Click4Sky

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1028
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Click4Sky

Příspěvek od PavelD »

Dnešní expres, strana 8.

" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "


Luko2
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 355
Registrován: 03. 11. 2004, 12:21
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Luko2 »

Takových nadpisů už jsem četl mnoho. Mám pocit že mezi nimi byl kdysi i Smart Wings. O tom jak dnes konkuruje si může udělat každý obrázek sám při pohledu na jejich ceny. Myslím že to bude naprosto stejný případ. Nejdříve plno bombastických nadpisů a článků, a za pár měsíců ticho po pěšině.

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

nemělo by to být spíše click2fly

Příspěvek od clovicek »

Dávalo by to větší smysl:) Předpokládám, že tato varianta už nebyla volná.

djspek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 126
Registrován: 18. 09. 2007, 21:48
Oblíbené typy letadel: B737,B757,B767,B777
Pohlaví: muž
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Click4Sky

Příspěvek od djspek »

PavelD píše:Dnešní expres, strana 8.

" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "



Preco sa daju rezervovat iba obojsmerne letenky? :oops: :twisted:

lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

Re: Click4Sky

Příspěvek od lojza »

djspek píše:
PavelD píše:Dnešní expres, strana 8.

" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "



Preco sa daju rezervovat iba obojsmerne letenky? :oops: :twisted:


protoze CSA nejsou LCC :P to je velmi jednoduche :!:


djspek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 126
Registrován: 18. 09. 2007, 21:48
Oblíbené typy letadel: B737,B757,B767,B777
Pohlaví: muž
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Click4Sky

Příspěvek od djspek »

lojza píše:
djspek píše:
PavelD píše:Dnešní expres, strana 8.

" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "



Preco sa daju rezervovat iba obojsmerne letenky? :oops: :twisted:


protoze CSA nejsou LCC :P to je velmi jednoduche :!:



ale CLICK4SKY.com sa hra na low cost :?

lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

Re: Click4Sky

Příspěvek od lojza »

djspek píše:
lojza píše:
djspek píše:
PavelD píše:Dnešní expres, strana 8.

" České aerolinie začnou konkurovat nízkonákladovým leteckým společnostem.................. "



Preco sa daju rezervovat iba obojsmerne letenky? :oops: :twisted:


protoze CSA nejsou LCC :P to je velmi jednoduche :!:



ale CLICK4SKY.com sa hra na low cost :?

Je to velmi jednoduche, chcete letet jen one way, bude vas to stat jako return, neb letenka je nerefundovatelna.koupite tam a zpet, ale letite jen jednosmerne.takze 3890 v jeden smer.

ivo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 41
Registrován: 18. 02. 2005, 10:33
Stav: Offline

Příspěvek od ivo »

Proc se musi setrvet v destinaci min. tri dny pres tyden nebo jeden den pres vikend a az potom se muze vyuzit zpatecni let?
To mi prijde jako docela omezujici a radu potencialnich zakazniku to muze odradit.

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

re

Příspěvek od j.ree »

ivo píše:Proc se musi setrvet v destinaci min. tri dny pres tyden nebo jeden den pres vikend a az potom se muze vyuzit zpatecni let?
To mi prijde jako docela omezujici a radu potencialnich zakazniku to muze odradit.


tady jde o to aby csa pak nalakala cestujici k tomu aby si zakoupili klasicky let. proto jsou takove omezeni. Nic jineho za tim asi nemuzes hledat.

BB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1211
Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: re

Příspěvek od BB »

j.ree píše:
ivo píše:Proc se musi setrvet v destinaci min. tri dny pres tyden nebo jeden den pres vikend a az potom se muze vyuzit zpatecni let?
To mi prijde jako docela omezujici a radu potencialnich zakazniku to muze odradit.


tady jde o to aby csa pak nalakala cestujici k tomu aby si zakoupili klasicky let. proto jsou takove omezeni. Nic jineho za tim asi nemuzes hledat.


Tak dusledny tah marketingu bych v tom nehledala, proste se to knihuje do tridy W ci jake, ktera ma tuto podminku.

Luko2
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 355
Registrován: 03. 11. 2004, 12:21
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Luko2 »

Zajímavý článek o plánech C4S do budoucna...

http://www.letectvi.cz/letectvi/Article64334.html

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: re

Příspěvek od j.ree »

BB píše:
j.ree píše:
ivo píše:Proc se musi setrvet v destinaci min. tri dny pres tyden nebo jeden den pres vikend a az potom se muze vyuzit zpatecni let?
To mi prijde jako docela omezujici a radu potencialnich zakazniku to muze odradit.


tady jde o to aby csa pak nalakala cestujici k tomu aby si zakoupili klasicky let. proto jsou takove omezeni. Nic jineho za tim asi nemuzes hledat.


