Co bude dál s ČSA?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
m@rtin píše:Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.
Neřekl bych. Jak jsem psal výše, od strategického partnera očekávám více než jen pronájem jednoho či dvou letadel. Navíc o dou A330kách se spekulovalo už na začátku, nakonec si ČSA vypůjčily pouze jednu.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Když je řeč o tom brandingu, TVS, Smartwings..celkem by mne zajímalo, proč nové přírůstky do flotily TVS brandují rovnou do barev Smartwings..že by se chystali tuto značku nějak rozvíjet?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
micaello píše:Když je řeč o tom brandingu, TVS, Smartwings..celkem by mne zajímalo, proč nové přírůstky do flotily TVS brandují rovnou do barev Smartwings..že by se chystali tuto značku nějak rozvíjet?
Řekl bych, že to souvisí s růstem počtu pravidelních linek TVS oproti charterům. V poslední době v Praze klesá počet "typických" charterů a naopak převažují pravidelné linky, pro které TVS využívá značku Smart Wings. Tento trend bude zřejmě i nadále pokračovat.
Ale teď, když o tom přemýšlím, tak mě napadá, zda je to skutečně způsobeno tím, že ubývá lidí, kteří si objednávají zájezd u cestovky a přibývá těch, kteří si objednávají vše sami (dopravu, ubytování apod.) nebo je počet klientů CK stejný, ale TVS z charterů udělal pravidelné linky, aby na nich doprodával nevyužitou kapacitu prostřednictvím webu SW? Jaký je u TVS podíl klientů CK a těch, kteří si koupili letenku sami?
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:s543 píše:A je vidět, že TS dění v ČSA již dnes řeší - jak to že do Madridu a Barcelony léta téměř výhradně TS....., TelAviv spolkl úplně, protože tam kde nestačí 739 je logicky nesmyl provozovat A319 ..... a najde se další. Věřil bych, že nové a zdá se, že úspěšné linky, budou také z dílny TS.... a znalí poměrů věřím by našli další.
Mam za to, ze pokud jsou "uspesne nove linky z dilny TVS", tak se o ne intenzivne zajima urad na ochranu hospodarske souteze. Ostatne cokoliv, co by slo za ramec standardniho obchodniho vztahu (tj. je fajn, ze TVS dokaze pronajmout CSA letadla, ale ma to delat za standardnich komercnich podminek), by bylo myslim pro ten urad zajimave.
...nezačíná tady zahajovat činnost opět nějaké hnutí spravedlivých bojovníků proti tomu strašnému fuj fuj TVS???? že se mýlím ?Myslím, že Šimáně je dobře připraven a kdyby UOHS měl nějaké komentáře vůči TVS, Šimáně luskne prsty, otevře složky s nápisem NĚJVĚTŠÍ HŘÍCHY ČSA / NEPOVOLENÉ ÚČETNÍ TRIKY A OPERACE...a UOHS se v tichosti omluví. Kapitola č.1. se jmenuje OSINEK, č.2. se jmenuje AEROTUNEL, a tak bychom mohli pokračovat..... téměř do nekonečna........
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Petr31 píše:Myslím, že Šimáně je dobře připraven a kdyby UOHS měl nějaké komentáře vůči TVS, Šimáně luskne prsty, otevře složky s nápisem NĚJVĚTŠÍ HŘÍCHY ČSA / NEPOVOLENÉ ÚČETNÍ TRIKY A OPERACE...a UOHS se v tichosti omluví. Kapitola č.1. se jmenuje OSINEK, č.2. se jmenuje AEROTUNEL, a tak bychom mohli pokračovat..... téměř do nekonečna........
Aha, zda se, ze nekdo netusi, jak funguje UOHS
Pan Simane jiste muze vytahnout jakekoliv desky a podat podnet na nekalosoutezni jednani na UOHS. A UOHS jiste z moci uredni nejak rozhodne.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
737 píše:m@rtin píše:Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.
Neřekl bych. Jak jsem psal výše, od strategického partnera očekávám více než jen pronájem jednoho či dvou letadel. Navíc o dou A330kách se spekulovalo už na začátku, nakonec si ČSA vypůjčily pouze jednu.
Je uplne jedno, co cekas od strategickeho partnera Ty. Dulezite je, co si o situaci mysli KAL
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:737 píše:m@rtin píše:Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.
Neřekl bych. Jak jsem psal výše, od strategického partnera očekávám více než jen pronájem jednoho či dvou letadel. Navíc o dou A330kách se spekulovalo už na začátku, nakonec si ČSA vypůjčily pouze jednu.
Je uplne jedno, co cekas od strategickeho partnera Ty. Dulezite je, co si o situaci mysli KAL
No, to by mě taky docela zajímalo.. Doposavad se KAL k ČSA moc nevyjadřoval.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
737 píše:flyingblue píše:Je uplne jedno, co cekas od strategickeho partnera Ty. Dulezite je, co si o situaci mysli KAL
No, to by mě taky docela zajímalo.. Doposavad se KAL k ČSA moc nevyjadřoval.
Pravdepodobne k tomu nevidi duvod
Re: Co bude dál s ČSA?
m@rtin píše:Vse, co se tady pise o KALu, je trochu v rozporu s tim, ze CSA snad v zari dostanou do pronajmu dalsi 333.
A tuší se co s ní budou dělat - tedy kam lítat ?
Re: Co bude dál s ČSA?
..po letisti se mluvi o tom, ze je v procesu A330-200 po Vietnam Airlines, ale pry je to na kompletni vymenu interieru....jestli to bude nebo ne jsem zatim neslysel....a jako destinaci pro ni je zminovan SZX.... /bez zaruky/
Re: Co bude dál s ČSA?
MK píše:..po letisti se mluvi o tom, ze je v procesu A330-200 po Vietnam Airlines, ale pry je to na kompletni vymenu interieru....jestli to bude nebo ne jsem zatim neslysel....a jako destinaci pro ni je zminovan SZX.... /bez zaruky/
SZX ?!?! tak si řekli, ža kam Čiňan začne lítat tam se to zaplní, tak proč ne něco dalšího ?
Re: Co bude dál s ČSA?
flyingblue píše:Petr31 píše:Myslím, že Šimáně je dobře připraven a kdyby UOHS měl nějaké komentáře vůči TVS, Šimáně luskne prsty, otevře složky s nápisem NĚJVĚTŠÍ HŘÍCHY ČSA / NEPOVOLENÉ ÚČETNÍ TRIKY A OPERACE...a UOHS se v tichosti omluví. Kapitola č.1. se jmenuje OSINEK, č.2. se jmenuje AEROTUNEL, a tak bychom mohli pokračovat..... téměř do nekonečna........
Aha, zda se, ze nekdo netusi, jak funguje UOHS
Pan Simane jiste muze vytahnout jakekoliv desky a podat podnet na nekalosoutezni jednani na UOHS. A UOHS jiste z moci uredni nejak rozhodne.
...to je ale úplně vedlejší (vědět jak UOHS funguje).Jistě se mi jen zdá, že někteří jedinci na tomto fóru pořád neskousli že se v ČSA radikálně změnili vlastnické poměry a vůbec by jim nevadilo, kdyby za vydatné pomoci státních orgánů Šimáněmu chcípla koza, poté co si ji ČSA utrápilo hlady samo, že? Takže chlapci dobré ráno....
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
MMX už je zrušené? Asi to není ani škoda.... Snad AAR vydrží, je to moc fajn město.posting.php?f=8&mode=reply&t=5093&sid=d10bffaf513bfe8639c1a1dd3ec2d46e#null
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
MMX je zrušený, místo něho se přidalo na CPH.