CSA C Class produkt

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
salamio
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 490
Registrován: 22. 07. 2010, 09:43
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od salamio »

Globík píše:...copak lidi z Y si dávají věci do binů v C?

Ano. Myslím, že jane by mohla vyprávět.
Já jsem si třeba – když jsem letěl v Y – nikdy ani nebral časopisy, co kdysi ČSA mívalo vepředu na stěně. Ale s tímhle, stejně jako s biny v C si viditelně spousta ostatních paxů nedělá žádnou hlavu.


jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od jane »

salamio píše:
Globík píše:...copak lidi z Y si dávají věci do binů v C?

Ano. Myslím, že jane by mohla vyprávět.
Já jsem si třeba – když jsem letěl v Y – nikdy ani nebral časopisy, co kdysi ČSA mívalo vepředu na stěně. Ale s tímhle, stejně jako s biny v C si viditelně spousta ostatních paxů nedělá žádnou hlavu.


No tak samozrejme - davani si zavazadel do J class, brani si J class casopisu, hrabani se v novinach odlozenych v J class binu, snaha vzit si noviny z pultu v galley, ktere jsou za vasimi zady (pripravene na distribuci do J class), chozeni na toaletu do J class pres zatazeny zaves, veseni si sak do businessove satnicky - dnes a denne. Vzdycky si rikam, jestli jsou lidi stejne drzi i u AF, LH nebo si tohle dovoluji jen u CSA. Rada kazdeho vzdy upozornim, ze tato sluzba je vyhrazena pro J class.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od flyingblue »

jane píše:
salamio píše:Ano. Myslím, že jane by mohla vyprávět.
Já jsem si třeba – když jsem letěl v Y – nikdy ani nebral časopisy, co kdysi ČSA mívalo vepředu na stěně. Ale s tímhle, stejně jako s biny v C si viditelně spousta ostatních paxů nedělá žádnou hlavu.


No tak samozrejme - davani si zavazadel do J class, brani si J class casopisu, hrabani se v novinach odlozenych v J class binu, snaha vzit si noviny z pultu v galley, ktere jsou za vasimi zady (pripravene na distribuci do J class), chozeni na toaletu do J class pres zatazeny zaves, veseni si sak do businessove satnicky - dnes a denne. Vzdycky si rikam, jestli jsou lidi stejne drzi i u AF, LH nebo si tohle dovoluji jen u CSA. Rada kazdeho vzdy upozornim, ze tato sluzba je vyhrazena pro J class.


Jsou drzi vsude stejne. Ve velkych letadlech se tomu da celit pritomnosti personalu na "kritickych mistech", jinak pouze konfiguraci eroplanu (757 nastup prostredkem).

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od cocik »

Nejhorsi jsou v tomhle urvany cinsky infanti, co se honej po letadle zaves nezaves :D

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od Globik »

jak proběhne závěsem, zavřít do binu! Příště si to rozmyslí :D


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od flyingblue »

Globík píše:jak proběhne závěsem, zavřít do binu! Příště si to rozmyslí :D


hodne deti, malo binu

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od MS743 »

od jane v 27. 09. 2010, 14:38

No tak samozrejme - davani si zavazadel do J class, brani si J class casopisu, hrabani se v novinach odlozenych v J class binu, snaha vzit si noviny z pultu v galley, ktere jsou za vasimi zady (pripravene na distribuci do J class), chozeni na toaletu do J class pres zatazeny zaves, veseni si sak do businessove satnicky - dnes a denne. Vzdycky si rikam, jestli jsou lidi stejne drzi i u AF, LH nebo si tohle dovoluji jen u CSA. Rada kazdeho vzdy upozornim, ze tato sluzba je vyhrazena pro J class.


