Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od m@rtin »

Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.


737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od 737 »

m@rtin píše:Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.


Neřekl bych. Jak jsem psal výše, od strategického partnera očekávám více než jen pronájem jednoho či dvou letadel. Navíc o dou A330kách se spekulovalo už na začátku, nakonec si ČSA vypůjčily pouze jednu.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od micaello »

Když je řeč o tom brandingu, TVS, Smartwings..celkem by mne zajímalo, proč nové přírůstky do flotily TVS brandují rovnou do barev Smartwings..že by se chystali tuto značku nějak rozvíjet? :problem:

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od 737 »

micaello píše:Když je řeč o tom brandingu, TVS, Smartwings..celkem by mne zajímalo, proč nové přírůstky do flotily TVS brandují rovnou do barev Smartwings..že by se chystali tuto značku nějak rozvíjet? :problem:


Řekl bych, že to souvisí s růstem počtu pravidelních linek TVS oproti charterům. V poslední době v Praze klesá počet "typických" charterů a naopak převažují pravidelné linky, pro které TVS využívá značku Smart Wings. Tento trend bude zřejmě i nadále pokračovat.

Ale teď, když o tom přemýšlím, tak mě napadá, zda je to skutečně způsobeno tím, že ubývá lidí, kteří si objednávají zájezd u cestovky a přibývá těch, kteří si objednávají vše sami (dopravu, ubytování apod.) nebo je počet klientů CK stejný, ale TVS z charterů udělal pravidelné linky, aby na nich doprodával nevyužitou kapacitu prostřednictvím webu SW? Jaký je u TVS podíl klientů CK a těch, kteří si koupili letenku sami?

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Petr31 »

flyingblue píše:
s543 píše:A je vidět, že TS dění v ČSA již dnes řeší - jak to že do Madridu a Barcelony léta téměř výhradně TS....., TelAviv spolkl úplně, protože tam kde nestačí 739 je logicky nesmyl provozovat A319 ..... a najde se další. Věřil bych, že nové a zdá se, že úspěšné linky, budou také z dílny TS.... a znalí poměrů věřím by našli další.


Mam za to, ze pokud jsou "uspesne nove linky z dilny TVS", tak se o ne intenzivne zajima urad na ochranu hospodarske souteze. Ostatne cokoliv, co by slo za ramec standardniho obchodniho vztahu (tj. je fajn, ze TVS dokaze pronajmout CSA letadla, ale ma to delat za standardnich komercnich podminek), by bylo myslim pro ten urad zajimave.



...nezačíná tady zahajovat činnost opět nějaké hnutí spravedlivých bojovníků proti tomu strašnému fuj fuj TVS???? že se mýlím :D :D :D ?Myslím, že Šimáně je dobře připraven a kdyby UOHS měl nějaké komentáře vůči TVS, Šimáně luskne prsty, otevře složky s nápisem NĚJVĚTŠÍ HŘÍCHY ČSA / NEPOVOLENÉ ÚČETNÍ TRIKY A OPERACE...a UOHS se v tichosti omluví. Kapitola č.1. se jmenuje OSINEK, č.2. se jmenuje AEROTUNEL, a tak bychom mohli pokračovat..... :)) :)) :))téměř do nekonečna........


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Petr31 píše:Myslím, že Šimáně je dobře připraven a kdyby UOHS měl nějaké komentáře vůči TVS, Šimáně luskne prsty, otevře složky s nápisem NĚJVĚTŠÍ HŘÍCHY ČSA / NEPOVOLENÉ ÚČETNÍ TRIKY A OPERACE...a UOHS se v tichosti omluví. Kapitola č.1. se jmenuje OSINEK, č.2. se jmenuje AEROTUNEL, a tak bychom mohli pokračovat..... :)) :)) :))téměř do nekonečna........


Aha, zda se, ze nekdo netusi, jak funguje UOHS :-)

Pan Simane jiste muze vytahnout jakekoliv desky a podat podnet na nekalosoutezni jednani na UOHS. A UOHS jiste z moci uredni nejak rozhodne.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

737 píše:
m@rtin píše:Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.


