Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
22%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
39
53%
 
Celkem hlasů: 73

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Filisipi píše:
Airbus380 píše:A nejen ATR. Záleží taky na vzdálenosti. Tohle menu jsem si zaplatil na letu do MXP a dva okoralé plátky šunky za 8 € příště opravdu ne-e.



Nemáš někdě fotku? Ta podoba toho studenýho menu by mě fakt celkem zajímala


Demo fotky vsech jidel jsou na

http://ng.planes.cz/cs/article/201446/n ... -roku-2017


Erix8
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 149
Registrován: 30. 01. 2007, 18:25
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Erix8 »

vojta.m píše:Ajo to jsem zapomněl napsat. Je to PRG-BCN, oba lety operovány ČSA, ten na které chtějí to jídlo je A319, zpáteční je psaný B738 - tak jestli zpět to bude nějaké pronajaté letadlo nebo TVS, to nevím - ale je to let OK588/OK689. Škoda, že A333 budou mít v září jen v sobotu :(


... jen chci upozornit, ať určitě nebookuješ to jídlo i na zpáteční cestu pokud je psaný B738. Měli jsme to do BCN stejně teď v lednu, tam to letěl A319 ČSA, zpátky B738 Travel a jídla navzájem zaměnit neumí, Travel má vlastní odlišnou nabídku (mísa řízků 0,5 kg nebo 1 kg, kanapky apod.).

PETR2
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 70
Registrován: 07. 05. 2012, 14:08
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od PETR2 »

flyingblue píše:
Filisipi píše:
Airbus380 píše:A nejen ATR. Záleží taky na vzdálenosti. Tohle menu jsem si zaplatil na letu do MXP a dva okoralé plátky šunky za 8 € příště opravdu ne-e.



Nemáš někdě fotku? Ta podoba toho studenýho menu by mě fakt celkem zajímala


Demo fotky vsech jidel jsou na

http://ng.planes.cz/cs/article/201446/n ... -roku-2017


Souhlasím s tím, že studené jídlo pro ATR nesouhlasí s tím zobrazeným. Objednal jsem si je pro oba směry do WAW v ATRku a dostal jsem po pár dnech v obou směrech to samé - plátek šunky, plátek kuřecího masa, plátek uzeného sýra a hromadu suchého kuskusu s rozinkami. Velké zklamání. Navíc v ATRku není místo to dát na stoleček, letušky mi v obou směrech daly všechno pití najednou. Plechovku s pivem jsem měl na klíně, zpátky bylo naštěstí vedle mne volno. Očekával jsem to, co je na fotce, když se to platí, ale není tomu tak, je to podstatně menší porce. Tam jsem dostal jednu housku, zpátky dvě. Letušky to nejspíš chtěly mít z krku, pak jely asi pět minut prodej a zbytek letu byly vzadu. Od té doby jsem si již toto jídlo neobjednal. Oproti tomu teplé jídlo do MAD je dobré a mohu doporučit.

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od clovicek »

Kdy se vrátí do Prahy 2 letadla od Saudie? Budou lítat v létě v Evropě nebo ne? Díky za info, pokud někdo ví..

CheckFlyer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 167
Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od CheckFlyer »

China Eastern Airlines budou mít s ČSA codeshare na evropských linkách do Amsterdamu, Frankfurtu, Madridu, Milána a Římu.
Zdroj: http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/272623/china-eastern-csa-czech-begins-codeshare-service-from-april-2017/

Mimo to, dnes jsem si všiml na flightradaru24 linky OSR–WAW, nevíte o ní někdo víc? To musí být nějaká zakázka pro firmu, plus to otevřeli ostatním lidem? Dnes ji letělo 50 min ATR42 OK-KFN, Google ukazuje že ta linka má jednu pondělní frekvenci. Ať dělám, co dělám, tuto linku v rezervačních systémech nemají. Zvláštní, stejně jako třeba OSR–KSC. :D


beran
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 109
Registrován: 24. 01. 2013, 21:14
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od beran »

To není nic neobvyklého, létá skoro každý týden, je to spojená polední linka do WAW s linkou do OSR, stejný případ jako KSC.
Tento týden:
OK 024/025 PRG:12:05 -OSR:12:55/13:15 - WAW:14:15/14:45- OSR:15:45/16:05 - PRG:17:00 01.05./02.05.
OK 024/025 PRG:11:55 -OSR:12:55/13:15 - KSC:14:15/14:45 - OSR:15:45/16:05 - PRG:17:00 03.05./05.05.
OK 020/021 PRG:22:00 - OSR:23:00/23:25 - KSC:00:25/04:15 - OSR:05:10/05:30 PRG:06:30 07./08.05
Naposledy upravil(a) beran dne 01. 05. 2017, 15:19, celkem upraveno 1 x.

pavelsk
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 23. 12. 2016, 10:31
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od pavelsk »

Proč spoj není v systému ....Možná by nějaký zájem byl, při jedné cestě.