CSA nema individualni skrinky pro cestujici v Y pro saka? tak tomu rikam uroven :))))) ale sarkazmus stranou, docela nepochopim jak nekteri lide "delaji" blbe a hranici to s drzosti. V pripade neznalosti tak to bych pochopil a respektoval... ne kazdy leta porad.

moje posledni zlusenost byla komicka jelikoz jsem sedel v C class na let z CAI do PRG. obsazenost C class byla tak 70% a hned po startu naklusal cestujici Y class a chtel sedet s "kamaradem" v C jelikoz se chteji pokecat. Letuska mela co delat aby ho "slusne a diplomaticky" kopla do Y. Arabsky umim tak intervence prisla spise ode mne... proste:"chces chatovat se svym kamaradem tak oba muzete do Y .. slecna nesmi nikoho poustet zde a dostala by se do potizi"...

Ja bych to vyresil jednoduse... "vazeny pane. Jiste ze muzete do C class, ja tu mam online credit crad ctecku a na cestu do cile vas to bude stat jen EUR400... preferujete EC/MC ci VISA?"...

Docela me zajima "jake podivne praktiky" maji nekteri cestujici (C ci Y) v smyslu chovani. a jak to zvlada personal... diplomacie je potreba i kdyz je cestujici protivny ale udrzet to dnes a denne je tezke a zde asi vstoupi "experience" a sebe kontrola. prace s lidma je tezka a clovek kdyz ma na starost C class kabinu tak radeji setri energii pro platici C class cestujici jelikoz sami nekdy jsou dost.

Prngr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 208
Registrován: 31. 07. 2009, 11:55
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od Prngr »

V použití C s ČSA (tedy třeba PRG-FRA) mě odrazují hlavně sedačky a cena. Bez šampaňského to přežiju, pořádné jídlo na tak krátké trase bych pomalu nestačil sníst, ale sedačky a cena jsou primární.
Proč si mám připlácet, když sedačka je úplně normální a i rozteč je asi stejná? Cena je také za ten přískok občas pomalu urážející (pro skeptiky - nemám na to). Letěl jsem PRG-FRA-TPE-DPS v C, ale příplatek za PRG-FRA byl 16000 - což mi přišlo nepoměrné, takže první segment byl v Y. Umím utratit peníze, ale ne bezmyšlenkovitě - Co mi ČSA nabídne v C tak výjimečného, abych za 2x 60 minut zaplatil o 16000 více?

Další otázky:
- platící zákazník může přijít oblečen skoro jakkoliv. Dlouhé kalhoty mám, aby mi nebylo zima, jinak sle tričko a mikina bez problému. Ano, nějaký "kartista" nebo zaměstnanec by měl být oblečen trochu na úrovni.
- přednostní nástup mi nevadí, možnost předbíhání je dobrá, ale klidně si posedím 10 minut v gatu - v C mi místa v binu neutečou.
-možnost přeřazení - tedy neplatících zákazníků bych velmi silně omezil. Pohnul bych s cenou dolů a nabízel bych cestujícím v Y akčně mailem C za příplatek 50 € - na vyzkoušení.
- jako jídlo by mi stačila třeba malá studená mísa - šunka, uherák, vajíčko, zelenina

Prostě z letu na 5, 8 nebo 12 hodin v Y mě budou bolet záda a jdu do C. Ten servis je něco navíc. Ale na hodinovém letu mi ČSA za ty prachy nic nenabídne. Příplatek za C je navíc v procentech mnohem vyšší než na dlouhé štrece, stejně cena za km nebo minutu letu je zoufalá

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od jane »

Sedacky v J jsou samozrejme sirsi nez Y sedacky. Roztec je pak vetsi na vsech radach, kde jsou prestavitelne sedacky.

Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od Cherokee »

jane píše:Sedacky v J jsou samozrejme sirsi nez Y sedacky. Roztec je pak vetsi na vsech radach, kde jsou prestavitelne sedacky.

No u Boeingu tomu tak bolo, v Arbuzoch mate tie iste ako v ekonomy, iba laktova opierka sa da posunut viac do stredu. Najhorsie je, ze tie laktove opierky nejdu uplne zasunut medzi operadla.

Antara
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 57
Registrován: 30. 04. 2003, 20:09
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od Antara »

I na Airbusu lze područky zvednout úplně. Stačí, když se z té "přenastavené, rozšířené" verze pro C/Cl vrátí zpátky a pak už to jde. Na požádání to každá letuška (steward) upraví.

Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od Cherokee »

Antara píše:I na Airbusu lze područky zvednout úplně. Stačí, když se z té "přenastavené, rozšířené" verze pro C/Cl vrátí zpátky a pak už to jde. Na požádání to každá letuška (steward) upraví.

K tomu netreba letusku, zvladne to kazdy. Laktovu opierku sice zdvihnete hore, ale nezasunie sa Vam uplne medzi operadla, a tak ked sa natiahnete na trojku sedadiel, tak to neprijemne tlaci.

Fanda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 173
Registrován: 19. 03. 2007, 23:33
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od Fanda »

Prngr píše:V použití C s ČSA (tedy třeba PRG-FRA) mě odrazují hlavně sedačky a cena. Bez šampaňského to přežiju, pořádné jídlo na tak krátké trase bych pomalu nestačil sníst, ale sedačky a cena jsou primární.
Proč si mám připlácet, když sedačka je úplně normální a i rozteč je asi stejná? Cena je také za ten přískok občas pomalu urážející (pro skeptiky - nemám na to). Letěl jsem PRG-FRA-TPE-DPS v C, ale příplatek za PRG-FRA byl 16000 - což mi přišlo nepoměrné, takže první segment byl v Y. Umím utratit peníze, ale ne bezmyšlenkovitě - Co mi ČSA nabídne v C tak výjimečného, abych za 2x 60 minut zaplatil o 16000 více?


Zdá se, že ČSA jde ode zdi ke zdi. Je to tak rok, co příplatek za C na úsek z Prahy stál běžně 1500 Kč, v čemž byl i taxík zdarma, který mě jinak stojí asi 800. Takže to se mi C vyplatilo. Ty taxíky už zřejmě v tichosti zrušili, ale koukal jsem teď na webu ČSA pro zajímavost na ceny zpátečních letenek do FRA a zarazila mě jiná věc. Zpáteční economy na příští týden stojí asi 9.500 Kč, Economy Premium s refundací nebo změnou zdarma 22.800 Kč. Přitom Value Special s odletem už zítra a návratem druhý den, tj. teoreticky nejdražší letenka, vyjde na 12.700, takže v případě změny termínu by pořád vyšlo levněji koupit dvě Economy / Special Value letenky než tu v Economy premium. Takže těch cca 13.000 rozdílu Economy / Economy Premium je jen za pojištění úplné refundace, pokud bych vůbec neletěl... V tom logiku taky nějak nevidím.

Prngr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 208
Registrován: 31. 07. 2009, 11:55
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od Prngr »

Velmi často mi to připadá, že ta cenotvorba nemá logiku. Pokud plánuju dálkový let, beru C a dokážu si zhruba představit, kolik by to mohlo stát.
Na přískoku po Evropě a právě u ČSA extra - naprosto nedokážu odhadnout cenu ani v Y - natož v C. Na krátké trase jsem tedy C ještě neměl. Ano, být příplatek 1500, tak to určitě beru - minimálně jednou, abych zjistil, co vše tím získám.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: CSA C Class produkt

Příspěvek od MS743 »

České aerolinie chtějí vylepšit svou obchodní třídu v letadlech Airbus A319. Ty často používají na svých delších letech směrem na Blízký východ a do států bývalého Sovětského svazu, včetně nejdelších linek do Taškentu a Almaty. Posuzují i možnosti jak se dostat ještě dále, nyní například zkoumají rentabilitu možné budoucí pravidelné linky do Vietnamu. Pohodlnější cestování v obchodní třídě by zajistily podle vyhlášeného tendru nové pevné sedačky, nahrazující současné univerzální stavitelné, které se roztahují či stahují podle požadavku, kolik cestujících má sedět na jedné straně v řadě (3 v ekonomické, 2 v obchodní třídě).


No konecne... hehehe... to bylo jako do nebe volajici :)))))))) Mozna pevne sedacky nejsou tak flexi jako nynejsi ale co je ted (nazyvam to euro C) tak s tim se neda konkurovat....

snad uvidime neco jako toto??? tesim se a nerad bych se zklamal

nejvice me libi Virgin America s
Obrázek
Obrázek

a Kingfisher s
Obrázek

nechme si prekvapit


Odpovědět