Tak dusledny tah marketingu bych v tom nehledala, proste se to knihuje do tridy W ci jake, ktera ma tuto podminku.



Nin, ale taky aby csa neprichazely o sve byznis klienty..ale to jaksi i vyplyva z toho meho predchozicho prispevku. Druhy aspekt ja procentni zvyseni obsazenosti. Lepsi mit 2 klacky za sedadlo nez nic, kdyz uz tady ta moznost je ...

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: re

Příspěvek od HighFlyer »

j.ree píše:ale taky aby csa neprichazely o sve byznis klienty...


Jsem byznys klient. A CSA i C4S o me prichazeji prave touto politikou :roll: Kdyz potrebuju na otocku do Amstru, Milana nebo Parize, tak cim dal casteji volim dopravce, ktery me takto neomezuje (tedy ne CSA).

Je zajimave (a povzbudive), ze na linkach z Londyna byly CSA pod tlakem konkurence prinuceny od Sunday rule/3noci upustit a jednosmerne letenky jsou prodavany presne za cenu 1/2 zpatecni. (A hle, do Londyna me jako byznys klienta mivaji na palube daleko casteji nez kamkoli jinam).

Takze je to jenom uhel pohledu, cim vlastne CSA o pasazery prichazeji. Bud' me budete mit na palube za rozumnou cenu anebo me tam nebudete mit vubec. Ja myslim, ze kdyz nas bude vic (a vsechno nasvedcuje tomu, ze bude, konkurencnich nabidek je cim dal vic), tak prijde Kolejni k rozumu i ve veci Sunday rule/3 noci i u jednosmernych letenek. Dejme jim jeste chvilku cas, oni vymeknou.

lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

Re: re

Příspěvek od lojza »

HighFlyer píše:
j.ree píše:ale taky aby csa neprichazely o sve byznis klienty...


Jsem byznys klient. A CSA i C4S o me prichazeji prave touto politikou :roll: Kdyz potrebuju na otocku do Amstru, Milana nebo Parize, tak cim dal casteji volim dopravce, ktery me takto neomezuje (tedy ne CSA).

Je zajimave (a povzbudive), ze na linkach z Londyna byly CSA pod tlakem konkurence prinuceny od Sunday rule/3noci upustit a jednosmerne letenky jsou prodavany presne za cenu 1/2 zpatecni. (A hle, do Londyna me jako byznys klienta mivaji na palube daleko casteji nez kamkoli jinam).

Takze je to jenom uhel pohledu, cim vlastne CSA o pasazery prichazeji. Bud' me budete mit na palube za rozumnou cenu anebo me tam nebudete mit vubec. Ja myslim, ze kdyz nas bude vic (a vsechno nasvedcuje tomu, ze bude, konkurencnich nabidek je cim dal vic), tak prijde Kolejni k rozumu i ve veci Sunday rule/3 noci i u jednosmernych letenek. Dejme jim jeste chvilku cas, oni vymeknou.

Opet souhlas :lol: staci u vyssich fares dat priznivejsi podminky a neni treba C4S.Nebo mezi plnou cenou Y-cl a C-cl udelat takovy minimalni rozdil, ze cestak si rad trochu doplati a poleti v business.Flexibilni jednoducha tarifni struktura a rozumny yield management to je cesta do cernych cisel.Alespon si to myslim. :)

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: re

Příspěvek od j.ree »

HighFlyer píše:
j.ree píše:ale taky aby csa neprichazely o sve byznis klienty...


Jsem byznys klient. A CSA i C4S o me prichazeji prave touto politikou :roll: Kdyz potrebuju na otocku do Amstru, Milana nebo Parize, tak cim dal casteji volim dopravce, ktery me takto neomezuje (tedy ne CSA).

Je zajimave (a povzbudive), ze na linkach z Londyna byly CSA pod tlakem konkurence prinuceny od Sunday rule/3noci upustit a jednosmerne letenky jsou prodavany presne za cenu 1/2 zpatecni. (A hle, do Londyna me jako byznys klienta mivaji na palube daleko casteji nez kamkoli jinam).

Takze je to jenom uhel pohledu, cim vlastne CSA o pasazery prichazeji. Bud' me budete mit na palube za rozumnou cenu anebo me tam nebudete mit vubec. Ja myslim, ze kdyz nas bude vic (a vsechno nasvedcuje tomu, ze bude, konkurencnich nabidek je cim dal vic), tak prijde Kolejni k rozumu i ve veci Sunday rule/3 noci i u jednosmernych letenek. Dejme jim jeste chvilku cas, oni vymeknou.


Vsak v pohode, budu este za to rad kdyz to tak bude, ze se odstrani omezeni.. Treba taky jednou skonci "monopol" OSR - PRG za 4 k jednosmerne a 5,5 k return ... To uz je ale mimo


Odpovědět