Neřekl bych. Jak jsem psal výše, od strategického partnera očekávám více než jen pronájem jednoho či dvou letadel. Navíc o dou A330kách se spekulovalo už na začátku, nakonec si ČSA vypůjčily pouze jednu.


Je uplne jedno, co cekas od strategickeho partnera Ty. Dulezite je, co si o situaci mysli KAL :mrgreen:

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od 737 »

flyingblue píše:
737 píše:
m@rtin píše:Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.


Neřekl bych. Jak jsem psal výše, od strategického partnera očekávám více než jen pronájem jednoho či dvou letadel. Navíc o dou A330kách se spekulovalo už na začátku, nakonec si ČSA vypůjčily pouze jednu.


Je uplne jedno, co cekas od strategickeho partnera Ty. Dulezite je, co si o situaci mysli KAL :mrgreen:


No, to by mě taky docela zajímalo.. :) Doposavad se KAL k ČSA moc nevyjadřoval.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

737 píše:
flyingblue píše:Je uplne jedno, co cekas od strategickeho partnera Ty. Dulezite je, co si o situaci mysli KAL :mrgreen:


No, to by mě taky docela zajímalo.. :) Doposavad se KAL k ČSA moc nevyjadřoval.


Pravdepodobne k tomu nevidi duvod :-)

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od s543 »

m@rtin píše:Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.


A tuší se co s ní budou dělat - tedy kam lítat ?

MK
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 947
Registrován: 21. 02. 2006, 17:48
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od MK »

..po letisti se mluvi o tom, ze je v procesu A330-200 po Vietnam Airlines, ale pry je to na kompletni vymenu interieru....jestli to bude nebo ne jsem zatim neslysel....a jako destinaci pro ni je zminovan SZX.... /bez zaruky/ :)

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od s543 »

MK píše:..po letisti se mluvi o tom, ze je v procesu A330-200 po Vietnam Airlines, ale pry je to na kompletni vymenu interieru....jestli to bude nebo ne jsem zatim neslysel....a jako destinaci pro ni je zminovan SZX.... /bez zaruky/ :)


SZX ?!?! tak si řekli, ža kam Čiňan začne lítat tam se to zaplní, tak proč ne něco dalšího ? :roll:

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Petr31 »

flyingblue píše:
Petr31 píše:Myslím, že Šimáně je dobře připraven a kdyby UOHS měl nějaké komentáře vůči TVS, Šimáně luskne prsty, otevře složky s nápisem NĚJVĚTŠÍ HŘÍCHY ČSA / NEPOVOLENÉ ÚČETNÍ TRIKY A OPERACE...a UOHS se v tichosti omluví. Kapitola č.1. se jmenuje OSINEK, č.2. se jmenuje AEROTUNEL, a tak bychom mohli pokračovat..... :)) :)) :))téměř do nekonečna........


Aha, zda se, ze nekdo netusi, jak funguje UOHS :-)

Pan Simane jiste muze vytahnout jakekoliv desky a podat podnet na nekalosoutezni jednani na UOHS. A UOHS jiste z moci uredni nejak rozhodne.



...to je ale úplně vedlejší (vědět jak UOHS funguje).Jistě se mi jen zdá, že někteří jedinci na tomto fóru pořád neskousli že se v ČSA radikálně změnili vlastnické poměry a vůbec by jim nevadilo, kdyby za vydatné pomoci státních orgánů Šimáněmu chcípla koza, poté co si ji ČSA utrápilo hlady samo, že? :lol: :lol: :lol: Takže chlapci dobré ráno....

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od clovicek »

MMX už je zrušené? Asi to není ani škoda.... Snad AAR vydrží, je to moc fajn město.posting.php?f=8&mode=reply&t=5093&sid=d10bffaf513bfe8639c1a1dd3ec2d46e#null

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Nemec »

MMX je zrušený, místo něho se přidalo na CPH.


Odpovědět