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od j.ree »

Skoda no, ze se neda koupit usek OSR-WAW ...

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od clovicek »

pavelsk píše:Proč spoj není v systému ....Možná by nějaký zájem byl, při jedné cestě.


Protože to tak nemusí letět, když se to dobře prodává, tak WAW letí přímo:)

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Nemec »

Úryvek z dešího rozhovoru se Šimáněm v HN.
Co můžeme letos čekat od vašich firem?
Pokud jde o ČSA − nastala věřím doba, kdy si všichni uvědomí, že je na našem trhu letecké přepravy místo jen pro jednu českou společnost. Jsme akcionáři v ČSA a myslíme si, že by bylo dobré mít v nich větší slovo, abychom v boji s tou nejtěžší konkurencí mohli byznysy ČSA a Travel Servicu spojit. Jinak kromě letecké přepravy asi v žádném odvětví, kterému se věnuji, nic dramatického neočekávám. Půjde o konstantní vývoj. Zisk celé skupiny by se měl pohybovat kolem miliardy korun.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od flyingblue »

Nemec píše:Úryvek z dešího rozhovoru se Šimáněm v HN.
Co můžeme letos čekat od vašich firem?
Pokud jde o ČSA − nastala věřím doba, kdy si všichni uvědomí, že je na našem trhu letecké přepravy místo jen pro jednu českou společnost. Jsme akcionáři v ČSA a myslíme si, že by bylo dobré mít v nich větší slovo, abychom v boji s tou nejtěžší konkurencí mohli byznysy ČSA a Travel Servicu spojit. Jinak kromě letecké přepravy asi v žádném odvětví, kterému se věnuji, nic dramatického neočekávám. Půjde o konstantní vývoj. Zisk celé skupiny by se měl pohybovat kolem miliardy korun.


Snad to nekdo prelozi do korejstiny :-)

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od s543 »

Nemec píše:Úryvek z dešího rozhovoru se Šimáněm v HN.
Co můžeme letos čekat od vašich firem?
Pokud jde o ČSA − nastala věřím doba, kdy si všichni uvědomí, že je na našem trhu letecké přepravy místo jen pro jednu českou společnost. Jsme akcionáři v ČSA a myslíme si, že by bylo dobré mít v nich větší slovo, abychom v boji s tou nejtěžší konkurencí mohli byznysy ČSA a Travel Servicu spojit. Jinak kromě letecké přepravy asi v žádném odvětví, kterému se věnuji, nic dramatického neočekávám. Půjde o konstantní vývoj. Zisk celé skupiny by se měl pohybovat kolem miliardy korun.


No pohledem na fr24 mi přijde, že už pomalu jedna věc jsou. Vliv TS je jistě patrný..... viz OK700, OK688 on OK286 ehm TVS1268 ani nemluvě.

Docela by mě zajímalo jaká je obsazenost na nových linkách s A319, LIS, OPO, KEF, BHX. Víte někdo ?
Je pěkné vidět, že navrátivší se dva kousky z Djiddy mají kam létat, ale jsou v nich lidi ?

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Nemec »

Všechny až na AAR jsou plný, AAR záleží, jak-kdy, někdy 20 lidí někdy přes 50.

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od s543 »

Nemec píše:Všechny až na AAR jsou plný, AAR záleží, jak-kdy, někdy 20 lidí někdy přes 50.


No prosím.

Diskutovali jsem zde o tom, kam by mohli létat, já návrhoval Portugalsko, ale jiní mínili, že je to pitomst - očivodně tedy není. A jsem přesvědčený, že by se našli další destinace, kam by se dalo létat.

CheckFlyer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 167
Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od CheckFlyer »

Známí už letěli na tří nových linkách ČSA. Aarhus byl tak poloprázdný a A319 do Lisabonu a Reykjavíku obsazený.


Odpovědět