cenou Y-cl a C-cl udelat takovy minimalni rozdil, ze cestak si rad trochu doplati a poleti v business.Flexibilni jednoducha tarifni struktura a rozumny yield management to je cesta do cernych cisel.Alespon si to myslim.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: re
HighFlyer píše:j.ree píše:ale taky aby csa neprichazely o sve byznis klienty...
Jsem byznys klient. A CSA i C4S o me prichazeji prave touto politikou Kdyz potrebuju na otocku do Amstru, Milana nebo Parize, tak cim dal casteji volim dopravce, ktery me takto neomezuje (tedy ne CSA).
Je zajimave (a povzbudive), ze na linkach z Londyna byly CSA pod tlakem konkurence prinuceny od Sunday rule/3noci upustit a jednosmerne letenky jsou prodavany presne za cenu 1/2 zpatecni. (A hle, do Londyna me jako byznys klienta mivaji na palube daleko casteji nez kamkoli jinam).
Takze je to jenom uhel pohledu, cim vlastne CSA o pasazery prichazeji. Bud' me budete mit na palube za rozumnou cenu anebo me tam nebudete mit vubec. Ja myslim, ze kdyz nas bude vic (a vsechno nasvedcuje tomu, ze bude, konkurencnich nabidek je cim dal vic), tak prijde Kolejni k rozumu i ve veci Sunday rule/3 noci i u jednosmernych letenek. Dejme jim jeste chvilku cas, oni vymeknou.
Vsak v pohode, budu este za to rad kdyz to tak bude, ze se odstrani omezeni.. Treba taky jednou skonci "monopol" OSR - PRG za 4 k jednosmerne a 5,5 k return ... To uz je ale mimo